0
powrót
 

diskuze k tématu: Technické srovnání 2.0i, 85kW vs.1.9TDI, 81kW

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, ostatní, česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.07.2008 16:49, RE: zpatky na zem...
Kolodмj napisał:
Jinak já na pětku můžu jet od 60 do maximální rychlosti, tu jsem netestoval, tachometr je cejchovanej do 240, tam to určitě nedoleze, výrobce udává 215. Otázka je ta dostatečná dynamika, pokud to srovnám s normální jízdou, tak na rovině od té 60 zrychluju plynule i na tu pětku a nikoho nebrzdím. Závodit se takto sice nedá, ale na běžný provoz normál. Jestli máš při 210 na šestku 4000 otáček, tak to je v 80 něco přes 1500 otáček, to bych tu dynamiku chtěl vidět. Já mám při 80 na pětku skoro 2300 ...
Ja jsem ty otacky sazel od oka. Z hlavy to nevim presne.
Mel jsem 1.8 92kW i 2.0TDCi 96kW, ted mam 2.2TDCi 114kW.
I kdybych srovnal projev 96KW s benzinovym 107kW tak je tah v nizsich otackach zarucene lepsi. A nerikam to jako fanaticky zastance dehtovych chrochtaku, ale jako uzivatel, ktery s temi auty jezdil.
I kdybych s nimi nikdy nejel, tak je navysost jasne, ze na petku z 80km/h bude na 120km/h diesel vyrazne drive kvuli rozdilne charakteristice obou motoru.
Doporucuju si obe auta vyzkouset a pak teprve rozdavat moudra.

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.07.2008 17:27, RE: zpatky na zem...
Krkovicka napisał:
Ja jsem ty otacky sazel od oka. Z hlavy to nevim presne.
Mel jsem 1.8 92kW i 2.0TDCi 96kW, ted mam 2.2TDCi 114kW.
I kdybych srovnal projev 96KW s benzinovym 107kW tak je tah v nizsich otackach zarucene lepsi. A nerikam to jako fanaticky zastance dehtovych chrochtaku, ale jako uzivatel, ktery s temi auty jezdil.
I kdybych s nimi nikdy nejel, tak je navysost jasne, ze na petku z 80km/h bude na 120km/h diesel vyrazne drive kvuli rozdilne charakteristice obou motoru.
Doporucuju si obe auta vyzkouset...
Aha, už jsem v obraze, takže srovnáváme nesrovnatelné 2.2TDCi + šestikvalt a 2.0 benzín + pětikvalt. Vyšší objem zvládne i ty nižší otáčky a k tomu více stupňů na výběr. Zase musím říct - bylo by hodně zajímavé stovnat 2.2 TDCi a 2.5 V6.

Ale i tak - myslím, že u každého vozu bysme našli jeho disciplínu. Stačí vybrat rozsah otáček, který zvládne TDCI na jeden kvalt, pak vyhraje, nebo vybrat větší rozsah otáček, který zvládne benzín bez řazení a bude to asi jinak. On ten rozdíl 100 kg může těch 10 koní navíc hezky zatížit.

Při zrychlování z 80 na 130 si u benzínu můžu vybrat trojku, čtyřku nebo pětku. Pravda na trojku jsem tohle ještě neprovozoval, takové zrychlení jsem nepotřeboval, při nájezdu na dálnici obvykle zrychluju na čtyřku, až ve 130 tam dám pětku a přepnu na tempomat. Zajímavé by bylo srovnání 80-130 benzín na pětku, TDCI na šestku, protože maximálky jsou u obou skoro stejné a patrně měřené na nejvyšší stupeň.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.07.2008 17:48, RE: spotreba
mikes napisał:
No, tak to vypada, ze pokud ani jeden z vas dvou nekeca, tak jezdis se spotrebou min. o 1,5litru vyssi nez diesel, to je standard :o)

Btw, proc by mel nekdo mezitim 2x radit jsem nepochopil, zkus to vysvetlit.
Ja nekecam, reakce o Beneluxu, co z toho take? Nevim o jakem 1,5 l mluvis, to je rozdil spotreby v prumeru, moje zkusenost je takova, ze podobny styl OI 66kw TDI zere pri podobnem zatizeni 4...cili rozdil cca litr, na druhou stranu prujezd zacpanou Prahou 6-7 vs 10-12 je docela znatelny rozdil....p,.s. nekecam, nemam duvod
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.07.2008 17:56, RE: bez předmětu
mikes napisał:
Jasne, roli to urcite hraje. Je mozna zajimave, ze ten turbo benzin u VW ma vicemene skoro stejnou vyssi spotrebu (rozdil spotreby) pro dieselu v celem spektru rychlosti, kdezto u normalniho benzinu vs. turbo diesel se ty nuzky spotreby rozeviraji podstatne vic s rostouci rychlosti.

Osobne muzu rict, ze to asi celkem sedi ty spotreby, jednou jsem jel trasu 350km, z toho vice nez 200km po dalnici celkem rychle, dalnice 180-190kmh, mimo dalnici jsem se taky neloudal a spotreba pak byla kolem 8,5l...
No, kdyby ses svezl, tak by ses mozna tak "blbje" nesmal....jojo sladka nevedomost...take jsem neveril dokud mi nebyla 1.8 T prihrana jako zajety sluzebacek na dojezdeni....Muzes si tu psat co chces, ale Praha okraj az 70 km za Brno, uz ne po dalnici, celou cestu mezi 150 -190 po dalnici, mimo dalnice 100, lehce pod 150 km.hod final prumer, spotreba 8,5 rovnych....cestou zpet jsem nespechal, prumer okolo 100 tusim, spotreba 6,5 rovnych....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.07.2008 17:59, RE: zpatky na zem...
Kolodмj napisał:
Tak to si teda myslím, že na šestku se ten diesel z 1800 otáček bude sbírat velice podobně jako můj dvoulitr z 2500. Ono těch 1800 u dieslu jsou taky otáčky kde to už jede, ale ten pravej zátah začíná u většiny dieslů tak 2000-2200 otáček, pak to chvíli táhne, ale po 3500 otáčkách to docela rychle zvadne a pokud to není Honda, tak do 4500 je to trápení neviňátek. Konkrétně TDI nad 4000 je strašnej rambajz a tah nikde. A benzín - konkrétně moje Mondeo 2.0 107kW. Dobře vezmu 3000 otáček jako dobre...
Jak sis mohl vsimnout v mem predchozim prispevku jsem porovnaval dynamiku 2.0TDCi a 2.0 benzinu. I tam plati, ze na nejvyssi prevodovy stupen je pruznost vyrazne vyssi nez u atmosferickeho dvoulitru. Jel jsem i ve 2.5V6 a tak ti muzu s klidem rict, ze pro pruzne zrychleni je relevantnim souperem 2.2TDCi az ST220. Pokud do ST220 presednes z 2.2TDCi, tak budes mit pocit, ze dole vubec nejede.
Znovu zduraznuju, ze pro bezne jezdni je mi milejsi mit vykonovou rezervu v nizsich otackach. Pro tebe je to asi naopak, to ti samozrejme neberu. Nerozumim ovsem tve neustale obhajobe faktu, ze muzes jezdit od 2500-7000tis otacek. K cemu to je, prosim?
Osobne vidim jako obejktivni vyhody benzinaku linearni prubeh vykonove krivky, nizsi vibrace a hluk na volnobeh a nizsi servisni naklady.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.07.2008 18:01, RE: spotreba
anonym napisał:
Ja nekecam, reakce o Beneluxu, co z toho take? Nevim o jakem 1,5 l mluvis, to je rozdil spotreby v prumeru, moje zkusenost je takova, ze podobny styl OI 66kw TDI zere pri podobnem zatizeni 4...cili rozdil cca litr, na druhou stranu prujezd zacpanou Prahou 6-7 vs 10-12 je docela znatelny rozdil....p,.s. nekecam, nemam duvod
1,5l je rozdil mezi 3.4 az 3.8litru spotrebou udavanou u Octy proti tem 5litrum pri usporne jizde benzinu. Jinak s tebou souhlasim, ty spotreby pri velmi ekonomicke jizde a po praze jsou napsany rozumne. Muj problem je, ze se na 4litry, a mozna ani na 5 nedostanu, bud jezdim po praze nebo po dalnici, ani na jednom se to pod 5 zajet neda kdyz jede clovek normalne rychle (ne 80kmh po dalnici).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.07.2008 18:15, RE: bez předmětu
anonym napisał:
No, kdyby ses svezl, tak by ses mozna tak "blbje" nesmal....jojo sladka nevedomost...take jsem neveril dokud mi nebyla 1.8 T prihrana jako zajety sluzebacek na dojezdeni....Muzes si tu psat co chces, ale Praha okraj az 70 km za Brno, uz ne po dalnici, celou cestu mezi 150 -190 po dalnici, mimo dalnice 100, lehce pod 150 km.hod final prumer, spotreba 8,5 rovnych....cestou zpet jsem nespechal, prumer okolo 100 tusim, spotreba 6,5 rovnych....
Jeste pred chvili jsi jezdil 190 az 240 za prumer 8,5, ted uz to je jen 150 az 190, z trasy navic ctvrtina max. 100kmh, opet za 8,5, trochu divne, nezda se ti? Bud jsi kecal predtim nebo ted.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.07.2008 18:39, RE: zpatky na zem...
Krkovicka napisał:
Jak sis mohl vsimnout v mem predchozim prispevku jsem porovnaval dynamiku 2.0TDCi a 2.0 benzinu. I tam plati, ze na nejvyssi prevodovy stupen je pruznost vyrazne vyssi nez u atmosferickeho dvoulitru. Jel jsem i ve 2.5V6 a tak ti muzu s klidem rict, ze pro pruzne zrychleni je relevantnim souperem 2.2TDCi az ST220. Pokud do ST220 presednes z 2.2TDCi, tak budes mit pocit, ze dole vubec nejede.
Znovu zduraznuju, ze pro bezne jezdni je mi milejsi mit vykonovou rezervu v nizsich otackach. Pro tebe je...
Tvoji recenzi jsem si našel, přečetl, byla dobrá, ale tady to s tou obhajobou dehtu přeháníš. Nechtěl bych to srovnávat napřímo, nerad bych svůj motor honil k 7000 otáčkám, rád bych s ním ještě pár let jezdil. Nicméně fyziku neoklameš - máš 10 koní navíc a k tomu 100 kg navíc. Srovnej si zrychlení, když jedeš sám a s rodinkou, to ucítíš v každém autě. O průjezdech zatáčkam jsi to napsal sám.

Když jsi napsal 114kW tak to není 2.0TDCi ani omylem. Tah v nižších otáčkách u 96kW - máš na mysli, turboefekt, kterej tě kopne, pak zvadne a kde nic tu nic? U 2.0 benzín je tah plynulý ve velkém rozsahu otáček, najdi si někde jeho momentovou křivku. A srovnávat 2,2 TDCI a ST220, tedy rozdíl 71 koní, fyzika je ti pro kočku? Ve zrychlení 0-100 rozdíl víc než vteřina, na maximálce rozdíl 30km/h (u ST220 nejspíš omezená elektronicky na 250). Pocit z kopance a pocit z rovnoměrného tahu je určitě jiný, ale ono to asi hodně mate. Taky jsem se nechal svézt v 2.5 V6, to si člověk ani neuvědomí, jak rychle tam ta rychlost naskočila skoro od volnoběžných otáček. Žádné kopance nebo zátah vodcpodu, prostě plynulé zrychlení, které si člověk ani neuvědomuje.

A k čemu je plynulý zátah od 2500-7000? Tím jsem přece začal - to je prosím pro bezpečné předjíždění, když tě překvapí auto v protisměru. To se počítají desetiny vteřiny, kdy ty s dieslem řadíš. Jinak jezdím stále 1800-4000, výkonovou rezervu si nechávám pro krizové případy, zatím se jim úspěšně vyhýbám.

Jizda s dieslem je hodně jiná než z benzínem. Hlavně pocitově. S dieslem vlastně celou dobu s ním jezdíš v oblasti nejvyššího výkonu. S benzínem jezdím v oblasti tak 60% maxima a když chci vyždímat všechno, musím si pro to dojít. Výhoda je v tom, že pokud ten výkon potřebuju, tak nemusím dělat skoro nic - stačí nechat nohu na plynu déle.

Neshazuju diesly, svůj smysl mají, rozhodně pro ty, co hodně jezdí. Já jsem si koupil auto pro svou rodinu, jezdím 10-15 tisíc ročně, tak pro mě diesel nemá smysl, třást se o výměnu čerpadla nebo vstřiky, to není nic pro mě. Ale vadí mi, když se někdo opájí kopancem v nízkých otáčkách a myslí si, že pro něj fyzika neplatí. O tom byl právě celý tento článek.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.07.2008 19:24, RE: zpatky na zem...
Kolodмj napisał:
Tak to si teda myslím, že na šestku se ten diesel z 1800 otáček bude sbírat velice podobně jako můj dvoulitr z 2500. Ono těch 1800 u dieslu jsou taky otáčky kde to už jede, ale ten pravej zátah začíná u většiny dieslů tak 2000-2200 otáček, pak to chvíli táhne, ale po 3500 otáčkách to docela rychle zvadne a pokud to není Honda, tak do 4500 je to trápení neviňátek. Konkrétně TDI nad 4000 je strašnej rambajz a tah nikde. A benzín - konkrétně moje Mondeo 2.0 107kW. Dobře vezmu 3000 otáček jako dobre...
Mas li dve stejne vykonna auta pricemz jedno je diesel a druhe je benzin, pak velmi pravdepodobne budou mit zrychleni z 0- Vmax velmi podobne. Jedine v cem se budou lisit je doba zmeny rychlostnich stupnu.
Pokud jsem srovnaval ST220 a 2.2TDCi pak jsem to cinil s vedomim, ze srovnavam PRUZNOST motoru na vyssi prevodove stupne nikoli maximalku nebo zrychleni z 0-100.
Samozrejme, ze kdybych si s STckem dal zavody ve zrychleni ze 70-130kmh, tak mi ujede, protoze si podradi na trojku, tedy do oblasti otacek, kde bude mit k dispozici optimalni vykon. Tak jak tvrdim, ze s 2.0TDCi pri zarazene petce bych ti v 80kmh ujel i kdybych mel v aute dalsi dva lidi tak take nepopiram, ze kdybys tam kopl trojku tak ujedes ty me.
Jeste si neodpustim poznamku - jsi na omylu, pokud si myslis, ze vetsina dieselu jezdi v otackach blizkym maximalnimu vykonu. Jezdi totiz v otackach blizkych maximalnimu momentu a to hezke na cele veci je fakt, ze pri techto otackach ma ridic na tachometru beznou cestovni rychlost. Vykon dosahnou az o nejake 2500ot vyse a pokud si na nej ridic chce dosahnout tak prida plyn.
Takze zatimco ty budes nadale zastavat sve vykonove rezervy pri 4000otis otackach, tak ja budu zastavat vykonove rezervy o 2000ot nize a az nekdo vymysli turbobenzin s vykonem nad 120kW a spotrebou pod 8l, tak si ho koupim:)
howgh
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.07.2008 19:35, RE: zpatky na zem...
Krkovicka napisał:
Mas li dve stejne vykonna auta pricemz jedno je diesel a druhe je benzin, pak velmi pravdepodobne budou mit zrychleni z 0- Vmax velmi podobne. Jedine v cem se budou lisit je doba zmeny rychlostnich stupnu.
Pokud jsem srovnaval ST220 a 2.2TDCi pak jsem to cinil s vedomim, ze srovnavam PRUZNOST motoru na vyssi prevodove stupne nikoli maximalku nebo zrychleni z 0-100.
Samozrejme, ze kdybych si s STckem dal zavody ve zrychleni ze 70-130kmh, tak mi ujede, protoze si podradi na trojku, tedy do oblasti...
Jinými slovy říkáš - když připravím podmínky, aby vyhovovaly dieslu, vyhraje diesel. Ano máš pravdu, přesně tak to je.

S dieslem se nejezdí jen ustálenou rychlostí, kdy se dá držet maximální krouťák. Je třeba zpomalovat a zrychlovat a pohybuješ se v rozmezí otáček od maximálního krouťáku do maximálního výkonu. Níž a výš to vpodstatě nemá smysl. U benzínu jezdím v otáčkách kolem 80-90% krouťáku a 40-60% výkonu. Když chcu hodně zrychlovat, prostě počkám, až se k tomu výkonu dostanu.

A jinak - sám sis ve své recenzi postěžoval na kvedlání s řadící pákou ve městě, čím to, když je diesel tak úžasně pružný?

Ty mě taky howgh.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.07.2008 20:06, RE: zpatky na zem...
Kolodмj napisał:
Jinými slovy říkáš - když připravím podmínky, aby vyhovovaly dieslu, vyhraje diesel. Ano máš pravdu, přesně tak to je.

S dieslem se nejezdí jen ustálenou rychlostí, kdy se dá držet maximální krouťák. Je třeba zpomalovat a zrychlovat a pohybuješ se v rozmezí otáček od maximálního krouťáku do maximálního výkonu. Níž a výš to vpodstatě nemá smysl. U benzínu jezdím v otáčkách kolem 80-90% krouťáku a 40-60% výkonu. Když chcu hodně zrychlovat, prostě počkám, až se k tomu výkonu dostanu.

A jinak - sá...
howgh znamena indiansky domluvil jsem..Muj otec je totiz nacelnik Apacu, ale to je jedno.
Jestli sis doposud z mych prispevku nestacil vsimnout, tak zminuju pruznost motoru na VYSSI prevodove stupne z cehoz pro me jakozto naprosteho fanatika turbodyzloveho kopance vzdy naskakuje opojenim husi kuze. Klidne si na vykon cekej, my kluci kolomaznici ho mame uz nachystanej.
howgh howgh
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.07.2008 20:11, RE: zpatky na zem...
Kolodмj napisał:
Jinými slovy říkáš - když připravím podmínky, aby vyhovovaly dieslu, vyhraje diesel. Ano máš pravdu, přesně tak to je.

S dieslem se nejezdí jen ustálenou rychlostí, kdy se dá držet maximální krouťák. Je třeba zpomalovat a zrychlovat a pohybuješ se v rozmezí otáček od maximálního krouťáku do maximálního výkonu. Níž a výš to vpodstatě nemá smysl. U benzínu jezdím v otáčkách kolem 80-90% krouťáku a 40-60% výkonu. Když chcu hodně zrychlovat, prostě počkám, až se k tomu výkonu dostanu.

A jinak - sá...
A jeste neco. Podminky pro to aby "vyhral" diesel si vytvaret nemusim. Dela to za me bezny silnicni provoz:)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.07.2008 20:48, RE: Reakce autora
slavek napisał:
Dekuji vsem za Vase prispevky. Tusil jsem, ze muj clanek vyvola jistou vlnu emoci. Nevim proc, ale "sahnout " nekomu na plechovou chloubu je v cechach zlocinem A TD je modlou evropskeho trhu, takze jsem si dovolil dost. Ale snazim se psat technicky orientovane clanky a emoce musi jit stranou!
Turbodiesel ma jednu podstatnou vyhodu: je ucinneji a tudiz spotrebovava mene paliva. Ta ucinnost prameni ze tri skutecnosti. Prvni je vyssi kompresni pomer. Druha je vyuziti energie odchazejici ve vyfu...
Slavku, tak jak to teda bude s tou stejnou spotrebou pri maximalnim vykonu u dieselu a benzinu, jeste tomu porad veris? Dole mas hezke srovnani...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.07.2008 23:04, RE: spotreba
mikes napisał:
No, tak to vypada, ze pokud ani jeden z vas dvou nekeca, tak jezdis se spotrebou min. o 1,5litru vyssi nez diesel, to je standard :o)

Btw, proc by mel nekdo mezitim 2x radit jsem nepochopil, zkus to vysvetlit.
Zkus vytočit diesel VW na 6500 otáček, asi to nepůjde, bude muset při 4000 zařadit. Pochybuju, že se dá jet 140 na čtyřku Jezdit za 5 litrů s benzínem není standard, ale s GDI se to dá. (gasoline direct injection)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.07.2008 09:49, RE: spotreba
mikes napisał:
1,5l je rozdil mezi 3.4 az 3.8litru spotrebou udavanou u Octy proti tem 5litrum pri usporne jizde benzinu. Jinak s tebou souhlasim, ty spotreby pri velmi ekonomicke jizde a po praze jsou napsany rozumne. Muj problem je, ze se na 4litry, a mozna ani na 5 nedostanu, bud jezdim po praze nebo po dalnici, ani na jednom se to pod 5 zajet neda kdyz jede clovek normalne rychle (ne 80kmh po dalnici).
Jak jsem psal nemam duvod si vymyslet. On ten naftak nezere pouze do 100 km/h, rovina a moc na to nesmis slapat, bez klima, v lete ....jinak, mel jsem moznost jet Praha Viden a zpet, 1.8 T 6,1l a 81 KW TDIckem za 5,4l ....podobny styl, rychlost etc. Jen TDI je trosku hlucnejsi pri rozjezdu a obecne mi prislo "takove linejsi" na predjizdeni ve srovnani s 1.8 T.
Jeste mam jeden udaj - kolegove v prumeru jezdi s 2.0 TDI - normalni styl - 6,5 l, ja s 1.,8 T 8l kombinovane - jezdime ale hodne po Praze, jinak by kazdy sundal pul az 1l....cili doopravdy - rozdil nafta, benzin 1,5 - 2 l a to si kazdy musi rozhodnout sam....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.07.2008 09:58, RE: spotreba
anonym napisał:
Zkus vytočit diesel VW na 6500 otáček, asi to nepůjde, bude muset při 4000 zařadit. Pochybuju, že se dá jet 140 na čtyřku Jezdit za 5 litrů s benzínem není standard, ale s GDI se to dá. (gasoline direct injection)
Asi te zklamu, ale jet na ctyrku s dieselem VW 140kmh neni problem, tocit 6500ot. neni potreba :o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.07.2008 10:08, RE: bez předmětu
mikes napisał:
Jeste pred chvili jsi jezdil 190 az 240 za prumer 8,5, ted uz to je jen 150 az 190, z trasy navic ctvrtina max. 100kmh, opet za 8,5, trochu divne, nezda se ti? Bud jsi kecal predtim nebo ted.
Tak to tu reagujeme asi 2 v tom pripadku. Oktavku1.8T mam pres 2 a pul roku, najeto 103 tis a myslim, ze to auto velmi dobre znam...dlouhodoby prumer se pohybuje mezi 7,9-8,4 - 50 procent tras je po Praze v zavislosti na roc.obdobi a kde vsude jezdim. Nevim, co ti tu kdo napsal, ale to auto jezdi jako dabel - neni problem atakovat v Deutschlandu kalibraci tachometru (proste rucicka presahne 240), nicmene audi motor je o nekolik trid lepsi nez zbytek O1, takze to neni moc na blbnuti.....Co se tyce jezdeni, pri eko jizde do 100 km/h, rovina, neslapes na to moc atd se s tim da jet 5,1 l na 10ky km...nekdo tu pise neco okolo 4,5, ale to se mi moc nezda, nerikam, ze to ale neni mozne :)....v opacnem extremu, ja mel nejvetsi spotrebu 9,3 pri jezdeni (jinak neni problem 10-12 l po Praze v zacpe) - prejezd z Garmische, pres Mnichov do Prahy - kdo to zna, vi, ze je cestou milion omezeni, vcetne toho, ze kus dalnice je max 130 - u Regenburgu, kus 80, prujezd Mnichovem 60 atd. Nicmene, jedes-li rozumne - tj. dodrzujes limity, a kde to jde to clovek prislapne....tak to lze dat pod 4 hodiny vcetne prujezdu pres celou Prahu...jak jsem psal - jedu-li prumer okolo 150 - zere to zhruba 8,5-8,7, jedu-li rychleji, tak spotreba atakuje temer 10l, nicmene, pokud pak chvili jedu 140-170, hned zase jde spotreba dolu....dovedu si predstavit, ze s tim ale nekdo bude jezdit hodne i pres 10 - styl brzda plyn v kopcich urcite....jinak, neni duvod si vymyslet - motor je spicka po vsech strankach, jen milovniky nizke spotreby 4-5l proste neuchvati - spotreba je ale adekvatni az nizka vuci nabizenemu vykonu a to, ze mi auto chteji a pul roku ukrast take o necem svedci....66kw TDI f metle, coz je druhe auto si nikdo zatim nevsiml ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.07.2008 10:12, RE: Pro koho diesel?
anonym napisał:
Tady si stejne bude kazdej hajit to co ma doma takze se nekam nedostanem. Jestli chce nekdo argumentovat tim ze vyhoda dehtoveho motoru proti benzinu je ono "NAKOPNUTI", tak je bud nesoudnej clovek nebo nikdy v nicem jinem nejel. Pravda samozrejme je ze u slabsich benzinu se pri predjizdeni radit musi, ale kdo je linej radit bere automat. Ono to NAKOPNUTI odejde stejne rychle jak prislo. Nehlede na to ze dnesni naftove motory maji prubeh takovej ze zadne nakopnuti neni. (vcerejsi jizda s pijceno...
Je jasne ze si kazdy bude hajit vicemene svoje, ale nesouhlasim s tim, ze zastanci dieselu preferuji dieselu kvuli nejakemu nakopnuti. Staci tocit normalni otacky kdy uz turbo jede, cca od 1800ot., a o zadnem nakopnuti nevis, proste mas k dispozici dostatek sily pro zrychleni. Jakesi "nakopnuti" (a nevim o nikom, kdo by si kvuli tomu pocitu diesel kupoval, vetsinou o nem pisou jen uzivatele benzinu) zazijes jen kdyz zrychlujes z nizkych otacek, a za nejakou vyhodu to nepovazuju.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.07.2008 13:00, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Tak to tu reagujeme asi 2 v tom pripadku. Oktavku1.8T mam pres 2 a pul roku, najeto 103 tis a myslim, ze to auto velmi dobre znam...dlouhodoby prumer se pohybuje mezi 7,9-8,4 - 50 procent tras je po Praze v zavislosti na roc.obdobi a kde vsude jezdim. Nevim, co ti tu kdo napsal, ale to auto jezdi jako dabel - neni problem atakovat v Deutschlandu kalibraci tachometru (proste rucicka presahne 240), nicmene audi motor je o nekolik trid lepsi nez zbytek O1, takze to neni moc na blbnuti.....Co se tyc...
Jeste k te sportovni jizde brzda plyn - na to zrovna okina moc dobra neni, pac ji pomerne rychle vadnou brzdy a snadno se v zatacce rozhoupava....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.07.2008 13:13, RE: Pro koho diesel?
anonym napisał:
Tady si stejne bude kazdej hajit to co ma doma takze se nekam nedostanem. Jestli chce nekdo argumentovat tim ze vyhoda dehtoveho motoru proti benzinu je ono "NAKOPNUTI", tak je bud nesoudnej clovek nebo nikdy v nicem jinem nejel. Pravda samozrejme je ze u slabsich benzinu se pri predjizdeni radit musi, ale kdo je linej radit bere automat. Ono to NAKOPNUTI odejde stejne rychle jak prislo. Nehlede na to ze dnesni naftove motory maji prubeh takovej ze zadne nakopnuti neni. (vcerejsi jizda s pijceno...
Jen tak pro zajímavost, oktávku máme, ale benzín :)
reagować
  1 ... 6 7 8 ... 11


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.