0
powrót
 

diskuze k tématu: Octavia 1.8 TSI - dobré auto s ještě lepším motorem?

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 14:49, RE: bez předmětu
anonym napisał:
V podstatě s Vámi souhlasím. Většina českých řidičů si ale dává rovnítko mezi jízdou podle předpisů a hlemýžděm. Na našich silnicích si maximální rychlost skoro každý překládá jako minimální. Když člověk jede na hranici max. rychlosti (skutečné, ne tachometrové), nebo i lehce nad ní, většinou se na něj hned někdo nalepí. Předjíždí se naprosto bez ohledu na zákazy předjíždění a bezpečný výhled, nepoužívají se blinkry. Každý asi uzná, že v průměru platí přímá úměra mezi cenou auta a mírou porušo...
Poplatky za výkon jsou nesmysl. Mám 107kW a předpisy dodržuju a vtip je v tom, že na dálnici mám stejnou spotřebu jako Fabia s 47kW. A ten výkon vám bude chybět, až v kopci dojedete supící náklaďák a kvůli slabému motoru ho prostě nepředjedete a nebo budete riskovat člní srážku při extrémně dlouhém předjíždění. Pokud si myslíte že výkon je jen na porušování předpisů a chcete ho zpoplatnit, tak aplikujete presumpci viny a měl byste mě zavřít předběžně pro znásilnění, protože na to mám výbavu. A nebo jen prostě závidíte.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 15:32, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Pan redaktor a český jazyk si spolu hold moc nerozumí.On spoléhá na to,že každý čtenář je vůl.
Pan redaktor se snaží se čtenáři komunikovat. Kdo se chce něco dozvědět, tak se to dozví i přes občasnou hrubku. Vůl jako Vy se nic nedozví, protože pro formu přehlédne obsah.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 15:35, RE: pokrok za každou cenu
anonym napisał:
Mě žere auto ve městě i přes 25l/100 . Nevadí mi to a nikomu jinému do toho nic neni.
Až nebude co dejchat, možná si na svá slova vzpomenete.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 15:39, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Nevím, proč všichni srovnávají Octavii s Mondeem, které je sice možná o něco lepší, ale cenově je někde úplně jinde a zkuste někdo na skoda-auto.cz komě konfigurátoru kliknout na vozy ihned k dodání - jsou min. o 50 000 Kč levnější a Octavia 1.8 TFSI v eleganci je za cca 580 000 Kč - a kde je to vaše mondeo, ba i focus?? navíc u Fordu moc vkusu zrovna nepobrali.....to dřevěný obložení palubky v Mondeu - prostě krása :)
No až zjistíte, že výkonům motoru na Oktávce neodpovídají výkony podvozku, tak to někde rozstřelíte a budete si moct říkat, že ta palubka byla hezčí než v tom Mondeu, které tudy projelo bezpečně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 15:57, RE: bez předmětu
anonym napisał:
A taky by mě zajímalo, proč ty super Mondea tak rychle ztrácej na ceně, vždyť po pár letech stojí míň než Fabia
To je prosté. Lidi si myslí, že ušetří, když si koupí malé auto a nejlépe české auto. O Fabii je pak větší zájem a svého kupce najdou i poté, co skončila její plánovaná životnost a najela dvojnásobek projektovaných kilometrů. Skutečnost je taková, že velké auto je udělané mnohem bytelněji, protože díky reálné ceně na něm není potřeba tolik šetřit. Poté co Mondeo najede stejný počet killometrů, je v lepší kondici než Fabia. Problém je ale při prodeji - podnikatel si ojeté nekoupí a normální rodina se ho bojí koupit. Kupce hledá hůř, cena jde dolů. Já z toho těžím, za cenu Fabie si koupím Mondeo a královsky a bezpečně se vozím. A světe div se - na náhradních dílech nezaplatím tolik jak u té Fabie, protože jich potřebuju míň a stejně nejsou nějak extra dražší, pokud nejsou vysloveně levnější.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 17:13, RE: vykon?
Petr - TipCars.com napisał:
Dobře, tak pojďme na věc konkrétně. Co Vám jako řidiči vadilo na Octavie 1.8 TFSI? Docela rád bych slyšel Váš názor.
Tak to je nedorozumění, reagoval jsem na původní příspěvek a nepsal jsem ironicky. Tento článek je opravdu k věci. Ten motor jsem zkoušel a není mu co vytknout. Snad jen by mohl být výfuk trochu naladěný - znám totiž i 2,0TFSI.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 17:14, RE: vykon?
anonym napisał:
Tak to je nedorozumění, reagoval jsem na původní příspěvek a nepsal jsem ironicky. Tento článek je opravdu k věci. Ten motor jsem zkoušel a není mu co vytknout. Snad jen by mohl být výfuk trochu naladěný - znám totiž i 2,0TFSI.
Z čehož doufám vyplývá, že nejsem autorem "přiblbého příspěvku". To je tím, že neukazujete nick nebo IP.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 17:23, RE: pro koho?
anonym napisał:
Byl jsem loni na Kapverdach. Taxiky tam, teda na ostrovu Sal, jsou pul na pul OctaviaII a Toyota Corolla sedan. Pokud srovnavate Skodu nebo VW s evropskou produkci, tak jsou urcite lepsi, nez Ford, Opel, Renault atd. Na Toyotu nebo Subaru nicmene koncern nestaci
Je fakt, že Octavia2 je oproti avensisu alespon uvnitr hezčí, ergonomičtější a působí při jízdě bezpečněji. Zabouchnutí dveří - myslím ten zvuk může v někom vyvolat pocit větší solidnosti u škodovky. Dvojkovou octavii nebudu soudit, protože se nevyrábí dlouho, aby se u ní začali projevovat nějaké vady. Akorád ví, že když jsme v ní bourali, nic se nám nestalo a pomalu to zrovna nebylo. Mazda 3, která se do nás trefila na tom byla o poznání hůře.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 17:29, RE: pro koho?
anonym napisał:
to je pravda srovnavat O II s Mondeem se neda... Porovnat se da tak maximalne s Fokusem a stejne je o Fokus porad nekde jinde... Jeste ze je mezi lidma tolik ortodoxnich skodovkaru, ale podle klesajicich prodeju jich ubyva, tak pozor panove v Boleslavi )))
Nevim pánové, Focus má fenomenální podvozek, to je pravda. Na ten Octavie 2 opravdu nemá. Ale využijete ho v extremu, nikoliv při běžné jízdě vrámci limitů. Nadruhou Focusu2 musím vytknout sedačky, jsou příšerný, tam je octavie o třídu jinde, a bohužel to samé ohlučnění. Ani ne tak od motoru, 2.0 TDCi je skvěle tichej, 1.6TDCi a 1.9TDi v Octavii přijde nastejno. Horčší je to na dálnici. U forda se hodně přenáší hluk od pneumatik a od proudícího vzduchu. Ve 150 už neslyšíte rádio, v Octavii je to OK. Další neduha focusu jsou materiály. Tvrdé výplně dveří. Interiér jako celek vypadá blbě. I Octavie v základu působí solidně a neurazí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 17:31, RE: pro koho?
anonym napisał:
No hlavně milej zlatej Ti asi uniklo že současná škoda je od tý z roku 94 díky veškerý technice VW a Audi značně rozdílná .. kritizovat škodu znamená že kritizuješ tyhle značky, a to je trochu tvůj malý omyl
Tak to neni uplně pravda. Kritizovat znamena, kritizovat VW a Audi počátku 90. let...oni si do Audinky nic špatnýho nedaj, to jenom nám strkají ten starej odpad, aby nahrabali....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 17:35, RE: bez předmětu
Koloděj napisał:
To je prosté. Lidi si myslí, že ušetří, když si koupí malé auto a nejlépe české auto. O Fabii je pak větší zájem a svého kupce najdou i poté, co skončila její plánovaná životnost a najela dvojnásobek projektovaných kilometrů. Skutečnost je taková, že velké auto je udělané mnohem bytelněji, protože díky reálné ceně na něm není potřeba tolik šetřit. Poté co Mondeo najede stejný počet killometrů, je v lepší kondici než Fabia. Problém je ale při prodeji - podnikatel si ojeté nekoupí a normální rodin...
No to Mondeo zase pro řidiče tak bezpečný neni, koukni na testy....hrudník celej červenej, ve fabii žlutej...Fabia má o 12 procent tužší karoserii než MK3....tak tu zase neházejte frajeřiny velký auto, velká bezpečnost. MK3 je super auto, ale bezpečnost na čelní náraz nic moc...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 18:33, RE: bez předmětu
Koloděj napisał:
Pan redaktor se snaží se čtenáři komunikovat. Kdo se chce něco dozvědět, tak se to dozví i přes občasnou hrubku. Vůl jako Vy se nic nedozví, protože pro formu přehlédne obsah.
Samozřejmě chyby jsou neomluvitelné, ale znáte to. Rychleji myslím než píšu a z časového presu nestíhám po sobě číst diskuzi ani testy občas ... a komunikovat se snažím co to jde. Ale času je málo ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 20:49, žádný důvod pro koupi motoru TDI?
Hned na úvod musím říct, že uznávám, že se jedná o hezkou recenzi a nemám ji v úmyslu jakkoliv napadat. Musím ale zareagovat na tuhle větu "Po svezení nevidím téměř žádný důvod pro koupi motoru TDI." A co třeba poloviční spotřeba ? Kolik tak najezdíte měsíčně v průměru kilometrů ? Já jezdím každý den do práce cca. 110 km + po pobočkách v ČR, SK a HU + další jízdy mimo cest do zaměstnání. Kdybych šel do tohohle super motoru, stála by mě každodenní cesta do zaměstnání přesně jednou tolik peněz tedy místo cca. 150 Kč rovných nebo necelých 300 Kč ?

Tak třeba tohle je zrovna ten důvod, proč koupit motor TDi...alespoň pro mě...Ale je pravda, že jezdím starší Audinkou 80 (B4) se starým, poctivým 90ti koňovým motorem. Pohybuju se kolem 4,5 - 5,0L nafty na 100...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 23:19, RE: :(
anonym napisał:
Škodovka mě vždycky dojme. Výbava elegance, cena 625 tis. Kč a i blbý rádio si musíš dokoupit.
nj BMW 845tis v zákl. a a maš blbí zadní okna na kličky tak co!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 23:21, RE: pro koho?
anonym napisał:
Úžasnej pokrok: zaplatit 700.000,- za nižší střední třídu a jezdit za 10 litrů/ 100km á 31,- Takový auto neprojde ani jako služebák v ČEZu.
ty seš pako
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 23:26, RE: pro koho?
anonym napisał:
to je pravda srovnavat O II s Mondeem se neda... Porovnat se da tak maximalne s Fokusem a stejne je o Fokus porad nekde jinde... Jeste ze je mezi lidma tolik ortodoxnich skodovkaru, ale podle klesajicich prodeju jich ubyva, tak pozor panove v Boleslavi )))
fukos je rozvrzaná motokára..Nezlob se na mě dokud nevyjelo nový mondeo tak uroven zpracování je otřesná..ted navíc se dělají cabriolety od fordu v itálii u pininfariny a taky děs. To nevíte co kde se utrhne a upadne!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 23:27, RE: pro koho?
anonym napisał:
Pávě zvažují koupi nového vozu, a tak jsem vyzkoušel i nového Focuse. Né že by tobylo špatné auto, ale v něčém má škodovka,"bohužel" navrch. Není škodovka zase tak špatné auto jak se tady píše. Je dost kvalitní.Problém je jen v ceně. A tak mně štve, jak si je škodovká jistá, a cenu drží.
ja trvdím, že zpracovaní u Forda je prostě špatné a tím se schazuje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 23:33, RE: pro koho?
anonym napisał:
Já teda nevím, kdo tady plácá, ale třeba nová Mazda 6 (jestli jste si nevšiml auto o třídu výš) stojí ve výbavě TE a 5 dvéř s motorem 2.0 (108 KW) 705 tis. Kč a ve výbavě už má i ESP v základu (v Octavii jen za příplatek). Objednejte si u Škodovky TSI a stejnou výbavu a zjistíte, že jste na stejné sumě . Je pravda, že motor TSI je o něco více výkonný, ale to pro mě není nejdůležitější parametr.
souhlas..Já bych volil Mazdu 6 nebo Toyotu Avensis.stojí stejně ale vybava a kvalita i vzákladu je lepší.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 23:42, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Proč když se na silnici chováte údajně slušně, máte spotřebu o 2 litry vyšší než takovou, kterou udáváte při jízdě podle předpisů? To mi nějak nevychází. Většina recenzí aut - nejenom Vaše - neustále přetřásá výkon, rychlost, zrychlení, otáčky atd. Potom se máme divit, že se na českých silnicích pořádají závody a člověk, který dodržuje rychlost, je tam za blbce. Já jezdím s 10 let starým benzínovým autem za 6, přes zimu max 7 l ve smíšeném provozu a nemůžu si stěžovat. Pokud člověk používá při j...
jo výkon nepotřebuješ..ty seš trouba se škodou 120...Nebo možná socialistický pracovník co k výkonu práci taky nepotřeboval žadný výkon :)))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 23:46, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Jezdit svižně neznamená hned, že někdo závodí. Ale je důležité jezdit i ohleduplně.To platí i o těch co se vlečou, a spí za volantem, a myslí sí, že když jedou pomalů, jedou samozřejmě i bezpečně. Abych žil a přežil vždy používám při řízení hlavu (už 42 let). Čím silnější a pružnější motor, tím je jízda bezpečnější, vyrovnaná, plynulá. A jak sám vím, nemusí to být vždy za cenu vysoké spotřeby, když se používá hlava. Je to ale o penězích, viz zmiňovaná 1,8 TSI.
souhlasím...moje zkušenost je takova, že s autama nižším výkonem jsem jezdil více agresivněji..Ted mam Camry 2.4 a užívám si té pohody a naopak ikdyž mám daleko silnější motor něž jsem měl jsem mnohem klidnější řidič !
reagować
  1 ... 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.