Pepe napisał:
Sám jsem s 20V turbo párkrát jel, ale 8l/100 km je na medaili. Ne za spořivost, ale za sebeovládání. Troufnu si tvrdit, že málokdo, kdo si kupuje takový auto, jezdí na spotřebu. Prostě žere, ale jede. Před 10 lety jsem měl fáčko. Žralo, nejelo...
Myslím, že jsi uhodil hřebík na hlavičku. Jestli si někdo koupí motor s Téčkem v benzínu a jezdí za 8l... To mi prostě nesedí. Připadá mi to, jako kdyby šel s kanónem na vrabce. Mám čipnutou Oktávku (sice v dieslu) na 96kW a od té doby se pod šest litrů prostě nedostanu. Když jedu slušně, tak si bere po čipu ještě o trochu míň, než dřív. Ale vydržte to, sakra!!! Takže to občas protáhnu a půl nádrže je v tahu. Jinak 1,8T jsem řídil jen jednou a když jsem tomu šlápnul za krk, tak to byl fakt požitek!!! Lepší než moje TDIčko.
Abych předešl zbytečné kritice, neporovnávám jízdní vlastnosti, ale jen motory. V předchozím SUBARU Legacy 2,0 jsem zatáčky skutečně řezal a nepoznal jsem snad ani hranice tohoto již 12 let starého vozu. Ale po jemné strkanici na křižovatce mě připadla cena opravovaných dílů, jako kdybych kupoval letecké součástky...