anonym napisał:
Evidentně článek psal někdo kdo přešel ze š105 nebo něčeho podobného vnímání výkonu hodně zavisí na autech ve kterých pisatel v žiovotě jezdil. Na jednom servru kde jsou uživatelské recenze, jsem se ohromně pobavil skutečností, že každě auto si najde někoho, kdo je sním absolutně spokojený a má ho rád včetně trabantů a wartburgů.
Kdo chce poznat kvalitní dynamiku připředjíždění, mohu doporučit Volvo S80 T6, 200 kw už dokáže s autem pořádně zacvičit.
Náhodou Warťák až na tu spotřebu a smrad nebyl až tak špatnej na kratší pojížďky. U dvojtaktu se rychleji ohřeje motor, akceleraci měl slušnou a prostoru v něm bylo spousta. Pro pasažéry i pro náklad. A ta montáž plastových dílů kastle, že to člověk prostě odšrouboval
Ostatně i se Trábošem se dalo popojíždět a čtyři velcí chlapi se tam naskládali líp, než do Fábie...
Nicméně k chlapíkově nadšení - 1.6 ve Feldě je dostatečná motorizace a ve srovnání s 1.3 to i dost jede. Párkrát jsem jel se služební. S tou spotřebou to těžko posoudím, s 1,3 jsem jezdil za 6,2-6,3 celorok průměr a vše mi přišlo v pohodě. Tedy až na hodně slabou dynamiku a každých cca 60000 km upadlé tlumiče výfuku. Vždycky jsem všechno odvezl, byť to někdy byl takový tetris...
Ale když jsem se po půl roce ježdění jiného vozu v posadil do podobné Feldy, jako jsem přetím měl, nestačil jsem se divit, jak je řazení gumové, jak musím rvát za volant, jak to moc nejede, jak jsou přední sedadla bez bočního vedení... To jsem dřív nějak nevnímal. Ale dokud si člověk nezvykne na lepší, jezdit se v tom dá.