Radim napisał:
Nemůžu než podotknout, že s C5 resp. jste začala srovnávat vy o příspěvek výše, já na to jen reagoval.
Znovu k tomu prostoru - cestoval jsem opakovaně jako řidič i spolujezdec (vedle řidiče) v Superbu 1.generace a jako spolujezdec v Citroenu C5. Pokud oba vozy zařadíme do střední třídy, kam asi patří, tak by se mělo nabízet srovnání. Pro mne (průměrná výška, štíhlá postava) bylo místa na sedadlech vedle řidiče u obou vozů dostatek nebo spíš nadbytek. Za volantem Superbu jsem měl podobné pocity,...
Já až tak nesronávám s C5 (i když to samozřejmě také - mám ji) ..
Já "odmala" zvyklá na ona "porovnávání" (o tom jsou všechny ty testy). Jak jsem již výše napsala, u nového superb nejde o žádné "drama" (u fabia maličko ano), ale v TOMTO parametru je mezi všemi srovnatelnými vozy .. nej-
A tak jako je vhodné zdůraznit, který vůz je nej- bezpečnější, nej- třeba delší atd. - PROČ nezdůraznit tohle nej-
Superb 1 byl opravdu "omyl" trošičku až "zneužití" zákazníka atd., mne superb 2 také "nebere", ale je to auto se vším všudy. Nevím proč, zrovna tak mne "nepřitahuje" mondeou, ale je to "klasický" vůz střední třídy (a superb tímto modelem udělal "krok" ke "stabilizaci" modelu ve třídě).
Trošičku omezením jsou motory, já bych jednoznačně volila 1.8 T (nebo V6 3.6 - ten ale masovka asi věru nebude), co si myslím o tom že v supernovém voze střední třídy je (stále) TD-Td-tdi PD jsem se již vyjádřila ..
PS: Trošičku nevím PROČ vám to příjde "zcestné" měřit "data" - TO je přeci SMYSL testů, naopak testík který JEN popíše pár dat, zdůrazní nějaký klad (a na zápor/y/ zapomene) .. to NENí test
PPS: Nový Hyundai Genesis nepůsobí špatně a "cupka" (vypadá to) se docela "hodně" povedla (i když má momentálně čtvrtá nejoblíbenější cupka GT-R bude o trošičku "jinde", ta třetí nej- cupka bmw alpina B5 S ta tedy také, můj oblíbený "mix" ferrari a Citroën C6 - ta 2há nej- cupka MB CL 63 AMG tak ta ..... no a cupku č. 1 komentovat netřeba, že ,-)