0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia II 1,9 TDI - krátké dojmy po roce provozu

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.03.2009 19:05, RE: spotřeba 4,5l jde to
Projectigi napisał:
nedávno jsem si koupil Fóbii se stejným motorem, až sní najedu aspon 50 000 tak tu budou popsány moje zkušenosti, zatím sem stím najel 2500 km a v ne zrovna teplém počasí mám průměrnou spotřebu dle dotankování a palubního počítadla kilometrů 4,48l na 100km, až přeměřím počítadlo kilometrů s GPS tak asi udělám korekci, ale nemyslím že to bude v řádech litrů, typuji tak maximálně 2deci. je pravda že jezdím 70% okresky 28% dálnice do tachometrových 150km realita je cca o 10-12 km nižší dle GPS, sou...
Mě naopak přijde sedan jako nejhezčí ze všech malých sedanů nabízených u nás v čr. Víceprvkový závěs nezasahující do kufru, nehamatná záď, podle mě vytvořili v Boleslavi na téma Fabia Sedan maximum a rozhodně mi nepřijde jako ošklivá. Sám bych si ji nekoupil, protože pro mě je sedan nekompatibilní, ale to je jiná věc. Na zkušenosti se těším ;)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.03.2009 19:12, RE: spotřeba 4,5l jde to
rohYpnol napisał:
Mě naopak přijde sedan jako nejhezčí ze všech malých sedanů nabízených u nás v čr. Víceprvkový závěs nezasahující do kufru, nehamatná záď, podle mě vytvořili v Boleslavi na téma Fabia Sedan maximum a rozhodně mi nepřijde jako ošklivá. Sám bych si ji nekoupil, protože pro mě je sedan nekompatibilní, ale to je jiná věc. Na zkušenosti se těším ;)
Opravdu je tam víceprvkový závěs? no je to ostuda ale to jsem nevěděl :o) ani jsem se potom nepídil prostě jsem počítal s normální vlečenou nápravou... teda to mám prasečí radost :o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.03.2009 19:45, RE: spotřeba
rohYpnol napisał:
Pokud se nemýlím, ve Fabii byla 74kW. O2 má verzi 77kW. Dále pokud máte novou Fabii, pak vzhledem k čelní ploče bych se nedivil, kdyby O2 měla nižší spotřebu. Nicméně i vámi uváděná spotřeba je podle mě velmi pěkná.
Jenom podotýkám, že moje Fábie má najeto přes 200 000 km, takže motor opravdu zajetý je. Navíc 3 kw navíc není zas až takový rozdíl. Vím to že moje údaje jsou taky dobré, proto to TDíčko mám.Jentak pro zajímavost, kdysi jsem jezdil SDíčkem a taky ve Fábii, ta sice nejela, ale spotřeba odpovídala tak zhruba tomu co tady autor píše. Tam se šlo dostat při opravdu hodně klidné jízdě až na 3,8l což byl také můj rekord na trase Karlovy Vary - Děčín. Proto mi přijdou údaje od autora poměrně utopické.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.03.2009 20:11, RE: A já se HLÁSÍM ...
Kylie napisał:
... jako zcela NEstranná (mezinárodní ,-) rozhodčí ...
PS: e-mail je ...
Pěkný den, mareq(u)3333
Ahojky,Kylie,tak e-mail je mareq333@seznam.cz,tak dúfam,že sa ozveš .o)

Pekný deň,aj tebe..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.03.2009 20:24, RE: :o)))
mareq3333 napisał:
Dobrý deň,že ste spokojný s octávkou,tak to Vám verím,ale s tou spotrebou choďte krmiť rybičky do akvárka,normálne som ochotný Vám zaplaťiť za tu ukážkovu spotrebu a keď ju docielite,aj predomnou,tak Vám položím 20 000 Kč na drevo,nie som hrdina sa tu vyťahovať. . .,ale na Octavii II,mám najazdeno 295 000 Km a takychto nezmyslov som nikdy nedocielil,aj keby som neprekročil hranicu 80 Km/hod,tak sme sa pobavili....,ak máte záujem o tu stávku,tak sa mi ozvite.
Tak můj milý, těch 20 papírů pošlete na můj účet č. ......., protože jsem byl tento víkend s O2 (sice motor 2,0 TDi, 103kW, ale zato 4x4 , takže zvýšená spotřeba) na lyžích. Trasa Brno-Saalbach a zpět, cca 1100 km, většina dálnice, spotřeba 5,5l/100km, rychlost na dálnici 130-140, jinde jsem dodržoval předpisy. To se nechlubím, to je fakt. Taky jsem byl překvapený, protože na trasách po česku se mi spotřeba drží na cca 6,2.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.03.2009 20:26, RE: Doporučila bych ...
Kylie napisał:
... ověřit výkon, "hledat" v celkem "lehkonohém" voze nižší střední 80 kW - pokud jste místo přívěsu za sebou nevozil autobus - tak mi to nějak NEsedí ,-)
Buď jste měl tu "uměle slabší/NEsmyslnou" verzi 66 kW (ta se do mazda 3 ani NEdává, což je ROZUMNÉ!), nebo nebyl to benzín? ,-)
NE NEchci "popichovat", ale když je tenhle motorek v "normálním" stavu a nakrmen "normálním" palivem - "létá" jedna radost (a navíc s docela MALOU spotřebou a to NEříkám já, ale snad všechny testy které o něm já ...
Já měřil tohle Tdi u octavie na brzdě a ukázalo to 84 kW
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.03.2009 20:29, RE: spotřeba
pan Purkrábek z Purkrabí napisał:
Jenom podotýkám, že moje Fábie má najeto přes 200 000 km, takže motor opravdu zajetý je. Navíc 3 kw navíc není zas až takový rozdíl. Vím to že moje údaje jsou taky dobré, proto to TDíčko mám.Jentak pro zajímavost, kdysi jsem jezdil SDíčkem a taky ve Fábii, ta sice nejela, ale spotřeba odpovídala tak zhruba tomu co tady autor píše. Tam se šlo dostat při opravdu hodně klidné jízdě až na 3,8l což byl také můj rekord na trase Karlovy Vary - Děčín. Proto mi přijdou údaje od autora poměrně utopické.
O2 2,0 TDi, 103kw, na dálnici, ač jsem to ždímal, co to dá, jsem se se spotřebou nikdy nedostal nad 7 litrů. Když jsem jel kolem 170-180 (to byla zkouška, normálně tak nejezdím), tak spotřeba 6,8.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.03.2009 20:36, RE: Doporučila bych ...
Kylie napisał:
... ověřit výkon, "hledat" v celkem "lehkonohém" voze nižší střední 80 kW - pokud jste místo přívěsu za sebou nevozil autobus - tak mi to nějak NEsedí ,-)
Buď jste měl tu "uměle slabší/NEsmyslnou" verzi 66 kW (ta se do mazda 3 ani NEdává, což je ROZUMNÉ!), nebo nebyl to benzín? ,-)
NE NEchci "popichovat", ale když je tenhle motorek v "normálním" stavu a nakrmen "normálním" palivem - "létá" jedna radost (a navíc s docela MALOU spotřebou a to NEříkám já, ale snad všechny testy které o něm já ...
Ale tak vím, o co jde Kýlie. 1.6 benzin Focuse mám firemního, hrozná sr... Ale jezdím s tím stejně jen po Praze, tak 15 - 20 tis. ročně, takže je to jedno. Tohle jsem měl půjčený, pač jsem to chtěl vyzkoušet, ten motor mě zajímal, právě kvůli tý Magdě, co ho používá taky. Asi jsem měl velká očekávání. Budu se nejspíš zase držet benzínu, pokud se rozhodnu si koupit zase něco domů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.03.2009 20:43, RE: spotřeba 4,5l jde to
Projectigi napisał:
Opravdu je tam víceprvkový závěs? no je to ostuda ale to jsem nevěděl :o) ani jsem se potom nepídil prostě jsem počítal s normální vlečenou nápravou... teda to mám prasečí radost :o)
Víceprvkový závěs víka kufru ;)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.03.2009 20:45, RE: spotřeba
pan Purkrábek z Purkrabí napisał:
Jenom podotýkám, že moje Fábie má najeto přes 200 000 km, takže motor opravdu zajetý je. Navíc 3 kw navíc není zas až takový rozdíl. Vím to že moje údaje jsou taky dobré, proto to TDíčko mám.Jentak pro zajímavost, kdysi jsem jezdil SDíčkem a taky ve Fábii, ta sice nejela, ale spotřeba odpovídala tak zhruba tomu co tady autor píše. Tam se šlo dostat při opravdu hodně klidné jízdě až na 3,8l což byl také můj rekord na trase Karlovy Vary - Děčín. Proto mi přijdou údaje od autora poměrně utopické.
nejde o 3kW, jde o celkové vyladění motoru + zpřevodování, které se může lišit
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 17.03.2009 00:25, RE: Doporučila bych ...
Jenomtak napisał:
Ale tak vím, o co jde Kýlie. 1.6 benzin Focuse mám firemního, hrozná sr... Ale jezdím s tím stejně jen po Praze, tak 15 - 20 tis. ročně, takže je to jedno. Tohle jsem měl půjčený, pač jsem to chtěl vyzkoušet, ten motor mě zajímal, právě kvůli tý Magdě, co ho používá taky. Asi jsem měl velká očekávání. Budu se nejspíš zase držet benzínu, pokud se rozhodnu si koupit zase něco domů.
Ký-lii NEznám, ale že je 80kW motor 1.6 MZ-CD (HDi) v mazda 3 docela HODNĚ zajímavý to vím, tak mne váš pohled, Jenomtak(u), trochu "zaskočil/překvapil"
Já tedy "raději" benzín(ové) motory, ale běžná "jedna6staka" se mu záběrem, projevem, zátahem, spotebou věru NEvyrovná (asi NEbude "náhoda", že ho TOLIK značek používá, že?)
Docela mne ZAJÍMALO, s čím/s jakým motorem ho "porovnáváte" - nu bohužel nevím, ale já za "lepší" beru pak až subaří 2.0D a zde "vedle" probíraný naftový dvoulitr od bmw.
Opravdu bych RÁDA věděla, KTERÉMU benzín(ovému) motoru "dá(vá)te přednost" ...
Pěkný den ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 17.03.2009 00:27, RE: A já se HLÁSÍM ...
mareq3333 napisał:
Ahojky,Kylie,tak e-mail je mareq333@seznam.cz,tak dúfam,že sa ozveš .o)

Pekný deň,aj tebe..
Ehm, milý mareq(u)3333, já ZDE sice docela "ukecaná", ale soukromě ... až EXTRÉMNĚ "zdrženlivá" jsem ,-)
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 17.03.2009 01:04, Milý rohYpnol(e)!
rohYpnol napisał:
Já chápu že vy nechápete, ale chápete, že já chápu;)))?
K dělení obecně - pro mě prostě asi navždy bude prémiová liga, konzumní mainstream a čína. Porovnávat obyč. vozy s BMW/M-B/Audi/Lexus sice samozřejmě možné je a mnohdy (Accord...) je to i zajímavé. Ale obecně to nemá smysl. Vyzdvihovat sedadla 1er a ještě příplatková je fajn, ale za ně mám 1/4 Fábie. Do Octavie/C5 (naše oblíbené vozy) můžu dát třeba zlatý volant a rubínem obložit celý středový panel, ale pořád to budou jen konzumní prod...
Začíná to být docela SLOŽITÉ ... ale snad (stále ještě) CHÁPU ,-)
Co se týče pojmu "prémie" - to já ráda moc NEmám (ono to je JEN "marketing(ové)" označení, které NIC neříká, nemá ŽÁDNOU hodnotu - abych KONKRÉTNí bylal - CO je "prémiového" na holé Audi A3 1.6 či mercedes A Klasse - v čem jsou "prémiovější" než třeba "naplno" vybavená ... Octavia RS? Nic - v této třídě bych označení "prémie" snad akceptovala pro bmw 1 - opravdu JINAK dělané/konstruované auto, ale to MUSí být spojeno s vpravdě "prémiovou" výbavou - pak SNAD. (mimochodem viděla jsem reklamu na bmw 1 za 397 t. bez DPH - NEznám "podrobnosti", to ale docela ZAJÍMAVĚ vypadá ...)
Správně při zmínce o Mazda 3 a Octavia zmiňujete "TU" (TADY) - TO je totiž ONO! Pokud vím z Prahy je na VŠECHNY hranice nějakých 200 km (no na tu východní možná o pár víc .-) což VELMi málo! A už na SLOVENSKu je situace "pohled" na vozy trochu "jiný" a v Magyar TAKÉ jiný atd atp. a tak dál.
Asi i PROTO mne "místní" ... Octavia na hlínách v tdi ... tak "bere"
Ostatně ono to NEní o ZNAČKÁCH (jak neustále tvrdím - já vozy citroën nejčastěji zmiňuji prostě JEN proto, že se tam "pohybuji" takžě některé prostě ZNÁM). Jak víte za "to pravé" považuji JEN Citroën s hydraulikou a navíc JEN s některými motory
Podobné je to se starým pumpe-düse TDi - jistě NENí náhodou že nejdříve zmizel z audi, pak vw a už se "dojíždí" JEN .... popravdě asi jste si všiml, maličko "lepší/modernější" techniku dostává už i Seat - proč také ne, škodovka prostě své "fanoušky" má (občas BEZ ohledu na fakta - octavia je nejlepší diesel ve střední třídě - no comment ,-)
Já původně JEN zmínila ty "skorosamé" JEDNIČKY - já nedávno slyšela rozhovor s místní asi NEJ- filmovou kritičkou paní Mirkou Spáčilovou a NAPROSTO s ní (v "přístupu" k hodnocení) SOUHLASím
Ona jako profesionál NEdala 100% za ty roky co se toto hodnocení v MFDnes používá ještě ŽÁDNÉMU filmu (to k těm samým 1čkám) - neb to prý má dostat ten NEJ film století. 90% (2jku) zatím také NEdala, neb to prý má dostat ten NEJ film desetiletí. 80% občas - výjímečně dává ...
NEchci to "zcela" převádět na místní hodnocení, ale JEJí "přístup/pohled" je mi prostě "bližší"
Kvalitu nafty NENí nutno brát jako fakt (PROTO je také v česku TAK "hrozná"!). Zmiňujete letní testy naft, kdy Shell VELMi špatně dopadl (stejný shell v Deutschland naopak na VÝBORNOU). Nedávno proběhlo "druhé" kolo se ZIMNí naftou. Jen TĚŽKO se mi chápe, že test dopadl ještě HŮŘ (jak je možné že tu "normální/běžné" systémy NEfungují?!?). Je to o to HORŠí, že tentokrát pro porovnání přibylo i Slovensko a tamní vzorek byl těm německým KONKURENCESCHOPNÝ!! Jde opět JEN o "maličké" několikasetikilometrové české území! Pochopitelně nikdo NEbude vyrábět/upravovat motory pro NEkvalitní paliva pro územíčko o ploše několika kilometrů - takže já NEmyslím si že "řešení" je používat staré motory a na systém common rail "mračit se" a "zavrhovat ho", ale ty kdo tu kradou a podvádějí prostě ZAVŘÍT. Vždyť je to TAK "jednoduché"
Já považuji opravdu za SMUTNÉ, že při jízdě ať se severu, jihu západu či východu je LEPŠí/rozumnější natankovat PŘED hranicemi (já ponejvíce ze západu a jihu přijíždím a OPRAVDU to tak dělám!) - když už i na východ od česka s palivy NENí problém ....
Pěkný den (a zdroj inforamací o kvalitě paliv byl a test organizoval magazín AutoDiesel - minimálně tu letní část ve spolurpráci s MFDnes)

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 17.03.2009 07:30, RE: ?
Vywern napisał:
No tak jsme se toho zase hodne dozvedeli. Ale musim nesouhlasit. Presne s timhle autem jsem taky par km najezdil. Motor je hlucny a vibrujici i po zahrati. Tohle u auta za pul milionu opravdu ne. A spotreba, ve meste 6,5 a kdyz se na to slapne, neni problem 8. Okresky a dalnice se da jezdit v rozmezi 5,5-6,5. S nizsi spotrebou nejedete, ale vlecete se.
naprosto souhlasím s Vywern měl jsem oktávku 2 s najetými 42tis km sám jsem s ní za půl roku najezdil asi 5000km(bylo to mé 3tí auto které jsem v bazaru neprodal-proto tak málo km a v ŽÁDNÉM případě jsem se nedostal na 5 litrů průměr byl pořád kolem 6až 6,5 s klimou a na krátkých trasách ve městě.spíše řečeno kombinace ( nebot ostrava není město ve smyslu slova samé zácpy ,červené a přechody,proto říkám kombinace) tak at mi nikdo netvrdí že jezdí s PDčkem za 5L tohle možná se starým tdi O1 a ne s dvojkou která je těžší déle se zahřívá atd......ale je faktem že tahle oktávka je vcelku poctivě udělaný sluha.nechci ji nijak chválit ale stále to bude nesmrtelné auto.(oproti konkurenci.s takovými příspěvky už skoro začínám podezřívat redakci že si to píše sama aby bylo o čem tlachat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 17.03.2009 07:39, RE: :o)))
rojack napisał:
Tak můj milý, těch 20 papírů pošlete na můj účet č. ......., protože jsem byl tento víkend s O2 (sice motor 2,0 TDi, 103kW, ale zato 4x4 , takže zvýšená spotřeba) na lyžích. Trasa Brno-Saalbach a zpět, cca 1100 km, většina dálnice, spotřeba 5,5l/100km, rychlost na dálnici 130-140, jinde jsem dodržoval předpisy. To se nechlubím, to je fakt. Taky jsem byl překvapený, protože na trasách po česku se mi spotřeba drží na cca 6,2.
No, i těch 6,2 je krásný... Ale jestli je to z PP, který je u VW dobře znám svým optimismem, tak bych v reálu tak 0,5l přidal...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 17.03.2009 08:00, RE: :o)))
rojack napisał:
Tak můj milý, těch 20 papírů pošlete na můj účet č. ......., protože jsem byl tento víkend s O2 (sice motor 2,0 TDi, 103kW, ale zato 4x4 , takže zvýšená spotřeba) na lyžích. Trasa Brno-Saalbach a zpět, cca 1100 km, většina dálnice, spotřeba 5,5l/100km, rychlost na dálnici 130-140, jinde jsem dodržoval předpisy. To se nechlubím, to je fakt. Taky jsem byl překvapený, protože na trasách po česku se mi spotřeba drží na cca 6,2.
Zdravím Rojack,tak Vaša spotreba je reálna 5,5 litrov,aj keď 4x4 a motor 2,0 TDI nafta,sa mi to takisto veľmi nezdá,ale pochopiť to dokážem,ale keď si prečítate ešte raz recenziu,tak sa dočítate,že majitel tam píše 4 - 4,5 L nafty na 100 Km a to mi príde,tak trošku pritiahnuté za vlasy,ak by mal Octaviu 1,110 koni,tak mu verím,že jazdí pod 4 litre,ten motor bol dokonalý čo sa o Octavii II a motore o dokonalosti nemožem,ani zmieniť.Inak moja vlastná skúsenosť po zavedení Eura na SK a nenormálych pokut som išiel z SK 680 Km do CZ s moja spotreba bola vtedy rekordných 5,3 litra,ale to ma obehovali cigáni s bicyklami čo kradnú železo . . .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 17.03.2009 12:46, RE: Milý rohYpnol(e)!
Kylie napisał:
Začíná to být docela SLOŽITÉ ... ale snad (stále ještě) CHÁPU ,-)
Co se týče pojmu "prémie" - to já ráda moc NEmám (ono to je JEN "marketing(ové)" označení, které NIC neříká, nemá ŽÁDNOU hodnotu - abych KONKRÉTNí bylal - CO je "prémiového" na holé Audi A3 1.6 či mercedes A Klasse - v čem jsou "prémiovější" než třeba "naplno" vybavená ... Octavia RS? Nic - v této třídě bych označení "prémie" snad akceptovala pro bmw 1 - opravdu JINAK dělané/konstruované auto, ale to MUSí být spojeno s vpravd...
Test paliv, ke kterému jsem měl možnost "přičichnout a nahlédnout do výsledků - nic víc" nebyl letní ani zimní test. Bylo to již před více lety. Jak je vidět, nic se ale nezměnilo. Ale mohu potvrdit, že se jednalo o stanici toho samého řetězce.
Proti vašemu chápání hodnocení nic nemám. Sice by pak většina aut měla průměr 3, protože většina aut je pouze průměrných, ale proč ne. Jenže toto hodnocení prostě nějak dobře nehohledňuje cenu.
Jinak co se prémiovosti týče, pak nesouhlasím. Co je prémiového na A3 holobyt? Materiály, kvalita zpracování, dotaženost detailů, kvalita laku, nadčasový a netendenční design... Ono je jedno, jestli máte Audi (nebo Lexus/M-B/BMW) v základu nebo s harampádím za milion. Ten základ je naprosto totožný u BMW1 za 500tisíc i za 1,5 milionu. To, že mám různá elektrická drbátka a blbůstky, prostě nic nemění na samotném základu vozu samotného. Různé elektronické serepatičky nabízí i Citroen, ale to z něj prémiový vůz prostě neudělá. Proto bych mnohem raději měl A4 v základu, než Octavii LaK (nebo i Superb LaK).
Mějte se famfárově.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 17.03.2009 15:44, RE: :o)))
rojack napisał:
Tak můj milý, těch 20 papírů pošlete na můj účet č. ......., protože jsem byl tento víkend s O2 (sice motor 2,0 TDi, 103kW, ale zato 4x4 , takže zvýšená spotřeba) na lyžích. Trasa Brno-Saalbach a zpět, cca 1100 km, většina dálnice, spotřeba 5,5l/100km, rychlost na dálnici 130-140, jinde jsem dodržoval předpisy. To se nechlubím, to je fakt. Taky jsem byl překvapený, protože na trasách po česku se mi spotřeba drží na cca 6,2.
proc by si mel mit zvysenou spotrebu kdyz jedes s 4x4? dyt preci , pokud vim, mas haldex , takze jedes akorad s predkem, ne? a zadek se ti pripoji az kdyz predek nemuze, coz se ti na suchym asfaltu asi nestane, vid? a jeslil jo to tvoje auto, kolik mas prumernou za celou dobu uzivani? v jednom nejmenovaenm casopisu byl test O2 scout po 50 000km a psali vysledna spotreba 5.7, ale na fotkach byla dle PP 6,5? diky za odpoved
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 17.03.2009 19:50, RE: :o)))
mareq3333 napisał:
Zdravím Rojack,tak Vaša spotreba je reálna 5,5 litrov,aj keď 4x4 a motor 2,0 TDI nafta,sa mi to takisto veľmi nezdá,ale pochopiť to dokážem,ale keď si prečítate ešte raz recenziu,tak sa dočítate,že majitel tam píše 4 - 4,5 L nafty na 100 Km a to mi príde,tak trošku pritiahnuté za vlasy,ak by mal Octaviu 1,110 koni,tak mu verím,že jazdí pod 4 litre,ten motor bol dokonalý čo sa o Octavii II a motore o dokonalosti nemožem,ani zmieniť.Inak moja vlastná skúsenosť po zavedení Eura na SK a nenormálych ...
Reagoval jsem na autorem uvedenou spotřebu 5,5 a na dálniční 5,5-6,0.
Auto mám služební, za ty peníze bych si ho nekoupil, ale jsem s ním velmi spokojen, bez závad, jede slušně, spousta místa, nízká spotřeba, žádný problém. Mám ho od funglovky, najeto cca 50 tis., dlouhodobá spotřeba 6,2. Jezdím kombinovaně všechny druhy cest. Těch 5,5 jsem dosáhl pouze na uvedené trase a není mi to jasné, protože ta cesta je z 80% po dálnicích, na kterých jsem jel 130-140, nešetřil jsem, nemám to zapotřebí. Asi mají Rakušani hladší asfalt a fouká tam vítr do zad.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 17.03.2009 19:55, RE: :o)))
ladis napisał:
proc by si mel mit zvysenou spotrebu kdyz jedes s 4x4? dyt preci , pokud vim, mas haldex , takze jedes akorad s predkem, ne? a zadek se ti pripoji az kdyz predek nemuze, coz se ti na suchym asfaltu asi nestane, vid? a jeslil jo to tvoje auto, kolik mas prumernou za celou dobu uzivani? v jednom nejmenovaenm casopisu byl test O2 scout po 50 000km a psali vysledna spotreba 5.7, ale na fotkach byla dle PP 6,5? diky za odpoved
Tak dle chytrých hlav se u 4x4 Octavia točí trvale hřídel pod autem vedoucí od převodovky k zadní nápravě, proto ta vyšší spotřeba, někde se uvádí, že až o litr. Já zase takový odborník nejsem, tak mě nekamenujte, pokud je to jinak.
Dlouhodobě mám spotřebu 6,2 a u předcházející 4x4 ale s motorem 1,9TDi jsem měl 6,0.
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.