anonym napisał:
Jenze u octavii je mala nabidka a co ten dvoulitr Fsi kolik ma spotrebu vyplati se mi?
Ten právě nic-moc cca. 9L
Pokud jde o nové auto, tak 2,0 FSI koupíte jen s automatickou převodovkou (takže 10L)
Je nahrazen právě 1,8 TSI (spotřeba do 8L) který má daleko lepší projev.
Motor 1,6 FSI bych nebral je o 40.000,- dražší než stará 1,6 MPI a žere natural 98.
Na konci roku nahradí motor 1,6 FSI motor 1,4 TSI (92 kw, spotřeba 6,5)
Sám jsem váhal jestli nepočkat, ale rok bych nevydržel a vzal jsem 1,8 TSI
Opakuji dost recenzí na Octavie je na www.autorevue.cz a www.auto.cz a cca. 30 uživatelských recenzí na www.moje.auto.cz
Pokud nemáte extra nároky na dynamiku tak bych volil 1,6 MPI. Pokud chcete opravdu super motor s dostatečnou výkonovou rezervou tak 1,8 TSI. Kompromisem, ale vynikajícím bude plánovaná 1,4 TSI.
Pro pocit „úspor“ je 1,9 TDI. Ale spotřeba 5L je vykoupena utrpením z projevu motoru.
A u 16 tis ročně se opravdu nemůže vyplatit. Já jezdím 35 tis ročně a raději si připlatím. A každý den se těším až nastartuji.
Pokud je tedy řeč o novém autě… já např. ustoupil o původně zamýšleného kombi a upřednostnil příplatek za motor. Dál bych radil xenony a okenní airbagy. Toto já nemám. Koupil jsem skladový vůz.
Hodně také záleží na vašem stylu jízdy. Volba je stejně jen na vás.
Tomáš