0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Felicia Combi 1.6

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.12.2007 12:58, RE: GLX
Pepe napisał:
Souhlas, v kombinaci s neuvěřitelně malým rejdem je to přímo pakárna. A s kombíkem, to potom musí být radost parkovat. Sám jsem měl s posilovačem ve feldě (1,9D) dobré zkušenost. Tak mi to připadá, že když ho tam pán nemá, tak si to alespoň zdůvodní....
Mám Š- Felici GLX 1,6 z roku 96. Jediná údržba za 11 let -výměna homokinetických kloubů. Dlouhodobá spotřeba 6,3 lt. K výše zmíněn¨ým sedadlům - měřím 193 cm a ještě mě záda neobolela.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.12.2007 14:02, super zkušenost
Děkuju za prodloužení života, takhle dobře jsem se už dlouho nezasmál. A to respektuji, že se jedná o laický pohled.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.12.2007 16:23, RE: bez předmětu
anonym napisał:
1) No to je zase bomba, psát zkušenosti uživatele po najetých 10 000 km.
2) Auto bez posilovače? V dnešní době nemyslitelné, Po 5 letech ve Favoritu vím o čem mluvím. Posilovač beru jako standart. Lidi s autem bez posilovače lituji
3) Motor 55 kw se spotřebou při 80-90 km/h 5,5(9) litru? Nevěřím, mám taky úsporný motor 55kw, na tuto hodnotu jsem se nedostal.
4) Jinak proti Feliciím nic nemám, ať slouží
Měl jsem stejné auto 5 let.
Bez posilovače s letními gumami to manželka při parkování téměř neutočila a proto odmítala jezdit.
Tu uváděnou spotřebu autorovi závidím: já jsem se NIKDY nedostal v průměru pod 7 litrů, bylo to spíš 8 než 7.
Spolehlivost - průměrná, tak jednou do roka nějaký menší,ale nepojízdný problém. Jenže ta koroze...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.12.2007 16:23, RE: super zkušenost
Max napisał:
Děkuju za prodloužení života, takhle dobře jsem se už dlouho nezasmál. A to respektuji, že se jedná o laický pohled.
No, ono to ani někdy k smíchu není. Papírová Felicie nabourala, nikdo nepřežil ... Jo holt levné nahradní díly nejsou všechno.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.12.2007 16:25, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Měl jsem stejné auto 5 let.
Bez posilovače s letními gumami to manželka při parkování téměř neutočila a proto odmítala jezdit.
Tu uváděnou spotřebu autorovi závidím: já jsem se NIKDY nedostal v průměru pod 7 litrů, bylo to spíš 8 než 7.
Spolehlivost - průměrná, tak jednou do roka nějaký menší,ale nepojízdný problém. Jenže ta koroze...
no chtěl jsem napsat "spolehlivost PODprůměrná".
Tož tak.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.12.2007 17:49, RE: super zkušenost
anonym napisał:
No, ono to ani někdy k smíchu není. Papírová Felicie nabourala, nikdo nepřežil ... Jo holt levné nahradní díly nejsou všechno.
Taky jsem se celkem pobavil ale nemyslím to zle. Chápu, že jsou lidi v různých fin. a soc. situacích a v současné době jsou rádi, že jezdí vůbec v něčem. Horší je fakt, že tito lidé mnohdy kupují takto nepohodlné a nevybavené vozy a přitom by mohli mít auto stejného ročníku, ale s daleko jinými jízdními vlastnostmi. (tímto omluva pánovi, co má ke 2 metrům a nikdy ho ve feldě nebolela záda) Co se týče motoru, tak ten je fakt držák, no vždyť už je taky starý jako prase a za tu dobu ho prostě zbavili všech chyb. Oktávie, co měla tu smůlu, že ho měla, je skoro neprodejná ceny cca. 70 000,-Kč. (1,6 74KW je daleko lepší motorizace) Jinak auto bez serva-hůl do ruky a i s tím ABS mi to přijde jako kyselé hrozny. Nic ve zlém, nejste prostě moc náročný a tím pádem máte jednodušší život, ať to ještě dobře slouží. PS: Pouze můj názor, nikoho neurážím. Píšu to proto, že Škoda je citlivé téma.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.12.2007 17:53, Posilovač nebo posilovat.
Pokud auto nemá posilovač je třeba posilovat. Jinak motor 1.6 55kW byl i v prvních novodobých oktávkách, ale tam to bylo jinak zpřevodované než ve Feliciích. Felicie 1.6 byla spíš na sílu (slušně tahala do kopců) a relativně nízkou spotřebu (6,8 - 7,6). S Octavií 1,6 55kW se dalo dosáhnout vyšší max. rychlosti (kolem 200 km/h), ale spotřeba nešla pod 8,5 litru i při nejšetrnější možné jízdě a když bylo nutné v kopci zpomalit, už se (narozdíl od Felicie) nerozjela. Na prorezivění karoserie bývala záruka 6 let, na jednom kombíku z r. 1996 vyměnila Škodovka v rámci této záruky půlku karoserie (reklamace po 5 letech, tehdy najeto přes 150 tkm) . Navenek to nebylo moc poznat (jen na zadních dveřích), ale musela se na to přijet podívat speciální komise z MB, asi se jim do toho moc nechtělo. Felicia 1,6 GLX Combi s ABS, airbagem, (dálkovým centrálem, střešním oknem, a pod., bez posilovače) mi připadala relativně o dost pohodlnější v porovnání s obyčejnou Felicií 1.6 LX. Možná se tam dávaly i nějaké lepší sedačky. Také byla nejspíš o dost dražší - v r. 1996 stála přes 400 000 Kč.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.12.2007 18:20, RE: Zdvíhátka a předstih ..
anonym napisał:
a co přepouštěcí kanály? Ty nebudou? )
Takhle to vypadá když si někdo koupí starý auto a objevuje ameriku..
Chápu ale, že přechod ze 105 do feldy je velkej zážitek, kterej přinutí objevitele napsat článek.
pořád je to ale jedno z nerozšířenějších aut, neříkám kdoví jaký, ale jsou i horší z té doby...tohle auto má svý výhody i nevýhody, tak nehon zas machry, že máš něco lepšího
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.12.2007 18:26, RE: 1.6
anonym napisał:
Evidentně článek psal někdo kdo přešel ze š105 nebo něčeho podobného vnímání výkonu hodně zavisí na autech ve kterých pisatel v žiovotě jezdil. Na jednom servru kde jsou uživatelské recenze, jsem se ohromně pobavil skutečností, že každě auto si najde někoho, kdo je sním absolutně spokojený a má ho rád včetně trabantů a wartburgů.


Kdo chce poznat kvalitní dynamiku připředjíždění, mohu doporučit Volvo S80 T6, 200 kw už dokáže s autem pořádně zacvičit.
každej nemusí mít kdoví jaký žihadlo, klidně mu postačí ta 1.6 s 55 kw, každej nežije jen aby se předváděl jak silnou plečku má. Jsou lidi kteří raději strčí peníze do něčeho jinýho.. Takoví jsou nejhorší..co je pro ně rychlost a výkon auto to nejdůležitější na světě...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.12.2007 18:39, RE: Posilovač nebo posilovat.
anonym napisał:
Pokud auto nemá posilovač je třeba posilovat. Jinak motor 1.6 55kW byl i v prvních novodobých oktávkách, ale tam to bylo jinak zpřevodované než ve Feliciích. Felicie 1.6 byla spíš na sílu (slušně tahala do kopců) a relativně nízkou spotřebu (6,8 - 7,6). S Octavií 1,6 55kW se dalo dosáhnout vyšší max. rychlosti (kolem 200 km/h), ale spotřeba nešla pod 8,5 litru i při nejšetrnější možné jízdě a když bylo nutné v kopci zpomalit, už se (narozdíl od Felicie) nerozjela. Na prorezivění karoserie bývala...
Octavie s 55kW náhodou není tak špatný auto.
Jede i o něco líp než Fabie HTP47/51kW, dobře se sbírá od spodu.
Spotřeba se dá i s naloženým autem na delších trasách, včetně dálnice, běžně udržet do 7litrů...............nevěříte?..........Věřte!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.12.2007 18:59, RE: To Peet
Peet napisał:
Octavie s 55kW náhodou není tak špatný auto.
Jede i o něco líp než Fabie HTP47/51kW, dobře se sbírá od spodu.
Spotřeba se dá i s naloženým autem na delších trasách, včetně dálnice, běžně udržet do 7litrů...............nevěříte?..........Věřte!!!
To možná Váš názor, ale 74KW je daleko úspornější a hlavně je prostě novější a tudíž žádaný!!! Oct. s 55KW motorerm je fakt propadák na trhu s ojetinami, ................věřte!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.12.2007 19:09, RE: super zkušenost
anonym napisał:
No, ono to ani někdy k smíchu není. Papírová Felicie nabourala, nikdo nepřežil ... Jo holt levné nahradní díly nejsou všechno.
Nikdo nepřežil ..... Viděl jsem Audi A8 pod tahačem taky nikdo nepřežil.Na bezpečnost musí dávat pozor hlavně řidič a teprve potom deformační zóny vozu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.12.2007 19:43, Spotreba
Te spotrebe proste neverim... mam kratkou Feldu 1.3 50 kW a dlouhodobou prumernou spotrebu mam 7,6 litru, po Praze si vezme klidne pres osm litru. Za 6 se da jezdit mozna na dalnici pri rychlosti 90 km/h
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.12.2007 20:06, RE: To Peet
anonym napisał:
To možná Váš názor, ale 74KW je daleko úspornější a hlavně je prostě novější a tudíž žádaný!!! Oct. s 55KW motorerm je fakt propadák na trhu s ojetinami, ................věřte!
Málokdo ale ví, že 74kW motory, resp. jejich převodovky se dost sypaly.
Uvnitř se uvolnil nýt a ten pak mezi oz. soukolím nadělal pěknou neplechu.
Viděl jsem jich dost!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.12.2007 20:26, bezpečnost
Deset let dělám hasiče, viděl jsem stovky bouraček a vím jedno-0 pasivní bezpečnost. Kolikrát po docela "běžné" ráně nešli na druhé straně auta otevřít dveře, častá koroze a mizerné dílenské zpracování. Je to holt eště auto z východu, škodovky ujdou až od oktávky výš. Myslim si, že daleko lepší volbou za ty peníze je ojetý německý nebo japonský auto
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.12.2007 20:28, RE: bezpečnost
anonym napisał:
Deset let dělám hasiče, viděl jsem stovky bouraček a vím jedno-0 pasivní bezpečnost. Kolikrát po docela "běžné" ráně nešli na druhé straně auta otevřít dveře, častá koroze a mizerné dílenské zpracování. Je to holt eště auto z východu, škodovky ujdou až od oktávky výš. Myslim si, že daleko lepší volbou za ty peníze je ojetý německý nebo japonský auto
Svatá pravda felicie a favoriti sou stejný rakve a bohužel jich je u nás jak sr...k
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.12.2007 20:32, RE: GLX
Peet napisał:
Nedá mi to, abych nezereagoval.
Za 1. Z textu by mohlo vyplynout, že výbava GLX obsahovala standartně airbag, ABS, nebo střešní okno. To vše bylo za příplatek, dokonce i u vozů po faceliftu.
2. Rozesmála mě věta, že někdo může považovat tak základní věc, jako je ABS, za zbytečnost. Tento prvek by měl být ve všech autech povinně. (Vím, že v nových je)
3. Podivuje mě, že někdo chválí řízení bez posilovače. To bylo tak únosné ještě u Škody 120, kde by ani význam moc nemělo, ale představa boje...
Vzpomínám na Golfa s tímto motorem, bez posilovače. S pneumatikami 195/55/14" to byl zážitek. Minimálně dvakrát denně parkovat do podélného stání, jak jsem byl rád, když zapršelo nebo nesněžilo Motor za studena po městě žral přes 10 l/100 km, ale byl to držák. Vydržel 280 tis km bez dolévání oleje. Sám jsem s ním najezdil asi 80 tisíc, pak šel pryč, ale jezdí dodnes. Příspěvek je asi trochu mimo mísu, jen mě zaujalo, jak si autor liboval bez posilovače.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.12.2007 20:35, RE: bez předmětu
anonym napisał:
1) No to je zase bomba, psát zkušenosti uživatele po najetých 10 000 km.
2) Auto bez posilovače? V dnešní době nemyslitelné, Po 5 letech ve Favoritu vím o čem mluvím. Posilovač beru jako standart. Lidi s autem bez posilovače lituji
3) Motor 55 kw se spotřebou při 80-90 km/h 5,5(9) litru? Nevěřím, mám taky úsporný motor 55kw, na tuto hodnotu jsem se nedostal.
4) Jinak proti Feliciím nic nemám, ať slouží
Můžu ti říct, že většina aut s objemem od 1,2 - 2,0 má při konstatní rychlosti 80-90 km/h spotřebu od 5 do 6 litrů
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.12.2007 21:40, RE: GLX
Pepe napisał:
Souhlas, v kombinaci s neuvěřitelně malým rejdem je to přímo pakárna. A s kombíkem, to potom musí být radost parkovat. Sám jsem měl s posilovačem ve feldě (1,9D) dobré zkušenost. Tak mi to připadá, že když ho tam pán nemá, tak si to alespoň zdůvodní....
Samozřejme že posilovač je dobrá věc , ale zas taková tragedie bez toho to není. Taky jsem jezdil ,, áčkovou Omegou 2,3 D bez posilovače po Praze.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.12.2007 21:45, RE: super zkušenost
anonym napisał:
Nikdo nepřežil ..... Viděl jsem Audi A8 pod tahačem taky nikdo nepřežil.Na bezpečnost musí dávat pozor hlavně řidič a teprve potom deformační zóny vozu
To je bezesporu pravda, vždy záleží na řidiči. Ale stejná situace, stejná havárka, jen havarovat s A8 nebo s Felicií. Kde je větší šance na přežití, ha? A nejde o A8, aby někdo neoponoval, různé třídy aut ... Jde o to, že skoro v jakékoliv zahraničním autě srovnatelné třídy, roku výroby, bys dopadl při havárce lépe. Prostě Favorit byl papír (měl jsem, tak vím) a Felicie není o moc lepší.Např. Escortu ani Astře se nevyrovná ...
reagować
  1 2 3 ... 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.