rohYpnol napisał:
Test paliv, ke kterému jsem měl možnost "přičichnout a nahlédnout do výsledků - nic víc" nebyl letní ani zimní test. Bylo to již před více lety. Jak je vidět, nic se ale nezměnilo. Ale mohu potvrdit, že se jednalo o stanici toho samého řetězce.
Proti vašemu chápání hodnocení nic nemám. Sice by pak většina aut měla průměr 3, protože většina aut je pouze průměrných, ale proč ne. Jenže toto hodnocení prostě nějak dobře nehohledňuje cenu.
Jinak co se prémiovosti týče, pak nesouhlasím. Co je prémiové...
K tomu hodnocení - snad by opravdu LEPŠí bylo, kdyby se ta 3ka ČASTĚJi objevovala, neb samé za "1*" mne prostě NE-berou, mi NE-sedí (zvláště když v minulém textu TÉHOŽ autora o TÉMŽ voze třeba zrovna SEDADLA mírně "kritizuje"
Stejné je to s motorem, zrovna tento NENí NEJlepší ani v té octavii a JAKOU známku by pak měly dostat ty "lepší"? A pochopitelně jsou i "lepší" vozy/motory - pro ty už pak ŽÁDNÉ hodnocení "není"?
NEchci to "dramatizovat" a "přehánět" , ale "přebytek" JEDNiček u Dacia Logan (či co to bylo, vlastně to byl kombík/van MPV) a u "průměrného" motoru v Octavii (popravdě dnes dává maličko "lepší" techniku vw už i do Seat - takže 1. audi 2. vw 3. seat 4. octavia - a to jsme stále JEN u "koncernu") opět "1*" - prostě MNĚ (a asi jen MNĚ) to příjde ... "trochu moc" - asi tak jsem to myslela ,-)
VElký test paliv v česku proběhl vloni v létě a nyní se zimní naftou a výsledky jsou ŠPATNÉ (dle mne "děsivé"). Je to o to smutnější, že LEPŠí už jsou i slovenské vzorky (popravdě "o HODNĚ")
Zajímá-li vás to (nebo někoho jiného), SKVĚLE (vždy) dopadá mnou zde "zmiňovaný/doporučovaný" (v mém případě benzín) Aral Ultimate - v česku je to trochu jinak, tady je "úspěch" a "štěstí", když natankujete "normální" čisté NEředěné palivo
"Famfárově" se mám (dnes jsem PO LETECH) byla u svého dávného "auto-zaměstnavatele" (NE kvůli práci ,-)
S tou "prémií" - víte to je opravdu JEN "marketing" (a my to TAK rádi "baštíme" - i s "navijáčkem" .-) Až jednou potkáte někoho kdo obor studoval - poptejte se na to. Je to prostě taková "hra" se zákazníkem (a na ZNAČKY - to my prostě "věříme" a "rádi" dáme, že). Co se laku týče, OPRAVDU si myslíte, že ten na A3 či A4 je JÍNÝ = lepší? NEjsem si z hlavy jista, ale myslím že u NISSAN používají LEPŠí lak (samozřejmě jen u těch vyšších modelů - ono totiž jde JEN a JEN "o peníze" - NE o znáček na kapotě). Ale neb VĚŠINA lidí to "baští", tak se vám naopak někdy stane, že když si koupíte např. ten nissan a za stejnou cenu .... "prémii" ... vyjde VÝHODNĚJi.
Pokud někdo chce používat pojem PRÉMIE, dle mne spíše (tedy "JEN") k vozům jako Bristol, RR apod. patří. Co byste řekl: "JE třeba ferrari prémie?" Poslední dobou se kvalita DOST zlepšila, ale mnohými detaily byste VELMi "zklamán" byl.
Nadčasový a netendenční design? A víte že designéři často MEZi značkami "putují"? Já třeba značky Wolford a Prada ráda mám (obě jsou docela "exclusivní"), ale i tam občas narazíte na ŠPATNĚ ušité věci a NEpovedené materiály - a naopak u levné věci na NEuvěřitelnou kvalitu - dle mne je to u aut STEJNÉ.
A abych se vrátila k "základu", myslíte že když oboru studujete, že tam COKOLIV "prémiového" se učíte? Prostě jsou JEN "lepší" a "horší" řešení - a pokud jste PŘESVĚDČEN že ta "lepší jsou VŽDY a JEN u (jako)"prémiových" značek a NAOPAK - tak já to JIÍNAK vidím (a NEní to ani o audi ani o citroën ani o ... to PRIMÁRNí je CENA - myslím že docela "logicky" - výrobní náklady a procesy jsou ... všude STEJNÉ - oblíbený "vtípek" mezi znalci/profíky je KOLIK je výrobní cena "prémiového" vozu s výslednou cenou např. 1.500.000 a obdobného NEprémiového třeba za 800.000 - myslíte, že tam rozdíl 700 t. je? ,-)
Pěkný den