0
powrót
 

diskuze k tématu: RECENZE OJETINY: Škoda Octavia II - firemní i rodinná klasika

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.07.2010 21:27, rada
Šváry táta má turana 2006 1,9tdi 77kw DSG bohužel,najeto 75000km.Utrhl se mu setrvačník,v servisu mu řekli,že převodovka je mrtvá.Oprava ho ve vw servisu
stála 6000 eur.Jinak ježdění je to super,než se něco posere.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.07.2010 23:55, rada
http://www.autocenter-weyher.de/ za 450 euro
http://www.ridicijednotky.cz/ za 14 400 Kc
http://www.kaps.cz/
http://www.prevodovka.cz/
http://www.automatickaprevodovka.cz/ u poslednich 3 nutno pozeptat, nejsem si jisty a v polsku bude taky dost OPRAVARU!!! ne menicu ND.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.07.2010 07:47, Koupit či nekoupit
S vaším hodnocením proč koupit či nekoupit Octavii II se dá celkem souhlasit, chybí vám ale uvést dva velké zápory. Prvním je zájem zlodějů, který mnohonásobně překonává zájem o srovnatelné vozy jiných značek. Druhým je poměr cena / výbava u O II nebo spíše u vozů Škoda obecně. To, že jsou Octavie dražší než srovnatelné vozy je faktem, ale že jsou zároveň v drtivé většině hůře vybavené než konkurence již tak známo není. Dobrým příkladem je i vámi testovaný evidentně "firemní" kousek - takováto skladba výbavy se běžně nedodávala. Po vámi, v seznamu výbavy uvedeném, vyhřívání sedadel jsem pátral marně, naprosto mne odpuzuje plastový volant, atd. - samozřejmě vše je o ceně - a tu jste "kupodivu" neuvedli.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.07.2010 09:08, Povedené
Dnešní článek je opravdu celkem přínosný. Jediné, co mit am vadilo je zmínka o citlivém naladění ABS. ABS reaguje na zastavené kolo, takže pokud jsou opravdu jedovaté brzdy, tak ABS přijde často ke slovu, protože není problém některé z kol zablokovat. Párkrát jsem jel s OII s opravdu jedovatýma brzdama, kdy snad na 1 cm byl rozsah regulovatelnosti brzdné síly. Stačilo jen položit nohu na brzdu a posádka visela v pásech. Nejelo se mi s tím dobře. Ovšem rozhodně se nedá mluvit o citlivě nebo méně citlivě nastaveném ABS, leda, že by se někde v ŘJ ABS definoval parametr "dovolený skluz".
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.07.2010 09:12,
Chválim rozsah článku, ale mám z něj trošku rozporuplné pocity. V celku všechno bylo vychváleno (až lituji že jsem si O2 nekoupil) až na 2,0tdi a DSG. Přesto dostalo v závěrečném hodnocení například dílenské zpracování známku 3. Také mi chyběla zmínka o vyšších cenách a úrovních výbav proti konkurenci jak již bylo napsáno kolegou výše. O zájmu zlodějů ani nemluvě.
Dále třeba motor 1,6i. Vy ho vcelku vycgvalujete. Již několikrát jsem četl i slyšel názor že tento motor díky plnění Euro X (nevím číslo) nejede jako třeba v O1 a je rozežranej.
Na mě osobně článek působí velmi zaujatě ve prospěch Škody. Né že by O2 byla špatné auto ale snesla by více kritiky vzhledem k ceně za kterou se jako ojetina prodává.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.07.2010 09:16, 1.8 TSI
Recenze je celkem dobře napsaná, ale chybí mi zde rozepsání o motoru 1.8 TSi, který (alespoň podle mého názoru) je jedním z nejzajímavějších motorů v Octavii II.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.07.2010 09:18, RE: Koupit či nekoupit
Pavlik napisał:
S vaším hodnocením proč koupit či nekoupit Octavii II se dá celkem souhlasit, chybí vám ale uvést dva velké zápory. Prvním je zájem zlodějů, který mnohonásobně překonává zájem o srovnatelné vozy jiných značek. Druhým je poměr cena / výbava u O II nebo spíše u vozů Škoda obecně. To, že jsou Octavie dražší než srovnatelné vozy je faktem, ale že jsou zároveň v drtivé většině hůře vybavené než konkurence již tak známo není. Dobrým příkladem je i vámi testovaný evidentně "firemní" kousek - takováto s...
Myslím si že Octávie II,není špatná koupě,ale jako všechny škodovky mě přijde předražená v porovnání s konkurencí o třídu lepších aut!!!Poměrně mě připadne i méně spolehlivá než O1,často promačkaný tapec u řidiče od lokte,trpí tím i B6 passat,dvouhmotu jsem řešil již několikrát okolo 200.tis!!!Turbo též většinou nepřežije moc nad 200.tis,a zájem zlodějů je taky problém,Mondeo od 2004 mě přijde určitě lepší koupě,nebo Avensis,Mazda 6,myslím si že nabídka je velká,stačí jen hledat!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.07.2010 11:10, RE: 1.8 TSI
Rubal napisał:
Recenze je celkem dobře napsaná, ale chybí mi zde rozepsání o motoru 1.8 TSi, který (alespoň podle mého názoru) je jedním z nejzajímavějších motorů v Octavii II.
naprostý souhlas, 1,8 tsi je podle mě nejlepší, co se do Octavie dává. Nechápu, jak si někdo může koupit 2,0TDI PD místo 1,8TSI kvůli úspoře 1 litru na 100km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.07.2010 11:13, Pohodlí
Nesouhlasím s pohodlností sedaček. Já jsem byl rozlámaný po 300km jízdy. Snažil jsem se opravdu seřídit správně sedadlo, ale nezadařilo se ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.07.2010 11:24, RE: Pohodlí
Riccardo napisał:
Nesouhlasím s pohodlností sedaček. Já jsem byl rozlámaný po 300km jízdy. Snažil jsem se opravdu seřídit správně sedadlo, ale nezadařilo se ...
Musím souhlasit .Měl jsem O II půjčenou na jeden měsíc a to bez loketní opěrky, sedačky nejsou opravdu příliš pohodlné a neskutečně mi vadilo, že tam není loketní opěrka- strašně mě bolelo rameno.
sedák byl na moji zadnici příliš malej. no prostě nic moc..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.07.2010 11:33, RE: bez předmětu
Valnoha napisał:
Chválim rozsah článku, ale mám z něj trošku rozporuplné pocity. V celku všechno bylo vychváleno (až lituji že jsem si O2 nekoupil) až na 2,0tdi a DSG. Přesto dostalo v závěrečném hodnocení například dílenské zpracování známku 3. Také mi chyběla zmínka o vyšších cenách a úrovních výbav proti konkurenci jak již bylo napsáno kolegou výše. O zájmu zlodějů ani nemluvě.
Dále třeba motor 1,6i. Vy ho vcelku vycgvalujete. Již několikrát jsem četl i slyšel názor že tento motor díky plnění Euro X (nevím čí...
Musím říct, že mě také zarazilo hodnocení technické úrovně za 3. Ačkoli bych si já OII kvůli ceně a menším rozměrům nekoupil, tak si přesto myslím, že technická úroveň tohoto vozidla by si zasloužila známku 2, možná i 1- s přihlédnutím ke kategorii nižší střední třídy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.07.2010 12:42, RE: 1.8 TSI
subarák napisał:
naprostý souhlas, 1,8 tsi je podle mě nejlepší, co se do Octavie dává. Nechápu, jak si někdo může koupit 2,0TDI PD místo 1,8TSI kvůli úspoře 1 litru na 100km.
To je pravda, ale tento motor se mezi ojetinami ještě moc často nevyskytuje protože je to nový motor...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.07.2010 14:09, dobře sepsané
Náhodou obsáhlé čtení , tak by to mohlo být vždy ...s většinou věcí se aj dá souhlasit .-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.07.2010 14:16, Pohodlí??!!
Jestli pán napsal o tom, že OII splˇmuje nároky na pohodlí díky sedačkám, pak je zcela jasné, že v jiném autě neseděl a nikdy ani nejel!!! Etalon pohodlí je pro mě sesačka Volva S80, například, tam se dá říct, že jde o pohodlí, ale u OII mě napadá jen příměr o španělské botě!! I OI na tom byla líp díky absenci těch nesmyslných rantlů po boku sedáku, které tlačí do stehen!
Jinak souhlasím - eneormní zájem zlodějů (nevím proč?), auto nenadchne ani neurazí, tuctovka na silnici, slušné zpracování, nevím, jakOII, ale OI prvotřídní odolnost vůči korozi a vše co je spojeno s koncernem VW, je předražené, týkaje se servisních úkonů. Existuje řada aut s daleko vyšším komfortem cestování, stejnou spotřebou a vyšší trvanlivostí ( namátkou Toyota, Subaru, Honda...)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.07.2010 14:29, 2.0 TFSI je vzácná?
vždyť vylítaných RSek jsou plné weby s ojetinama! Ale pravda, tédéíček je mnohem víc....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 10.07.2010 23:41, spotřeba 1,8 TSi a 2,0Tdi
jintaj napisał:
vždyť vylítaných RSek jsou plné weby s ojetinama! Ale pravda, tédéíček je mnohem víc....
No k té spotřebě, v první řadě nesouhlasím s pisatelem, že 2,0Tdi má spotřebu 7,5 litrů nafty... To fakt nevím, jak s ním kdo jezdíte, ale dlouhodobý průměr mám 5,6 litrůa upřímně fakt jezdím rád spíše svižněji, při naloženém autě sice ve dvou ale kufr kaput plnej do Itálie s dálniční rychlostí okolo 150 a v německu cca 180,+ popojíždění po městech včetně klima se mi průměr nedostal přes 6,8 litrů. Takže 7,5 je fakt nesmysl, nebo to auto má total váhu. Naopak 1,8 Tsi používáme v práci, ten motor je fakt bomba, ticho, výkon, prostě takový slabší ERESO, ale spotřeba se při jízdách po městě nedostane pod 10 litrů( jezdíme s tím buď eko rallye, nebo naopak naplno) a dlouhodobá i s okreskama se jen jednou dostala na 7,9, jinak 8,3- 8,8. Jinak ohledně spolehlivosti... mé 2,0 PD najeto 236 tis.km, jsem 2.majitel, původní spojka, setrv. i turbo, vše zatím v pořádku, olej po 15 tis.km, turbo chladím, nezrychluju z nízkých otáček na vysoké kvalty (což je největší průser pro setrvák). Mezi vyýměnama oleje dolejvám tak 0,5 - 0,7 litrů, což myslím jde...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 11.07.2010 06:52, RE: spotřeba 1,8 TSi a 2,0Tdi
cruise napisał:
No k té spotřebě, v první řadě nesouhlasím s pisatelem, že 2,0Tdi má spotřebu 7,5 litrů nafty... To fakt nevím, jak s ním kdo jezdíte, ale dlouhodobý průměr mám 5,6 litrůa upřímně fakt jezdím rád spíše svižněji, při naloženém autě sice ve dvou ale kufr kaput plnej do Itálie s dálniční rychlostí okolo 150 a v německu cca 180,+ popojíždění po městech včetně klima se mi průměr nedostal přes 6,8 litrů. Takže 7,5 je fakt nesmysl, nebo to auto má total váhu. Naopak 1,8 Tsi používáme v práci, ten moto...
undefined
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 11.07.2010 12:51, RE: Pohodlí??!!
Zdeny60 napisał:
Jestli pán napsal o tom, že OII splˇmuje nároky na pohodlí díky sedačkám, pak je zcela jasné, že v jiném autě neseděl a nikdy ani nejel!!! Etalon pohodlí je pro mě sesačka Volva S80, například, tam se dá říct, že jde o pohodlí, ale u OII mě napadá jen příměr o španělské botě!! I OI na tom byla líp díky absenci těch nesmyslných rantlů po boku sedáku, které tlačí do stehen!
Jinak souhlasím - eneormní zájem zlodějů (nevím proč?), auto nenadchne ani neurazí, tuctovka na silnici, slušné zpracování, n...
Ohledně sedadel souhlasím s autorem. Sedadla v O2 jsou velmi velmi dobrá, ať už mluvíme o délce sedáku, bočním vedení. Jediné co možná není 100% ok je vzdálenost hlavové opěrky.Tuhost výplní je také dobrá. Škodovka není značka, o které bych uvažoval, ale sedadla v O2 jsou citelně příjemná a obepínající na cestách, navíc podpora stehen na dálnici je bezvadná.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 11.07.2010 21:41, RE: spotřeba 1,8 TSi a 2,0Tdi
cruise napisał:
No k té spotřebě, v první řadě nesouhlasím s pisatelem, že 2,0Tdi má spotřebu 7,5 litrů nafty... To fakt nevím, jak s ním kdo jezdíte, ale dlouhodobý průměr mám 5,6 litrůa upřímně fakt jezdím rád spíše svižněji, při naloženém autě sice ve dvou ale kufr kaput plnej do Itálie s dálniční rychlostí okolo 150 a v německu cca 180,+ popojíždění po městech včetně klima se mi průměr nedostal přes 6,8 litrů. Takže 7,5 je fakt nesmysl, nebo to auto má total váhu. Naopak 1,8 Tsi používáme v práci, ten moto...
Tak to buďte rád že máte štěstí a narazil jste na dobrý kousek, ale jeden Váš kus má ve statistice pramalou hodnotu. Ať toho máme víc tak přidám i jednu z naší firmy. Octa 2,0TDI rok 2010 spotřeba zatím 6,9l. Najeto 11000km takže spolehlivost zatím bez problémů
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 11.07.2010 21:42, RE: spotřeba 1,8 TSi a 2,0Tdi
Radek napisał:
Tak to buďte rád že máte štěstí a narazil jste na dobrý kousek, ale jeden Váš kus má ve statistice pramalou hodnotu. Ať toho máme víc tak přidám i jednu z naší firmy. Octa 2,0TDI rok 2010 spotřeba zatím 6,9l. Najeto 11000km takže spolehlivost zatím bez problémů
Ještě jsem zapomněl ohledně té spotřeby. Dle spritmonitoru je průměr 6,4-6,5l.
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.