Zdeny60 napisał:
S P407 to bylo trochu zamotané. koupil jsem ho manželce ajko náhradu za OI - 81kW, která byla z r. 2001 a vypadalo to, že bud chtít nějaký ten servis. Navíc byla možnost ji výhodně prodat. Takže ta P407 měla být jen pro ni na ježdění do práce. púroto se koupila s 1,6HDI 80kW. Jenže, byly potíže s elektrikou (2x mě to stálo odtah a 1x jsem já osobně závadu našel, odstranil poté, co jsem v autorizáku zaplatil zbytečně 1800,- za opravu něčeho, co závadu nezpůsobilo. Po čase začal indikovat FAP vým...
Se spínací skříňkou bývá problém - chce to vytahovat klíček ze zapalování až v opravdu "vypnuto" poloze. Jinak se snadno vyviklá. A potom je buďto furt tma, nebo svítí kontrolky i po vytažení klíčku. Potkalo mě něco podobného na současné 406. Napřed to vypadalo právě na tu skříňku, ale kontrolky svítily i po úplném odpojení zapalování. Nakonec se při důkladnější kontrole ukázalo, že byl brutálně odstřižen (před prodejem) CD changer. A cca po půl roce se díky tomu zbláznil BSI modul.
S FAPem je to trošku drsný, mě stálo doplnění aditiva a rekuperace filtru cca 5tkč, ale má vydržet nějakých 70-100tkm. Chce to prostě tankovat plnou, a necmrndat tam naftu po troškách...