0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 2.0 TDI - zkušenosti s DSG po 42 000 Km

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.01.2008 19:55, RE: České šílenství
anonym napisał:
Bohužel v ČR jsou lidi tak zblblí patriotismem, že si Škodovky kupují,když posoudíte objektivně užitnou hodnotu, prostor, výbavu, kvalitu motoru a hlavně cenu, vyjde vám spousta aut- Nissan, Peugeot,Citroen, Ford daleko lépe.
jj, to je pravda, moje firma právě přechází z OII na faceliftovaného focuse Kombi a S-maxe. Skoda adieee
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.01.2008 20:06, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Je to holt dan kratkemu rozvoru - treba Focus ve stejne tride ma rozvor o 10 cm vetsi a tim padem primerene vetsi i vnitrni prostor. Ovsem zase ma o kousek mensi kufr, vzdycky je to neco za neco...
Mám OII i Focus a garantuji vám, že ve Focusu je místa méně, bez ohledu na nějaká papírová čísla rozvoru. Předpokládám tedy, že jste v obou autech rozhodně neseděl, jinak byste tohle nenapsal!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.01.2008 20:12, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Je to holt dan kratkemu rozvoru - treba Focus ve stejne tride ma rozvor o 10 cm vetsi a tim padem primerene vetsi i vnitrni prostor. Ovsem zase ma o kousek mensi kufr, vzdycky je to neco za neco...
Focus 2615mm, OII 2578mm, to je těch Vašich 10cm.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.01.2008 20:22, RE: Octava
anonym napisał:
Je to v podstatě dobrý auto. Je to prostě škoda a ta je holt drahá, protože se i tak prodá.
pěkně napsaná racenze.(nezaujatá). michal
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.01.2008 20:33, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Focus 2615mm, OII 2578mm, to je těch Vašich 10cm.
2615 mm měl focus první generace,ted už se nějakou dobu dělá druhá a ta má 2640 mm,což samozrejmě pořád není 10cm rozdíl,ale jen pro upřesnění... 10 cm rozdíl v rozvoru byl u prvních generací těchto aut.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.01.2008 20:36, RE: Octava
anonym napisał:
Co prosím? 20-30 dB? Jste se malinko pomátl, ne? Už 1 dB dělá v hluku hrozně moc !!!
No a já znám takovou, kde to umí o 150 dBa hahaha
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.01.2008 22:17, RE: rencar
anonym napisał:
Jednou jsem se uplne priserne vozral, dal si trochu lsd, lysohlavek a zajedl to dvema pilulema extaze. No a to jsem byl v tom spravnym psychyckym stavu na to abych si koupil Skodovku.
Doufám ovšem, že v červeném tétéíčku, v metle a na hlínách. Ty táhnou úplně odspodu! A jezdí s nima opravdoví frajeři s kšiltovkou na hlavě a s mobilem na krku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.01.2008 22:17, RE: o jeje ...
anonym napisał:
To spíše nevíte nic vy. Možná jste si nevšiml, že A4 má úplně jinak uložený motor a z toho vyplívající specifické vlastnosti při jízdě. Lichoběžníkovou přední nápravu Octavia opravdu nemá. Tomáš Dusil.
Presne tak. Je spousta s prominutim pitomcu, co si mysli, ze ma oktavka stejny podvozek jako pasat a A4, ale realita je takova, ze oktavka ma stejnou platformu jako golf. Je to velke auto na detskem podvozku, jak uz nejen v diskuzich nekolikrat zaznelo.... Jinak to porovnani cen zrcatka je jen mala ukazka. Pro nekoho to muze byt spatny vtip, ale s brzdovym oblozenim a cenou servisni prohlidky to zatim taky neni jinak. Dalsi dily jsem na rozdil od meho kolegy s OII menit nemusel. (O2 zatim - praskly remen, netesne cerpadlo atp. Ale to je spis kusem nez trendem). Prostoru je v aute malo .. hlavne v zadu jak bylo vzpomenuto, ale novou A4 ktera zacina brouzdat dalnice v techto mesicich se vse posunuje uplne nekam jinam. To uz bude zase auto vyssi stredni tridy.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.01.2008 22:27, RE: o jeje ...
kuko napisał:
souhlasím, evidentně nižší střední třída, přesně jako Oktávka...<BR><BR>ale teď vážně - nepřipadá vám divný, že v rámci koncernu má Audi plnit funkci prémiové značky a přitom vůz této prémiovky, který se v civilizovaných zemích kde statistiky nedělá SDA řadí o třídu víš, stojí se stejnou motorizací a snad i bohatší výbavu zhruba stejný peníze jako mainstreamovka o třídu nižší?<BR>Já proti Oktávce osobně nic nemám, když na ní někdo má, ať si jí klidně koupí, určitě neprohloupí, ale prostě n...
no s tou motorizaci to neni moc srovnatelne. Kde oktavka konci tam audi v podstate zacina. Verim tomu, ze ve spouste parametru je oktavka opravdu o stupinek nize.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.01.2008 22:42, Octávia
Zdravím Vás,
mám Octávii II 4x4 a jsem velice spokojen. Jezdím 100.000km ročně,hodně po Praze a hlavně po stavbách a spotřebu mám do 6ti lítrů. Když jedu do OV ujedu to za 3hodiny,to za nějakých 6,5. Mám ji taky čipnutou od Cimbu,mimochodem super 120kW,ale protože kolony v Praze mě někdy trápí,chci jít do DSG. Zima ani u nás v Jeseníkách není už to,co bývala,tak 4x4 oželím,ale třeba v blátě na stavbě se člověk krásně vyblbne. Uvidím. Ale díky za vaše příspěvky. Zdeněk.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.01.2008 00:38, RE: o jeje ...
anonym napisał:
Presne tak. Je spousta s prominutim pitomcu, co si mysli, ze ma oktavka stejny podvozek jako pasat a A4, ale realita je takova, ze oktavka ma stejnou platformu jako golf. Je to velke auto na detskem podvozku, jak uz nejen v diskuzich nekolikrat zaznelo.... Jinak to porovnani cen zrcatka je jen mala ukazka. Pro nekoho to muze byt spatny vtip, ale s brzdovym oblozenim a cenou servisni prohlidky to zatim taky neni jinak. Dalsi dily jsem na rozdil od meho kolegy s OII menit nemusel. (O2 zatim - pra...
Hmmmm... No nikdy jsem tu Oktávku neřídil (i tací existují), ale asi to musí bý fakt supr auto, když ji pořád srovnávají s autem o třídu vyšším. Dokonce i redaktor Dusil ji srovnává. Tak snad vědí proč. Zkušení amatéři, redaktoři.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.01.2008 09:27, OSTŘIKOVAČE
anonym napisał:
Bohužel v ČR jsou lidi tak zblblí patriotismem, že si Škodovky kupují,když posoudíte objektivně užitnou hodnotu, prostor, výbavu, kvalitu motoru a hlavně cenu, vyjde vám spousta aut- Nissan, Peugeot,Citroen, Ford daleko lépe.
pokud nebudete držek páčku ostřikovače déle jak 2s. tak ostřikovače xenonů neostříknou (je to doba po kterou systém natlakuje a světlka tlakově omyje). Ve většině případů stačí lehce přitáhnout a trocha vody čelní sklo omyje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.01.2008 09:43, RE: Octávia - zimní pneu
anonym napisał:
Zdravím Vás,
mám Octávii II 4x4 a jsem velice spokojen. Jezdím 100.000km ročně,hodně po Praze a hlavně po stavbách a spotřebu mám do 6ti lítrů. Když jedu do OV ujedu to za 3hodiny,to za nějakých 6,5. Mám ji taky čipnutou od Cimbu,mimochodem super 120kW,ale protože kolony v Praze mě někdy trápí,chci jít do DSG. Zima ani u nás v Jeseníkách není už to,co bývala,tak 4x4 oželím,ale třeba v blátě na stavbě se člověk krásně vyblbne. Uvidím. Ale díky za vaše příspěvky. Zdeněk.
Jinak Škoda doporučuje u zimních pneumatik zvýšit přetlak o 20kpa.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.01.2008 10:32, Překvapení Polaris
Mám taky obuty polarisky a na mé ježdění stačí. Chtěl jsem podpořit českou značku. Jenže Barum patří pod německý Continental a na gumě je Made in Romania. Co chcete od romských penumatik?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.01.2008 10:34, RE: o jeje ...
anonym napisał:
Hmmmm... No nikdy jsem tu Oktávku neřídil (i tací existují), ale asi to musí bý fakt supr auto, když ji pořád srovnávají s autem o třídu vyšším. Dokonce i redaktor Dusil ji srovnává. Tak snad vědí proč. Zkušení amatéři, redaktoři.
nic si z toho nedělejte, já jsem v ní dokonce ještě ani neseděl
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.01.2008 10:36, RE: o jeje ...
anonym napisał:
no s tou motorizaci to neni moc srovnatelne. Kde oktavka konci tam audi v podstate zacina. Verim tomu, ze ve spouste parametru je oktavka opravdu o stupinek nize.
jasně, paleta motorů je rozdílná, já jsem reagoval na cenu při vozech se stejným motorem 2.0TDI, který však ani u Audiny není základem
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.01.2008 11:07, diky bohu za automat
mam ted treti auto s automatem a nedam na neho dopustit.. kvedlat fofrklackem jak trubka se me uz opravdu nechce
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.01.2008 11:52, RE: o jeje ...
anonym napisał:
Tak ono platformy, podvozky, motory apod. jsou v podstate stejne jak u Skody tak u Audi. Stejne jako ruzne packy, hejblatka, driv myslim i volanty... Takze posuzuji-li zakladni kostu auta, pak je podle me jedno, zda kaufnu Seata/Skodu/VW/Audi. Tudiz by to melo i zhruba stejne stat. Jenze Audi k tomu pridava jakousi vetsi propracovanost a pocit exkluzivity. Pak je otazkou, je-li Audi tak levne nebo Skoda tak draha :) Podle me je A4 (ted uz predesle generace) jen vychytanejsi O2 s neprebernym mnoz...
Teď se dostáváme k jádru problému. Koncern VW to řešil před cca 12 lety a tehdy F.Piech prosadil vnitřní konkurenci mezi značkami. To znamená, že není žádná zábrana, aby škoda nakonstruovala lepší auto než VW, což se v případě OII stalo. To auto je lepší než A4 ( do 12.2008- nikoli poslední model, který se rozjíždí, a který je už v podstatě A6). Většina platících zákazníků u Audi platí za svou prezentaci značkou Audi a nikoli technickou úrovní. Protože zákazníkovi lehtá jeho EGO odpověď na otázku co koupil za auto : " Vieš, kúpil som audinku".
Na tom ta obchodní strategie funguje a jak je vidět z toho a jiných diskusních fór bude fungovat nadále.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.01.2008 11:55, RE: Octava
anonym napisał:
Common rail nemá šanci??? A proč ho tedy WW začíná používat,namísto předpotopního TDi PD???
Jedním z důvodů je nižší cena motoru s použitím CR. PD je dražší.
A potom je to marketingová záležitost připomínající historii Microsoft Windows.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.01.2008 12:19, RE: Octava
anonym napisał:
Ahoj všichni, jen bych chtěl reagovat na to přezuti na zimáky. Mám Passata 2.8 tiptronic Highline, ktery dle TP ma 1685kg a jakmile sem to přezul, tak sem myslel že mám defekt. Je to nesrovnatelné!! A s tim tipronicem máte pravdu... ...ale taky se da s tim naucit a zvyknout a uz se mi nejak nechce do manualu...
mám sice jen 1.6MPI a nejezdím jako autor (přes 180 mě nikdo nedonutí, i když auto by asi ještě jelo), rozdíl po přezutí orig. michelin na polaris jsem vůbec nezaznamenal.
reagować
  1 ... 3 4 5 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.