0
powrót
 

diskuze k tématu: Stav tachometrů u ojetin (ČR vs. zahraničí)

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 00:18, zavádějící
Je to zavádějící, škodovku se možná vyplatí koupit v čr, ale třeba takové 330ci v de. Záleží na tipu a motorizaci auta. Nebo třeba takové čtyř-pěti-šesti litry v benzínu se vyplatí jednoznačně koupit v čr, tam je kolikrát rozdíl oproti de 200 tis. i víc.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 00:33, zavádějící
Je to dost zavádějící, protože v ČR není moc lidí, kteří si koupí soukromě Octavii nebo Superb, všechno to jsou firemní auta, která něco najedou a potom se stočí tachometr, v Německu si lidi můžou dovolit takové auto koupit soukromě. Je samozřejmé, že je v Německu dost aut, které mají nájezd přes 50 tis. km za rok, ale ta cena je tam nižší než u nás a ty se pak dovezou k nám a tady se stočí tacho a vesele se prodávají se 150 tisíci. Ale pokud si chce člověk dovézt z Německa pěkné auto bez vady, tak zaplatí cenu za jakou se prodávají auta tady, ale stav je někde jinde.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 00:39, He He he
"Pochvalou pro ceske prodejce ojetych vozu je fakt, ze pocet prumerne ujetych kilometru v CR neni vyrazne ovlivnen stacenim km"

Konstatovat takovou kravinu a s odvolanim na jednoduche porovnani je jako posuzovat zavislost neceho na sobe samem.

Coz takhle predstavit si, ze prumerny cesky dovozce ojetinu z Nemecka stocil v prumeru o 70tis km? Cena bude pochopitelne nizsi nez u nemecke ojetiny se stejnym stavem tachometru (nestocenym) a kilometry stejne.Jakpak nam to asi zamicha se statistikou??

Pokud by vas test mel mit nejakou vypovidaci hodnotu, tak byste museli 100% znat pocet najetych kilometru a to predpokladam pres internet umite stejne jako my ostatni.

Takze tenhle test je vo *****



reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 00:51, RE: zavádějící
anonym napisał:
Je to zavádějící, škodovku se možná vyplatí koupit v čr, ale třeba takové 330ci v de. Záleží na tipu a motorizaci auta. Nebo třeba takové čtyř-pěti-šesti litry v benzínu se vyplatí jednoznačně koupit v čr, tam je kolikrát rozdíl oproti de 200 tis. i víc.
O dekuji za tak zavadejici a ve vysledku nesmyslnou statistiku, kazej kdo si aspon jedno auto v zivote dovezl, zacinal na mobile nebo autoscoutu. Auta tam maj jednoznacne nalitano 2-nasobek, kdyz budeme akceptovat inzerenty s celou adresou a tel.cislem a ne bachorky, ze auto stoji nekde v anglii a musite poslat zalohu, to jsou vonavky v maximalce za hubicku. Dalsi faktor je uroven servisu zde a tam a pouzite ND (tim myslim druhovyroba pouzivana v autorizovanych servisech u nas). Ted se nechci dotknout tohoto webu, ale z 90 proc. je zde nabizen jen srot. Bourany, polepeny za drobne a nabizen jako MIRNE JETY, NEHAVAROVANY se 120 tkm na tachacich DD, lepsi je investovat 10 tis. kc a objet bazary v D, jednak kupni cena bude o 30 nizsi a usetrite dalsich 50 za nutne opravy, to vse pri porizovaci cene 200 tis. kc
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 00:56, možná chybný předpoklad
Na jednu stranu bych rád věřil, že se u nás blýská na lepší časy a bazary auta nestáčí, ale nevidím to tak růžově, jak to vyšlo vám.
Vzali jste auta 3 až 4 roky stará z kategorie, která se často kupuje tady nová a na leasing. Mají právě po tuto dobu vedenou servisní knížku a ne každá octavie byla služební a ne každé služební auto najelo 60.000 km za rok. Také se pomalu a jistě zlepšuje povědomí lidí o tom, že stav tachometru není vše. A ač nejsem stoupencem aut Škoda, patří kvalitativně do té lepší poloviny, přinejhorším k průměru. Takže 150.000km by pro ně neměl být nijak kritický nájezd, který by je poznamenal. A v neposlední řadě to jsou stále vysoce prodejná auta, někdy až, vzhledem ke konkurenci, za nesmyslné ceny. Tak proč bude bazarista stáčet tachometr, předělávat většinou dobře vedenou servisní knížku a dělat ze zákazníka vola, když to stejně obratem ruky za slušný peníz prodá. Samozřejmě že se tu a tam i tak něco stočí. Ale mě - a nejen mě - by možná Octávie v kombi a TDI přišla s 50.000 km podezřelá a míň důvěryhodná než řekněme se 120.000 km. A právě u téhle hodnoty se bude drtivá většina těchto aut pohybovat. A v neposlední řadě je otázkou, zda stále platí ona 100% počestnost německých bazarů, zvláště těch v neněmeckých rukou...
Daleko zajímavější to je u aut tak 2x starších někdy z přelomu století. to je pro spoustu lidí ještě pořád zajímavá kategorie aut v rozmezí 100 - 300.000,-Kč podle značky a modelu a tam už jsou rozdíli věřím daleko značnější. v Podstatě všechny tyto auta mají napříč spektrem značek a modelů najeto 100 až 150.000 km, obzvlášť oblíbené mi připadají číslovky okolo 122-128.000km. Takové dobře zajeté auto. Ano, česká rodina často najede okolo 15.000 km za rok, takže to nevypadá podezřele. Ale je smutnou pravdou, že drtivá většina bude mít najeto často nemálo přes 200.000km. Ano, pak si to koupí Novákovi (prominou) a jezdí oněch 15.000 za rok a utvrzují se v tom, že to odpovídá. Ačkoliv než ony kýžené kilometry, vyvede je z omylu první servis, kde to auto skončí. Samozřejmě, existují výjimky, ale ty se jaksi z neznámých důvodů méně dávají do bazaru a více prodávají po známých. Máme doma dvě auta - jedno má 10 let a najeto 340.000, druhé 12 let, najeto asi 118.000. Jezdí s ním žena do školy a zpět s dětmi, nákupy a sem tam delší cesta. Zkuste to schválně spočítat pro vzorek např 7-8 let starého Passatu v TDI, Audi A6, Volva V70, Mondea, Peugotu 406, Citroenu C5. Tam bych to viděl na výraznější rozdíl v neprospěch ČR. Ale na druhou stranu se musím opakovat, i v našich bazarech - aspoň bráno podle Tipcars se u těchto aut objevuje popis vynikající stav a u tachometru stav hodně nad 200.000km. Přemek
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 05:24, RE: možná chybný předpoklad
anonym napisał:
Na jednu stranu bych rád věřil, že se u nás blýská na lepší časy a bazary auta nestáčí, ale nevidím to tak růžově, jak to vyšlo vám.
Vzali jste auta 3 až 4 roky stará z kategorie, která se často kupuje tady nová a na leasing. Mají právě po tuto dobu vedenou servisní knížku a ne každá octavie byla služební a ne každé služební auto najelo 60.000 km za rok. Také se pomalu a jistě zlepšuje povědomí lidí o tom, že stav tachometru není vše. A ač nejsem stoupencem aut Škoda, patří kvalitativně do té l...
to jste zase slapli do hovna, ten clanek zaplatilo a*a?, nebo nejak jina asoicace bazaru? Zkuste vzit nejaky stary auto v kategorii do 100 000 ci do 50 000 Kc a neolitanou sluzebni sunku po leasingu. Tam se vetsinou tachometr u nas zasekne na 120 000km, co by magicke hranici, kdezto v zahranici pocitat kilometry neprestane
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 06:43, RE: přesně tak
anonym napisał:
to jste zase slapli do hovna, ten clanek zaplatilo a*a?, nebo nejak jina asoicace bazaru? Zkuste vzit nejaky stary auto v kategorii do 100 000 ci do 50 000 Kc a neolitanou sluzebni sunku po leasingu. Tam se vetsinou tachometr u nas zasekne na 120 000km, co by magicke hranici, kdezto v zahranici pocitat kilometry neprestane
když vidím, jak TDI Oktávky z 98 r. mají na tachom. 110-135tis. tak se musím jenom smát. Tomu může uvěřit jen MAGOR. Možná tak, kdyby byla koupena u nás, prodával ji první majitel a měla servisku, ale i ta se dá v poho sfalšovat. Udělejte srovnání Škodovek r.v.98-99 a uvidíme, jak dopadneme.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 06:45, Srovnání a srovnání
U nás jsou Octavie z 95% firemní auta, která najezdí cca 40 tis. km/ rok. V Německu si Octavie běžně kupují důchodci a používají se více soukromě. U nás taky nikdo soukromě nenajezdí 40 tis. km / rok. Soukromá auta najezdí cca 10-15 tis. za rok. U nás si téměř nikdo nekupuje novou oktávku soukromě - ale až třeba z druhé ruky. Proto jsou tyto statistiky dosti nesmyslné.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 07:02, RE: He He he
Krkovicka napisał:
"Pochvalou pro ceske prodejce ojetych vozu je fakt, ze pocet prumerne ujetych kilometru v CR neni vyrazne ovlivnen stacenim km"

Konstatovat takovou kravinu a s odvolanim na jednoduche porovnani je jako posuzovat zavislost neceho na sobe samem.

Coz takhle predstavit si, ze prumerny cesky dovozce ojetinu z Nemecka stocil v prumeru o 70tis km? Cena bude pochopitelne nizsi nez u nemecke ojetiny se stejnym stavem tachometru (nestocenym) a kilometry stejne.Jakpak nam to asi zamicha se statistikou??...
Celé je to trochu jinak, než zní v článku. Podstata věci je, že PODPRŮMĚRNÉ auto z D (starší, olítanější) se v ČR omladí, a vydává za super po 1. majiteli atd, atd. Nejlepší (ovšem nereálné), by bylo udělat virtuální dovoz - dát k dispozici dovozcům fakta o autech v D, aby potom předvedli, jak vypadá stav po dovozu na bazaru. To by bylo po iluzích.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 08:06, RE: Srovnání a srovnání
anonym napisał:
U nás jsou Octavie z 95% firemní auta, která najezdí cca 40 tis. km/ rok. V Německu si Octavie běžně kupují důchodci a používají se více soukromě. U nás taky nikdo soukromě nenajezdí 40 tis. km / rok. Soukromá auta najezdí cca 10-15 tis. za rok. U nás si téměř nikdo nekupuje novou oktávku soukromě - ale až třeba z druhé ruky. Proto jsou tyto statistiky dosti nesmyslné.
No, asi nejsem soukromnik, ale za minuly rok jsem najel (soukrome) 35000, a to jsem se jeste nijak nesnazil, a mesic jsem skoro soukrome nejezdil, protoze jsem byl sluzebne v zahranici.... Takze to, ze VY najezdite 10-15000 za rok, neznamena, ze jsou takovi vsichni...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 08:12, RE: Srovnání a srovnání
anonym napisał:
U nás jsou Octavie z 95% firemní auta, která najezdí cca 40 tis. km/ rok. V Německu si Octavie běžně kupují důchodci a používají se více soukromě. U nás taky nikdo soukromě nenajezdí 40 tis. km / rok. Soukromá auta najezdí cca 10-15 tis. za rok. U nás si téměř nikdo nekupuje novou oktávku soukromě - ale až třeba z druhé ruky. Proto jsou tyto statistiky dosti nesmyslné.
Podle sebe soudíš ostatní, není rok 1987 ale 2007! Normální lidi si dneska klidně kupujou nový auta nižší střední třídy nebo střední třídy a normálně s nima najezděj (třeba z vesnice do práce) i víc jak 40.000 km za rok.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 08:15, Kiko
Není nad dobrou reklamu, že? Toto má do vypovídajícího průzkumu hooodně daleko. Tak především nemůžu brát obyč.průměr, ale nejčastěji se vyskytující hodnotu, abych odstranil extrémy z obou stran. Za druhý auto z Německa má skoro vždy lepší výbavu. A za třetí zhodnoťte stav českých a německých silnic, počet km dálnic, kvalitu servisů atd. Tím nechci tvrdit, že se u nás nedá sehnat dobrý auto, ale za kvalitní a prověřenou ojetinu si vždy připlatíte, jinak kupujete zajíce v pytli a možná to bude jezdit dalších 10let nebo se to rozpadne za vraty českého bazaru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 08:19, RE: Srovnání a srovnání
anonym napisał:
No, asi nejsem soukromnik, ale za minuly rok jsem najel (soukrome) 35000, a to jsem se jeste nijak nesnazil, a mesic jsem skoro soukrome nejezdil, protoze jsem byl sluzebne v zahranici.... Takze to, ze VY najezdite 10-15000 za rok, neznamena, ze jsou takovi vsichni...
Takových, jako jsi ty je drtivá menšina. Asi relativně daleko dojíždíš do práce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 08:35, RE: zavádějící
Falco napisał:
Je to dost zavádějící, protože v ČR není moc lidí, kteří si koupí soukromě Octavii nebo Superb, všechno to jsou firemní auta, která něco najedou a potom se stočí tachometr, v Německu si lidi můžou dovolit takové auto koupit soukromě. Je samozřejmé, že je v Německu dost aut, které mají nájezd přes 50 tis. km za rok, ale ta cena je tam nižší než u nás a ty se pak dovezou k nám a tady se stočí tacho a vesele se prodávají se 150 tisíci. Ale pokud si chce člověk dovézt z Německa pěkné auto bez vady, ...
přesně tak!! v Německu si Octávky lidi kupují jako soukromá auta a jezdí s nimi relativně málo, u nás jsou to vesměs firemní auta která lítají mnohem víc. Co srovnat Passaty nebo Mondea ... to jsou i v německu firemní auta se srovnatelným nájezdem jako u nás.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 08:38, RE: He He he
Pepe napisał:
Celé je to trochu jinak, než zní v článku. Podstata věci je, že PODPRŮMĚRNÉ auto z D (starší, olítanější) se v ČR omladí, a vydává za super po 1. majiteli atd, atd. Nejlepší (ovšem nereálné), by bylo udělat virtuální dovoz - dát k dispozici dovozcům fakta o autech v D, aby potom předvedli, jak vypadá stav po dovozu na bazaru. To by bylo po iluzích.
volové cílem tohoto článku je dokázat, že němci stáčí tacho taky. To je vše. Je to pro chytráky kteří si dovezoi auto z D nebo z A a mají za to jaký suprrr kup udělali
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 08:40,
Vážený pane Šikle, snaha dobrá, výsledek ale bohužel žalostný. Srovnávat statisticky auta z DE a CZ je srovnávání přinejmenším třešní a višní, ač jsou oboje peckoviny většinou stejné barvy. Jedny jsou ale sladké, druhé kyselé. Stejné je to i těma Octáviema a Superbama. Pár zkušeností ze soukromých dovozů právě těchto aut mám, a bohužel 90% aut koupených v CZ v tzv. bohaté nebo maximální výbavě je na úrovni 80% aut v DE ale v základní výbavě. Bohužel časté mínění našich spoluobčanů je takové, že cituji "hlavně že mám Octávku (zařaď jméno jáké chceš), když ji nemá soused", jedno jestli "socku" nebo pak nemám na provoz.
Znám řadu lidí, kterí najedou do 10.000 km/rok, ti se ale zase tak často auta, které kupovali nové nezbavují.
Jinak moji příbuzní v DE nenajedou již méně než 35.000 km/rok a to pouze soukromě. Lidé tam často dojíždějí 50km/cesta a více do zaměstnání, pak kilometry naskakují (mé poslední auto od soukromníka, stáří 10 měsíců, nájezd 28.000 km. I tam jsou samozřejmě výjimky, na mobile je nyní např. oct. v benzinu po 1. majiteli z r. 2001 s 60.000km. Sehnat ale TDI ve stáří 3-4 roky pod 100.000 km je spíše náhoda nebo zázrak.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 08:41, RE: Srovnání a srovnání
anonym napisał:
Podle sebe soudíš ostatní, není rok 1987 ale 2007! Normální lidi si dneska klidně kupujou nový auta nižší střední třídy nebo střední třídy a normálně s nima najezděj (třeba z vesnice do práce) i víc jak 40.000 km za rok.
No já takovejch "normálních" lidí , co si koupí auto za cca 600 tis a může si s ním soukromě najet cca 40 tis. km ročně (což představuje cca dalších 80 tis. Kč za palivo, dalších cca 50 tis. za servis, pojištění, gumy ...- jen velmi hrubý odhad) moc neznám - myslím tím nepodnikatele. I když tímto nepopírám, že nejsou. Chtěl jsem jen říct, že většina takovýchto aut jsou auta firemní. Obyčejný člověk obvykle nenajíždí svým soukromým autem 150-200 km denně každý den. Takoví lidé si potom mohou říci, že převážnou část svého života strávili v autě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 08:51, Čísla
Hodnoty km jsou databázové, to znamená, že jejich váha nebude velká. A jak už někdo správně poznamenal, je nějak ošetřeno, že z naší nabídky jsou vyjmuty vozy, které byly za účelem prodeje dovezeny? Další správná připomínka je k průměru. Zde by byl nejlepší medián (stejný počet vozů pod a nad touto hodnotou) nebo modus (nejčastěji se vyskytující hodnota). Dále pak kategorie vozů - opět správná připomínka "z lidu", mnoho Octávií u nás jezdí jako služební vozy, což významně zvyšuje průměrný (zase by byl asi lepší medián) kilometrový proběh. Na základě toho nemají přiložené tabulky valnou vypovídací hodnotu. Ono po 4. letech ještě není tak silná potřeba upravovat údaje na tacho, určitě by byl zajímavější klidně i stejně provedený výzkum s auty 2x tak starými.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 09:05, Špatné výchozí údaje
Asi by mělo smysl porovnávat průměrný kilometrový proběh vozidel v DE a vozidel nabízených jako dovezená z DE a nabízená u nás. Nejlépe modely, které jsou v ČR používány spíše soukromě, než firemně. Takhle jsou ty data o ničem (taky nedaly moc práce).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 09:46, RE: He He he
anonym napisał:
volové cílem tohoto článku je dokázat, že němci stáčí tacho taky. To je vše. Je to pro chytráky kteří si dovezoi auto z D nebo z A a mají za to jaký suprrr kup udělali
Máš pravdu, tady jsou auta levnější, s lepší výbavou a v lepším stavu. Blbci němci maj rozbitý silnice, takže u nich 50kkm je jako u nás 150kkm a ještě u každý šlupky běhaj s vrtačkou a diagnostiku a stáčej tachometry. Proto nižší příjmové skupiny z DE jezděj do českejch bazarů nakoupovat auta, protože se to vyplatí...Geniální dedukce.
reagować
  1 2 3 ... 8


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.