0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia GLX 1.6

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.10.2006 06:16, Recenze
Docela qvalitní recenze...Takových víc!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.10.2006 07:12, RE: Recenze
alda napisał:
Docela qvalitní recenze...Takových víc!
Souhlasim,to me bavilo i cist!A neco jsem se dozvedel!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.10.2006 08:03, RE: Recenze
Zigi napisał:
Souhlasim,to me bavilo i cist!A neco jsem se dozvedel!
s tou charakteristikou motoru souhlasim skoro jako diesel mam ho sice jen ve filete ale nedam na nej dopustit, velmi dobra spotreba az jsem sam prekvapen skoda ze se alespon neco takoveho nemontuje do fabky misto 1,2
jinak dobra recenze a at nam ti plechaci dobre slouzi
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.10.2006 08:06, Hezká recenze
Skvělá recenze, je vidět, že autor není pouhým uživatelem svého vozu, ale že se orientuje i v jeho technice.Líbí se mi, že dokázal být ke svému vozu také kritický. to spousta lidí nedělá a myslí si, že mají nejlepší auto na světě, ale i to nejlepší auto má chyby.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.10.2006 08:54, Oktafka
Tiež sa musim pridat-dost dobra recenzia. Keby som mal hovorit za seba, Oktafku by som bral len s 1,8T alebo s Tdi-čkami 81Kw a 96Kw. Ideálne boli zrejme posledné výbehové kúsky.Howg
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.10.2006 09:43, RE: Oktafka
A.K.Alex napisał:
Tiež sa musim pridat-dost dobra recenzia. Keby som mal hovorit za seba, Oktafku by som bral len s 1,8T alebo s Tdi-čkami 81Kw a 96Kw. Ideálne boli zrejme posledné výbehové kúsky.Howg
Máte tady někdo zkušenosti s motorem 1,8T od VW a jaké? Díky!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.10.2006 15:12, RE: Oktafka
anonym napisał:
Máte tady někdo zkušenosti s motorem 1,8T od VW a jaké? Díky!
Vážený příteli, nevím, co si představujete pod pojmem zkušenosti, ve spárech jsem O 1.8Tměl. Ve verzi 4x4. Chtěl jsem si ji i koupit. Sqělé svezení, fakt. Ale spotřeba by mě asi zruinovala. Buďto je to srdeční záležitost, nebo kalkul. Stačí?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.10.2006 16:23, RE: Oktafka
watson napisał:
Vážený příteli, nevím, co si představujete pod pojmem zkušenosti, ve spárech jsem O 1.8Tměl. Ve verzi 4x4. Chtěl jsem si ji i koupit. Sqělé svezení, fakt. Ale spotřeba by mě asi zruinovala. Buďto je to srdeční záležitost, nebo kalkul. Stačí?
Pěkné počtení, ale ten motor musí dostávat docela záděr, když má rozhýbat takovej autobus. A když to ještě ke všemu plně obsadím lidima tak to musí být pěkná bída. Osobně sem zkoušel staré TDi 66kw(90 koní), a můžu říct že sem od toho čekal sakra víc a spotřeba 5-6 litrů??? Hehe. Pánové tak sám, max. ve dvou a pěkně devadesátkou. Takže pořád to tolik nechvalme.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.10.2006 16:43, Oktávku jsem čekal spolehlivější
Tak začneme tím, že se mi O1 vzhledově líbí. Ale aby se měnily takové velké věci jako převodovka, zadní tlumiče, teplotama prasklo zadní okno, ložisko v kole ...??? Mno tak kde je ta německá preciznost a zlaté české ručičky? Pneumatiky krásných 75 tkm. Nevím nevím. Sice to není úplně ono a chápu, že v Oktávce se jede o líp, ale přece jen pro malé srovnání.

Moskvič 2141 Aleko 53kw r.v. 1989 (zakoupen nový) zhruba po 5 letech kulový čep v P předním kole. Pneu origo z fabriky (univerzály) vydržely 120 tkm (do cca 1mm). V cca 90 tkm se měnila spojková lamela = přítlačák. Po 12 letech se měnil výfuk + prahy + P blatníky + ty tlakové trubičky k brzdám, protože slané cesty a teplá garáž to sežraly. A pak zhruba v půlce dosavadního života membrána do palivového čerpadla. Jinak pouze spotřebák: akumulátor po 12 letech, nějaká brzdová kapalina, co 2 - 4 roky motorový olej , občas nějaká žárovka a jednou klínový řemen a jakýsi filtr. To je vše !!! Pojem servis neznám a sám šroubovák do ruky moc vzít neumím. Teď tu koukám do účtů - a jednou jsem byl seřídit předstih, protože to nějak hůř táhlo, pravda. Což bylo v roce 1998 za 133Kč. Akorát se nedávno trochu rozvrzaly plasty přístrojovky, což jsem rozebral a podložil a je to lepší. Auto samozřejmě BMW E39 a jiným obecně konkurovat nemůže, ale subjektivně nejezdí v žádném směru hůř než když bylo nové. Tak nevím no, přitom taky jezdím i v levém jízdním pruhu a pojem údržba popravdě neznám. Přitom STK+ME mi nedělá vůbec problém. Asi dobrej kousek nebo už se auta nedělají na životnost, ale jako spotřební věc
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.10.2006 18:02, RE: Oktávku jsem čekal spolehlivější
Ráďa napisał:
Tak začneme tím, že se mi O1 vzhledově líbí. Ale aby se měnily takové velké věci jako převodovka, zadní tlumiče, teplotama prasklo zadní okno, ložisko v kole ...??? Mno tak kde je ta německá preciznost a zlaté české ručičky? Pneumatiky krásných 75 tkm. Nevím nevím. Sice to není úplně ono a chápu, že v Oktávce se jede o líp, ale přece jen pro malé srovnání.

Moskvič 2141 Aleko 53kw r.v. 1989 (zakoupen nový) zhruba po 5 letech kulový čep v P předním kole. Pneu origo z fabriky (univerzály) vyd...
Zadní sklo praská kvůli kroucení karoserie. Lepidlo je moc tvrdé a sklo nikam "nepustí". Nízké teploty tomu mohou pomoct. Tento problém se ale po pár letech myslím odstranil.
Ložisko v kole a tlumiče při kvalitě českých silnic? Není se čemu divit.
Navíc velký kufr svádí k převozu velkých a těžkých nákladů a to pak tlumiče vytečou raz dva.
A jestli na moskviči vydržely gumy a baterka tak dlouho se mi nechce věřit. To musely být ty pneu z nějaké tvrdé gumy a to bych jen nerad okusil jejich přilnavost k vozovce. Komu tady vydržejí pneu déle než 80000km???
A srovnávat moskviče a octávku mi připadá absurdní. S moskvičem bych nikam daleko jet určitě nechtěl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.10.2006 18:15, RE: Oktávku jsem čekal spolehlivější
Ráďa napisał:
Tak začneme tím, že se mi O1 vzhledově líbí. Ale aby se měnily takové velké věci jako převodovka, zadní tlumiče, teplotama prasklo zadní okno, ložisko v kole ...??? Mno tak kde je ta německá preciznost a zlaté české ručičky? Pneumatiky krásných 75 tkm. Nevím nevím. Sice to není úplně ono a chápu, že v Oktávce se jede o líp, ale přece jen pro malé srovnání.

Moskvič 2141 Aleko 53kw r.v. 1989 (zakoupen nový) zhruba po 5 letech kulový čep v P předním kole. Pneu origo z fabriky (univerzály) vyd...
jó kamaráde Vaz 2103 to byla taky kára,byl to rok 1974 a jezdil do 2004 čili rovných 30 let bez poruchy! A když malá porucha tak do 500 stovky )
Jenže tyhle auta už nemají na silnici co dělat včetně tvého aleka. Pojem bezpečnost je jim cizí. Levné opravy jsou důsledkem komunistické výroby do zásob a skladů,takže i dnes se ještě dají v mototechně sehnat věci na 105 tky a žigulíky.
A nakonec jen zmínka o marketingové strategii výrobců-ta je jasná jako slunce: auto je věc spotřební a oni nemají zájem držet prvenství v životnosti vozu ale raději v počtu prodaných kusů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.10.2006 18:23, RE: Oktávku jsem čekal spolehlivější
Peet napisał:
Zadní sklo praská kvůli kroucení karoserie. Lepidlo je moc tvrdé a sklo nikam "nepustí". Nízké teploty tomu mohou pomoct. Tento problém se ale po pár letech myslím odstranil.
Ložisko v kole a tlumiče při kvalitě českých silnic? Není se čemu divit.
Navíc velký kufr svádí k převozu velkých a těžkých nákladů a to pak tlumiče vytečou raz dva.
A jestli na moskviči vydržely gumy a baterka tak dlouho se mi nechce věřit. To musely být ty pneu z nějaké tvrdé gumy a to bych jen nerad okusil jejich přilnav...
pravě budu měnit na svém autě přední pneu mám na nich 115tis zadní jsou ještě v poho - pirelli P 6000
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.10.2006 19:39, RE: Oktávku jsem čekal spolehlivější
schelby napisał:
pravě budu měnit na svém autě přední pneu mám na nich 115tis zadní jsou ještě v poho - pirelli P 6000
Hmm, tak to musí být pěkné slicky. Měl sem je taky a vydržely 60tis., ale jestli máš malého Fiátka, který váží 500kg, tak tomu možná i uvěřím.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.10.2006 19:51, RE: Oktávku jsem čekal spolehlivější
schelby napisał:
pravě budu měnit na svém autě přední pneu mám na nich 115tis zadní jsou ještě v poho - pirelli P 6000
To jezdíš na vzduchovém polštáři a kola sa dotýkají země pouze když stojíš?? Jinak si to nedokážu vysvětlit.

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.10.2006 21:43, RE: Oktafka
anonym napisał:
Máte tady někdo zkušenosti s motorem 1,8T od VW a jaké? Díky!
Mám passata s motorem 1,8T a jsem naprosto spokojený. Najeto mám 150 000 a dlouhodobou spotřebu 8,5 l.(motor po chiptuningu a žádný problém) Při svižné jízdě se dá spotřeba udržet kolem 9 litrů, styl kloboučník cca 7 litrů, ale při razantní jízdě a využívání max potenciálu motoru spotřeba rapidně roste až na nějakých 14 litrů. Chce to jen se s tím motorem naučit jezdit.....někdo kdo se v autě s tímto motorem jen jednou sveze tak se diví že jezdí za 11 a říká jak auto nehorázně žere.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.10.2006 21:57, RE: Oktávku jsem čekal spolehlivější
Ritero napisał:
To jezdíš na vzduchovém polštáři a kola sa dotýkají země pouze když stojíš?? Jinak si to nedokážu vysvětlit.

Ale jo vím , že to Moskvič už je dávno out. Jak jedu s nějakým "moderním" západním, tak je to zcela jiný pocit. Nejsem rusofil a srovnání mám. Nicméně právě ty detajly jsou zarážející, baterka 12 let, gumy 120 tkm. Porucha nic, na to upozorňuju. Proč už to nejde dneska? O to jde! Že na O1 praskalo sklo kroucením karoserie. No dobrá ale co já s tím, jde vidět jak se dělal vývoj a jak kde a jak dlouho jezdila předvýrobní série. Známý měl Mercedes W126 čínu a to bylo nesmrtelné a nezničitelné auto. To dnešní W210 masařka (druhé mé auto) mi prorezla za 8 let Mno možná je třeba vyzkoušet statistiky TUV a nějakou Toyotu....žeby Avensis
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 14.10.2006 07:51, ŠKODA 120LS
NO JO KVALITNÍ RECENZE NA NEKVALITNÍ AUTO.CO DODAT VÍC,ALE POCHVALA ZA RECENZI......ZDAR
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 14.10.2006 08:03, RE: ŠKODA 120LS
DEKTR1 napisał:
NO JO KVALITNÍ RECENZE NA NEKVALITNÍ AUTO.CO DODAT VÍC,ALE POCHVALA ZA RECENZI......ZDAR
nejsem zastánce oktávek, nikdy bych si ji asi nekoupil, jen nevím proč nekvalitní auto. je staré 9 let a z toho musíte vycházet. známý měl daleko závažnější závady na BMW řady 3, které kupoval jako funglovku v roce 2003
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 14.10.2006 10:23, RE: ŠKODA 120LS
pepe napisał:
nejsem zastánce oktávek, nikdy bych si ji asi nekoupil, jen nevím proč nekvalitní auto. je staré 9 let a z toho musíte vycházet. známý měl daleko závažnější závady na BMW řady 3, které kupoval jako funglovku v roce 2003
No prostě se s tím smiřte, že ty vaše střepy jsou krámy ... LOL
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 14.10.2006 11:51, RE: Oktafka
anonym napisał:
Máte tady někdo zkušenosti s motorem 1,8T od VW a jaké? Díky!
tento motor mám v A4 během 1 roku mi měnily 2 zapalovací moduly naštěstí v rámci kulance to je asi nejčastější závada motoru jinak spotřeba město 10 - 11l venku mezi 7 až 9l záleží na stylu jízdy. spotřeba oleje nulová zatím ujeto 95000km v nízkych otáčkách turboefekt jinak solidní zátah nad 3000 ot. a dynamika. do oktávky myslím rozumná volba.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.