0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 2.0 TDI - zkušenosti s DSG po 42 000 Km

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 19:36, Rychlost
Pánem udávaná rychlost je zcela reálná. Přepočet rychloměr/GPS taky OK. Měřil jsem přeměřování rychloměrů/otáčkoměrů u X aut a hodnota 7 % je zcela v normě. Nejmíň (se standardníma pneu) přeměřuje shodou okolností můj Lexus LS 400 (pouze 2,00 % při nových originál pneu 225/60 R16) a je to znát. Přeci jen jet z dálničního kopce 260 na rychloměru a 255 ve skutečnosti vs např. 243 (při 7 %) je rozdíl (a to je to "stará šunka" - r.v. 1994 - jenže narozdíl od dnešních skutečných šunek je to kvalitně udělaný, takže držák maxidržák). Kalibrace rychloměru a otáčkoměru (velmi přesná) je velmi jednoduchá - stačí na to jakákoli dálnice s půlkilometrovníky a digitální videokamera + PC. Měří se to skutečně VELMI přesně - např. X půlkilometrových úseků za sebou za 15.64 (ani 15.60 ani 15.68) při 120 km/h na rychloměru (tzn. přeměření 4,26 %). Jen je tedy potřeba mít VÁŽNĚ dobrý cit v noze pro udržení konstantního sešlápnutí plynu (nebo DOBRÝ tempomat). Jen někde je některý půlkilometrovník posunutý (nechápu přesně proč...) - ale to nevadí, protože když jeden úsek naměříte zjevně kratší, ten další je o to delší. Průměr tedy sedí. Čest práci...
reagować
  1 ... 5 6 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.