Kolega zo Slovenska napisał:
Vynikajúúúca recenzia! Bolo tam úplne všetko, až som myslel že nemá konca. Mám pocit že autor recenzie Josef už tu jednu recenziu a to na Nissan Maximu mal. Tá bola tiež super, čiže 2 perfektné recenzie od jedného autora.
P.S Fotku Octávy v celku nemáte
, to že menili karosériu je sila. Auto po takej oprave, by som kúpiť nikdy nechcel . Už nikdy nebude také ako bývalo.
Pekna recenzia. Dik za nazory.
Inak co sa tyka tych startov, tak sa fakt doporucuje so studenym motorom pomaly ist, nenechavat ho"zahriat sa na volnobeh". Volnobeh je jednym z najhorsich rezimov pre motor, a navyse sa studeny na volnobeh zahreje az po velmi dlhom case. Rozumna jazda az do zahiatia je optimum.
Co sa tyka motorov, najviac som riadil z palety motorov v O1 prave 2.0 85 Kw. Je to motor prijemny, nakolko ma dost dobry zatah "zospodu". Nie je ziaden sportovec a mozem sam za seba povedat, ze ak by u tohto motoru nebolo tak vysoke povinne rucenia ako u TDI, a tym padom je lepsie TDI kupit, tak by som donho kludne siel. Mali sme minule sluzobnu 01 s tymto motorom na sluzobku do Nemecka (boli sme az u hranic s B a NL). Sli sme dost rychlo, spotrebu sme neriesili. Podla palubaku bola spotreba v priemere 8.1 L / 100km. ( isli sme dvoma takymito oktavkami, na oboch to same). Nad 3500 ot/min to dost huci, my sme sli vacsinou medzi 3700-4000, mimo ECO
pri spotrebe aku som pisal. Od 2000 do 3500 je to super. Maximalka bola pri 4 osobach na palube 195km/h na tachaci (skusane v DE na dialnici). Inak jednoznacne TDi, kludne 66kw. Pri priemerne dynamike jazdy podpriemerna spotreba...to je to, co chcem