0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia - benzinové, nebo dieselové turbo?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 29.10.2007 11:27, RE: Anonyme ( "pane mufiku" )
mufik.martin napisał:
Děkuji za reakci na HDI. Samozřejmně, že 50 tis ročně s C5 neujedeme, ale porovnal jsem ceny benzinove a naftove verze a ta naftova vychazi levneji. Nas najezd se bue pohybovat okolo 20 - 25 tis km rocne. Coz je sice na hranici, ale pokud me nakup naftaka a benzinu vyjde nastejno tak sahnu radsi po nafte. Jinak snad budeme mit stesti, ale bez servisky auto nechci. Jen me zajimalo, jak motor, ktery ma 160 a je to commonrail vydrzi dalsich tak 100 tis km v dalsich 5 ti letech.
Zcela upřímě: Radši bych koupil benzín s nižším počtem kilometrů a řešil zástavbu LPG (viz moje Berlingo). Z hlediska provozních nákladů a spolehlivosti mi to vychází nejvýhodněji, jezdím tyto systémy od r. 1994, ale chápu třeba nechuť k LPG a jistá omezení (viz zatím podzemky). Zátah kvalitního "turbodieselu" ale nic nenahradí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 29.10.2007 18:10, RE: Anonyme ( "pane mufiku" )
anonym napisał:
Zcela upřímě: Radši bych koupil benzín s nižším počtem kilometrů a řešil zástavbu LPG (viz moje Berlingo). Z hlediska provozních nákladů a spolehlivosti mi to vychází nejvýhodněji, jezdím tyto systémy od r. 1994, ale chápu třeba nechuť k LPG a jistá omezení (viz zatím podzemky). Zátah kvalitního "turbodieselu" ale nic nenahradí.
....."zátah kvalitního "turbodieselu" ale nic nenahradí". Ale no tak, zkuste si sednout do slušného japonského benzíňáku nad 1600 ccm a přejdou vás takové povídačky o dieselu. Budete přemýšlet o využívání celého spektra otáček pro jízdu a ne skončit u 3tisíc,ať se vám nerozrthne blok motoru
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 29.10.2007 19:42, RE: Anonyme ( "pane mufiku" )
Marcus napisał:
....."zátah kvalitního "turbodieselu" ale nic nenahradí". Ale no tak, zkuste si sednout do slušného japonského benzíňáku nad 1600 ccm a přejdou vás takové povídačky o dieselu. Budete přemýšlet o využívání celého spektra otáček pro jízdu a ne skončit u 3tisíc,ať se vám nerozrthne blok motoru
Mám 6týho japonce a jako bezkonkurenční benzíňáky. A hlavně nevím, co je to nějaká závada. Měním jenom nějaké běžné píčoviny: Kosti, čepy, řemeny, desky,olej a atd. Octávka asi nebude dosahovat těchto kvalit, co?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 29.10.2007 20:16, RE: Anonyme ( "pane mufiku" )
anonym napisał:
Mám 6týho japonce a jako bezkonkurenční benzíňáky. A hlavně nevím, co je to nějaká závada. Měním jenom nějaké běžné píčoviny: Kosti, čepy, řemeny, desky,olej a atd. Octávka asi nebude dosahovat těchto kvalit, co?
Ale takovej opel tyto kvality předčí, suchare.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 29.10.2007 20:50, RE: Anonyme ( "pane mufiku" )
anonym napisał:
Zcela upřímě: Radši bych koupil benzín s nižším počtem kilometrů a řešil zástavbu LPG (viz moje Berlingo). Z hlediska provozních nákladů a spolehlivosti mi to vychází nejvýhodněji, jezdím tyto systémy od r. 1994, ale chápu třeba nechuť k LPG a jistá omezení (viz zatím podzemky). Zátah kvalitního "turbodieselu" ale nic nenahradí.
Kdyz se ale podivam na Tipcars i jine servery tak benzinaky jsou olitane taky stejne, je jich malo na vyber a jsou cenove stejne neco dokonce v pripade C5 i drazsi. Take jsem premyslel o LPG nvadilo by me omezeni v garazich. Spis zalezi na cene auto, plus 34 tis prestavba, a pak mate pravu s naftaky. Do doby Toleda jsem meli jen benzinaky a neni to spatny, ale zamiloval jsem se to nafty, je to memu nasemu stylu jezdeni blizsi. Jinak ale sehant rozume nejaky 2.0 benzin s lpg tak se nebranim.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 01.12.2007 09:28, Autor
anonym napisał:
Kdepak je ten článek o těch odpůstcích? Že by to někomu už začalo vadit? Docelo by mě to nepřekvapilo, je to taková sviňárna, že bych se ani nedivil, kdyby to nechali odstranit!!!
No autor evidentne moc nepochopil motor 1.8t. Veta o tom jak vykon po 5tis ot pada. Nevim kolik autor ma zkusenosti, ale tento vyrok jeho fundovanost moc nepodtrhuje. no a bezna spotreba 8l/100km + nekolik litru navic:) taky napovi o autorovi:) . Jen orientacne 10l/100km odpovida tempomatovych 200km/h. Dovolte vazeny pane Redaktore abych vase vyroky uvedl na pravou miru. Diky plochemu prubehu tociveho momentu (linearni nastup vykonu) a nizke hladine hluku vzbuzuje 1.8t v neznalem ridici pocit ze motor ve vysich otackach netahne. Ridic zvykli na atmosfericke plneni je prekvapen agilitou v nizkych otackach a zklaman malou gradaci vykonu(chyby vyrazna vykonova spicka). Ridic tohoto typu pak pise o vadnuti vykonu v 5 tis. Skutecnost je takova ze mezi 5 - 6tis je vykon maximalni!!! Spotreba v kombinaci pres 8 litru, znamena velmi rychlou jizdu, nebo opet ridice ktery neumi vyuzit moznosti preplnovani. Pausalne se da rici, ze udaje vyrobce ohledne spotreby jsou pravdive. Vetsina ridicu dosahuje dokonce i mensi kombinovane spotreby nez 7.9l/100km. Kdo umi jezdit plynule dosahuje slusnych rychlostnich prumeru pri velmi slusne spotrebe. No a predjizdeci manevry jsou na rozdil od TDi s vedomim vykonove rezervy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.12.2007 13:29, jan bureš
reaguji na vyjádření pana Tomáše Dusila
chtěl bych vyvrátit tvrzení,že motory 1.8 T nemají problémy s turbodmychadlem. V důsledku ucpání přívodní trubky mazání turba se přídírá hřídel turbíny tak dlouho,až se rozlomí.Při výměně turba je nutno brát tuto trubku na zřetel (vyčistit nebo vyměnit). Ovšem tím celý problém tohoto motoru nekončí,protože stejně jako tato trubka, jsou ucpné i kanály v bloku a hlavě a chladič oleje. Také velmi často odchází čerpadlo oleje,což tento problém ještě umocní,přestávají se totiž mazat základní pohyblivé části jako klik.hřídel a ojnice. To pak vede k havárii motoru (ojnice prorazí stěnu bloku). Předcházet těmto problémům se dá pouze pravidelným servisem a výběrem správného maziva,ovšem pokud vozidlo s tímto motorem kupuji ojeté,můžu jen doufat,že na to předchozí majitel dbal. Jinak má tento motor skvělé jízdní vlastnosti a jiné větší závady se nevyskytují J. Bureš
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 15.12.2007 21:58, RE: nafta do kamen
anonym napisał:
Ale hovno, veškerý traktůrky jsou směšný, není nad pořádnej benzin.
jsem jednoznačně zastáncem benzínu, ale jak se psalo výše zlaté staré tdi, pán co prohlašuje že traktůrky jsou směšné nepotřebuje komentář protože asi mněl ve svém životě jen šlapací kolo a felicii nebo octavii s benzín. motorem
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.12.2007 18:06, RE: Autor
anonym napisał:
No autor evidentne moc nepochopil motor 1.8t. Veta o tom jak vykon po 5tis ot pada. Nevim kolik autor ma zkusenosti, ale tento vyrok jeho fundovanost moc nepodtrhuje. no a bezna spotreba 8l/100km + nekolik litru navic:) taky napovi o autorovi:) . Jen orientacne 10l/100km odpovida tempomatovych 200km/h. Dovolte vazeny pane Redaktore abych vase vyroky uvedl na pravou miru. Diky plochemu prubehu tociveho momentu (linearni nastup vykonu) a nizke hladine hluku vzbuzuje 1.8t v neznalem ridici pocit ...
10l při 200km/h...to pobaví,leda tak jet pulku na laně
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 30.12.2007 23:50, RE: jan bureš
anonym napisał:
reaguji na vyjádření pana Tomáše Dusila
chtěl bych vyvrátit tvrzení,že motory 1.8 T nemají problémy s turbodmychadlem. V důsledku ucpání přívodní trubky mazání turba se přídírá hřídel turbíny tak dlouho,až se rozlomí.Při výměně turba je nutno brát tuto trubku na zřetel (vyčistit nebo vyměnit). Ovšem tím celý problém tohoto motoru nekončí,protože stejně jako tato trubka, jsou ucpné i kanály v bloku a hlavě a chladič oleje. Také velmi často odchází čerpadlo oleje,což tento problém ještě umocní,pře...
Dobrý den pane J Bureši
Díky za velice cennou informaci. To jsem třeba nevěděl. Můžu se zeptat co přesně odchází na olejovém čerpadle, jestli se třeba zvětšuje jeho mechanická vůle, či se "pouze" ucpává jeho sací koš. Předem velice děkuji. S pozdravem Tomáš Dusil.
P.S Je vidět, že o tom motoru asi něco víte a vaše informace je více než zajímavá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 30.12.2007 23:52, RE: Autor
anonym napisał:
No autor evidentne moc nepochopil motor 1.8t. Veta o tom jak vykon po 5tis ot pada. Nevim kolik autor ma zkusenosti, ale tento vyrok jeho fundovanost moc nepodtrhuje. no a bezna spotreba 8l/100km + nekolik litru navic:) taky napovi o autorovi:) . Jen orientacne 10l/100km odpovida tempomatovych 200km/h. Dovolte vazeny pane Redaktore abych vase vyroky uvedl na pravou miru. Diky plochemu prubehu tociveho momentu (linearni nastup vykonu) a nizke hladine hluku vzbuzuje 1.8t v neznalem ridici pocit ...
Tím výkonem byl myšlen točivý moment samozřejmě. S tím, že je výkon maximální máte samozřejmě pravdu. Avšak ten o tažné síle nijak nevypovídá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.01.2008 15:56, RE: Oktávka
Jiřín napisał:
Nemůžu, zavazuje mne mlčenlivost vůči firmě kde pracuju, ale praxe přetočených tachometrů (z 250 tkm na řídící jednotce je 76 tkm na tachometru) nekoresponduje s tvrzením o prověřených vozidlech a bla bla bla.
Všimnul jsem si zde na netu jednoho Litvínovského autobazaru kupskoda, nebo jak se jmenuje a tak mě to bylo hned jasné. Jakákoliv Octávie (rok výroby) měla najeto maximálně do 60 tisíc.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 09.04.2008 11:48, RE: Jedině oktávka
anonym napisał:
No a známej mýho známýho má Octáfku a s tou jezdí za 3/100km. A taky nekecám, jezdí v klidu, po dálnici do 180 a po městě kolem 80. Tak to prostě bere. Má najeto 450 000km a nemusel udělat ani rozvody, jenom váhu vzduchu a po 50 000 mění olej Long lajf. Jakože dlouhej život-chápete,ne?
Muzes se jeste lecit na nohy osle, protoze na hlavu uz je pozde, tam totiz mas tu hlinu s cervenym ickem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 09.04.2008 13:48, RE: mastercar
anonym napisał:
Kup si fábku. Už ji mám několik let, 1,2htp a načipovaný, je to brko jako blázen.Hravě dýchám na záda m3 či Amg. A mám tam takový to velký křídlo, to aby mně neustřelovala zád, projíždím totiž zatáčky běžně dvoustovkou. A krásnou leštěnou koncovku tam mám.
Ty budes zas ten kreten vosel co ma hlinu v hlave a na hlave kridlo, ze? Je asi zbytecne te odesilat k psychiatrovi.
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.