0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 1.8 TSI - je nový motor úsporný?

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.02.2008 05:33, Asi to nejlepší pro OII
Pokud bych šel teď do O II, jednoznačnéě bych zvolil tento motor. Diesela nechci a z benzínů je nejlepší.


Pro redakci: Opravte si prosím hrubky, především zde:"...Praktykuji svižnější rozjezdy..." , je to do očí bijící.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.02.2008 06:14, Však si ho nechají dobře zaplatit
Je to určitě dobrý motor, ale chtějí za něj při stejné výbavě o 85 tis Kč více než za 1,6 MPI a to je docela dost velký rozdíl (vždyť to je skoro polovina ceny nějakého miniauta). Je dražší než 1,9 TDi. Takže si myslím, že tento motor zase tak často na český silnici nepotkáme.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.02.2008 06:40, RE: Asi to nejlepší pro OII
Borik2 napisał:
Pokud bych šel teď do O II, jednoznačnéě bych zvolil tento motor. Diesela nechci a z benzínů je nejlepší.


Pro redakci: Opravte si prosím hrubky, především zde:"...Praktykuji svižnější rozjezdy..." , je to do očí bijící.
Octavie s tímto motorem mě mile překvapila Kultivovanost, zvukový projev a použitelný rozsah otáček nelze vůbec např. s TDI motory srovnávat ... 1.8 TSFI je někde úplně jinde.

Opraveno. Děkuji. Nechápu jak se mi to tam dostalo ?!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.02.2008 06:42, RE: Však si ho nechají dobře zaplatit
anonym napisał:
Je to určitě dobrý motor, ale chtějí za něj při stejné výbavě o 85 tis Kč více než za 1,6 MPI a to je docela dost velký rozdíl (vždyť to je skoro polovina ceny nějakého miniauta). Je dražší než 1,9 TDi. Takže si myslím, že tento motor zase tak často na český silnici nepotkáme.
Rozdíl v ceně oproti 1,6 MPI je značný, přesto si myslím, že 1.8 TFSI za to stojí
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.02.2008 07:01, RE: Však si ho nechají dobře zaplatit
Petr - TipCars.com napisał:
Rozdíl v ceně oproti 1,6 MPI je značný, přesto si myslím, že 1.8 TFSI za to stojí
Já si to myslím také, ale důležité je to, co si budou myslet ti zákazníci, kteří si v nějakým autosalónu objednávají novou Oktávku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.02.2008 07:17, Octavia forever
Octávka je stejně pěkné auto. Už první generace se hodně povedla a nastavila Škodovce vysokou laťku. V tehdejší době Felicií to byla bomba a i dnes je na co se dívat, což dokazuje i to, že výroba prakticky stejného modelu pokračuje i po 12.!!! letech..........
Jinak tenhle motor bych opravdu bral, poměr výkon-spotřeba je vynikající a obsah 1.8T je v Octávkách už taky 10 let pojem, že.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.02.2008 07:36, Chlapci, chlapci, dobře vytuněná stodváca...
to je aspoň jízda!!! Pěkné nálepky, hezkej snoubórd nad motor, dopředu halogenky, pod káru výbojky a tradá na diskošku lapat baby...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.02.2008 08:14, Cas
Dostava me, 3 litrovy rozdil ve spotrebe a pouze 6 minutovy naskok. na cca 50 km. Coz je vetsina cest na chatu nebo do prace. Takze se moc nevyplati autu slapat na krk. Ve spotrebe je to hodne znat a moc si casove nepomuzete.Akorat vetsi riziko nehody, vetsi opotrebeni spojky, brzd, vice se musite soustredit, jizda je neklidna atd. Stoji to za tech 6 minut?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.02.2008 08:28, RE: Cas
anonym napisał:
Dostava me, 3 litrovy rozdil ve spotrebe a pouze 6 minutovy naskok. na cca 50 km. Coz je vetsina cest na chatu nebo do prace. Takze se moc nevyplati autu slapat na krk. Ve spotrebe je to hodne znat a moc si casove nepomuzete.Akorat vetsi riziko nehody, vetsi opotrebeni spojky, brzd, vice se musite soustredit, jizda je neklidna atd. Stoji to za tech 6 minut?
Testovací okruh je poměrně náročný a místy velmi nepřehledný. Navíc 1/3 zabírá město, druhou 1/3 mimo město a poslední část dálnice ... Proto je rozdíl tak malý.

Situace by byla zajisté jiná, pokud by testovací trasa vedla např. jen po dálnici na vzdálenost 100 km, kterou lze zajet i o polovinu rychleji ... Avšak i zde platí, že riziko nehody či jiného nebezpečí není úměrné ušetřenému času, ale je minimálně 10x vyšší. Proto raději svižně a s klidem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.02.2008 08:38, RE: Cas
Petr - TipCars.com napisał:
Testovací okruh je poměrně náročný a místy velmi nepřehledný. Navíc 1/3 zabírá město, druhou 1/3 mimo město a poslední část dálnice ... Proto je rozdíl tak malý.

Situace by byla zajisté jiná, pokud by testovací trasa vedla např. jen po dálnici na vzdálenost 100 km, kterou lze zajet i o polovinu rychleji ... Avšak i zde platí, že riziko nehody či jiného nebezpečí není úměrné ušetřenému času, ale je minimálně 10x vyšší. Proto raději svižně a s klidem.
Souhlasim, ze na dalnici je to neco jineho. Ale pokud se bavime o beznem kazdodenim cestovani je to prave pohyb kombinace mesto a okresky a tam se opravdu tolik casu nenazene a riziko je mnohem vyssi. Dalnice je v tomto bezpecnejsi kdyz nejsou krizovatky, vedlejsi silnice, chodci a neni ani protismer.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.02.2008 08:55, RE: Cas
anonym napisał:
Souhlasim, ze na dalnici je to neco jineho. Ale pokud se bavime o beznem kazdodenim cestovani je to prave pohyb kombinace mesto a okresky a tam se opravdu tolik casu nenazene a riziko je mnohem vyssi. Dalnice je v tomto bezpecnejsi kdyz nejsou krizovatky, vedlejsi silnice, chodci a neni ani protismer.
Přesně tak.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.02.2008 09:04, RE: Asi to nejlepší pro OII
Borik2 napisał:
Pokud bych šel teď do O II, jednoznačnéě bych zvolil tento motor. Diesela nechci a z benzínů je nejlepší.


Pro redakci: Opravte si prosím hrubky, především zde:"...Praktykuji svižnější rozjezdy..." , je to do očí bijící.
No takovou Octavii bych si klidně koupil.....kdyby stála třeba jen 450.000.- v plný náloži. Bohužel tomu tak není.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.02.2008 09:09, RE: Cas
anonym napisał:
Souhlasim, ze na dalnici je to neco jineho. Ale pokud se bavime o beznem kazdodenim cestovani je to prave pohyb kombinace mesto a okresky a tam se opravdu tolik casu nenazene a riziko je mnohem vyssi. Dalnice je v tomto bezpecnejsi kdyz nejsou krizovatky, vedlejsi silnice, chodci a neni ani protismer.
O tom protismeru by se dalo polemizovat Naposledy si ho takhle udelal ten podnapily polak, co mazal protismerem po dalnici skoro pul hodiny, nez ho zastavili. Je to smutne, ale bohuzel o podobnych pripadech clovek slysi casteji, nez aby to bylo jen k smichu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.02.2008 09:20, dobrá spotřeba?... možná na benzín....
1,9 Tdi při úsporné jízdě vezme v průměru 4,2.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.02.2008 09:43, RE: dobrá spotřeba?... možná na benzín....
anonym napisał:
1,9 Tdi při úsporné jízdě vezme v průměru 4,2.....
Áno, ale korunky, ktoré si jazdou na traktore ušetril pokne odkladaj na kôpku, budeš ich potrebovať na váhu vzduchu, turbo a iné serepetičky, ktoré sú inde závadou, no u škody sú spotrebným materiálom!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.02.2008 09:47, Než tohle, tak ...
Si za ty prachy si raději koupím Avensise nebo Mazdu 6. Čus
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.02.2008 09:51, RE: Asi to nejlepší pro OII
Petr - TipCars.com napisał:
Octavie s tímto motorem mě mile překvapila Kultivovanost, zvukový projev a použitelný rozsah otáček nelze vůbec např. s TDI motory srovnávat ... 1.8 TSFI je někde úplně jinde.

Opraveno. Děkuji. Nechápu jak se mi to tam dostalo ?!
"Nechápu, jak se mi to tam dostalo": pokud nejsi úplný hotentot, možná by stačilo si napsané po sobě přečíst. Ale tuhle zásadu se přece učí už žáčci ve škole...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.02.2008 10:02, RE: dobrá spotřeba?... možná na benzín....
anonym napisał:
Áno, ale korunky, ktoré si jazdou na traktore ušetril pokne odkladaj na kôpku, budeš ich potrebovať na váhu vzduchu, turbo a iné serepetičky, ktoré sú inde závadou, no u škody sú spotrebným materiálom!
A benzin nema turbo, ze to davate jako negativum TDI? A vaha vzduchu sice odchazi, ale neni to nijak drahe a vymena je cca 5 minut. Jinak neslysel jsem, ze by majitele TDI PD 77kw menili vice jak jednu vahu na 100 tis km. Ale turbo odejde i na benzinu pokud s tim jezdite jak prasata. A druha je vec je longlife, ale za to nemuze motor, ale chyba servisu ci vyrobce, ze to doporucuje menit po 30 tis.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.02.2008 10:10, Řekl bych, že jediná Octavia, která stojí za koupi...
Je RS s 2.0 TFSI. Všechny ostatní verze jí v jízdních výkonech nesahají ani po ráfky. A zkuste si nakonfigurovat "levnější" variantu OCT II na úroveň RS - dostanete se většinou na vyšší částku než je cena RSky...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.02.2008 10:16, RE: Asi to nejlepší pro OII
anonym napisał:
"Nechápu, jak se mi to tam dostalo": pokud nejsi úplný hotentot, možná by stačilo si napsané po sobě přečíst. Ale tuhle zásadu se přece učí už žáčci ve škole...
nebuď punťyčkář
reagować
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.