Kylie napisał:
Já až tak nesronávám s C5 (i když to samozřejmě také - mám ji) ..
Já "odmala" zvyklá na ona "porovnávání" (o tom jsou všechny ty testy). Jak jsem již výše napsala, u nového superb nejde o žádné "drama" (u fabia maličko ano), ale v TOMTO parametru je mezi všemi srovnatelnými vozy .. nej-
A tak jako je vhodné zdůraznit, který vůz je nej- bezpečnější, nej- třeba delší atd. - PROČ nezdůraznit tohle nej-
Superb 1 byl opravdu "omyl" trošičku až "zneužití" zákazníka atd., mne superb 2 také "nebere", a...
Mám pocit, že naše vzájemné odpovědi jdou tak nějak "mimoběžně". Já přece nepíšu, že je zcestné měřit data, to je naprosto v pořádku. Zcestné mi přijde krejčovským metrem (přeháním
) změřit šířku, udělat z toho závěr, že Superb je v příčném směru z vozů své třídy na tom nejhůř a tím pádem je na tom nejhůř samotný pasažer. Naměřenými centimetry asi ano (proto se měření provádějí a je to cela ok), ale znova a znova opakuji, že to nedává absolutní resumé stran toho,jak se uvnitř pasažér cítí nebo necítí pohodlně. Btw, v novém Superbu jsem neseděl, třeba mne někdo jednou sveze
- je to typ vozu, které nevyhledávám.
S motory máte pravdu, pro tento vůz bych si představoval určitě zajímavější nabídku v benzínových motorech. A TDi-PD ? Souhlasím s Vámi, přesto si myslím, že se bude prodávat.
Marketing Škody ví o zákaznících své.
P.S. Asijští výrobci si vedou velmi dobře a mílovými kroky jdou kupředu (nebo alespoň mám ten pocit, když se ohlédnu pár let zpět). Když jsem psal, že Superba nemůžu tak nějak identifikovat, tak asi to souvisí hlavně s tím, že značek, modelů a vozů na trhu přibývá, tím pádeb přibývá i podobných si aut.
Ne, cupku č. 1 komentovat netřeba - známka dobrého vkusu.