anonym napisał:
No tak za 600 000 Kč se sice auto nižší střední třídy dá koupit, ale udělá to jen 1. magor nebo 2. člověk, který neví co s penězi a nebo 3. milovník značky Škoda až do hrobu. 400 000 papouchů stačí na na kombíka s klimou , renomované značky (nyní třeba akce na Focus, ale i francouzi se to té sumy v akci vejdou) nebo pod 400 000 za nějakou Koreu nebo lehce nad 340 000 za "starou" Astru s 1,4 v kombajnu a s klimou. Nová Astra je tak o 100 000 dražší (ovšem dle výbavy), takže do 600 000 hodně zbývá...
co to meleš, tady se bavíme o Octavii z roku 2003-2004, ty oktávky nové tehdy stály 550 tisíc a pokud si do nich někdo něco chtěl opravdu koupit, tak snad i víc, vztahuj to trošku ke článku, opravdu lidí, kteří najedou za 3 roky cca 180 000 km není mnoho, spíš vůbec, jsou to většinou lidi, co na to mají, buď si z Prahy nebo Brna, a nebo máš opravdu hodně peněz, průměrný plat mimpražský je cca 20 tisíc hrubého a na oktávku r.v. 2004 tu 70 procent lidí tehdy šetřilo s takovým příjmem (rodina, hypotéky, půjčky, děcka) i 30 let, takže ten člověk má prostě pravdu, já sem si koupil za 18 tisíc favorita, 18 sem dal za STK a pojištění, jezdím s ním půl roku skoro každej den kousek do práce, do kina atd po Praze a mám najeto cca 5 000 a to sem pěšky nešel ani nepamatuju.
Tak já teda zase jedu :o)