Pepe napisał:
...a jaký může být rozdíl mezi Zkušenostmi (např. od Davida V), a "Zkušenostmi" člověka, který si to po sobě ani nemůže přečíst a opravit překlepy (asi ztráta času), natož chyby (to bych asi chtěl moc). Takže víme, že má Subaru, že díly jsou stejně drahé jako na 406 (ale stejně je nepotřebuje), že to žere 8-12, toť vše...
No a co bys chtěl víc? Jestli tě zajímá auto jako takové, tak si projdi web. ono totiž o Subaru nic víc napsat nejde, je to auto pro ty, co se chtějí odlišit. Vím, co to znamená, protože ho mám taky. Subaru má svou uzavřenou komunitu a je to zváštní kapitola sama o sobě. Na pohled spartán, uvnitř celkem slušná technika, která si na nic nehraje a dělá to, k čemu byla vyrobená.
Ano, Subaru ano, jsem Subaru positive
jen dodám, že mám 2,0R 121kW (tedy novější motor), výkonu na rozdávání rozhodně není, spotřeba 8/100 v kopcovitém terénu a denním nájezdu 50km, poruchy žádné, když pominu žárovku v koncovém světle. Olej nežere, jak se všude trvdí, uvnitř je za jízdy opravdu ticho (porovnávám třebas se svojí 3MPS, či TDI ŠKoda, 1,4 Megane a pod.) sedačky pro lidi pro pohodlí a ne za trest, řízení špičkově citlivé, brzdy taky s pozovlným nástupem (ne, jakp třebas má předchozí P407, kdy jsem si ze začátku vbždy mlem rozbil hubu o volant), kufr dostatečný na to, aby se tam vešla aktovka s kreditkami (na stěhování máme náklaďáky a jiné vozy), ergonomie precizní, vše po ruce automaticky, ne něco pořád hledat jako třebas ve zmíněné P407, místa velmi slušně ( v porovnání např. s Oktávií), a to dokoce v zdau se mi sedí výtečně při mých 186cm.
Provedení detailů hodnotím jako precizní - např. dovírání dveří je kapitola sama o sobě, to by se měli naučit i jiní výrobci, totéž kufru, dále např. uložení věcí pod podlahou kufru je příkladné, za jízdy se tam nic nepřesýpá a nehrká.
CO vytýkám, je kvalita audio, zvuk je opravdu miozerný (kupř. v porovnání s P407 či Supem, myslím montáže z výroby) a taky látka sedadel by mohla být z kvalitnějších - řešit potahy se vyplatí-mám najeto 71tkm a je to již celkem poznat na bočnicích.
Jinak nezapomenutlená věc je redukce, tz. couračky v koloně, rozjezdy v horším terénu a další. To je propstě naprostá paráda.
Čili, kdo chce auto, se kterým se odliší o zbytku na silnici a má celkem jistotu, že mu ho hned při prvním zaparkování neukradnou, nechť volí právě Subaru. Je to imidž, technika a volba srdcem.
Nemám brýle, přípsěvek po sobě nečtu, protože mám dojem, že jde o myšlenku a tudíž notné překlepy neopravuji. Jsouc si toho vědom říkám na konec- Subaru ANO!