Poniedziałek 30.06.2008 11:48,
rada
jezdil jsem s octávií 1.9TDI 66kw a nyní mám 2.0TDI 103kw vylepšenou na 134kw od Cimbu
1.9TDI - málo místa vzadu, mlhovky v předních světlech, výborný motor ikdyž slabší ale s oto větší životností, váha vzduchu - téměř spotřební materiál
2.0 TDI - silný motor, vůči 1.9 TDi o 0,5-1l vyšší spotřeba, ale poměr výkon/spotřeba pořád super(neznám nic lepšího), spotřeba oleje do 30 000km 1l na 10 000, po 30 000km 0,5l na 10 000km, po otevření 5tých dveří po dešti steče voda částečně do kufru, 6kvalt, delší servisní interval (rozvody po 120tis.km) celkově je lepší (16palc.kola v základu) udělaná ale servis i ND jsou zase o něco dražší... doporučuji brát kvalitní naftu, čas od času natankovat shell V-power Diesel, vyčistí to vstřiky a taky olej měnit po 15tis., long-life tam prostě nepatří! Taky jsem slyšel o praskání hlav u 2.0TDI ale je to myslím o tom, nehonit motor studený, hlavně v zimě, teď v létě je to asi jedno, a po nějaké zátěži ho dochladit pár min.navolnoběh, nebo posledních pár km zvolnit, oničem jiném to není. Taky najedu okolo 25tis.ročně, ale pořád se nafta vyplatí. Uvažoval bych možná o motoru 1.8 TSI(118kw 160k), který je hodně lákavý... ve srovnáním s 1.9tdi souhlasím, že ta životnost nebude asi taková, dnes se dělají motory vyhnané na co největší výkon a ten nájezd není takový u 2.0TDI jak u 1.9TDI, jede to ale podstatně líp ikdyž životnost je menší. přeji dobrou volbu při koupi...
reagować