0
powrót
 

diskuze k tématu: Stav tachometrů u ojetin (ČR vs. zahraničí)

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 10:02, kouzlo průměru
Jenže k nám se tahají auta s nedprůměrnými kilometry a zásadně ta velmi levná. Tady se z nich udělají lehce nadprůměr kilometry a trochu levná. Prostě čeští zákazníci nekupují vozy ze všech kategorií tak, abychom mohly pracovat s čistým průměrem.

Čili ŠiKlo: Dobrá snaha, velmi dobrý nápad, ale do vypovívací schopnosti velmi daleko, neboť by jste musel ještě pracovat s počty a údaji ne nabízených, ale prodaných a dovezených. Což by byl elaborát na 10 stran textu a na měsíc práce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 10:11, Hloupost
Jedné co mi z tabulek vyplývá je to že se k nám z DE vozí jenom brak protože jak jinak by mohl být cena papírově srovnatelných aut u nás nižší než v německu odkud se vozí. Pokud se podívám na kilometry tak srovnatelné auto u nás a v německu má na nájezdu rozdíl tak 100 - 200 tkm (samozdřejmě papírově)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 10:32, RE: Čísla
David V napisał:
Hodnoty km jsou databázové, to znamená, že jejich váha nebude velká. A jak už někdo správně poznamenal, je nějak ošetřeno, že z naší nabídky jsou vyjmuty vozy, které byly za účelem prodeje dovezeny? Další správná připomínka je k průměru. Zde by byl nejlepší medián (stejný počet vozů pod a nad touto hodnotou) nebo modus (nejčastěji se vyskytující hodnota). Dále pak kategorie vozů - opět správná připomínka "z lidu", mnoho Octávií u nás jezdí jako služební vozy, což významně zvyšuje průměrný (zase ...
Přesně tak, medián má mnohem větší vypovídající hodnotu než průměr, který zbytečně zahrnuje extrémy (jako že se někdo přeťukne a napíše 0km nebo taky 1.200.000km).
Navíc výběr vzorku aut je hodně slabomyslný, neřku debilní, extrémně nevhodný. Proč srovnáváte zrovna typ auta, který v ČR představuje typický služební vůz, který nalítá mnohem víc než v Německu, kde ho kupují hlavně lidé, kteří chtějí "levnější VW Golf, Passat" a řeší to koupí "eine Skoda", třeba důchodci. O takových lidech lze předpokládat, že najedou méně, než Ti, co mají víc peněz a proto jim rozdíl v ceně mezi Golfem a Octavií nepřipadne důležitý.

Milí (přiblblí) novináři, zkuste se zamyslet a udělejte srovnání na takovém typu auta, které dle logiky kupují lidé jak v CZ, tak v DE, ke stejným účelům.

Takto pouze podporujete maximální podvodnický zmrdizmus, co předvádějí naši bazarníci svými podvody. A ještě větší volové jsou Ti, co to od těch bazarníků kupují. No a maximální tupci jsou Ti, co těm bazarníkům odprodávají svá auta. Za to, že neumějí podat inzerát, stáhnout vzorovou smlouvu někde z webu a přepsat auto - na tom stratí typicky 40.000Kč na rozdílu v tom, co dostane od bazarníka a tom, co by dostal přímo od kupujícího.

Nejlepší způsob, jak ty zmrdy v bazarech vymýtit je??? No vyhladovět je, nekupovat od nich, neprodávat přes ně. Nakupujte a prodávejte přes soukromé inzeráty!!! Nebuďte tupci!!!

Proč nesrovnáte: Ford Fiesta?, Smart?, Nissan Almera?, ... to jsou většinou lidové vozy, které lidé kupují k běžné přapravě, ne jako služební vozy.

Lukáš Havel.

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 10:47, RE: Čísla
anonym napisał:
Přesně tak, medián má mnohem větší vypovídající hodnotu než průměr, který zbytečně zahrnuje extrémy (jako že se někdo přeťukne a napíše 0km nebo taky 1.200.000km).
Navíc výběr vzorku aut je hodně slabomyslný, neřku debilní, extrémně nevhodný. Proč srovnáváte zrovna typ auta, který v ČR představuje typický služební vůz, který nalítá mnohem víc než v Německu, kde ho kupují hlavně lidé, kteří chtějí "levnější VW Golf, Passat" a řeší to koupí "eine Skoda", třeba důchodci. O takových lidech lze před...
Potvrzuji, před 2 lety jsem prodával svou Audi A4, v bazaru mi za odkup nabízeli 160.000, pak jsem podal inzerát a prodal jsem ji za 210.000.

Celá procedura trvala 8 hodin čisté práce (nafocení - 20min, sepsání inzerátu - 20min, podání na několik servrů - 2 hod, majlování se zájemci - 2hod, schůzka - 2 hod, stažení smlouvy z netu - 20min, přepsání na úřadě - 1 hod).

Za těchto 8 hodin práce jsem si vydělal 50.000 čistého na rozdílu v ceně, co jsem dostal od kupujícího a co mi mabízel podvodnický zmrd z autobazaru.

Přepočtu li to na měsíční mzdu, pak je to jakobych vydělával cca. 1.000.000 čistého, což je dle daňové kalkulačky z jobs.cz asi 1.700.000 hrubého. Proto jsou opravdu maximální dementi ti, co odprodávají auta autobazarníkům, které přesně touto hodinovou mzdou podpoří - fakt dementi.

Omlovám se těm, co opravdu těch 1.7mil měsíčně vydělají, těm se nevyplatí auto prodávat přes inzerát - jejich čas je cennější. :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 10:50, soudce
Aby bylo jasno tachometr se nepřetáčí když je na něm 150000km, ale při 250000. Není to divný všechny auta mají 100 až 150 tisíc km na tachometru? Kupující tomu ale chce věřit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 11:03, Pro autora
Pane Šikle, to už je tento týden druhý článek s tabulkami, které jsou zpracované na základě ne vhodně volených kritérií. Možná by bylo lepší se věnovat popisům vozů a motorů, kde Vás považuji za fundovaného a analýzy přenechat někomu jinému. Chápu, že některé analýzy jsou obtížné zejména z důvodů pracného shánění vstupních dat, ale nepovažuji za správné si to zjednodušit tím, že vezmu data jakákoliv, jak tomu bylo v tomhle článku. Ohledně minulého článku o spotřebě byla vstupní data dostatečně "kvalitní", ovšem výsledky degradovala volba nevhodného kritéria, které bylo v naprostém rozporu s nadpisem článku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 11:21, RE: Čísla
anonym napisał:
Potvrzuji, před 2 lety jsem prodával svou Audi A4, v bazaru mi za odkup nabízeli 160.000, pak jsem podal inzerát a prodal jsem ji za 210.000.

Celá procedura trvala 8 hodin čisté práce (nafocení - 20min, sepsání inzerátu - 20min, podání na několik servrů - 2 hod, majlování se zájemci - 2hod, schůzka - 2 hod, stažení smlouvy z netu - 20min, přepsání na úřadě - 1 hod).

Za těchto 8 hodin práce jsem si vydělal 50.000 čistého na rozdílu v ceně, co jsem dostal od kupujícího a co mi mabízel podvodnic...
A to si myslíš, že za kolik by to měl koupit? To je obchod jako každý jiný. A pokud takový bazarnický zmrd ti nabídne 205000,-, tak za kolik to má on prodávat? To bych chtěl vědět tvou odpověď. Když to neprodá tak jak ty skoro hned, tak mu to může stát i 3 měsíce a nevydělá vůbec nic (je pravda, že je to riziko podnikání), ale proto mu byla nabídnuta taková cena na výkup. Nemluvě o tom, že když bazarník vykoupí auto, tak přebírá záruky a může si myslet, že si zmrd, že nabízíš takové auto na výkup. První co udělá normální člověk, tak dá soukromý inzerát a pokud to neprodá rychle, tak potom jdu do bazaru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 11:46, realita v d
pokud koupite v d vuz od privatni osoby nebo od nemeckeho dealera tak na 99perc.stoceny nebude.zcela opacna situace je ale ovsem pri koupi od asimilovaneho muslimskeho autohandlera ktery bude prisahat na alaha ze auto je sehr gut i kdyz cadi na bilomodre,tlaci vodu i olej a z odmerky na olej cadi jak z kominu atd.nejsem rasista ale takova je realita,jezdim do d kazdej tyden
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 13:02, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Vážený pane Šikle, snaha dobrá, výsledek ale bohužel žalostný. Srovnávat statisticky auta z DE a CZ je srovnávání přinejmenším třešní a višní, ač jsou oboje peckoviny většinou stejné barvy. Jedny jsou ale sladké, druhé kyselé. Stejné je to i těma Octáviema a Superbama. Pár zkušeností ze soukromých dovozů právě těchto aut mám, a bohužel 90% aut koupených v CZ v tzv. bohaté nebo maximální výbavě je na úrovni 80% aut v DE ale v základní výbavě. Bohužel časté mínění našich spoluobčanů je takové, že...
Prosimvás, průměrný proběh auta v Německu je 15 000 km á rok, v ČR asi 10 000 km á rok.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 13:05, RE: realita v d
anonym napisał:
pokud koupite v d vuz od privatni osoby nebo od nemeckeho dealera tak na 99perc.stoceny nebude.zcela opacna situace je ale ovsem pri koupi od asimilovaneho muslimskeho autohandlera ktery bude prisahat na alaha ze auto je sehr gut i kdyz cadi na bilomodre,tlaci vodu i olej a z odmerky na olej cadi jak z kominu atd.nejsem rasista ale takova je realita,jezdim do d kazdej tyden
V tomto článku, na kterém si dal autor určitě záležet, ale který bohužel k ničemu není, se řeší pouze KILOMETRY UDÁVANÉ PRODEJCEM!!! Pokud chcete být objektivní, zpracujte tabulku vozidel, které mají NESTOČENÝ tachometr. Ale ty budete hledat jako jehlu v kupce sena.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 13:18, RE: He He he
anonym napisał:
Máš pravdu, tady jsou auta levnější, s lepší výbavou a v lepším stavu. Blbci němci maj rozbitý silnice, takže u nich 50kkm je jako u nás 150kkm a ještě u každý šlupky běhaj s vrtačkou a diagnostiku a stáčej tachometry. Proto nižší příjmové skupiny z DE jezděj do českejch bazarů nakoupovat auta, protože se to vyplatí...Geniální dedukce.
DDDDDDDDDDDD ASI TAK NEJAK
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 14:07, RE: He He he
anonym napisał:
volové cílem tohoto článku je dokázat, že němci stáčí tacho taky. To je vše. Je to pro chytráky kteří si dovezoi auto z D nebo z A a mají za to jaký suprrr kup udělali
Tak,tak,vlastníci bazarů v SRN-Turci,Ukrajinci,Poláci,Rumuni a ti se s tím nemažou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 15:20, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Prosimvás, průměrný proběh auta v Německu je 15 000 km á rok, v ČR asi 10 000 km á rok.
pokud neuvedes nejaky zdroj ci dukaz kde se mohou ostatni presvedcit ze to tak je zustane tento prispevek pouze vykrikem do tmy..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 15:25, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Vážený pane Šikle, snaha dobrá, výsledek ale bohužel žalostný. Srovnávat statisticky auta z DE a CZ je srovnávání přinejmenším třešní a višní, ač jsou oboje peckoviny většinou stejné barvy. Jedny jsou ale sladké, druhé kyselé. Stejné je to i těma Octáviema a Superbama. Pár zkušeností ze soukromých dovozů právě těchto aut mám, a bohužel 90% aut koupených v CZ v tzv. bohaté nebo maximální výbavě je na úrovni 80% aut v DE ale v základní výbavě. Bohužel časté mínění našich spoluobčanů je takové, že...
Takového zázraku jsem byl svědek - o1-tdi 81kW r.v.99 tacho 108.000 km - od strýce - koupil to a vyjel pouze sporadicky. Já na ní natočil za rok skoro 60t.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 15:28, RE: Čísla
anonym napisał:
A to si myslíš, že za kolik by to měl koupit? To je obchod jako každý jiný. A pokud takový bazarnický zmrd ti nabídne 205000,-, tak za kolik to má on prodávat? To bych chtěl vědět tvou odpověď. Když to neprodá tak jak ty skoro hned, tak mu to může stát i 3 měsíce a nevydělá vůbec nic (je pravda, že je to riziko podnikání), ale proto mu byla nabídnuta taková cena na výkup. Nemluvě o tom, že když bazarník vykoupí auto, tak přebírá záruky a může si myslet, že si zmrd, že nabízíš takové auto na výku...
Anonyme, tys mě moc nepochopil...nejsi náhodou bazarník - jeden z těch zmrdů ? - inteligence by tomu napovídala. (Už vidím jak postáváš v tý super teplákovce na štěrkem vysypaném oraništi - prodejní ploše, přitloustlej plešoun a přemýšlíš, jak bys s tím kunšoftem vyjebal)

Já chápu, že bazarník musí nakupovat levněji, než prodává. O tom jsem ale nepolemizoval.

S bazarníky mám 2 základní problémy.

1. Bazarníci jsou toreticky zbyteční...(příživníci) ano, kdyby všichni majitelé prodávali a nakupovali auta na inzerát přes internet, tak by bazarníci vůbec nemuseli existovat. Oni existují jen z toho důvodu, že většina lidí jsou prostě tupci a neumí to prodat sami anebo jsou tak leniví. S nějakýma zárukama se neoháněj -
a) ještě jsem neslyšel, že by bazar něco vyreklamoval (viz. ty dodatky ve smlouvách miniaturním písmem, kde si kryjou ty svoje tlusté líné zadky)
b) soukromá osoba dle zákona (kupní smlouva) dává naprosto stejné záruky (skryté vady), jako bazar

2. Bazarníci podvádějí...omlazují auta, stačejí tachometry, prodávají kradené auta, falšují servisky, prodávají bourané auta a tvrdí, že jsou nebouraná...A TO VŠECHNO ÚMSLNĚ. A kdo tvrdí že ne, tak je sám bazarník - zmrd. A vy bazarníci si za tuto pověst můžete sami...

Lukáš Havel
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 15:30, RE: realita v d
anonym napisał:
pokud koupite v d vuz od privatni osoby nebo od nemeckeho dealera tak na 99perc.stoceny nebude.zcela opacna situace je ale ovsem pri koupi od asimilovaneho muslimskeho autohandlera ktery bude prisahat na alaha ze auto je sehr gut i kdyz cadi na bilomodre,tlaci vodu i olej a z odmerky na olej cadi jak z kominu atd.nejsem rasista ale takova je realita,jezdim do d kazdej tyden
Přesně tak, moje zkušenosti z výletu po německých bazarech a hledání vhodné ojetiny jsou zcela totožné. Jinak tento článek nemá bohužel žádnou hodnotu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 15:50, RE: Srovnání a srovnání
anonym napisał:
No já takovejch "normálních" lidí , co si koupí auto za cca 600 tis a může si s ním soukromě najet cca 40 tis. km ročně (což představuje cca dalších 80 tis. Kč za palivo, dalších cca 50 tis. za servis, pojištění, gumy ...- jen velmi hrubý odhad) moc neznám - myslím tím nepodnikatele. I když tímto nepopírám, že nejsou. Chtěl jsem jen říct, že většina takovýchto aut jsou auta firemní. Obyčejný člověk obvykle nenajíždí svým soukromým autem 150-200 km denně každý den. Takoví lidé si potom mohou říci...
No tak za 600 000 Kč se sice auto nižší střední třídy dá koupit, ale udělá to jen 1. magor nebo 2. člověk, který neví co s penězi a nebo 3. milovník značky Škoda až do hrobu. 400 000 papouchů stačí na na kombíka s klimou , renomované značky (nyní třeba akce na Focus, ale i francouzi se to té sumy v akci vejdou) nebo pod 400 000 za nějakou Koreu nebo lehce nad 340 000 za "starou" Astru s 1,4 v kombajnu a s klimou. Nová Astra je tak o 100 000 dražší (ovšem dle výbavy), takže do 600 000 hodně zbývá.

Zdeněk Kříž

PS: Já jezdím s Američanem, v italském kabátě, vyrobeném v Koreii a jsem spokojený. Mám ho za cenou stejně vybavené fábie se srovnatelným motorem (380 000). A hádej, co toje ... . Je to lehké.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 16:02, RE: realita v d
anonym napisał:
pokud koupite v d vuz od privatni osoby nebo od nemeckeho dealera tak na 99perc.stoceny nebude.zcela opacna situace je ale ovsem pri koupi od asimilovaneho muslimskeho autohandlera ktery bude prisahat na alaha ze auto je sehr gut i kdyz cadi na bilomodre,tlaci vodu i olej a z odmerky na olej cadi jak z kominu atd.nejsem rasista ale takova je realita,jezdim do d kazdej tyden
Ano souhlasí. Koupil jsem Audi se 100% najeto 150tkm a po bližším pátrání jsme našli štítek na výměnu při 280tkm. Turci jsou ZMRDI !!!!!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 16:04, RE: realita v d
anonym napisał:
V tomto článku, na kterém si dal autor určitě záležet, ale který bohužel k ničemu není, se řeší pouze KILOMETRY UDÁVANÉ PRODEJCEM!!! Pokud chcete být objektivní, zpracujte tabulku vozidel, které mají NESTOČENÝ tachometr. Ale ty budete hledat jako jehlu v kupce sena.
Ty seš slr dement...dyť jde o to poznat, jestli se tachomerty stáčejí, nebo ne. Nešlo o to poznat, zda mají auta najeto více SKUETČNĚ v CZ nebo v DE

A k tomu potřebuješ právě statistiku SE STOČENÝMI KILOMETRY, TAKŽE TA CO JE NA TIPOCARS.

Tím, že bazarníci tacháče hromadně stáčeji, by měl průměrný počet km u stejně starých aut v CZ vycházet méně než v DE. Jenže ti chytráci vybrali pro statistiku právě auta, které v CZ jako služebáky nalítají tak moc, že přestože jsou stočené, tak pořád mají víc, než oktávky, které v DE nikdo jako služebáky nepoužívá...proto toto není šťastný výběr auta pro takovou statistiku

Tak tak je to myšleno - Einsteine!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 16:14, RE: Čísla
anonym napisał:
Přesně tak, medián má mnohem větší vypovídající hodnotu než průměr, který zbytečně zahrnuje extrémy (jako že se někdo přeťukne a napíše 0km nebo taky 1.200.000km).
Navíc výběr vzorku aut je hodně slabomyslný, neřku debilní, extrémně nevhodný. Proč srovnáváte zrovna typ auta, který v ČR představuje typický služební vůz, který nalítá mnohem víc než v Německu, kde ho kupují hlavně lidé, kteří chtějí "levnější VW Golf, Passat" a řeší to koupí "eine Skoda", třeba důchodci. O takových lidech lze před...
tak tak...
reagować
  1 2 3 ... 8


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.