0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia II TDI PD 77 kW - první dojmy majitele

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.12.2008 13:01, silentblok ??
Hola hej tušíte někdo? Že by vadnej silentblok? Při přidání - pohnutí motoru písklavej zvuk - kov na kov. Co myslíte? Váha vzduchu se mi jeví jako kec z hospody 4-té cenové, kde každej bezpečně ví, že co má 1.9Tdi musí mít i vadnou váhu vzduchu. Navíc tazatel psal, že to dělá i při vypnutém motoru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.12.2008 13:48, typek
Co to je?
Já chápu nadšení pro nové věci, taky při koupi nové hračky nekriticky obdivuji každé zákoutí a s radostí se ho dotýkám, ale tohle je masakr. Auto kdesi vrže, je v záruce a místo toho, aby autor verk reklamoval u prodejce případně požadoval vrácení peněz, tak aby náhodou prodejce neobtěžoval v jeho bohulibé činnosti, tak hledá radu jak na závadu na fórech. Tohle je fakt možný jen u škodovkářů .
Věta, že za tuto cenu na trhu nic lepšího nebylo to jen potvrzuje. Nadšení ze spotřeby chápu, ale o dynamice bych taktně pomlčel. Alespoň že autor neobhajuje traktor pod kapotou za kultivovanost.
Nic proti, autore, tenhle pamflet si určitě obdivovatele najde, ale mě opětovně posloužil jako výborná sonda do srdce a hlav klasického Škodovkáře
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.12.2008 14:18,
Být vámi jedu s tím do servisu,dal jste za to dost peněz, auto máte v záruce tak at se staraj.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.12.2008 14:58, Reklamace
Hlavně jim to vyreklamujte hned a písemně, popište tam příznaky poruchy a nechte si kopií potvrdit pokuď to neodstraní a řeknou, že to vlastně nic není a ať jezdíte v klidu dál nepřijměte to auto z opravy dokuď vám toto stanovisko nenapíšou písemně.V rámci reklamace je třeba si vše dokumentovat jinak si s vámi vytřou p.... . Jeďte tam hned zítra protože z malé poruchy může vaším zanedbáním(tím že to nereklamujete a jezdíte dál) vzniknout porucha velká a drahá a můžou se vytáčet.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.12.2008 15:05, RE: typek
typek napisał:
Co to je?
Já chápu nadšení pro nové věci, taky při koupi nové hračky nekriticky obdivuji každé zákoutí a s radostí se ho dotýkám, ale tohle je masakr. Auto kdesi vrže, je v záruce a místo toho, aby autor verk reklamoval u prodejce případně požadoval vrácení peněz, tak aby náhodou prodejce neobtěžoval v jeho bohulibé činnosti, tak hledá radu jak na závadu na fórech. Tohle je fakt možný jen u škodovkářů .
Věta, že za tuto cenu na trhu nic lepšího nebylo to jen potvrzuje. Nadšení ze spotřeby ch...
Recenze opět bije do očí, jako ta před pár dny o Octávii číslo jedna s automatem.

Co mě ale dostalo nejvíc je, že podle autora má smůlu jen pár lidí ze statisíce, kterým se na Chrochtávce něco pokazí. Kdyby to tak bylo, tak by naše kokta s velkým náskokem vévodila všem statistikám a žebříčkům spolehlivosti, což je samozřejmě uplná pitomost. Jen tak pro zajímavost jsem mrkl na TÜV report z roku 2007 a Octavie se ve všech kategoriích umístila na cca 35. - 50. místě ..... ze sta!.... Nic moc výsledek....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.12.2008 15:22, setrvačník a úroveň recenzí
Souvislost s nějakým silentblokem by to mít mohlo, taky to ale může být ten dvouhmotový setrvačník.
Do servisu s tím určitě běžte, pač záruka běží.
Že je většina lidí s novým autem "posluchači" se nedivím, ale občas se najdou i opravdoví znalci, co slyší trávu růst. Proč ale neproškolit servis, když je auto v záruce.
Jinak recenze tady jsou opravdu dost hloupé, až by snad řekl, že jsou tak cíleně vybírány. Možná by bylo lepší, nejsou-li rozumné k mání, sem nedávat žádné. Určitě by však šlo stanovit nějaké parametry, které by měla recenze uživatele obsahovat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.12.2008 16:20, Reklamovat
Taky nechapu, proc uz auto neni davno v servisu. Jinak presne s timhle vozem obcas jezdim a vim, ze bych si ho neporidil. A neni to zpusobene tim, ze by se nejak vice porouchavalo. Ale dat za auto pul milionu s tim, ze pri volnobehu slysim a citim vibrace motoru mi prijde dosti zklamanihodne (nemluve po pridani).
Btw taky vnimate pri pridani plynu malinkou prodlevu, nez auto zareaguje? Me tohle dost vadi a nezvykl jsem si na to. Krom toho nevim jestli je to zpusobene mou sviznejsi jizdou, ale pod 6,5 litru se dostavam hodne tezko. Vim, ze to jde, ale to pak je pravy opak sviznejsi jizdy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.12.2008 16:22, RE: setrvačník a úroveň recenzí
MHr napisał:
Souvislost s nějakým silentblokem by to mít mohlo, taky to ale může být ten dvouhmotový setrvačník.
Do servisu s tím určitě běžte, pač záruka běží.
Že je většina lidí s novým autem "posluchači" se nedivím, ale občas se najdou i opravdoví znalci, co slyší trávu růst. Proč ale neproškolit servis, když je auto v záruce.
Jinak recenze tady jsou opravdu dost hloupé, až by snad řekl, že jsou tak cíleně vybírány. Možná by bylo lepší, nejsou-li rozumné k mání, sem nedávat žádné. Určitě by však šlo stan...
Nemluví se náhodou o celosvětové recesi? Ani Tip-cars nechce být pozadu. IMHO si myslím, že takové čistě poslechové závady se velmi obtížně reklamují, protože, když závadu technici slyšet nebudou chtít, tak ji prostě neuslyší, ale jak tady zaznělo - i tuto diagnózu je potřeba zdokumentovat. Spoléhat na solidnost se dnes nedá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.12.2008 16:30, Pískání
Tohle na váhu vzduchu nevypadá, ta by se projevila spíš sníženým výkonem, zvýšenou kouřivostí a podobně, zvuky by nevyluzovala žádné.

Ale spíše mě napadá jiná věc - turbo. Jestli to je vaše první auto s turbem, pak vězte, že to se právě může projevovat písknutím při přidání plynu. Tento zvuk nemusí nutně znamenat závadu, ale u kvalitního turba by to ani nemělo být slyšet. Pokud se to při koupi neozývalo a teď to vnímáte, pak by mohl být problém v ložiscích turbodmychadla. K poškození může dojít použitím nevhodného oleje, ale vzhledem k tomu, že je auto skoro nové, tak asi tohle není příčina. Další a častější příčinou může být špatné zacházení s turbem - vytáčení do otáček hned při startu, ale horší je vypnutí motoru ve vyšších otáčkách. To se turbo roztočí, při vypnutí motoru se přestane mazat a setrvačností se dotáčí na sucho. Turbo se otáčí i 100 000 otáček za minutu, takže pokud se před vypnutím nenechá motor spadnout do volnoběhu, tak to ty ložiska odnesou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.12.2008 16:33, RE: Pískání
Koloss napisał:
Tohle na váhu vzduchu nevypadá, ta by se projevila spíš sníženým výkonem, zvýšenou kouřivostí a podobně, zvuky by nevyluzovala žádné.

Ale spíše mě napadá jiná věc - turbo. Jestli to je vaše první auto s turbem, pak vězte, že to se právě může projevovat písknutím při přidání plynu. Tento zvuk nemusí nutně znamenat závadu, ale u kvalitního turba by to ani nemělo být slyšet. Pokud se to při koupi neozývalo a teď to vnímáte, pak by mohl být problém v ložiscích turbodmychadla. K poškození může dojít...
Ještě dodatek - za studena je to slyšet míň, protože studený olej je hustší a lépe vyplní vůle v ložisku, po zahřátí olej zřídne a pak je to slyšet víc.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.12.2008 17:17, RE: typek
typek napisał:
Co to je?
Já chápu nadšení pro nové věci, taky při koupi nové hračky nekriticky obdivuji každé zákoutí a s radostí se ho dotýkám, ale tohle je masakr. Auto kdesi vrže, je v záruce a místo toho, aby autor verk reklamoval u prodejce případně požadoval vrácení peněz, tak aby náhodou prodejce neobtěžoval v jeho bohulibé činnosti, tak hledá radu jak na závadu na fórech. Tohle je fakt možný jen u škodovkářů .
Věta, že za tuto cenu na trhu nic lepšího nebylo to jen potvrzuje. Nadšení ze spotřeby ch...
Heleďe, když umíte kritizovat, doufám, že umíte i poradit. Nové auto, nejlépe nafta, slušná výbava, slušný motor, velký prostor i kufr, nízká spotřeba, nízké provozní náklady. Do půl mega - varianta k Octavii.
Konkrétně, ne obecné proklamace, typu jedině Japonec.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.12.2008 17:55, RE: typek
jiri.novy napisał:
Heleďe, když umíte kritizovat, doufám, že umíte i poradit. Nové auto, nejlépe nafta, slušná výbava, slušný motor, velký prostor i kufr, nízká spotřeba, nízké provozní náklady. Do půl mega - varianta k Octavii.
Konkrétně, ne obecné proklamace, typu jedině Japonec.
Nekritizuji auto, ale formu a obsah sdělení.
Ale dobrá, tak třeba ZAFIRA (když tedy drsnou převahu) v esentii je v dechtu v akci do půl mega (a to vím, že jde dolů ještě 60 táců) - ha? To jsem zvědav co do toho výčtu doplníš, abys tuhle volbu mohl škrtnout
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.12.2008 18:07, RE: typek
jiri.novy napisał:
Heleďe, když umíte kritizovat, doufám, že umíte i poradit. Nové auto, nejlépe nafta, slušná výbava, slušný motor, velký prostor i kufr, nízká spotřeba, nízké provozní náklady. Do půl mega - varianta k Octavii.
Konkrétně, ne obecné proklamace, typu jedině Japonec.
Typujete správně bez zaváhání bych doporučil Japonce, a sice Mazdu 3. Slušný motor je kterýkoli z jejich nabídky, všechny jsou slušné, kdyby tazatel kladl důraz na úsporu, tak samozřejmě s dieselem 1.6 TDCi. Za půl mega auto k nezaplacení. Krásné, praktické a spolehlivé, prostě auto jak má být.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.12.2008 18:30, RE: Reklamace
Kozař napisał:
Hlavně jim to vyreklamujte hned a písemně, popište tam příznaky poruchy a nechte si kopií potvrdit pokuď to neodstraní a řeknou, že to vlastně nic není a ať jezdíte v klidu dál nepřijměte to auto z opravy dokuď vám toto stanovisko nenapíšou písemně.V rámci reklamace je třeba si vše dokumentovat jinak si s vámi vytřou p.... . Jeďte tam hned zítra protože z malé poruchy může vaším zanedbáním(tím že to nereklamujete a jezdíte dál) vzniknout porucha velká a drahá a můžou se vytáčet.
Reklamace jsou zbytečné, asi všude, jak koukám. Už jsem to tu psal
X-krát, tak se nebudu opakovat, ale například Ford asi přímo hledá techniky, kteří zákazníky se záručními opravami posílají do pr... a když se to těm zákazníkům nelíbí, pošle je do pr... i české zastoupení s 3x větší intenzitou. Takže se nedivím, že autor hledá pomoc po internetu, asi už ví, že v servisu je to o nervy a nejspíš stejně zabité.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.12.2008 19:29, zvuky z motoru
pokud je zvuk podobný tomu jako když se o sebe klepou dvě kovové podložky viděl bych to na zvuk z turba.co je ale příčinou vám nepovím.zřejmě nějaké turbulence a proudění vzduchu v dmychadlu.pro motory 1,9 pd v octávii 2 jsou tipické a nejsou na závadu(turbo bude fungovat bez problému dál).nejlépe se to navodí při prudkém přidání a ubrání plynu v neutrálu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.12.2008 19:49,
ještě dodatek.pokud by to bylo turbo tak Vám ho v rámci záruky jen tak nevymění.nikde není psáno jaký zvuk má turbo vydávat.problém nebude že servis by to nechtěl vyměnit ale u výrobce vozu.reklamované díly jsou u výrobcem kontrolovány a takovýto díl vrátí výrobce servisu že je bez závady.a turbo (cena cca 40 000kč) zaplatí servis
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.12.2008 20:25,
jinak myslím že se jedná o velice kvalitní vůz.krom oleje filtů a destiček nebudete měnit nic.rozvody až ve 120 000 prostě paráda.některé konkurenční vozy jsou většinou po 100 000km na konci životnosti a větších oprav přibývá ale oktávky drží
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.12.2008 22:29, RE: typek
Kepo napisał:
Recenze opět bije do očí, jako ta před pár dny o Octávii číslo jedna s automatem.

Co mě ale dostalo nejvíc je, že podle autora má smůlu jen pár lidí ze statisíce, kterým se na Chrochtávce něco pokazí. Kdyby to tak bylo, tak by naše kokta s velkým náskokem vévodila všem statistikám a žebříčkům spolehlivosti, což je samozřejmě uplná pitomost. Jen tak pro zajímavost jsem mrkl na TÜV report z roku 2007 a Octavie se ve všech kategoriích umístila na cca 35. - 50. místě ..... ze sta!.... Nic moc výsledek....
no, já sice nejsem zaslepenej zastánce škodovky, ale jistá věc prostě je, že to vůbec není špatné auto. Recenze kterou tady pisatel napsal je sice velmi špatná a nesmyslná, ale konkrétně octavka v téhle motorizaci špatná vůbec není.A když už jste tady tak chytří, najděte mi alternativu oproti octavce, která by při stejné ceně,výbavě,velikosti a spotřebě byla prokazatelně lepší.
Co se týče spolehlivosti. Zrovna dnes vyšel na internetu článek - německá DEKRA sledovala po dobu 1 roku statistiky autoservisů a v kategorii kompaktních vozů zvítězil kdo? Ejhle-Octavka. Při 50-ti a 100-tisícovém nájezdu bylo 78% octavek absolutně bez závady, žádné auto v této kategorii nebylo lepší.
Takže jestli vy jste si udělali sondu do hlavy škodovkáře, já si udělal sondu do hlavy antiškodovkáře. Je zajímavé dívat se,jak ten,komu se tato značka nelíbí na ní haní všechno a za všech okolností, kdežto zastánce této značky ty ostatní tak často nehaní. Tak kdo je hloupější?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.12.2008 22:34, RE: typek
typek napisał:
Nekritizuji auto, ale formu a obsah sdělení.
Ale dobrá, tak třeba ZAFIRA (když tedy drsnou převahu) v esentii je v dechtu v akci do půl mega (a to vím, že jde dolů ještě 60 táců) - ha? To jsem zvědav co do toho výčtu doplníš, abys tuhle volbu mohl škrtnout
hm, a jsme u toho - je to totiž jen a jen otázka názoru. Vy budete tvrdit, že zafira je lepší, a že kdo si koupí octavku je hloupej. To ale nutně nemusí být pravda, podle mě je octavka přinejmenším mnohem spolehlivější,ale jak říkám, je to otázka názoru anebo vlstních zkušeností - jenže ty podle mě z těch kritiků má málokdo. Navíc - srovnejte si prodejnost ojetiny - zafira-versus octavka - co se asi prodá lépe a za víc?
jestli se mnou souhlasíte,když řeknu,že octavka-ptám se zároveň - čím to asi je?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.12.2008 22:49, RE: typek
typek napisał:
Nekritizuji auto, ale formu a obsah sdělení.
Ale dobrá, tak třeba ZAFIRA (když tedy drsnou převahu) v esentii je v dechtu v akci do půl mega (a to vím, že jde dolů ještě 60 táců) - ha? To jsem zvědav co do toho výčtu doplníš, abys tuhle volbu mohl škrtnout
ha - víš co doplnim? že zatímco octavku koupíš za 5 kil v super výbavě (limuzínu), s digi klimou,vyhř.sedáky,alu.koly parksystémem,10-ti airbagy atd..., tak tu tvou slavnou esentii nemáš ani s klimou. Digi klima tam nejde, a ta "krásná" manuální je za příplatek "pouhých" 40tisíc, o ostatních doplňcích ani nemluvím. Takže - ha - podle mě jseš trošku mimo mísu. Navíc, jestli si v tý zafiře někdy seděl ( o čemž pochybuju), nechápu jak můžeš o octavce 1,9TDI říct, že je to chrochták, ta zafira má odhlučnění mnohem horší.Ale auto je to líbivý, proto ať si každej vybere dle svého gusta. Abys měl výbavu jako Octavka Elegance, nebude ti na tu zafiru stačit 6kil
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.