0
powrót
 

diskuze k tématu: Octavia 1.8 TSI - dobré auto s ještě lepším motorem?

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 00:38, když 300km/h, tak vrátit diplom
anonym napisał:
Mám dotaz-jak je to s tou maximální rychlostí?Většina aut jí dosahuje právě již na předposlední nejvyšší stupeň,takže potom na ten nejvyšší musí jet logicky víc,tak proč se neuvádí maximální rychlost na nejvyšší stupeň?Nebo ten už je potom tak těžký,že v té vysoké rychlosti motor už nemá sílu se vytočit do maximálních otáček?A rozjede se tedy na víc než maximálku jen z kopce nebo po větru?Nebo jak to teda je?Dík za vysvětlení. Míra.
Kdybys chodil do školy a ne na pivo, tak bys věděl jak se u auta určuje maximálka. Převod je jedna věc, druhá ho utáhnout. Tak se udělají křivky tažné síly na jednotlivé stupně. Proti nim se vynesou odpory a kde se to protne tam to je. (trochu jsou problém doladit některé koeficienty). Pak hned vidíš že maximálka při pohotovostní hmotnosti je třeba 220 km/h, kdežto zatížené 200kg už třeba jen 215. Nebo že třeba pětka by snesla být delší či kratší. Nebo kolik vytáhne třeba do 3% svahu s takovým a takovým přívěsem. ...U dieselu je to pak složitější s tou regulátorovou větví, nafta je prostě shit i na výpočty hihi ...tacho je věc zcela nepodstatná to bych sem nepletl, mi to taky po městě ukazuje až 160, tacho je prostě zcela zavádějící ....Octavia by 300km/h zřejmě nedosáhla, i kdyby se tam dal delší diferák. Ty odpory kastle a v ložiskách, to od nějakách 180km/h začně brutálně skákat nahoru. Nehledě na pneu! Nakreslit pilu kde ke 300km/h (kde je motor na omezovači a krouťák kolabuje) je jedna věc, ale reál je víc než diametrálně jinde.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 08:45, RE: vykon?
anonym napisał:
Soráč, já zkusím tak 20 aut za rok různých značek (včetně třeba taky Lady vloni, ale i Q7 na straně druhé) a tohle je opravdu recenze k věci. Ono to chce trochu se povznést nad svoje emoce. Věřím vlastní zkušenosti.
Dobře, tak pojďme na věc konkrétně. Co Vám jako řidiči vadilo na Octavie 1.8 TFSI? Docela rád bych slyšel Váš názor.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 08:48, RE: když 300km/h, tak vrátit diplom
Ráďa napisał:
Kdybys chodil do školy a ne na pivo, tak bys věděl jak se u auta určuje maximálka. Převod je jedna věc, druhá ho utáhnout. Tak se udělají křivky tažné síly na jednotlivé stupně. Proti nim se vynesou odpory a kde se to protne tam to je. (trochu jsou problém doladit některé koeficienty). Pak hned vidíš že maximálka při pohotovostní hmotnosti je třeba 220 km/h, kdežto zatížené 200kg už třeba jen 215. Nebo že třeba pětka by snesla být delší či kratší. Nebo kolik vytáhne třeba do 3% svahu s takovým ...
Třístovka byla myšlena s nadsázkou a jak píšu jen (teoreticky). Samozřejmě, že praxe je jiná. Ale uznejte, že při použití o něco kratších pěti převodů, by dynamika celého motoru šla nahoru ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 09:32, RE: bez předmětu
Petr - TipCars.com napisał:
Osobně jezdím také autem s benzínovým motorem cca 15 let starým a spotřeba se pohybuje od 5,5-7,5 l/100 km podle toho kde jezdím...

Nevím jestli se na českých silnicích pořádají nějaké závody (já se jich rozhodně neúčastním), ale vím, že například po Praze se jezdí lehce nad limitem a když kolona jede tachometrových šedesát, jedu také ...

Ano, výkon se přetřásá a je to dobře. S rostoucí hmotností je potřeba i více výkonu. To je logické a nevidím na tom nic špatného. Ať si každý koupí auto, ja...
Prozradíte nám co máte za auto? Já mám Focus II Combi 1,6 benzín a dlouhodobou spotřebu mám 7,8 l/100 km. A to se snažím o úspornou jízdu. Před tím jsme měl Focus I hatchback, taky 1,6 benzín a tam jsme měl průměr za 3 roky asi 7,5 l/100. Těsně pod 7l/100 jsme se dostal snad jen jednout.
BTW: Nechystáte se na test motoru Duratec 1,6 Ti-VCT? Tenhle motor moc lídí v ČR nemá a nepodařilo se mi zatím sehnat žádné informace od uživatelů. Díky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 11:43, RE: vw
anonym napisał:
nový motor s 118kw však to už tu bolo Škoda je pozadu..Na VW Corrado rv.1988-93 G60 ale mať nebude...
To má být vtip??
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 12:04, RE: pokrok za každou cenu
anonym napisał:
Znovu musím připomenout že tento supermotor bude v obci žrát neuvěřitelných 10 litrů - jako tátovo wartburg v roce 1978 !
Mě žere auto ve městě i přes 25l/100 . Nevadí mi to a nikomu jinému do toho nic neni.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 15:54, RE: pro koho?
anonym napisał:
Kdyby Ford byly tak špatný auta, tak proč je Ford nejlepší dovozce za rok 2007? Mám osobní zkušenost ze soukromého života a z firmy s různými fordy (soukroné escort, focus I a II, firemní mondeo, transit, connect). Nedá se řict, že bych měl zásadní negativní zkušenost. Problémy byly, ale to se najde u každé značky.
Škodovky nejsou špatná auta, ale bohužel dost předražený.
Pokud se chcete bavit o vozovém parku v Africe, tak tam převládají staré diesel Mercedesy a hlavně japonský auta (Toyota).
Sc...
Byl jsem loni na Kapverdach. Taxiky tam, teda na ostrovu Sal, jsou pul na pul OctaviaII a Toyota Corolla sedan. Pokud srovnavate Skodu nebo VW s evropskou produkci, tak jsou urcite lepsi, nez Ford, Opel, Renault atd. Na Toyotu nebo Subaru nicmene koncern nestaci
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 16:56,
Nevím, proč všichni srovnávají Octavii s Mondeem, které je sice možná o něco lepší, ale cenově je někde úplně jinde a zkuste někdo na skoda-auto.cz komě konfigurátoru kliknout na vozy ihned k dodání - jsou min. o 50 000 Kč levnější a Octavia 1.8 TFSI v eleganci je za cca 580 000 Kč - a kde je to vaše mondeo, ba i focus?? navíc u Fordu moc vkusu zrovna nepobrali.....to dřevěný obložení palubky v Mondeu - prostě krása :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 17:01,
A taky by mě zajímalo, proč ty super Mondea tak rychle ztrácej na ceně, vždyť po pár letech stojí míň než Fabia
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 17:50, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Jezdit svižně neznamená hned, že někdo závodí. Ale je důležité jezdit i ohleduplně.To platí i o těch co se vlečou, a spí za volantem, a myslí sí, že když jedou pomalů, jedou samozřejmě i bezpečně. Abych žil a přežil vždy používám při řízení hlavu (už 42 let). Čím silnější a pružnější motor, tím je jízda bezpečnější, vyrovnaná, plynulá. A jak sám vím, nemusí to být vždy za cenu vysoké spotřeby, když se používá hlava. Je to ale o penězích, viz zmiňovaná 1,8 TSI.
V podstatě s Vámi souhlasím. Většina českých řidičů si ale dává rovnítko mezi jízdou podle předpisů a hlemýžděm. Na našich silnicích si maximální rychlost skoro každý překládá jako minimální. Když člověk jede na hranici max. rychlosti (skutečné, ne tachometrové), nebo i lehce nad ní, většinou se na něj hned někdo nalepí. Předjíždí se naprosto bez ohledu na zákazy předjíždění a bezpečný výhled, nepoužívají se blinkry. Každý asi uzná, že v průměru platí přímá úměra mezi cenou auta a mírou porušování předpisů. Pracuju v prostředí, kde má výkonné auto skoro každý a nakoupený výkon v každém případě svádí k jeho využití. Aby tomu člověk nepodlehl, musí mít v sobě nejspíš zabudovaný respekt k ostatním a pokoru, což se u nás evidentně moc nenosí. Němci nebo Američani mají ještě silnější a rychlejší auta a přesto jezdí ohleduplně. S Čechy to asi nejde po dobrém. Proto bych mimo povinné ručení zavedl poplatky za provozovaná auta podle jejich výkonu nebo podle produkce CO2. A hezky progresivně - do 50kW třeba 1000 Kč/rok a za 100kw třeba už 10000. Ať se všem machistům jejich machrování aspoň trochu prodraží. Ať na údržbu silnic přispívají hlavně motoristi a ne všichni bez rozdílu jako je to dneska. To, že dopravní policie docela kašle na silniční kontroly, je zase druhá věc. U nás se jízda podle předpisů asi opravdu nevyplatí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 17:51, RE: vw
anonym napisał:
nový motor s 118kw však to už tu bolo Škoda je pozadu..Na VW Corrado rv.1988-93 G60 ale mať nebude...
Proboha vzdyt to neni pravda!! Co rikate je nesmysl. Doporucuji vyndat si hlavu ze zadku a zacit premyslet nez neco napisete.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 18:23, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Prozradíte nám co máte za auto? Já mám Focus II Combi 1,6 benzín a dlouhodobou spotřebu mám 7,8 l/100 km. A to se snažím o úspornou jízdu. Před tím jsme měl Focus I hatchback, taky 1,6 benzín a tam jsme měl průměr za 3 roky asi 7,5 l/100. Těsně pod 7l/100 jsme se dostal snad jen jednout.
BTW: Nechystáte se na test motoru Duratec 1,6 Ti-VCT? Tenhle motor moc lídí v ČR nemá a nepodařilo se mi zatím sehnat žádné informace od uživatelů. Díky.
Jistě, prozradím, není to tajné. Mazda 323F (r.v. 1991) s motorem 1,6 16V. Najeto přes 300tis. km a zatím slouží bez problémů (ťuk-ťuk).

Ad. Duratec 1,6 Ti-VCT - nedokážu teď říct.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 18:27, RE: bez předmětu
anonym napisał:
A taky by mě zajímalo, proč ty super Mondea tak rychle ztrácej na ceně, vždyť po pár letech stojí míň než Fabia
Ta otázka je špatně položená. Správně by měla být - proč jsou tak drahý škodovky? Už jsem si jel koupit vybranou octávii, ale vedle stálo mladší mondeo lépe vybavené a bylo to jasný. Teď už se porovnávání octávie s čímkoli jenom usmívám.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 18:36, RE: bez předmětu
anonym napisał:
A taky by mě zajímalo, proč ty super Mondea tak rychle ztrácej na ceně, vždyť po pár letech stojí míň než Fabia
Protože na český auto jsou levný díly, a každej ho umí spravit, aspoň stará Blažková povídala. A taky táta měl favorita, pořádně se o něj staral a najel s ním 120 000 km za 10 let bez investic, teda až na spotřební v věci jako, výměna oleje, brzdový destičky, filtry, svíčky, kotouče, rozvody, čepy, tlumiče, ložiska, spojka, žárovky, táhlo ručky, jedno vyvaření a celolak.
A Franta teďka koukal na stránky AAAček, a maj tam vyvoněnou fabii v turbodýzlu za 300 000 v plný palbě v kůži na hlínách, za 4 roky najeto 38 000km, akorát má jednu vadu, musíí se sundat ty nálepky taxi po obvodu celýho auta.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 18:43, RE: bez předmětu
anonym napisał:
V podstatě s Vámi souhlasím. Většina českých řidičů si ale dává rovnítko mezi jízdou podle předpisů a hlemýžděm. Na našich silnicích si maximální rychlost skoro každý překládá jako minimální. Když člověk jede na hranici max. rychlosti (skutečné, ne tachometrové), nebo i lehce nad ní, většinou se na něj hned někdo nalepí. Předjíždí se naprosto bez ohledu na zákazy předjíždění a bezpečný výhled, nepoužívají se blinkry. Každý asi uzná, že v průměru platí přímá úměra mezi cenou auta a mírou porušo...
Toto už není debata k Octavii, přesto budu reagovat. Sám se snažím předpisy dodržovat a rychlostní limity také. Přesto žádné problémy nemám. A když si chce někdo předjet, ať si předjede. Občas to dělám i já, když vůz vpředu řídí řidič který si není příliš jistý (divně se např. vlní, nebo z nenadání brzdí, je nerozhodný atd.). Prostě ho předjedu a je to.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 20:34, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Protože na český auto jsou levný díly, a každej ho umí spravit, aspoň stará Blažková povídala. A taky táta měl favorita, pořádně se o něj staral a najel s ním 120 000 km za 10 let bez investic, teda až na spotřební v věci jako, výměna oleje, brzdový destičky, filtry, svíčky, kotouče, rozvody, čepy, tlumiče, ložiska, spojka, žárovky, táhlo ručky, jedno vyvaření a celolak.
A Franta teďka koukal na stránky AAAček, a maj tam vyvoněnou fabii v turbodýzlu za 300 000 v plný palbě v kůži na hlínách, za ...
A Franta má vždycky pravdu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 20:41, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Proč když se na silnici chováte údajně slušně, máte spotřebu o 2 litry vyšší než takovou, kterou udáváte při jízdě podle předpisů? To mi nějak nevychází. Většina recenzí aut - nejenom Vaše - neustále přetřásá výkon, rychlost, zrychlení, otáčky atd. Potom se máme divit, že se na českých silnicích pořádají závody a člověk, který dodržuje rychlost, je tam za blbce. Já jezdím s 10 let starým benzínovým autem za 6, přes zimu max 7 l ve smíšeném provozu a nemůžu si stěžovat. Pokud člověk používá při j...
Pan redaktor a český jazyk si spolu hold moc nerozumí.On spoléhá na to,že každý čtenář je vůl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 21:16, RE: pokrok za každou cenu
anonym napisał:
Mě žere auto ve městě i přes 25l/100 . Nevadí mi to a nikomu jinému do toho nic neni.
rozežraný koně patří na jatka
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 21:22, RE: bez předmětu
Petr - TipCars.com napisał:
Toto už není debata k Octavii, přesto budu reagovat. Sám se snažím předpisy dodržovat a rychlostní limity také. Přesto žádné problémy nemám. A když si chce někdo předjet, ať si předjede. Občas to dělám i já, když vůz vpředu řídí řidič který si není příliš jistý (divně se např. vlní, nebo z nenadání brzdí, je nerozhodný atd.). Prostě ho předjedu a je to.
Souhlasím, chovám se prakticky stejně. A k takovému stylu jízdy člověk nepotřebuje žádný extra motor. Menší výkon = menší spotřeba = menší cena = menší nutkání porušovat předpisy a jezdit agresivně. Že nejsem schopen předjíždět tak často jako někdo jiný, kdo dal za motor o 50000 víc, mě vůbec netrápí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 14:44, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Souhlasím, chovám se prakticky stejně. A k takovému stylu jízdy člověk nepotřebuje žádný extra motor. Menší výkon = menší spotřeba = menší cena = menší nutkání porušovat předpisy a jezdit agresivně. Že nejsem schopen předjíždět tak často jako někdo jiný, kdo dal za motor o 50000 víc, mě vůbec netrápí.
Na předjetí se ten výkon sakra hodí, je dost rozdíl, jestli někoho předjíždím 50 metrů nebo 100 metrů. Nehledě na blbečky, kteří předjíždění ztěžují zrychlováním.
reagować
  1 ... 3 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.