0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 2.0 TDI - zkušenosti s DSG po 42 000 Km

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.01.2008 13:56, RE: o jeje ...
anonym napisał:
S vnitřními rozměry v A4 jste asi nenapravitelný optimista. A4 a BMW3 tam to je s místem uvnitř úplná tragédie, proti tomu je v OII královský prostor, obzvláště vzadu. Co se týká vnitřních rozměrů je A4 (předchozí generace do 2008) a BMW3 evidentní nižší střední třída.
souhlasím, evidentně nižší střední třída, přesně jako Oktávka...

ale teď vážně - nepřipadá vám divný, že v rámci koncernu má Audi plnit funkci prémiové značky a přitom vůz této prémiovky, který se v civilizovaných zemích kde statistiky nedělá SDA řadí o třídu víš, stojí se stejnou motorizací a snad i bohatší výbavu zhruba stejný peníze jako mainstreamovka o třídu nižší?
Já proti Oktávce osobně nic nemám, když na ní někdo má, ať si jí klidně koupí, určitě neprohloupí, ale prostě nemůžu pochopit tu obchodní filozofii koncernu...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.01.2008 14:10, RE: autor textu
anonym napisał:
děkuji za pouceni. Bohuzel nemam vliv na moznost vyberu znacky zimnich pneu (sluzebni vuz). Je proste jiste, ze barum polaris 2 je na takove auto subjektivně "malo"
Verte, ze na druhem aute me zeny doma mam zimni nokiany -))
Vážený příteli,
první, co mě napadlo, že já bych si na oktávku Barum Polaris nedal, i já jezdím v zimě na GY UG. Holt hory jsou hory.
Jinak vám chválím moc pěknou recenzi. Poučil jsem se o DSG a sekvenční převodovce a došlo mi, že jsem onehdy byl pěkně za jahodu. Přijel se kamarád pochlubit s svou novou SUV obludou mercedes a já jsem odmítl si ji vyzkoušet s poněkud nejapným odkazem na svou averzi k automatickým převodovkám. No, přilezu ke křížku a to auto si půjčím.
Ještě jednou, dobrá práce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.01.2008 14:27, RE: bez předmětu
Ráďa napisał:
Konečně někdo kdo přizná, že Oct tdi jsou těžké na předek, to říkám furt! Jinak jasně, dobrý automat je oki Nevím proč z toho mají všichni z počátku strach. Jooo a jak si na to někdo zvykne tak už do manuálnu nejde jj. Prostor je takový přiměřený, nezapomeňte že se jedná o vůz nižší střední tř. (byť s cenami střední tř) . JJ hlučnost je katastrofa, O I. pod kapotou dokonce neměla ani deku, v O II už aspoň symbolická je. Jinak spotřeba je hezká
OI samozřejmě deku pod kapotou měla, aspoň já ji tam mám.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.01.2008 14:36, RE: autor textu
anonym napisał:
spíš mám pocit že tyto zimni barumky dával skofin nebo dealer pri koupi vozu zdarma.. -)) Tak si je muj zamestnavatel vzal... a prezul mi je na zimu -))
Jo, tusil jsem ze to tak nejak s temi barumkami bude - zimni pneu zdarma, tak tam nedaji nic poradneho.Nehoruji pro GY UG7 jen proto,ze je sam a rad mam - staci mrknout na testy zimnich pneu...tam Barumky vubec neberou vazne.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.01.2008 14:43, RE: autor textu
anonym napisał:
spíš mám pocit že tyto zimni barumky dával skofin nebo dealer pri koupi vozu zdarma.. -)) Tak si je muj zamestnavatel vzal... a prezul mi je na zimu -))
A Barum Polaris 2 - to jsou jako špatný zimní gumy ???
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.01.2008 14:43, RE: o jeje ...
kuko napisał:
souhlasím, evidentně nižší střední třída, přesně jako Oktávka...

ale teď vážně - nepřipadá vám divný, že v rámci koncernu má Audi plnit funkci prémiové značky a přitom vůz této prémiovky, který se v civilizovaných zemích kde statistiky nedělá SDA řadí o třídu víš, stojí se stejnou motorizací a snad i bohatší výbavu zhruba stejný peníze jako mainstreamovka o třídu nižší?
Já proti Oktávce osobně nic nemám, když na ní někdo má, ať si jí klidně koupí, určitě neprohloupí, ale prostě nemůžu pochopit ...
Tak ono platformy, podvozky, motory apod. jsou v podstate stejne jak u Skody tak u Audi. Stejne jako ruzne packy, hejblatka, driv myslim i volanty... Takze posuzuji-li zakladni kostu auta, pak je podle me jedno, zda kaufnu Seata/Skodu/VW/Audi. Tudiz by to melo i zhruba stejne stat. Jenze Audi k tomu pridava jakousi vetsi propracovanost a pocit exkluzivity. Pak je otazkou, je-li Audi tak levne nebo Skoda tak draha :) Podle me je A4 (ted uz predesle generace) jen vychytanejsi O2 s neprebernym mnozstvim priplatkove vybavy. Nic vic, nic min.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.01.2008 15:01, RE: o jeje ...
anonym napisał:
A4 ma nesrovnatelne lepsi podvozek ? hmmm.... :) .... o sdílení koncernových podvozkových plošin asi nevíš že?
To spíše nevíte nic vy. Možná jste si nevšiml, že A4 má úplně jinak uložený motor a z toho vyplívající specifické vlastnosti při jízdě. Lichoběžníkovou přední nápravu Octavia opravdu nemá. Tomáš Dusil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.01.2008 15:25, RE: o jeje ...
anonym napisał:
Tak ono platformy, podvozky, motory apod. jsou v podstate stejne jak u Skody tak u Audi. Stejne jako ruzne packy, hejblatka, driv myslim i volanty... Takze posuzuji-li zakladni kostu auta, pak je podle me jedno, zda kaufnu Seata/Skodu/VW/Audi. Tudiz by to melo i zhruba stejne stat. Jenze Audi k tomu pridava jakousi vetsi propracovanost a pocit exkluzivity. Pak je otazkou, je-li Audi tak levne nebo Skoda tak draha :) Podle me je A4 (ted uz predesle generace) jen vychytanejsi O2 s neprebernym mnoz...
jasně, souhlasím, v současné době je hlavní rozdíl mezi prémiovkou a mainstreamem skutečně už spíš jenom v nějaké image a tradici, protože většinu výbavy, kterou prémiovky mají v základu, si u toho druhého prostě taky můžete doobjednat.
Přesto cena atakující 900 tis. za Oktávku? Uff, to je síla.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.01.2008 15:33, ostřikovače
Ahoj, chtěl bych se zeptat na účinnost těch ostřikovačů na světla bez těch stěračů na světla. Na některých starých autech je to vidět pouze v kombinaci se stěračem, ale u nových jsem to neviděl. Díky VK
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.01.2008 16:09, České šílenství
Bohužel v ČR jsou lidi tak zblblí patriotismem, že si Škodovky kupují,když posoudíte objektivně užitnou hodnotu, prostor, výbavu, kvalitu motoru a hlavně cenu, vyjde vám spousta aut- Nissan, Peugeot,Citroen, Ford daleko lépe.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.01.2008 16:24, RE: rencar
anonym napisał:
Jednou jsem se uplne priserne vozral, dal si trochu lsd, lysohlavek a zajedl to dvema pilulema extaze. No a to jsem byl v tom spravnym psychyckym stavu na to abych si koupil Skodovku.
k te koupi vam pravdepodobne chybelo par drobnych co jste dal za to ozrani,.......
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.01.2008 16:49, RE: Octava
anonym napisał:
Měl jsem několik aut a po revoluci jsem na každém najezdil přes 200tis.km. Takže zkušeností habaděj. Teď mám octII 4x4 1,9tdi čipnutý u cimbu na 122kw. To snad auto nemá žádné slabiny. Jenom onen zmiňovaný infrahluk. Ten tam je. Ale je to jen nedostatečné vycpání odhlučňovacím materiálem. Když se podíváte třeba do Accordu 22tdi, tak tam jsou neskutečné vrstvy tlumící hmoty. Bez ní by byl stejně hlučný jako PD. Ostatně poslední provedení passatu tdi 125kw je skvěle odhlučněné po hluku ani památky...
Common rail nemá šanci??? A proč ho tedy WW začíná používat,namísto předpotopního TDi PD???
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.01.2008 16:53, RE: Octava
anonym napisał:
Common rail nemá šanci??? A proč ho tedy WW začíná používat,namísto předpotopního TDi PD???
Prakticky všichni konkurenti už na common-rail přešli, ale Volkswagen se stále držel svým způsobem unikátního systému, ve kterém každý z válců obsluhovalo jedno čerpadlo. Emisní normy a dramatický rozvoj možností konkurenčního systému common-rail tak zřejmě ukončí v následujících letech éru zkratky TDI PD.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.01.2008 16:59, RE: autor textu
anonym napisał:
A Barum Polaris 2 - to jsou jako špatný zimní gumy ???
Nejsou špatné. Jen si prostě myslím, že pro auto které jezdí 200, má jeden a pul tuny, bych řekl že asi nestačí. nic víc.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.01.2008 17:56, RE: autor textu
anonym napisał:
Vážený příteli,
první, co mě napadlo, že já bych si na oktávku Barum Polaris nedal, i já jezdím v zimě na GY UG. Holt hory jsou hory.
Jinak vám chválím moc pěknou recenzi. Poučil jsem se o DSG a sekvenční převodovce a došlo mi, že jsem onehdy byl pěkně za jahodu. Přijel se kamarád pochlubit s svou novou SUV obludou mercedes a já jsem odmítl si ji vyzkoušet s poněkud nejapným odkazem na svou averzi k automatickým převodovkám. No, přilezu ke křížku a to auto si půjčím.
Ještě jednou, dobrá práce.
děkuji za reakci. Ona ta DSG je prostě mechanická převodovka, s robotizovaným přeřazováním a ovládáním spojek a tedy převodovka která z mého pohledu technokrata vlastně česky řečeno zdařile "simuluje" automat. Proto to funguje, proto je spotřeba rel. nízká, auto je pod plynem stále...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.01.2008 18:24, RE: bez předmětu
anonym napisał:
OI samozřejmě deku pod kapotou měla, aspoň já ji tam mám.
Já ji měl jednou půjčenou a právě že neměla!!! Tak mě to překvapilo. Toš tak buď si majitelka vyndala nebo pak měli jen některé, nevím. (O I. tdi před faceliftem)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.01.2008 18:29, RE: ostřikovače
anonym napisał:
Ahoj, chtěl bych se zeptat na účinnost těch ostřikovačů na světla bez těch stěračů na světla. Na některých starých autech je to vidět pouze v kombinaci se stěračem, ale u nových jsem to neviděl. Díky VK
U novych aut se pouziva vysokotlaky ostrik, ktery by mel byt dostatecny.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.01.2008 18:57, RE: o jeje ...
kuko napisał:
jasně, souhlasím, v současné době je hlavní rozdíl mezi prémiovkou a mainstreamem skutečně už spíš jenom v nějaké image a tradici, protože většinu výbavy, kterou prémiovky mají v základu, si u toho druhého prostě taky můžete doobjednat.
Přesto cena atakující 900 tis. za Oktávku? Uff, to je síla.
No sila to je. Ale ono je to stejne i s tou Audi nebo BMW apod. Kdyz do toho clovek nasype tu neco tamhle taky neco tak se nestaci divit. Na autosalonu jsem videl BMW rady 1, zákl. cena cca 600tis., celkova cena 1,6 mil. (tzn. +vybava za skoro dalsi dve auta:)). A 1,6mil. za BMW 1 je taky velkej kotel. Sam bych ale taky O2 za 0,9mil. nekupoval. Ale ono je to stejny i u jinych znacek.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.01.2008 19:25, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Tak pro postizeny lidi, kteri moc rostou se auta nevyrabi:)
Je to holt dan kratkemu rozvoru - treba Focus ve stejne tride ma rozvor o 10 cm vetsi a tim padem primerene vetsi i vnitrni prostor. Ovsem zase ma o kousek mensi kufr, vzdycky je to neco za neco...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.01.2008 19:27, RE: Octava
anonym napisał:
Měl jsem několik aut a po revoluci jsem na každém najezdil přes 200tis.km. Takže zkušeností habaděj. Teď mám octII 4x4 1,9tdi čipnutý u cimbu na 122kw. To snad auto nemá žádné slabiny. Jenom onen zmiňovaný infrahluk. Ten tam je. Ale je to jen nedostatečné vycpání odhlučňovacím materiálem. Když se podíváte třeba do Accordu 22tdi, tak tam jsou neskutečné vrstvy tlumící hmoty. Bez ní by byl stejně hlučný jako PD. Ostatně poslední provedení passatu tdi 125kw je skvěle odhlučněné po hluku ani památky...
Když to člověk netočí víc jak na 2500otáček tak se ten hluk dá vydržet a je i výborná spotřeba. Při jízdě beze změny rychlosti je nejlépe se držet 1800 ot.(nejnižší spotřeba) až 2200ot.
reagować
  1 2 3 4 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.