0
powrót
 

diskuze k tématu: Octavia I 1.9TDi nebo Octavia II 2.0TDi - kterou vybrat?

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.06.2008 01:21, rada
Když máš tak malej nájezd km, tak si raději kup benzín! A do 350tis budeš hledat octavii II 2.0TDi hodně blbě a když najdeš tak bude mít dost najeto
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.06.2008 07:24, rada
Kup si Forda Mondeo(v benzínu)!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.06.2008 08:01, rada
Po městě ti stačí Fokus v benzínu nebo Mondeo , jede pěkně a ještě ti zbude na benzín. Oktavie je uměle předražená a díly jsou některé dražší jak u Forda. A závady, které píšeš mohou vzniknout, ale motor je VW takže tomu musí předchozí majitel pomoct svým přístupem.Pokud koupíš Octavii TD ojetinu kterou někdo v zimě proháněl za studena na řepkovou naftu tak se připrav na brzkou investici.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.06.2008 08:08, rada
Chrochtávku v žádným případě!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.06.2008 08:26, rada
Obecně Octavia je dobré auto (i když budí u mnohých zášť, nevím proč. Avšak nejdůležité bude najít auto ve slušném stavu po rozumném majiteli, který autu dával to co se má a nejezdil jako prase. Rozhodně bych volil Octavii II 2.0TDI, protože nabízí více místa vzadu, ještě větší zav.prostor a mnohem lepší jízdní vlastnosti i komfort jízdy. Motoricky je při správném zacházení 2.0 TDI spolehlivý, výkonný a úsporný motor. Jen je hlučnější pro chodce (uvnitř je relativně tichý). Doporučuji častěji měnit kvalitní olej, tankovat naftu shell Vpower a netrápit motor (nevytáčet když je studený, po delší cestě nechat chvilku běžet apod. maličkosti). Ještě jeden postřeh. Tato poh.jednotka je opravdu silná.-), disponuje skutečným výkonem 119kW 340Nm bez čipu a např. 2.0 FSI pouze 103 kW(navíc je potřeba Nat.98).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.06.2008 08:33, rada
Taky nevím, proč všichni musí mít předražené domácí auto. A co se forda týče, rozhodně ne Mondeo v naftě do r. 2003.

A pokud opravdu budeš chtět ochcáfku, tak raději Oct.1, za tu cenu, kterou píšeš, můžeš sehnat slušný auto.
Ale zkus se podívat ještě na jiné značky a porovnat ceny různých modelů. Jak bylo řečeno, škodovka je zbytečně předražená a za tu cenu koupíš jinu značku ve skvělým stavu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.06.2008 08:40, rada
Octavii 2.0TDI má pouze 103kw, tak nevím kde jsi vzal těch 119kw - možná tak RS
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.06.2008 08:51, rada
Radím koupit Octavii I. generace s motorem TDI 81 kw - jedná se o nejlepší tdi motor. Já osobně bych ale místo Octavie koupil Ford Focus 1.6 TDCi/ 80kw. Oproti Octavii má Ford mnohem lepší jídní vlastnosti, levnější servis, spolehlivist, útulnějsí interiér. Navíc zmíněná jednašestka je snad nejlepší diesel na světě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.06.2008 09:22, rada
Jestli má nachystáno 350 tis., tak to Mondeo by určitě nebylo do r. 03. Jestli trváš na naftě, tak bych se raději opravdu poohlédl po Focusu C-MAx nebo Mondeu v 2,0 TDCi , výběr je solidní a myslím, že jde o lepší volbu než Octávka. V benzínu by bylo možností spousta, za ty prachy koupíš i nového Focuse (ideální zajet do německa do autosalonů Ford, slevy jsou obrovské, hlavě loňské modely)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.06.2008 09:30, rada
Ac na me interier Octavie I pusobi lepe, volil bych Octavii II, pro cestujici prostornejsi auto, hlavne vzadu, lepsi podvozek, mene hluku uvnitr a hlavne je to auto konstrukcne o 8 let mladsi. Vyjma motoru. Pokud nejste zavodnik, 1.9 TDi 77kW Vam stacit bude, navic jezdi usporneji nez 2.0 TDi. Nebal bych se ani 2.0 TDi, protoze vice nez povest ma na motor vliv zachazeni predchoziho majitele.
Co se tyce Octavie I, taky neni spatna, technicky dobre udelana, akorat s prostorem je to horsi, na delsi cesty z vlastni zkusenosti je pro 4 dospele proste mala.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.06.2008 10:08, rada
S tím místem je to v O1 opravdu hodně hodně špatný. Auto je to všeobecně předražený, přehnaně chválený, o třídu posazený někde jinde, nepohodlný, tvrdý, hlučný, uvnitř vrzající... no prostě já už bych si to nekoupil. Nevím jak je na tom teda O2, ale jednička stojí za prd.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.06.2008 10:24, rada
Právě jsem OI tdi 81kw prodal a přestože vlastním i OII tdi a Passat 2,0tdi125kw dělal jsem to s těžkým srdcem. Motor v OI je bezkonkurenční a jak tak pozoruju vývoj už asi nebude překonán. Co se týká fordů tak po zkušenostech s mondeem nechápu obdivné výlevy na netových diskuzích. Poruchový, mdlý motor 2,2 , houpavé jízdní vlastnosti, interiér zaspal 20let. Jako ojetina víceméně neprodejný.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.06.2008 10:48, rada
Já teda mondeo nemusím, ale absolutně nechápu "obdivné výlevy" na ochcávku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.06.2008 10:50, rada
Souhlasím s Niky, po zkušenostech s Fordy nechápu jak někdo může opěvovat neporuchovost naftových motorů Ford a tvrdit že Octávie je předražená, ceny se drží vysoko proto že jsou kvalitní(viz všechny naftová auta s motory od VW). mám osobní zkušenost s PD 96kW ten je perfektní, ale i 81 kW je dobrý a úspornější.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.06.2008 11:24, rada
Je to tak s 2.0Tdi jsou velké problémy..nová hlava stojí 70.000 a na vrakáčích je k nesehnání. Není pravdou že za praskání hlav u těchto motorů může přístup předchozího majitele..blbost! Prostě to není dimenzované na tolik aby to bylo spolehlivý. Je fakt že jede super ale za tuhle cenu to nestojí. Doporučuju 1.9Tdi 77kw! Kdyz to necháš čipnout budeš se divit..pojede ještě líp jak dvoulitr a navíc tenhle motor to vydrží! Ten výkon je posazen tak nízko jen kvůli EURO4. V předchozích generácích opouštěl továrny i se 110kw!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.06.2008 11:48, rada
jezdil jsem s octávií 1.9TDI 66kw a nyní mám 2.0TDI 103kw vylepšenou na 134kw od Cimbu
1.9TDI - málo místa vzadu, mlhovky v předních světlech, výborný motor ikdyž slabší ale s oto větší životností, váha vzduchu - téměř spotřební materiál
2.0 TDI - silný motor, vůči 1.9 TDi o 0,5-1l vyšší spotřeba, ale poměr výkon/spotřeba pořád super(neznám nic lepšího), spotřeba oleje do 30 000km 1l na 10 000, po 30 000km 0,5l na 10 000km, po otevření 5tých dveří po dešti steče voda částečně do kufru, 6kvalt, delší servisní interval (rozvody po 120tis.km) celkově je lepší (16palc.kola v základu) udělaná ale servis i ND jsou zase o něco dražší... doporučuji brát kvalitní naftu, čas od času natankovat shell V-power Diesel, vyčistí to vstřiky a taky olej měnit po 15tis., long-life tam prostě nepatří! Taky jsem slyšel o praskání hlav u 2.0TDI ale je to myslím o tom, nehonit motor studený, hlavně v zimě, teď v létě je to asi jedno, a po nějaké zátěži ho dochladit pár min.navolnoběh, nebo posledních pár km zvolnit, oničem jiném to není. Taky najedu okolo 25tis.ročně, ale pořád se nafta vyplatí. Uvažoval bych možná o motoru 1.8 TSI(118kw 160k), který je hodně lákavý... ve srovnáním s 1.9tdi souhlasím, že ta životnost nebude asi taková, dnes se dělají motory vyhnané na co největší výkon a ten nájezd není takový u 2.0TDI jak u 1.9TDI, jede to ale podstatně líp ikdyž životnost je menší. přeji dobrou volbu při koupi...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.06.2008 12:04, rada
Nejsem zastáncem "levného českého auta". To už totiž neplatí. Při 30tis. najetých kilometrech bych do nafty nešel. Co se týče Octávie, tak I. generace je pro rodinu malá. Málo místa vzadu na nohy skoro žádné místo a pokud někdo sedí vzadu a před sebou má dvoumetrového chlapa, tak vzadu si může dát nohy tak max. křížem. Pokud bych si měl vybrat mezi 1.9 TDi nebo 2.0TDi, tak bych spíše volil 1.9TDi. 2.0TDi je opravdu celkem dost poruchový a o moc lépe to nejede. Pokud bych ale byl na místě kupujícího, tak bych se spíše díval na Octavii s benzinovým motorem. 1.6 74kW bohatě stačí. Taky to sice není kdovíjaký sportovní automobil, ale spotřeba kolem 7,5 litrů není až tak moc. Navíc je levnější pojištění a když se něco "posere", tak to není tak drahé jako u nafty.
P.S.: pro zastánce motoru 2.0TDi v Passatu: Mám korejský automobil starý 11 let, 1.8 85kW a honil jsem se s 2.0TDi Pasatem. Byli jsme naprosto vyrovnaní. On neměl šanci mi ujet, ale na druhou stranu já taky ne. A v té rychlosti kdy jsme se oba na to už vykašlali si myslím, že i spotřeba byla v tu chvíli téměř vyrovnaná. Takže ti co vychvalujou naftu od VW by se měli dosti zamyslet, že i 12 let starý motor dokáže v pohodě držet krok s o dost novějším motorem od VW. (Co se týče 1.9TDi, tak to nemá cenu ani komentovat). Pro námitky typu máš lehčí auto (hmotnost prázdného vozidla 1,3 tuny. Je to KIA CLARUS
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.06.2008 12:04, rada
Já jsem najel zatím ca 70.000 km (za rok a půl) s OII 2,0 TDI DSG. R.v. 2007. Zatím žádný problém jsem neměl, prohlídky vč. oleje po 30 tis, olej je potřeba hlídat a dolévat (loglife olege jsou jako voda a obecně víc ubývají). Auto určitě nehoním studené, ale jinak jezdím dost rychle, občas i v německu. Je velmi rychlé, snad má DSG trochu rychlejší stálý převod než manuál. Souhlasím s tím, že skutečný výkon po dobrém záběhu je vyšší než 103 kw papírových. Ale jinak v rodině (u VW r.v. 2006) jsme už prasklou hlavu 2,0 TDI opravdu měli. Snažil jsem se zjistit informace, bylo mi řečeno že konstrukce hlavy byla pozměněna, zesíleny stěny, snad to tedy bude u té mé z roku 2007 lepší? Ale k dotazu.. dát za oktávku 700000tis (dobře vybavená 2,0 TDI) se mi zdá prostě blbost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.06.2008 12:05, rada
Dobry den, z uvedenych bych nedoporucil zadnou - vybiral bych mezi 1.8T20v a 1.8 TFSI (ten ale asi nebude za 350 tis.) Duvod, naprosta spolehlivost, super jizdni vlastnosti - mimo zacpane mesto sice pojedete o litr az litr a pul benzinu vic, nez slavny nadmotor 2.0 TDI, nicmene benzinak je krasne pruzny a tichounky. Ve meste to bude zrat tak o 3l benzinu vice. Pokud trvate na nafte (coz ve meste nechapu), protoze za studena a pri rozjezdech je naftak hruza, tak doporucuji OI - 66 kw nebo 81 kw. Neznicitelne, vyborne - ackoli hlucne a moc nezerou...ta 81 docela i jede. Urcite ne PD - hlucnejsi, urcite ne mit DPF, protoze filtr se vam bude pri jezdeni mestem zacpavat, take se naftak bude dele zahrivat a v zacpe kolikrat i chladnout....petistupen nebo sesti stupen je jedno, zalezi jak jsou stupne naladene ....zdravim, preji stastnou ruku pri vyberu a hodne najetych km bez nehody a servisu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.06.2008 13:45, rada
Za 350tkc, kdyz naftu, tak O1 81kw. Ale jinak bych premyslel nad benzinovym Focusem II. Kombik je srovnatelnej velikosti s O1, na nohy mista vic, a na silnici se to chova taky o dost mravneji. Vim o cem mluvim, mam presne tu zminenou O1 a ESP pracuje mnohem casteji, nez bych si pral.
PS - na sestikvalt bych kaslal, to je kravina.
reagować
  1 2 3 ... 11


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.