anonym napisał:
Tak to jsi zcela mimo. O1 se začala na nové podvozkové plošině vyrábět v roce 1996 ve stejné době jako A3. Golf IV se na shodné plošině začal vyrábět až v roce 1998. Jinak O1 se stále vyrábí v podstatě beze změny a její prodeje stále stoupají. Který z výše vzpomínaných zázraků se k tomu dopracoval. Žádný.
tržní ekonomika je zajímavá, ale např. u nás začaly celkově prodeje škody (co se týče podílu na trhu) konečně klesat. je jasné, že domácí automobilka bude mít vždy navrch, už jen tím servisním zázemím a velkou dealerskou sítí, ale myslím si, že v ojetinách, kterých se loni přihlásilo 65%/35% nových aut, už tak jasně neboduje..
a ptáš se, který jiný auto to dokázalo? co třeba škoda 105/120...je to důkaz toho, že to auto bylo dobrý? zamysli se. vyrábějí to proto, že na to mají linky, a dokuid to lidi budou chtít, tak se jim to vyplatí.