0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia GLX 1.6

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 15.10.2006 09:24, super
Velmi povedená recenze........bravo!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 15.10.2006 13:41, RE: Oktafka
martin napisał:
tento motor mám v A4 během 1 roku mi měnily 2 zapalovací moduly naštěstí v rámci kulance to je asi nejčastější závada motoru jinak spotřeba město 10 - 11l venku mezi 7 až 9l záleží na stylu jízdy. spotřeba oleje nulová zatím ujeto 95000km v nízkych otáčkách turboefekt jinak solidní zátah nad 3000 ot. a dynamika. do oktávky myslím rozumná volba.
Ano, ja si este k tomu myslim, ze podobnu spotrebu me autor recenzie aj na svojej 1.6tke. Tento motor je na to auto slabý, vystčiť si s ním môže len nenáročný užívateľ, na bezpečné predbiehanie to asi nebude. Ak hovoríme o normálnom jazdení-nie na spotrebu a ani nie ako prasa, tak tam takáto spotreba asi aj bude. 5-6 neexistuje! Hovorím, jediné normálne motory sú pre ochcáfku 1.8T alebo Tdi 81Kw a PD 96Kw.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 15.10.2006 15:02, RE: ŠKODA 120LS
pepe napisał:
nejsem zastánce oktávek, nikdy bych si ji asi nekoupil, jen nevím proč nekvalitní auto. je staré 9 let a z toho musíte vycházet. známý měl daleko závažnější závady na BMW řady 3, které kupoval jako funglovku v roce 2003
Tak ať nám tu známý napíše copak se mu přihodilo na funglovce BMW z 2003 za závažné problémy. Mě docela zajímá
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 15.10.2006 20:27, Prevodovka
Zavada, kterou popisuje autor je prave u motoru 1.6 - tedy u jeho prevodovky velmi casta, dokonce na to existuje opravna sada od vyrobce. Ty prevodovky maji konstrukcni vadu. Jinak vyborna recenze, velmi objektivne napsana. S timto motorem jsem zazil delsi sluzebni cestu a divim se, ze tu spousta lidi pise, ze na oktavku vykonove nestaci. Samozrejme to neni trhac asfaltu, ale ve 4 lidech a s plnym kufrem jela tachomterovych 190 a ani dynamika nebyla spatna. Kdysi jsem cetl, ze udavany vykon 55 kW je mnohem nizsi nez skutecny a to z duvodu povineho ruceni v Nemecku. Ale neni to potrvzena zprava. Docela by me zajimalo za jakou cenu jste vuz od Skodovky koupil???
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 15.10.2006 21:36, O1 1,6 74kW
Mame podobne auto ale r.v 98 ... najeto 200000 .. Prevodovka puvodni(ale je to na ni znat), vyfuk snad i taky (nejsem si jistej), ale taky uz asi 3x opravovany vedeni vyfuku. Zadni tlumice puvodni, predni meneny nekde kolem 120-130tkm i se spojkou... Zadni sklo puvodni... Problem byl snad jen s trubkama od chlazeni a s klapkou na motoru. A taky uz docela bumba olej, ale nic drastickyho. S tim vykonem ... tenhle 55kW motor ma celkem dobrou charakteristiku .. ale nahore nejede ... 74kW "jede" i na hore... jinak nevim proc se nekdo divi vykonu O1 1,6 55kW dyz treba takova Fabie vazi ±stejne a davaj se do toho 1,4 55kW s mensim kroutakem ... (a pro ni Fabii je tahle 1,4 jedina dobra volba)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.10.2006 07:25, 1.6 GLX
Dynamika jízdy je skutečně dobrá, pokud auto není plně obsazeno.
Motor zabírá s velkou chutí již od volnoběhu, ale okolo 4600ot./min. končí - což je oblast nej. výkonu. S vozem se dá jet velice svižně a oproti zmiňovanému motoru 1.4 16V i zde platí, že objem ničím nenahradíš ( jedině turbem ). Rychlost 180km/h se dá dosáhnout bez potíží a Vmax. je skutečně u hodnoty 190km/h. To už ale motor točí asi 5400ot./min. Při 130km/h motor točí 3700ot./min.

Na závěr dotaz na cenu. V roce 1997 činila katalogová cena tohoto auta i s uvedenou doplňkovou výbavou + metalíza 412.000Kč
Vůz byl po půl roce používání podnikem zakoupen za 302.900 Kč.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.10.2006 11:59, RE: Oktávku jsem čekal spolehlivější
pepe napisał:
Hmm, tak to musí být pěkné slicky. Měl sem je taky a vydržely 60tis., ale jestli máš malého Fiátka, který váží 500kg, tak tomu možná i uvěřím.
Klidně Schelbymu věř, na mé 306 Bk (2001), najeto 114 tkm, poslední 2 sezony měněny za zimní, takže cca 90 - 95 tkm - Michelin MXT. A rozhodně se nejedná o nějaké šlupky - ještě cca 3 mm jsou na všech... Po sezoně půjdou, ale nálet 100 tkm je solidní. Je fakt, že zvukově efektní opuštění křižovatky oželím a pravidelně kontroluju tlak a geo. 60 tkm přežily i gumy na dodávce (C Vanco 8).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.10.2006 16:52, RE: Oktávku jsem čekal spolehlivější
Ráďa napisał:
Ale jo vím , že to Moskvič už je dávno out. Jak jedu s nějakým "moderním" západním, tak je to zcela jiný pocit. Nejsem rusofil a srovnání mám. Nicméně právě ty detajly jsou zarážející, baterka 12 let, gumy 120 tkm. Porucha nic, na to upozorňuju. Proč už to nejde dneska? O to jde! Že na O1 praskalo sklo kroucením karoserie. No dobrá ale co já s tím, jde vidět jak se dělal vývoj a jak kde a jak dlouho jezdila předvýrobní série. Známý měl Mercedes W126 čínu a to bylo nesmrtelné a nezničitelné au...
Vrátím se k tomu mercedesu w126, jak tvůj známý má nesmrtelný kousek. Moji známí taky měli W126 a to auto za 4 roky stálo na servisu víc než 5 let stará ojetina. Nedělám si srandu, hold asi nepovedený kousek.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.10.2006 22:48, RE: 1.6 GLX
Autor článku napisał:
Dynamika jízdy je skutečně dobrá, pokud auto není plně obsazeno.
Motor zabírá s velkou chutí již od volnoběhu, ale okolo 4600ot./min. končí - což je oblast nej. výkonu. S vozem se dá jet velice svižně a oproti zmiňovanému motoru 1.4 16V i zde platí, že objem ničím nenahradíš ( jedině turbem ). Rychlost 180km/h se dá dosáhnout bez potíží a Vmax. je skutečně u hodnoty 190km/h. To už ale motor točí asi 5400ot./min. Při 130km/h motor točí 3700ot./min.

Na závěr dotaz na cenu. V roce 1997 činila ka...
Tento motor má manželka ve felicii a skutečně perfektně zabírá od volnoběhu až se skoro zdá že je to 2.0L ale překvapení rychle pomine protože od asi 3000/ot.min se už nic neděje jenom se zvyšujou otáčky.Takže je lepší přeřadit.S felicií motor pěkně cvičí ale v oktávce bych raději viděl silnější motor...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.11.2007 14:48, RE: Prevodovka
Petr napisał:
Zavada, kterou popisuje autor je prave u motoru 1.6 - tedy u jeho prevodovky velmi casta, dokonce na to existuje opravna sada od vyrobce. Ty prevodovky maji konstrukcni vadu. Jinak vyborna recenze, velmi objektivne napsana. S timto motorem jsem zazil delsi sluzebni cestu a divim se, ze tu spousta lidi pise, ze na oktavku vykonove nestaci. Samozrejme to neni trhac asfaltu, ale ve 4 lidech a s plnym kufrem jela tachomterovych 190 a ani dynamika nebyla spatna. Kdysi jsem cetl, ze udavany vykon 55 ...
Spletl jste si 1,6 55 kW a 75 kw. Ta první jede sotva 160km/h po rovině.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 09.06.2008 13:39, RE: Oktafka
A.K.Alex napisał:
Ano, ja si este k tomu myslim, ze podobnu spotrebu me autor recenzie aj na svojej 1.6tke. Tento motor je na to auto slabý, vystčiť si s ním môže len nenáročný užívateľ, na bezpečné predbiehanie to asi nebude. Ak hovoríme o normálnom jazdení-nie na spotrebu a ani nie ako prasa, tak tam takáto spotreba asi aj bude. 5-6 neexistuje! Hovorím, jediné normálne motory sú pre ochcáfku 1.8T alebo Tdi 81Kw a PD 96Kw.
Neviem, jazdil som na mamcinej Felde a ked som si kupoval Octaviu 1.6 75kW 98' tak samozrejme som nebral do uvahy nic okrem toho, ze kupujem vlastne auto ;) Jazdim 1 - 2x do mesiaca mimo mesto (dlhsia trat), v lete nejaka ta dovolenka, cez vikendy vylety a kazdy den praca (po meste). Auto ma dobru spotrebu, pri rozumnom predbiehani, nie je problem. Hore strmakmi zvlada na 5ke 120km/h a stupa (sofer + spolujazdec) a na dialnici sa clovek "pocuje" pri 140km/h ale da sa vysantit aj 160tkou v pravom pruhu v zavese za BMWckom :)
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.