0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia - facelift je tady, aneb živě z Paříže

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.10.2008 12:20, Inspired by South Korea
Jak se mi nový superb designově líbí, tak mi tenhle octavií facelif zavání koreou. Z profilu mi přední část dokonce evokuje starší sedany od kie (clarus?).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.10.2008 12:42, Pěkné
Celkem pěkné auto. Připomíná mi moje stádečko. Jaká pak bude cena? Bude tam nějakej slušnej, nepřeplňovanej benzín?

Iáá
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.10.2008 12:43, fuj.
No... tak už je hnusný i to poslední auto od škodovky, který se mě dříve líbilo. Jako dětská hračka. Interier je fajn, řekl bych přímo nadstandard ve své třídě, ale ten předek!!! Oči opravdu ala korea 90th.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.10.2008 12:46, RE: Inspired by South Korea
Muroň napisał:
Jak se mi nový superb designově líbí, tak mi tenhle octavií facelif zavání koreou. Z profilu mi přední část dokonce evokuje starší sedany od kie (clarus?).
Bobuzel musim souhlasit, ten predek vypada divne.Mozna to bude pusobit jinak v realu, ale na fotkach zadna slava.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.10.2008 12:48, RE: fuj.
T.J. napisał:
No... tak už je hnusný i to poslední auto od škodovky, který se mě dříve líbilo. Jako dětská hračka. Interier je fajn, řekl bych přímo nadstandard ve své třídě, ale ten předek!!! Oči opravdu ala korea 90th.
Souhlas, interiér vypadá slušně, ale ten zevnějšek zhnusili na výbornou, ten předek je naprosto odpornej, nechápu kdo tohle může odsouhlašovat, na to se nedá koukat. Prostě a jednoduše hnus.
Zadek už nevypadá tak špatně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.10.2008 12:50, RE: Pěkné
Osel II napisał:
Celkem pěkné auto. Připomíná mi moje stádečko. Jaká pak bude cena? Bude tam nějakej slušnej, nepřeplňovanej benzín?

Iáá
To je přesně ono - kouknul jsem na modely Chevroletu a ty světlomety jsou stejný jak na Epice. Akorát octavia nenabídne šestihrnek za půl míče (nabídne ho vubec) a toho místa taky bude míň.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.10.2008 12:59, RE: Pěkné
Osel II napisał:
Celkem pěkné auto. Připomíná mi moje stádečko. Jaká pak bude cena? Bude tam nějakej slušnej, nepřeplňovanej benzín?

Iáá
V nabídce nejspíše zůstanou zážehové čtyřválce 1,4 MPI (59 kW) a 1,6 MPI (75 kW). Ostatní motory v nabídce jsou všechny přeplňované. K 1,8 TSI (118 kW) přibyl 1,4 TSI (90 kW). Zůstává 2,0 TSI (147 kW). Nově je možnost 1,4 a 1,8 TSI kombinovat s 7° DSG.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.10.2008 13:23, RE: Pěkné
Petr - TipCars.com napisał:
V nabídce nejspíše zůstanou zážehové čtyřválce 1,4 MPI (59 kW) a 1,6 MPI (75 kW). Ostatní motory v nabídce jsou všechny přeplňované. K 1,8 TSI (118 kW) přibyl 1,4 TSI (90 kW). Zůstává 2,0 TSI (147 kW). Nově je možnost 1,4 a 1,8 TSI kombinovat s 7° DSG.
Taky ta kombinace s TSI a DSG nebude zadarmo. U Golfa je rozdíl mezi základní verzí s 1,4 59 KW a nejlevnější verzí 1,4 TSI (103 Kw) s DSG celých 230tis. Kč.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.10.2008 13:42, konecne dalsi trosku slusnej benzin
pochvala, ze konecne dostali v MB souhlas k pouziti 1.4 TSI, sice v slabsi verzi ... ale aspon neco ... jinak s 1.8 TSI to bude asi stale nejlepsi kombinace
Cenove jak pisou se zadne posuny nebudou dit, tudiz to bude stale predrazene vozidlo (korejsky look za nekorejskou cenu :)). Pockam si na realnou podobu, ale ted to pusobi designove po boku Fabie a Rommsteru ... tedy zadna slava :(
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.10.2008 13:42, ale jo
Ale vida vida, face od O II o kterm jsem mluvil před rokem je konečně tady (dodavatelé nic neutají hihi) Dokonce i docela trefa , byť na reálném autě to vidím prvně . No nevypadá to věru zle, může být . Trochu mi ten předek připomíná ty čínské Geely nebo jak se to jmenuje, ale dejme tomu. Sice teď jsou zejména ty boky k nápadějšímu předku trochu nuda, ale co už. Výsledek vzhledově náhodou jde Přidat 500 mm na rozvoru, trochu pevnější plechy , nějaké 1,4 + 1,8 TSI a bude to aj relativně použitelné.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.10.2008 13:44, RE: Pěkné
Muroň napisał:
Taky ta kombinace s TSI a DSG nebude zadarmo. U Golfa je rozdíl mezi základní verzí s 1,4 59 KW a nejlevnější verzí 1,4 TSI (103 Kw) s DSG celých 230tis. Kč.
Nejlevnejsi verze 1.4TSI nema 103kW u VW, ale tusim kolem 90, 92kW. DSG neni nikde "zadarmo", viz napr. Focus, ma za to stejny priplatek jako VW, kdyz uz je konecne letos konecne s velkou slavou nasadili.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.10.2008 13:49, RE: Pěkné
Petr - TipCars.com napisał:
V nabídce nejspíše zůstanou zážehové čtyřválce 1,4 MPI (59 kW) a 1,6 MPI (75 kW). Ostatní motory v nabídce jsou všechny přeplňované. K 1,8 TSI (118 kW) přibyl 1,4 TSI (90 kW). Zůstává 2,0 TSI (147 kW). Nově je možnost 1,4 a 1,8 TSI kombinovat s 7° DSG.
1.4 MPI je vylozene nevhodna pro tento vuz, 1.6 MPI je jakz takz minimum ... ale proste musej vyprodat ty stary MPicka, jez maji plne sklady v Nemecku. Jak to vypada s atmosferou 2.0 FSI, to uz se Octavia prodavat nebude? Samozrejme 1.8 TSI je lepsi volbou, ale jen pro zajimavost ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.10.2008 14:14, RE: Pěkné
Petr - TipCars.com napisał:
V nabídce nejspíše zůstanou zážehové čtyřválce 1,4 MPI (59 kW) a 1,6 MPI (75 kW). Ostatní motory v nabídce jsou všechny přeplňované. K 1,8 TSI (118 kW) přibyl 1,4 TSI (90 kW). Zůstává 2,0 TSI (147 kW). Nově je možnost 1,4 a 1,8 TSI kombinovat s 7° DSG.
Aha, takže nebude.

Hýky, hýk
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.10.2008 14:24, RE: Pěkné
mikes napisał:
Nejlevnejsi verze 1.4TSI nema 103kW u VW, ale tusim kolem 90, 92kW. DSG neni nikde "zadarmo", viz napr. Focus, ma za to stejny priplatek jako VW, kdyz uz je konecne letos konecne s velkou slavou nasadili.
Těch 90 KW slabší verze 1,4 TSI má, ale v ceníku golfu je v kombinaci s DSG jen ta silnější. Naproti tomu v ceníku Jetty je k dispozici pouze ta 90 KW.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.10.2008 14:32, RE: Pěkné
Muroň napisał:
Taky ta kombinace s TSI a DSG nebude zadarmo. U Golfa je rozdíl mezi základní verzí s 1,4 59 KW a nejlevnější verzí 1,4 TSI (103 Kw) s DSG celých 230tis. Kč.
To také netvrdím ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.10.2008 14:33, RE: Pěkné
isis2000 napisał:
1.4 MPI je vylozene nevhodna pro tento vuz, 1.6 MPI je jakz takz minimum ... ale proste musej vyprodat ty stary MPicka, jez maji plne sklady v Nemecku. Jak to vypada s atmosferou 2.0 FSI, to uz se Octavia prodavat nebude? Samozrejme 1.8 TSI je lepsi volbou, ale jen pro zajimavost ...
Máš naprostou pravdu, ale zkus to vysvětli nadšeným patriotům, kteří už se zapisují do pořadníků na nejlevnější O2Facelift a můžou si dovolit jen tu nejlevnější (kterou stejně o 150k na lízačce přeplatí). 1.4 MPI (50KW), 1,2 40 KW i HTP byly (a HTP ještě je) pro Fabii nedostačující motorizací (vzhledem k výkonu jsou i dost žravé), přesto většina Fabií u nás některý z těchto motorů má.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.10.2008 14:43, RE: Pěkné
isis2000 napisał:
1.4 MPI je vylozene nevhodna pro tento vuz, 1.6 MPI je jakz takz minimum ... ale proste musej vyprodat ty stary MPicka, jez maji plne sklady v Nemecku. Jak to vypada s atmosferou 2.0 FSI, to uz se Octavia prodavat nebude? Samozrejme 1.8 TSI je lepsi volbou, ale jen pro zajimavost ...
V neoficiálním výčtu motorizací Octavie 2009 jsem motor 2.0 FSI nenašel a samotná automobilka se o něm nezmiňuje.

2.0 FSI bylo možné dosud mít v Octavii Combi jen v kombinaci s automatem nebo pohonem všech kol. V krátké verzi je nabízen pouze s aut. převodovkou, takže výběr byl také omezen.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.10.2008 15:19, RE: Pěkné
Muroň napisał:
To je přesně ono - kouknul jsem na modely Chevroletu a ty světlomety jsou stejný jak na Epice. Akorát octavia nenabídne šestihrnek za půl míče (nabídne ho vubec) a toho místa taky bude míň.
možná jsou to první indice vznikajícího superkoncernu GM+VW. Když sami nevědí porazit Toyotu tak se spojí.

Jinak k tomu že Oktávka nebude mít 6 válec - myslím, že to ani nikdo nebude čekat. Epica je přece jenom o třídu výš, takže tam je to věc cti.

Ten facelift celkem ujde. Bál jsem se že to bude hrůza alá FII, takže jsem příjemně překvapen. Teda až na ten volant. Ten se mi prostě fakt moc moc nelíbí...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.10.2008 15:22, RE: Pěkné
Muroň napisał:
Těch 90 KW slabší verze 1,4 TSI má, ale v ceníku golfu je v kombinaci s DSG jen ta silnější. Naproti tomu v ceníku Jetty je k dispozici pouze ta 90 KW.
Fakt ze jo.. Zvlastni, v Nemecku tu slabsi 1.4 90kW nabizeji se 7kvalt DSG.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.10.2008 16:12, Turbo-motory
Je to super, že se začnou dělat masově turbo-benzíny jako odpověď na ekoligii. Aspoň bude co přečipovávat a spousta lidí bude mít práci. Vivat ekologizace. Že čipnutí motoru přinese až 30-ti procentní nárůst výkonu s minimálně o 10% nižší spotřebou snad nemusím ani zdůrazňovat )))
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.