0
powrót
 

diskuze k tématu: RECENZE OJETINY: Škoda Octavia II - firemní i rodinná klasika

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 11.07.2010 22:11, RE: Pohodlí??!!
Zdeny60 napisał:
Jestli pán napsal o tom, že OII splˇmuje nároky na pohodlí díky sedačkám, pak je zcela jasné, že v jiném autě neseděl a nikdy ani nejel!!! Etalon pohodlí je pro mě sesačka Volva S80, například, tam se dá říct, že jde o pohodlí, ale u OII mě napadá jen příměr o španělské botě!! I OI na tom byla líp díky absenci těch nesmyslných rantlů po boku sedáku, které tlačí do stehen!
Jinak souhlasím - eneormní zájem zlodějů (nevím proč?), auto nenadchne ani neurazí, tuctovka na silnici, slušné zpracování, n...
"Pán" tedy já jsem nejzdil mnoho km v hodně autech, např. zmiňovaná Volva znám velmi dobře. Nikdy bych si nedovolil srovnávat pohodlí O II a Volva S80 nebo V70. To je srovnání dětské stoličky s babiččiným křeslem. Ale to je právě nejobvyklejší "problém" Octavie - patří do třídy Focusu či Golfa, jenže většina lidí ji srovnává s Passatem, Mondeem, nebo dokonce s S80 jako Vy.. To se prostě srovnávat nedá a podle mého názoru ani nemá. Aleš Zich
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 11.07.2010 22:22, RE: bez předmětu
Valnoha napisał:
Chválim rozsah článku, ale mám z něj trošku rozporuplné pocity. V celku všechno bylo vychváleno (až lituji že jsem si O2 nekoupil) až na 2,0tdi a DSG. Přesto dostalo v závěrečném hodnocení například dílenské zpracování známku 3. Také mi chyběla zmínka o vyšších cenách a úrovních výbav proti konkurenci jak již bylo napsáno kolegou výše. O zájmu zlodějů ani nemluvě.
Dále třeba motor 1,6i. Vy ho vcelku vycgvalujete. Již několikrát jsem četl i slyšel názor že tento motor díky plnění Euro X (nevím čí...
Ceny ojetin jsou hodnoceny známkou 3. Možná to mohlo být i 3-. S tou benzínovou 1,6 jsem najezdil opravdu dost, takže těch 7,5l průměr mám vyzkoušený. Nepřipadá mi to jako rozežranost, protože jsem mu opravdu většinou dost šlapal na krk.. A hned po tomhle autě jsem sedl do 1,9Tdi, na které jsem se hrozně těšil (tenkrát nové) a zjistil jsem, že ta 1,6 vůbec nebyla špatná. Aleš Zich
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 11.07.2010 23:44, RE: spotřeba 1,8 TSi a 2,0Tdi
Radek napisał:
Ještě jsem zapomněl ohledně té spotřeby. Dle spritmonitoru je průměr 6,4-6,5l.
No na to, že to máte firemní, tak 6,9 není špatné a hlavně máte malinko najeto, to ještě spadne :o) jinak si nemyslím, že bych byl jediný, komu 2,0 PD dobře slouží, naopak některý kritiky na koncern mi připadají přitažený za vlasy....ale to je můj názor..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.07.2010 15:08, RE: Pohodlí??!!
AutoAZ napisał:
"Pán" tedy já jsem nejzdil mnoho km v hodně autech, např. zmiňovaná Volva znám velmi dobře. Nikdy bych si nedovolil srovnávat pohodlí O II a Volva S80 nebo V70. To je srovnání dětské stoličky s babiččiným křeslem. Ale to je právě nejobvyklejší "problém" Octavie - patří do třídy Focusu či Golfa, jenže většina lidí ji srovnává s Passatem, Mondeem, nebo dokonce s S80 jako Vy.. To se prostě srovnávat nedá a podle mého názoru ani nemá. Aleš Zich
Já ji s S80 N E S R O V N Á V Á M!! Já jen píšu, že o pohodlí se dá mluvit u například - N A P Ř Í K L A D S80,ale ne u O ani I ani II. A to je trochu rozdíl v definici, nemyslíte?

To, že patří do jiného segmentu než mnou zmíněá S80 vím a nejsem púadlý na hlavu, abych ji s S80 srovnával.
Jiank já mám zkušenosti s řadou aut, které jsem využíval dlouhodobě služebně = 50 - 80.000km/rok. Na rozdíl od "rychlotestérů", kteří auto sotva stačí očuchat, mám zkušenosti o pohodlí krapítek rozsáhlejší a mohu vám opravdu říct, že když jedete do Milána (ode mně z domu 1220km) mnon-stop s Oktávkou či Pasátem, už se modlíte, abyste vystoupil v Magentě, což je má častá cílová stanioce. Ale pokud mám to štěstí a jedu s obyč. S60 2,4D5, tak jsem po jízdě téměř čertsvý, nebolí mě záda, kyčel a hlavně - nejsem napůl hluchý!!! A to je právě to, co si mnozí češi nechtějí uvědomit - že kupji podprůměr za peníze vyššího průměru.
Stačí tutéž trasu projet v autě stejné třídy, čémž je např. P407SW a je jasné, jak se věci mají.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.07.2010 21:58, RE: Pohodlí??!!
Zdeny60 napisał:
Já ji s S80 N E S R O V N Á V Á M!! Já jen píšu, že o pohodlí se dá mluvit u například - N A P Ř Í K L A D S80,ale ne u O ani I ani II. A to je trochu rozdíl v definici, nemyslíte?

To, že patří do jiného segmentu než mnou zmíněá S80 vím a nejsem púadlý na hlavu, abych ji s S80 srovnával.
Jiank já mám zkušenosti s řadou aut, které jsem využíval dlouhodobě služebně = 50 - 80.000km/rok. Na rozdíl od "rychlotestérů", kteří auto sotva stačí očuchat, mám zkušenosti o pohodlí krapítek rozsáhlejší a mo...
Výborně, s tou S80 tedy OII srovnávat nebudeme. Když srovnávám srovnatelné, což Peugeot 407SW opět není (je o třídu výš), je na tom OII dle mého názoru velmi dobře. Mou profesí je pomáhat lidem při nákupu i výběru ojetého auta a má první otázka na klienta, který chce OII zní, zda prozkoumal nabídku cenově srovnatelných vozů o třídu výše a je si touhou po OII skutečně jistý. Každopádně si pořád myslím a tak měl vyznít i článek, že OII je lepší průměr v kvalitě a pohodlí ve své třídě určené podvozkovou platformou Golfa a jejím rozvorem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.07.2010 06:34, RE: Pohodlí??!!
AutoAZ napisał:
Výborně, s tou S80 tedy OII srovnávat nebudeme. Když srovnávám srovnatelné, což Peugeot 407SW opět není (je o třídu výš), je na tom OII dle mého názoru velmi dobře. Mou profesí je pomáhat lidem při nákupu i výběru ojetého auta a má první otázka na klienta, který chce OII zní, zda prozkoumal nabídku cenově srovnatelných vozů o třídu výše a je si touhou po OII skutečně jistý. Každopádně si pořád myslím a tak měl vyznít i článek, že OII je lepší průměr v kvalitě a pohodlí ve své třídě určené podvoz...
P407SW - nevím, podle jakého kriteria ho řadí někdo o třídu výš, ale je to IMHO stejná třída. Kombi jak kombi, rozvor +/- stejný, cenová kategorie stejná. proč by měl P407SW patřit do vyšší třídy? Čím?? Pokud ničím z toho, co jsem právě napsal, tak jedině tím, co jsem napsal před tím - jízdním komfortem, Navíc OII mu nemůže knkurovat místem vpředu, což je dle mně z 99% ta nejdůležitější věc - aby se i vysoký řidič usadil pohodlně. A to se mi v P407 podařilo.
O projevu motoru HDI versus OII psát taky nebudeme, protože HDI je prostě o kus vpředu _ jak lineárním zátahem, tak kultivovaností projevu, o kterém si všechny motory VW koncernu mohou nechat ve 4válcovém provedení jen zdát - a pominu i ten drobný fakt - u HDI z PSA prakticky žádné potíže jako jsou turba, váhy, prasklé hlavy a další libůstky. Já jsem měl služebních pežotů asi 6 (radši je vyjmenuji -306,605,406,407,807, k tomu jednu soukr. 407/1,6HDI ) a k tomu 2xOI 81kW, Passat 2,0TDI 103kW. Znovu prohlašuji, že HDI motory jsou o velký napřed, o tom není sporu. Jedinou drobnou nevýhodu mají proti VW motorům - o něco málo vyšší spotřeba. A jak jsem psal, když jezdím do fimy do Milána, z P407vyskočím jak srnec, zato z O mě musejí vytahovat.
Na druhou stranu nepopírám, že kdyby všechny vozy měšly aspoň stejnou kvalitu a vlastnosti jako OII, bylo by to určitě jen ku prospěchu věci.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.07.2010 07:11, RE: Pohodlí??!!
Zdeny60 napisał:
P407SW - nevím, podle jakého kriteria ho řadí někdo o třídu výš, ale je to IMHO stejná třída. Kombi jak kombi, rozvor +/- stejný, cenová kategorie stejná. proč by měl P407SW patřit do vyšší třídy? Čím?? Pokud ničím z toho, co jsem právě napsal, tak jedině tím, co jsem napsal před tím - jízdním komfortem, Navíc OII mu nemůže knkurovat místem vpředu, což je dle mně z 99% ta nejdůležitější věc - aby se i vysoký řidič usadil pohodlně. A to se mi v P407 podařilo.
O projevu motoru HDI versus OII psát...
Nechci se přít, ale české "povyšování" octavie do střední třídy je nepatřičné. Peugeot 407 patří do střední třídy (jako passat, mondeo, superb) a Octavia patří do nižší střední třídy (jako P 307, focus, megane, mazda 3). Peugeot je větší, má výrazně delší rozvor a bohužel hodně mizerně využivá své vnější velikosti pro posádku - může si podat ruku s Opelem |nsignia. Jediné v čem si jsou Peugeot a Škoda podobní je cena ojetin - a to jen dokumentuje, jak je škodovka předražená.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.07.2010 11:45, RE: Pohodlí??!!
Zdeny60 napisał:
P407SW - nevím, podle jakého kriteria ho řadí někdo o třídu výš, ale je to IMHO stejná třída. Kombi jak kombi, rozvor +/- stejný, cenová kategorie stejná. proč by měl P407SW patřit do vyšší třídy? Čím?? Pokud ničím z toho, co jsem právě napsal, tak jedině tím, co jsem napsal před tím - jízdním komfortem, Navíc OII mu nemůže knkurovat místem vpředu, což je dle mně z 99% ta nejdůležitější věc - aby se i vysoký řidič usadil pohodlně. A to se mi v P407 podařilo.
O projevu motoru HDI versus OII psát...
No, nejradši mám ty co se chlubí jak všechno znají, všude byli, ve všem jeli a pak ani neví, že P407 je jiná třída než Octavia... ...prý kombi jako kombi... )
Má to cenu někomu takovému vysvětlovat? Kam potom řadíte P308 SW? Taky stejná třída?
Jen tak pro zajímavost - P407 SW má rozvor oproti Oct. větší o 15 cm, celkovou délku o 20cm, nabízí šestiválce - jak benzínové, tak naftové, možnost lepší výbavy atd. Jeho přímým konkurentem z VW group je Passat, kdežto Octavia II kombi je jen Golf Kombi - prostě o třídu níž. Dyt je to uplně jasný, tak proč to lidi furt pletou??
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.07.2010 16:28, RE: Pohodlí??!!
TOM napisał:
No, nejradši mám ty co se chlubí jak všechno znají, všude byli, ve všem jeli a pak ani neví, že P407 je jiná třída než Octavia... ...prý kombi jako kombi... )
Má to cenu někomu takovému vysvětlovat? Kam potom řadíte P308 SW? Taky stejná třída?
Jen tak pro zajímavost - P407 SW má rozvor oproti Oct. větší o 15 cm, celkovou délku o 20cm, nabízí šestiválce - jak benzínové, tak naftové, možnost lepší výbavy atd. Jeho přímým konkurentem z VW group je Passat, kdežto Octavia II kombi je jen Golf...
Nevím, proč se čertíč. Začnu tíém, že řadit P407SW do stejné třídy, jako je SUperb, je chyba. Superb je o třídu výš a to hlavně S1.
SW je delší - to ano - ale o kus plastovýho nárazníku. To, že má OII o necelých 15cm menší rozvor, je prostě totální úlet konstruktérů a to je důvod, proč ji nějací nechci říct co řadí do třídy o jeden stupeň nižší. Prostě, OII a 407 je JEDNA třída, nic na tom nezmění fakt, že stupidní novináří a jejich přicmrdovači takhle rozškatulkovali auta, je to kravna na ntou.
Ba dokonce si myslím, že 407 je na tom celkově hůře, co třídní klasifikace, než OII. Když ničím jiným, tak zpracováním různých technických detailů, ale to není rys,který by určoval třídnost
ANo, jel jsem ve spostě aut na to, abych mohl soudait a i poučovat, i když to nerad slyšíš. Spíše bych měl napsat ne že jel, ale jezdil a to je setsakra rozdíl. Mám pocit, že po tom, co mám odjeto, si to mohu s klidným svědomím i dovolit.

K té výbavě, jsi trochu tak nějak vedle, protože mimo PT nemá 407 nic, co by ji v řadě 4válců (jak benzín, tak HDI) vyvyšovalo nad OII, snad jen nepraktická a nepoužitelná panoramatická střecha, která je fakt k ničemu, snad možná v zimě na parkovišti o trochu zvýší teplotu uvnitr, když mrzne. Jinak si tak nějak nevybavuji, v čem je výbava 407 klepší, než u OII.V čem ale rozhodně lepší je, je -jak jsem už psal -jíýzdní komfort, kterému se nevyrovná ani Pasát do r. 2008 ( novější neznám), ani Mondeo, včetně současného hnusu, co se nyní prodává. V čem však OII na hony předčí zcela jistě, je její vzhled- prostě má to šarm a OII vedle něj působí jako vyschlá stařenka. A neřa´d se m to, že P nabízí 6ti válce, to jsi s cenou pak opravdu o dost výše, než u OII.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.08.2010 22:54, OII - nejlepší škodovka
undefined
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.08.2010 13:33, RE: Pohodlí??!!
Zdeny60 napisał:
Jestli pán napsal o tom, že OII splˇmuje nároky na pohodlí díky sedačkám, pak je zcela jasné, že v jiném autě neseděl a nikdy ani nejel!!! Etalon pohodlí je pro mě sesačka Volva S80, například, tam se dá říct, že jde o pohodlí, ale u OII mě napadá jen příměr o španělské botě!! I OI na tom byla líp díky absenci těch nesmyslných rantlů po boku sedáku, které tlačí do stehen!
Jinak souhlasím - eneormní zájem zlodějů (nevím proč?), auto nenadchne ani neurazí, tuctovka na silnici, slušné zpracování, n...
undefined
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.12.2010 22:02, RE: 1.8 TSI
Rubal napisał:
Recenze je celkem dobře napsaná, ale chybí mi zde rozepsání o motoru 1.8 TSi, který (alespoň podle mého názoru) je jedním z nejzajímavějších motorů v Octavii II.
motor sa dodava od MR 2008, cize ich asi nie je vela....a je mimoriadne citlivy na zaobchadzanie, cize sa s nim da jazdit za 7 aj za 9,5 litrov. a jeho dlhodoba spolahlivost takisto nie je ani zdaleka taka ako maju motory PD. ale jazdne vlastnosti, kultivovanost a pruznost su vyborne
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 06.10.2011 14:31, RE: Koupit či nekoupit
Pavlik napisał:
S vaším hodnocením proč koupit či nekoupit Octavii II se dá celkem souhlasit, chybí vám ale uvést dva velké zápory. Prvním je zájem zlodějů, který mnohonásobně překonává zájem o srovnatelné vozy jiných značek. Druhým je poměr cena / výbava u O II nebo spíše u vozů Škoda obecně. To, že jsou Octavie dražší než srovnatelné vozy je faktem, ale že jsou zároveň v drtivé většině hůře vybavené než konkurence již tak známo není. Dobrým příkladem je i vámi testovaný evidentně "firemní" kousek - takováto s...
Taky jsem si toho všimnul :o) Gumový volant, bez ovládání audia, ale "automat". Měl jsem podobnou služební Fabii. Bílá, díra v palubce, manuální i přední okna, airbag jen u řidiče, ale ESP a motor 1.4, 63 kW.
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.