rohYpnol napisał:
Rozvor je jasny. Ale jde mi o to, ze z daneho rozvoru dokazali vytezit snad maximum pro dnesni dobu. Konkurenti maji sice vetsi rozvor, na vnitrnim prostoru se to ale nejak neprojevilo. Mozna nekdo nabizi vic nez O2, ale v O2 je ho podelne i vzadu dostatek, a o to jde predevsim. A napr. prostor na petky ve dverich vepredu povazuji za velmi povedene. Vydechy klimy vzadu take nenabizi kazdy. Takze podle me je O2 velmi velmi povedena. Netvrdim, ze je nejlepsi, protoze to ani dost dobre nejde (pro ...
...kdyby do toho VW (a to ho NEmám v posledních letech ráda) "nekafral" s velkou pravděpodobností by se v Mlade Boleslavi auto kvalit Octavia NEvyrábělo (a to mám na mysli O1!) a o motoru 1.4 TSi - klidně i o tom slabším - by si "mladoboleslaváci" mohli leda nechat zdát. Asi se to (patriotovi) nepříjemně poslouchá, ale asi je to pravda..
Ano, z malého rozvoru se v případě O2 podařilo dostat hodně (no, takovému C3 Picasso o dost víc - TO z něj ale lepší vůz nedělá, že?
- TOTO ale NEdělá auto autem (to by totiž bylo bmw 135i jedno z nejhorších aut na trhu
Už jsem to tu psala, já bych - kdybych - auto nižší střední třídy koupiti musela, asi Mazdu 3 1.6 D volila (a Hondu Civic 1.8, když benzín) a "cupku" bmw 123d (kdyby trochu peněz nazbyt bylo). O2 již NEní špatná (O1 téměř ano), ale byla směřována pro "racionálně" uvažující rodiny - hodně prostoru, nižší cena (to se trochu "vymklo") - že jí často "chválí či snad až vzývají" mladí muži (a neváhají jít do až /super/sportovních úprav - k tomuto typu vozu-karoserie - nepříliš vhodných, resp. nevhodných /krátký rozvor, velké převisy/) je ... překvapující (vhodné sloveso si doplňte sám). Je to skvělý úspěch marketingu - nemyslím, že by v reálu šlo o kvalitou-konstrukcí zcela naprosto jedinečný fenomenální vůz, který uspokojí mladíka se sportovní krví, prostorumilnou family i postarší důchodový pár vozící obrovské náklady na chalupu = jak tomu v česku vpodstatě je (jistě jsem si zase trochu "nadrobila" - ale uznejte, že na mých slovech alespoň něco maličko malilinko je..)
PS: Obávám se, že si fandové škody auto do budoucna budou muset "odpustit" podstatně více, než nejvýkonější verzi 1.4 TSi. Podle jistých nezaručených zpráv se domnívám se, že rozdíly v motorizacích se budou spíše "zvětšovat" - sportovní ambice byly naplánovány pro Seat - který do budoucna VŽDY dostane lepší motor a "lepší" = sportovnější naladění podvozku, škoda zůstane autem pro "mamky a taťky". Třeba se pletu, třeba ale ne..