Ráďa napisał:
Tak začneme tím, že se mi O1 vzhledově líbí. Ale aby se měnily takové velké věci jako převodovka, zadní tlumiče, teplotama prasklo zadní okno, ložisko v kole ...??? Mno tak kde je ta německá preciznost a zlaté české ručičky? Pneumatiky krásných 75 tkm. Nevím nevím. Sice to není úplně ono a chápu, že v Oktávce se jede o líp, ale přece jen pro malé srovnání.
Moskvič 2141 Aleko 53kw r.v. 1989 (zakoupen nový) zhruba po 5 letech kulový čep v P předním kole. Pneu origo z fabriky (univerzály) vyd...
Zadní sklo praská kvůli kroucení karoserie. Lepidlo je moc tvrdé a sklo nikam "nepustí". Nízké teploty tomu mohou pomoct. Tento problém se ale po pár letech myslím odstranil.
Ložisko v kole a tlumiče při kvalitě českých silnic? Není se čemu divit.
Navíc velký kufr svádí k převozu velkých a těžkých nákladů a to pak tlumiče vytečou raz dva.
A jestli na moskviči vydržely gumy a baterka tak dlouho se mi nechce věřit. To musely být ty pneu z nějaké tvrdé gumy a to bych jen nerad okusil jejich přilnavost k vozovce. Komu tady vydržejí pneu déle než 80000km???
A srovnávat moskviče a octávku mi připadá absurdní. S moskvičem bych nikam daleko jet určitě nechtěl.