Kobyla napisał:
O2 je kopie Passatu stejně jako Sub.1,ale asi docházejí VW nápady a zkouší různé reinkarnace z cizích automobilek.Tenhle výtvor je fakt povedenější než O2 ala Passat.Bohužel,stále duch kýčovitého vybavení budky a rabování přeplněných skladů je stále nasnadě.Kormidlo z Titanicu,tvrdé plastové sedadla a lavice,bídná nabídka motorů a stále malý rozvor.Nevím,kdo potřebuje 520l NA nákupy NA úkor pohodlí,NA to už se dávno nehraje.To ví všechny automobilky mimo VW.Škoda.Možná,že by koncern zdražil,ale ...
Tak predne si myslim, ze O2 neni zadnou kopii Passatu, obvzlast toho soucasneho. Dale musi kobyla vice vykonit hlavu ze staje, aby si vsimla, ze u O2 neni zavazadlovy prostor na ukor vnitrniho prostoru. Sam jsem vyssiho vzrustu a s klidem mohu rict, ze si pohodlne sam za sebe posadim. Coz uz napr. neplati u Passatu soucasne generace, kde sice mam jeste vice mista na nohy (coz je mi uz ale k nicemu), ale nemam misto na hlavu (sedan). A tak je to i s nekterymi jinymi sedany/hatchbacky stredni tridy. Naopak obestaveni prostoru v O2 je proste vyborne. Stejne tak nevim, ze by si nekdo stezoval na provedeni palubni desky, ktera je snad vseobecne vnimana jako velmi povedena. Tuhost sedadel je subjektivni. Pro me akorat. Nabidku motoru by ted mel vylepsit 1,4TSI. A hlavne, Skoda se nemusi obavat nezajmu o O2, nebot se naopak prodava velice dobre. Ale to vi snad kazdy. Do staji uz to mozna nedorazilo.