Warning: strpos(): Empty needle in /home/ebm/www/tipcars6/moduly/interlink/interlink.php on line 78
Diskuze - Majitel Octavie: Chytil jsem horší kousek, nebo je to normální?
0
powrót
 

diskuze k tématu: Majitel Octavie: Chytil jsem horší kousek, nebo je to normální?

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.06.2008 08:31, RE: Horolezec-29 - mám 1.8 20V - a jsem tuze spokojený (!)
anonym napisał:
Myslím že jeden z mála objektivních článků na Lidovkách o Octavii vůbec. Jde o to, že spousta lidí Škodu a zejména Octavii haní, ale mám za to, že je to jen typicky česká závist, že nemohou mít tak pěkné a spolehlivé auto sami. Ale to bychom odvedli řeč jinam..

K autorovým dotazům: měl jste vážně buď štěstí na špatný kus (to se mi však nezdá), pravděpodobnější se jeví spíše onen pochybný "prověřený původ" ? Co to je??
Kamarád Vám to jen tvrdil, že je to tzv. zabavený leasing, nebo jste měl k di...
jen, drobnost, nevím co jste zač, ale takové auto dnes již MŮŽE mít každý, bohužel málokdo je takový maoloměšťáček jako Vy a bere auto jako nějaký symbol povýšenosti a osobního úspěchu. Normální jen prostě jezdí a dělí se o poruchy či spokojenost (většině to ani za to nestojí...) . Nechci Vám brát iluze, ale dá se parádně žít i bez takové "zbytečnosti" jako je auto. V berlíně ho nevlastní 60% obyvatel a také žijí a závist....co dál dodat. Auto vlastním, jistě ale nikomu nezávidím, v dnešní době ekologie a bordelu na silnicích se za něj spíše stydím....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.06.2008 08:32, Každej by opravoval doma........
Je sranda jak 80% čechů by opravovala či opravuje doma ale když si jde koupit ojeté auto které nemá servisku tak si oněch 80% ťuká na čelo.
Jinak Škoda=škoda peněz. Snad se majitel poučil......
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.06.2008 08:40, RE: Horolezec-29 - mám 1.8 20V - a jsem tuze spokojený (!)
anonym napisał:
Myslím že jeden z mála objektivních článků na Lidovkách o Octavii vůbec. Jde o to, že spousta lidí Škodu a zejména Octavii haní, ale mám za to, že je to jen typicky česká závist, že nemohou mít tak pěkné a spolehlivé auto sami. Ale to bychom odvedli řeč jinam..

K autorovým dotazům: měl jste vážně buď štěstí na špatný kus (to se mi však nezdá), pravděpodobnější se jeví spíše onen pochybný "prověřený původ" ? Co to je??
Kamarád Vám to jen tvrdil, že je to tzv. zabavený leasing, nebo jste měl k di...
životnost nových vozů na max. 150 tis km???? Nějaké komplexy tam asi budou....nebo to povídáš doma ženě, proč nechceš přesedlat z té škodovácké laciné plečky, s nejhorším motorem a stáří 10 let??
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.06.2008 08:55, bohuzel ne pouze skodovka
Dekuji vam za velmi zajimavy prispevek. Jsem vlastnikem Ford Mondeo TD. Nevim zda vas to utesi, ale na muj "fond oprav a udrzby" jsem nucen vydavat 300-350 euro mesicne. Caste potize se vstrikovaci pumpou Lucas, vymena rozvodoveho remene po 60 tisici kilometrech ( 600 euro) a jine "drobnosti" , komplikovana udrzba delaji z tohoto auta upira moderni doby. Rozhodne vim, ze moje pristi auto bude pochazet z z asijske produkce. Tzn Toyota, Nissan, Kia.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.06.2008 08:57, RE: bohuzel ne pouze skodovka
anonym napisał:
Dekuji vam za velmi zajimavy prispevek. Jsem vlastnikem Ford Mondeo TD. Nevim zda vas to utesi, ale na muj "fond oprav a udrzby" jsem nucen vydavat 300-350 euro mesicne. Caste potize se vstrikovaci pumpou Lucas, vymena rozvodoveho remene po 60 tisici kilometrech ( 600 euro) a jine "drobnosti" , komplikovana udrzba delaji z tohoto auta upira moderni doby. Rozhodne vim, ze moje pristi auto bude pochazet z z asijske produkce. Tzn Toyota, Nissan, Kia.
Na ford mam taky malinko averzi ale s KIOu to asi nevyhrajes..........
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.06.2008 09:18, RE: bez předmětu - Horolezec-29
anonym napisał:
Jinak se podívejte do Západní Evropy: většina obyvatel po ujetí 200.000 km auto již prodává a kupuje nové. To že u nás jsou lidé schopní koupit takový vůz i s 250.000 km je věc jiná .-)
Samozřejmě, že jsou auta konstruována na určitou životnost, ale rozhodně se nedá říct, že to je 150 000 km. Záleží přece na ceně vozidla. Od auta typu Hyundai Getz nebudu očekávat stejnou životnost, jako třeba od Superba, a nebo dále od BMW řady 7. Věřte, že jsou vozidla, která vydrží i hodně přes 500 000 km. 100 000 vydrží při slušném zacházení i lecjaká motorka.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.06.2008 09:24, Porovnani
K porovnani nabizim 9 let stareho Accorda s dnes najetymi 212.000 km. Za posledni 4 roky (a asi 60.000 km) jsem jednou menil synchron na prevodovce, jednou tlumice (byly jeste puvodni) a nekolikrat oleje. Tot vse. Kde tedy porad delaji ti "koncernovci" chyby?!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.06.2008 09:26, RE: Horolezec-29 - mám 1.8 20V - a jsem tuze spokojený (!)
anonym napisał:
jen, drobnost, nevím co jste zač, ale takové auto dnes již MŮŽE mít každý, bohužel málokdo je takový maoloměšťáček jako Vy a bere auto jako nějaký symbol povýšenosti a osobního úspěchu. Normální jen prostě jezdí a dělí se o poruchy či spokojenost (většině to ani za to nestojí...) . Nechci Vám brát iluze, ale dá se parádně žít i bez takové "zbytečnosti" jako je auto. V berlíně ho nevlastní 60% obyvatel a také žijí a závist....co dál dodat. Auto vlastním, jistě ale nikomu nezávidím, v dnešní dob...
Vy jste mi nerozumněl, bohužel: mluvil jsme o tom, jak se tu často haní zn. Škoda, která v posledních 15 let předběhla i ty vyhlášené jiné evropské značky.. A o tom to je.
Netahejte do toho ekologii. To je na jiné články.
S pozdravem Horolezec-29
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.06.2008 09:27, RE: Horolezec-29 - mám 1.8 20V - a jsem tuze spokojený (!)
anonym napisał:
životnost nových vozů na max. 150 tis km???? Nějaké komplexy tam asi budou....nebo to povídáš doma ženě, proč nechceš přesedlat z té škodovácké laciné plečky, s nejhorším motorem a stáří 10 let??
ona to vážně není plečka, my jsme s Octavií tuze moc spokojeni.. Kdo není spokojen jsou ti, kteří jezdí ve 20 let starém favoritu nebo 15 leté Felicii.
Nic proti, ale vážně: jsme spokojení Ale kdo chce psa bít, hůl si najde vždy. A o tom je tato diskuse.
Horolezec-29
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.06.2008 09:28, RE: Horolezec-29 - mám 1.8 20V - a jsem tuze spokojený (!)
anonym napisał:
životnost nových vozů na max. 150 tis km???? Nějaké komplexy tam asi budou....nebo to povídáš doma ženě, proč nechceš přesedlat z té škodovácké laciné plečky, s nejhorším motorem a stáří 10 let??
Ještě Vám zkpíruji sem příspěvek níže, co píši, jak je to s těmi 150.000 km:

Máte to tu 3x, a tak to napíši sem: dnešní vozy jsou konstruovány buď na 150.000 ujetých km (aby toto vydržely bez větších závad) nebo na dobu 6 let. Poté se bere takový vůz na hranici své životnosti.
Zvyk, že auto odjezdí v české kotlině 300.000 i 500.000 km je dáno naší 60 letým odříznutím od zbytku světa a slabou kupní silou většiny obyvatel.

Tahle informace je z Německa, z autosalonu VW, a platí i pro Škoda-Auto. Dozvěděl jsem se jí při event. nákupu nového vozu v cizině a s tím spojených záruk.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.06.2008 09:28, RE: je to furt škoda
anonym napisał:
Jak píši výše: proč jste si Škodu kupoval? Mohl jste jiné. Koupit si uato se 120.000 km (a kolik je navíc ještě stočeno???) a čekat zázraky mi přijde nefér.. Doma máme ještě Peugota, a ten se rozsypal po 30.000 km. Jak vidíte nevybarete si.. .-)
No zazraky po 12tisicich zrovna ne, ale cekat, ze se zacne auto rozkladat je opravdu prilis. Navic me fascinuje pristup autorizovanych servisu a automobilky, kteri jsou schopny jen premontovavat velke moduly a nikoliv skutecnou opravu s vymenou rozbite soucastky. Ty ceny jsou taky jak od Porsche. Mam asiata, koupenyho se 120tis, najeto 50tisic, opravy v podstate zadny (tesneni, brzdove kotouce) a ceny dilu i s praci ve velkem servisu polovicny a to ne ty nejlevni v nabidce - porovnaval jsem si to s podobnymi s felicii a fabii a neprisel jsem na to, proc si nekdo skodovku vubec kupuje - drahe ojete auto s drahymi dily a po 100tisicich nespolehlive. Skoda penez
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.06.2008 09:35, RE: Porovnani
anonym napisał:
K porovnani nabizim 9 let stareho Accorda s dnes najetymi 212.000 km. Za posledni 4 roky (a asi 60.000 km) jsem jednou menil synchron na prevodovce, jednou tlumice (byly jeste puvodni) a nekolikrat oleje. Tot vse. Kde tedy porad delaji ti "koncernovci" chyby?!
Skodovky se delaji do mist, kde jsou jejich autorizovane servisy - takova skryy doplatek za auto. No a japoncum nezbyva nic jineho, nez delat auta, ktery budou 15 let jezdit i v mistech bez "jejich" servisu a nedelat nikde ostudu znacce. Do skodovky klidne navrhnou vec oznacenou jakou spotrebni dil, do japonce si to nedovoli. V africe jezdi nissany, toyoty a mercedesy - vsechno kupovany ojety nekde v EU, proc asi tyhle znacky? Vzhledem to nebude.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.06.2008 09:39, RE: je to furt škoda
anonym napisał:
Já koupil mazdu premacy ditd se 115000 a dnes po 3 letech , převážně jezdím Prahu a okolí, občas dálku, má najeto 165000. A opravy kde nic tu nic.
Já kupoval Ochcávku 1,9 66kW při 146 000, dneska má najeto 375 000, (spotřeba Brusel Praha 4,5 l/100 měřeno podle nádrže - ne podle počítadla) a budu u ní příští týden dělat druhý servis po 90 000. Za první velký servis (to byla jiná - služební Ochcávka, před čtyřma rokama) dal zaměstnavatel v autorizovaném servisu 17 000, já teď nakoupil díly za 2000 + olej a taky to jde. Závady? Prasklý setrvačník (nebo jak se to jmenuje) za 30 000 Kč hned na začátku. Budu měnit chladič (1700 Kč) - dostala chudinka pár zásahů zepředu. A to je vše. Holt jsem měl štěstí...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.06.2008 09:46, RE: to už tady bylo
anonym napisał:
Tohle tedy není nová recenze. Už jsem jí tu jednou četl. Nebo že by to bylo někde jinde? Jinak recenze dobrá leč pár let stará.
Auto z roku 1999, autor ji pouzival 4 roky a predtim jezdila 2,5 roku, takze recenze bude stara cca 2-3 roky.

A tradicni reakce k tematu - pokud si nekdo mysli, ze si clovek koupi nove auto na jezdeni 10 tisic nebo dokonce mene km rocne a po nekolika malo letech ho proda do bazaru (nebo si ho necha zabavit) a zaroven to auto je bez zavad a udaje na tachomtru odpovidaji skutecnosti, pak je takovyto kupujici znacne naivni. A kdyz od toho auta ceka bezporuchovost, tak je naivni dvojnasob.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.06.2008 10:24, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Nevim kde jste vzal, že jsou auta dělána na 150 tis. km ????Větší blbost už sem dlouho neslyšel.... Jinak Škodovkou jezdim octavií 1.6 FSI/85kW a maximální spokojenost.
Není to tak jak tady prezentuje.. auta jsou dělána tak aby do těchto km vydržela bez velkých nákladů na servis. Ne že se po 150tis. rozsypou. Pouze už je šance že se budou dělat brzdy tlumiče podvozek něco na motoru apod. takhle to je.
Je to ohromný pokrok, není dávno doba kdy se tohle začlo dít u aut v 50000km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.06.2008 10:26, RE: bez předmětu - Horolezec-29
anonym napisał:
Jinak se podívejte do Západní Evropy: většina obyvatel po ujetí 200.000 km auto již prodává a kupuje nové. To že u nás jsou lidé schopní koupit takový vůz i s 250.000 km je věc jiná .-)
ale prosimtě .. není to většina obyvatel ale většina firem. neměj iluze že někde jinde nekupují lidi ojetá auta. Kupují a jak.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.06.2008 10:30, RE: Porovnani
anonym napisał:
K porovnani nabizim 9 let stareho Accorda s dnes najetymi 212.000 km. Za posledni 4 roky (a asi 60.000 km) jsem jednou menil synchron na prevodovce, jednou tlumice (byly jeste puvodni) a nekolikrat oleje. Tot vse. Kde tedy porad delaji ti "koncernovci" chyby?!
že ty. Já mám accorda 2004 najeto nyní 210tisíc - dělalo se první poslední jak u každýho jinýho auta když udeří cca 200tisíc.
To že chlápkovi se škoda sere je tím že koupil slepenej vylítanej blázinec. Jinak auta od vw jsou velice kvalitní, ostatně jako i jiné automobilky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.06.2008 10:32, RE: Porovnani
anonym napisał:
Skodovky se delaji do mist, kde jsou jejich autorizovane servisy - takova skryy doplatek za auto. No a japoncum nezbyva nic jineho, nez delat auta, ktery budou 15 let jezdit i v mistech bez "jejich" servisu a nedelat nikde ostudu znacce. Do skodovky klidne navrhnou vec oznacenou jakou spotrebni dil, do japonce si to nedovoli. V africe jezdi nissany, toyoty a mercedesy - vsechno kupovany ojety nekde v EU, proc asi tyhle znacky? Vzhledem to nebude.
a vw bmw a audi. jen fordy citrouše a pežoty tam nikdo nechce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.06.2008 10:52, RE: Porovnani
anonym napisał:
Skodovky se delaji do mist, kde jsou jejich autorizovane servisy - takova skryy doplatek za auto. No a japoncum nezbyva nic jineho, nez delat auta, ktery budou 15 let jezdit i v mistech bez "jejich" servisu a nedelat nikde ostudu znacce. Do skodovky klidne navrhnou vec oznacenou jakou spotrebni dil, do japonce si to nedovoli. V africe jezdi nissany, toyoty a mercedesy - vsechno kupovany ojety nekde v EU, proc asi tyhle znacky? Vzhledem to nebude.
Byl jsem 2roky v Lybii-rozvojová země.95% aut tam jezdí japonských-hlavně toyota,nissan-datsun,mazda-většinou hranaté modely z 80 a pak 90let.Proč asi??Autorizované servisy tam prakticky neexistují,pouze jsou tam garážové servisy a díly se berou z vraků.škodovku nebo peugeot tam vidíte maximálně jako odstavený vrak u silnice....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.06.2008 11:16, RE: Porovnani
anonym napisał:
Byl jsem 2roky v Lybii-rozvojová země.95% aut tam jezdí japonských-hlavně toyota,nissan-datsun,mazda-většinou hranaté modely z 80 a pak 90let.Proč asi??Autorizované servisy tam prakticky neexistují,pouze jsou tam garážové servisy a díly se berou z vraků.škodovku nebo peugeot tam vidíte maximálně jako odstavený vrak u silnice....
Jasne starsi japonci byli nejlepsi drzaky ale jestli to plati jeste dneska to bych rad vedel taky mam jenom ty nejlepsi zkusenosti ty auta se fakt povedly co se tyce kvality
reagować
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.