0
powrót
 

diskuze k tématu: Octavia I 1.9TDi nebo Octavia II 2.0TDi - kterou vybrat?

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 04.07.2008 22:29, RE: 1.8 TSI
anonym napisał:
Octávie s 1,8 TSi není podle mýho zlá. Nebo máš jiný názor? Je to stejnej vergl jako TDi motory?

Iáá

Osel
Je to ještě větší vergl, protože netáhne tak neskutečně vod spodu. Takže jedině tdi na hlínách
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 04.07.2008 22:32, RE: Jenyk
anonym napisał:
jste nemocný člověk....
Jo, on je osel. Proto jezdí v tdi co táhne vod spodu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 04.07.2008 22:47, RE: Jaternice, mobile.de- menší omluva
anonym napisał:
Tak podle mne jsou Octavie na mobile.de např z roku 2000 v průměru tak okolo 5-5,5 tis. eur - tak to by asi chtělo použít kalkulačku a porovnat s cenami u nás ....
To je velice jednoduchá záležitost 5000eu x 25 (kurz kč) = 125000 kč + doprava a stk,emise přihlášení =12000 kč a jsme na 137000kč za šrot z koncernu vw ovšem pozor auto v této relaci je opravdu v plný palbě.Cena "u nás "začíná 150000 kč rok výroby 2001.Samozřejmě najdu tuhle mrdku od vw od 3500 eu úplně bez problémů.Lovu zdar
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 04.07.2008 23:32, RE: 1.8 TSI
anonym napisał:
Mám komplex ze čtyř kopýtek a velkých uší.

Osel
Uz se tesim na uheracek. Hned bude po komplexech.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 05.07.2008 00:56, RE: Jaternice, mobile.de
anonym napisał:
Pokud je někdo opravdu zažrenej do škodovky a chce ji za každou cenu není problém tuhle sračku koupit v D. Oktáva 1 se prodává už od 5 tis. a Oktáva 2 od 8 tis. což je jejich reálná hodnota záleží na výběru. O1 1,8t v plný palbě rok 99 za směšných 100000.-Kč.Němci ví své o autech a reálné ceně.Lovu zdar na mobile.de a doprava vč. přihlášení may.12 tis.A ty si pověš jitrnici na nos sám a nekritizuj aaa když nic neviš a chytáš kecy v hospodě s otevřenou hubou.
jj AAAcka... Koupil jsem tam pred 6mi lety auto a nedavno zjistil ze bylo svareny ze 2 kusu Njn. po te co mi tam asi pred rokem predvadeli Mondeo 125kW, 4 roky stary s najezdem 56tkm a serviskou od Forda Galaxy!!! jsem si rekl, ze tam uz min. dalsich 5 let nevkrocim. Dalsi auto jsem koupil radsi primo od dealera s dolozenym servisem a rocni zarukou na skryte vady, kterou jsem uz jednou bez problemu uplatnil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 05.07.2008 01:33, RE: Jaternice, mobile.de
anonym napisał:
jj AAAcka... Koupil jsem tam pred 6mi lety auto a nedavno zjistil ze bylo svareny ze 2 kusu Njn. po te co mi tam asi pred rokem predvadeli Mondeo 125kW, 4 roky stary s najezdem 56tkm a serviskou od Forda Galaxy!!! jsem si rekl, ze tam uz min. dalsich 5 let nevkrocim. Dalsi auto jsem koupil radsi primo od dealera s dolozenym servisem a rocni zarukou na skryte vady, kterou jsem uz jednou bez problemu uplatnil.
A kdyz jsem dealerovi z Acek rekl, ze ten najezd je po 4 letech u tak vykonneho auta (2.5L, 125 kW) malo verohodny, tak mi rekl ze s tim treba nekdo jezdil denne k nadrazi
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 05.07.2008 07:25, Poraďte
Po 5 letech jsme se rozhodli omladit náš "vozový park". vybírali jsme mezi F. Mondeo, Mazda 6, Š Octávia, vše Combi, r.v. od 2004 a mladší a v naftě. Nakonec to vyhrála Š Octávia, i když jsme teď prodali Mazdu 626 Combi v benzinu, po 5 letech provozu absolutně bez problémů. Mazdice se nám hodně líbí, ale když jsme srovnávali ceny těchto 3 aut, tak to vycházelo + - 10 000,- rozdíl v ceně. Našli jsme si jednu Octu zde na Tipcarsu, je to bazar Andy- auta ze Sezimova Ústí. jelikož jsme ze Sev. Moravy, byli by jsme rádi, kdyby jste nám napsali Vy, kteří tuto firmu znáte, nebo s ní máte nějaké zkušenosti ať už negativní nebo pozitivní. Děkuji M.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 05.07.2008 07:34, RE: bez předmětu
anonym napisał:
pan Hrdlička a jeho tým opět nezklamal. Pomluvit jedničkovou octavku, a na závěr, ačkoliv se jej na to ve článku vůbec nikdo neptal, doporučit focuse (to opravdu ale opravdu nechápu proč), a astru.
Na to je jednoduché vysvětlení. Autoři nemohou mít dlouholeté zkušenosti s vlastnictvím všech vozů, to prostě není možné, tak píšou jen na základě krátkodobých zkušeností. Kdyby však na takové články reagovali lidé s dlouhodobými zkušenostmi s danými vozy, pak by se člověk mohl dozvědět více relevantních faktů. Jenže se naneštěstí jich chytají pouze AntiŠkoda pomlouvači, případně Škodafans.
Já vlastním Focus již devět let, kamarád má OI zhruba stejnou dobu. Mám najeto asi 150 tisíc km, on asi o 100 tisíc víc. A musím uznat, že jeho Octavia je po těch letech v daleko lepším stavu. Zejména její interiér je stále perfektní, můj Focus už příšerně vrže. Dále mi dost často odchází stabilizátory, on tyto problémy téměř neřeší. A takhle bych mohl ve výčtu drobných závad pokračovat...
Celkově mohu konstatovat, že obě auta netrpí žádnými velkými problémy, nicméně Octavia je prostě daleko lepší, pokud jde o dílenské zpracování a zejména je po letech provozu v zachovalejším stavu. Focus má své výhody, mezi než patří lepší podvozek nebo více místa na zadních sedadlech, ale korektní je přiznat, že svým zpracováním může Škodovce docela závidět.
Co jsem viděl druhou generaci Focuse a OII, tam je rozdíl snad ještě markantnější, čili člověk si musí vybrat, co preferuje. Pokud kvalitu srovnatelnou se střední třídou, je nepochybně lepší volbou Octavia. Pokud má řidič srdce sportovce, je lepší sáhnout po Focusu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 05.07.2008 07:40, RE: Poraďte
anonym napisał:
Po 5 letech jsme se rozhodli omladit náš "vozový park". vybírali jsme mezi F. Mondeo, Mazda 6, Š Octávia, vše Combi, r.v. od 2004 a mladší a v naftě. Nakonec to vyhrála Š Octávia, i když jsme teď prodali Mazdu 626 Combi v benzinu, po 5 letech provozu absolutně bez problémů. Mazdice se nám hodně líbí, ale když jsme srovnávali ceny těchto 3 aut, tak to vycházelo + - 10 000,- rozdíl v ceně. Našli jsme si jednu Octu zde na Tipcarsu, je to bazar Andy- auta ze Sezimova Ústí. jelikož jsme ze Sev. Morav...
Vyměnit Mazdu 626 za popelnici?Tak to si klidně do Andy dojeďte.Na takové vlastence tam čekají.A až si to povezete domů,tak klapky na uši a polštářek pod zadek,ať z toho vidíte na silnici.Není nad dobrou volbu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 05.07.2008 09:41, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Na to je jednoduché vysvětlení. Autoři nemohou mít dlouholeté zkušenosti s vlastnictvím všech vozů, to prostě není možné, tak píšou jen na základě krátkodobých zkušeností. Kdyby však na takové články reagovali lidé s dlouhodobými zkušenostmi s danými vozy, pak by se člověk mohl dozvědět více relevantních faktů. Jenže se naneštěstí jich chytají pouze AntiŠkoda pomlouvači, případně Škodafans.
Já vlastním Focus již devět let, kamarád má OI zhruba stejnou dobu. Mám najeto asi 150 tisíc km, on asi o ...
Ano, je jasné, že žádný z autorů nemůže být dlouhodobým uživatelem všech vozů, o kterých kdy píše, navíc ve všech motorizacích. Na to je jeden život docela krátký Oktávku první generace bych si v žádném případě nedovolil pomluvit, myslím si, že moje hodnocení je objektivní - obsahuje negativa i pozitiva. V článcích se snažím používat jen ověřené informace - zkušenosti servisů, majitelů, porovnávám s dříve vydanými články atd.. Psát pouze vlastní zkušenost (která může být úplně jiná, než mají další uživatelé) by byla chyba a jak jsem několikrát komentoval, jsou v sekci "zkušenosti uživatelů". Na konci jsem oktávku podrobil kritice pouze ve vztahu k ceně, která je opravdu vysoká. O focusu první generace v článku není ani zmínka, a navíc co se týče dílenského zpracování a kvality interiéru mohu vcelku souhlasit - viz. naše předchozí články. Focuse druhé generace a Astru třetí generace na konci doporučuji jako naprostro rovnocenné konkurenty. Také se mi u Focusu II nelíbí odporné plastové výplně dveří a v tomto je oktávka, nebo například Renault Mégane (zejména po modernizaci) daleko dále. Ale interiér a jeho materiály není vše. Focus to dostatečně nahrazuje například jízdními vlastnostmi, společně s Astrou pak prostorem na zadních sedadlech, šířkou interiéru či výbornými vznětovými motory. A pokud mohu Ford Focus, vůz srovnatelný s Octavií druhé generace, koupit ve stejném roku výroby, podobné výbavě a motorizaci o 50 - 100 tis. Kč levněji, je to rozhodně dobrá volba.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 05.07.2008 10:45, RE: Poraďte
anonym napisał:
Vyměnit Mazdu 626 za popelnici?Tak to si klidně do Andy dojeďte.Na takové vlastence tam čekají.A až si to povezete domů,tak klapky na uši a polštářek pod zadek,ať z toho vidíte na silnici.Není nad dobrou volbu.
Mazda 6 a Ford Mondeo patri do STREDNI tridy, Octavia - do NIZSI STREDNI. Konkurenci pro ni je Fokus, Mazda 3, Toyota Auris/Corolla Sedan atd, nikoliuv Avensis nebo Mondeo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 05.07.2008 11:00,
anonym napisał:
Vyměnit Mazdu 626 za popelnici?Tak to si klidně do Andy dojeďte.Na takové vlastence tam čekají.A až si to povezete domů,tak klapky na uši a polštářek pod zadek,ať z toho vidíte na silnici.Není nad dobrou volbu.
bych rek ze se tu chodi hadat deti se zakadni skoi a kazdy tvrdi ktere auto je epsi pode toho vcem je tatik vozi do skoy ,jinac znami koup oktavku 03 asi se 120tsici a ted ma 330 udea za tu dobu spojku oziska v predu ted zacina zatuhovat reguace turba jinac nic a taky ty stahovacky ae to mu v servise opravii za 500babu napockani
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 05.07.2008 12:17, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Ono to je taky možná nepřesným měřením pal. počítače. Měl jsem 2 Fábie 1,4 TDI a rozdíl ve spotřebě podle PC byl asi 1,5 l. Po dotankování měly obě spotřebu něco přes 4 litry. Naopak teď vlastním Octavii 1,9 TDI a ta ukazuje neustále 4,5 l dle displeje, spotřeba po dotankování však je přes 5 l při podobném stylu jízdy... No každopádně se jedná u obou těchto motorů o výbornou spotřebu.
Ale taky to palubním PC být nemusí. Pokud jezdí hodně po dálnici, musí s Fabií na plný plyn ve vysokých otáčkách, zatímco v Octavii ne.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 05.07.2008 12:26, RE: Dotaz....?
anonym napisał:
Milý pane,když bude někdo moc chtít tak to nepoznáte nikde,dá se to ztočit v řídící jedn. motoru,abs,atd.,někdo mě tvrdil,že to pozná z řídicí jedn. xenonů,ale myslím že kecá!!Spíše kupovat dle stavu auta,auto ježděné na dálky po hezkých dálnicích se 180.000km je určitě lepší než kruml ježděný po našich tankodromech a se 100.tis km!!!
Ten Někdo nekecal, alespoň pokud netrval na značce Škoda. Modely BMW cca od r. 1997 mají stav kilometrů zapisován nezávisle na několika místech, a právě i do řídící jednotky xenonů, do tzv. Light modulu. Před 3 lety jsem si tímto způsobem před koupí nechal prověřit vybrané auto, a světe div se - na tachu 180 tis km, v light modulu 380 tis km Tenkrát to ještě nikdo neuměl asi změnit, dnes už to údajně, dle slov toho mechanika, snad jde. Jinak prý novější 5r a 7r už jsou přes GSM modul připojeny někam do BMW centra a stav km už potom nezfalšuje nikdo. Ale nevím, zda to není nějaká speciální vábava.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 05.07.2008 12:30, RE: bez předmětu
anonym napisał:
bych rek ze se tu chodi hadat deti se zakadni skoi a kazdy tvrdi ktere auto je epsi pode toho vcem je tatik vozi do skoy ,jinac znami koup oktavku 03 asi se 120tsici a ted ma 330 udea za tu dobu spojku oziska v predu ted zacina zatuhovat reguace turba jinac nic a taky ty stahovacky ae to mu v servise opravii za 500babu napockani
Pán je Tatar ???
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 05.07.2008 13:40, RE: Poraďte
anonym napisał:
Mazda 6 a Ford Mondeo patri do STREDNI tridy, Octavia - do NIZSI STREDNI. Konkurenci pro ni je Fokus, Mazda 3, Toyota Auris/Corolla Sedan atd, nikoliuv Avensis nebo Mondeo.
Tady taky nikdo netvrdí, že patří do stejný třídy!!! A konkurence to je a pořádná, to si piš - to je furt to pitomý srovnávání aut jen ze stejný třídy, přitom se stačí mrknout výš, někdy i níž a dá se najít další vůz do výběru (teď nemám namysli srovnávání Audi A6 s Mini . Octavie si hraje na to, že patří výš než je, ale tam kde je zase trošku ,,přečuhuje", takže nějaký tříd mi sou u zadku. Tady jde o to, že za stejný, ne-li menší peníze, dostaneš mnohem lepší auto než Octavii!!! O to tady šlo, stačí pořádně číst. Zkrátka, jako ojetinu, za 350tis Kč, bych taky volil Mazdu 6, jednoznačně. Ani omylem starší model Octavie, proti novému ale nic nemám, ale za ty prachy, takovou chuděru? Ne. Za stejný peníze, můžu mít parádně vybavenou Mazdu 6 (a že dost jich bejvá s dobrou výbavou, narozdíl od Octavií), se stejným motorem (objemově), šestikvalt (u dieselu), atd....... ale s tim autem je navíc radost jezdit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 05.07.2008 13:50, RE: Poraďte
anonym napisał:
Mazda 6 a Ford Mondeo patri do STREDNI tridy, Octavia - do NIZSI STREDNI. Konkurenci pro ni je Fokus, Mazda 3, Toyota Auris/Corolla Sedan atd, nikoliuv Avensis nebo Mondeo.
jenže octavka vypadá že patří výš, vždycky stála na pomezí dvou tříd, proto není od věci ji srovnat s jiným, ,,vyšším" vozem, třeba se šestkou. vždyť pro šestku hraje cena i jako u novýho auta, za stejný prachy budu mít super vybavenou šestku (byť v základu) a nebo octavii za všemožný příplatky abych se alespoň přiblížil výbavě šestky - když už mam takový prachy utratit, tak za něco pořádnýho - není to smutný, že jiný, o dost lepší auto stojí ty samý prachy jako ,,holátko" octavie? cenou tedy do nižší střední třídy asi patřit nebude že?
zkrátka, kup ojetou šestku za ty prachy a je to
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 05.07.2008 13:56, RE: bez předmětu
anonym napisał:
bych rek ze se tu chodi hadat deti se zakadni skoi a kazdy tvrdi ktere auto je epsi pode toho vcem je tatik vozi do skoy ,jinac znami koup oktavku 03 asi se 120tsici a ted ma 330 udea za tu dobu spojku oziska v predu ted zacina zatuhovat reguace turba jinac nic a taky ty stahovacky ae to mu v servise opravii za 500babu napockani
no, tak se pochlub ty v čem jezdíš, nebo lépe řečeno - v čem tě tatík vozí do školy?! ,,známej tohleto a tamhleto........." bla bla bla. nikdo se tu nehádá, každej má prostě jiný zkušenosti, tak se o ně podělíme....... šestka je super, jen škoda té antikoro to je fakt, ale dá se to vychytat jak tu někdo psal, šel bych do ní. Octavia II neni zlá, ale...... víš jak, není s ní taková zábava :) A řešit u těhle dvou třídu? blbost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 05.07.2008 14:03,
jen si kup tu předraženou mrchu ať jsi na sebe hrdej a můžeš o tom povídat v hospodě jakej jsi udělal dobrej kup!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 05.07.2008 14:10,
nezda se me ze by M6 mela lepsi jizdni vlastnosti nez OII, jinak mam mimo jine 0II 1.6 a za rok mam najeto 6500km, takze za 4 roky bude mit 28000km a nikdo tomu nebude verit, pouzivam ji do mesta a na kratky vzdalenosti, na delsi trasy mam BMW 740, takze nevim proc by nemohla bejt auta se 4 rokama a malym najezdem
reagować
  1 ... 8 9 10 11


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.