0
powrót
 

diskuze k tématu: Jakou spolehlivou ojetinu?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, česká vozidla, japonská vozidla, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.03.2007 14:27, RE: Ale jo
Šakal napisał:
Na silnicích jezdí spousta bláznů, to je pravda, ale na druhou stranu je fakt, že lidi ve slabších autech strašně rozčiluje, když je někdo brutálně jistě předjede a oni na to nestačí. Já si v žádném případě nepotřebuji nic dokazovat (z toho jsem už vyrostl, navíc bych častěji vyhrál, než prohrál), ale je pravda, že nejezdím úplně podle předpisů. Může mě, ale prcek vzít, když předjedu někoho ve městě a on na mě začne blikat, troubit a ukazovat prostředníčkem, že jsem jednička Jestliže nikoh...
Jo, abych nezapoměl: pane Vaculíku, dneska s Vámi musím zcela souhlasit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.03.2007 14:44, RE: Pěkný článek!
Driver napisał:
Pane Vaculíku,
to, že skáčete s Loganem čtyřmetrové skoky, to bych ještě pochopil, Logan je třeba řádně otestovat, tváří se přeci jako robustní lidovka.... :o)

Ale že ty Oktávky nenávidíte kvůli (de)mentalitě jejich řidičů tak, že budete hopsat a krosit i s nima - tak to je mazec. Protože Oktávia je na předek nízká a ve spojení s TDI vepředu je lízátko jen kousek od země.

Ale jinak Vás plně chápu, najezdím toho hodně a když vidím Octaviu, nejhůře s TDI, tak podvědomě čekám nějakou prasárnu...a...
Nejlepčí je octáfka v tedéičku stříbrné metle v kombajnu a plné palbě táhne dobře wodspodu...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.03.2007 14:45, RE: Ale jo
Šakal napisał:
Jo, abych nezapoměl: pane Vaculíku, dneska s Vámi musím zcela souhlasit.
Štve mě ta 50-ka když na některých usecích se dá jet v klidu 70,tak třeba někoho předjedu nedojíždím ani netroubím,tak by se neměl rozčilovat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.03.2007 15:02, RE: Ale jo
Ryšár napisał:
Při přečtení nadpisu jsem si hned zatipoval a trefil jsem se do prvních dvou Nissan a Octavia. Co se týče Nissanu, přesně tento typ si koupil na začátek podnikání náš hospodský jako ojetinu. Jezdil skutečně cestou necestou, choval se k tomu s vědomím, že to jen na začátek a po roce si koupí něco lepšího a nového. A ejhle! I když se "vypracoval" (manželce koupil novou Lagunu, sám má ještě dodávku) s Nissanem se loučil po neuvěřitelných šesti letech náročné služby. Nové je opět Nissan.
Octávka...
Toho už jsem si Ryšáre dávno všiml, že značka Škoda je u Vaculíka trnem v oku, hold silný soupeř. Zřejmě mu to taky dalo hodně práce a přemlouvání se, když vychválil TDI
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.03.2007 15:22, RE: Ale jo
anonym napisał:
Toho už jsem si Ryšáre dávno všiml, že značka Škoda je u Vaculíka trnem v oku, hold silný soupeř. Zřejmě mu to taky dalo hodně práce a přemlouvání se, když vychválil TDI
Tak samozrejmne kazdy ma sve favority a pak auta ktera nema rad, ale u profesionala se ceka to, co prave pan Vaculik udelal, zkusit se povznest nad sve osobni sympatie ci antipatie a napsat proste neco, o cem neni pochyb, asi vsichni uznate, ze TI 66kw se za ta leta ukazala jako opravdu velmi spolehliva jednotka s minimalnimi naklady a opravdu nizkou spotrebou, dani za to je hlucnost, ale octavia po faceliftu 2001 uz je, rekl bych pro bezneho motoristu odhlucnena dostatecne. Commonraily jsou krasne stroje, ale porad tak nejak jsme se nedockali spolehlivosti hodne TDI. Zatim dokazaly jen vysoky vykon, kultivovanost, ale temer vsechny maji problemy. Vypada to akroat, ze prvni opravdu spolehlivy commonrail je 1.4 HDI/TDCI a 1.6 HDI/TDCI uz tech se zaim neprojevilo opravdu nic a spotrebu maji vybornou, jen si myslim, ze te silensji 1.6 chybi sestvikvalt v manualu. Dostala ho jen v automatu. A pak tne filtr pevnych castic, spotreba je horsi, akcelerace taky. Nevidim moc duvod koupit ho s filtrem kdyz je drazsi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.03.2007 15:23, AUDI 100
Velice pekny clanek, naprosto se vsim souhlasim, snad bych jeste dodal jeden vuz a to AUDI 100 2.5 TDI Quattro, roky vyroby 1993 - 1994. Tyto vozy, ackoliv uz 12 13 let stare, jsou vubec nejlepsi auta, jaka kdo kdy vyrobil. Za 120 tis. dostane kupec hoooodne muziky, navic petivalcove turbodiesly jsou snad nejlepsi motory AUDI / VW vubec ! Tuhost karoserie, bohata vybava, minimum poruch a 6-kvalt cini z techto vozu skutecne matadory. Skoda jen, ze tech quatter je tak malo !
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.03.2007 15:51, Felda
Na svou feldu jsem si dal čtrnáctky a širší pneu, sedí to jak prase, v poho se chytám na všechny ty octávie, bmw, audi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.03.2007 15:55, Spolehlivost vozů je závislá i na uživateli
Většina vozů je stavěna tak, aby se při slušném zacházení servis téměř nepotřeboval. I levné vozy jako Fiat, Renault nebo Citroen nedělají velké potíže, pokud se s nimi jezdí spíše úsporným stylem.
Problémy začnou, jezdí-li někdo závodně vozem, který na to nebyl stavěný. Motory se přehřívají, hlavy kroutí, těsnění kazí. Nejlepší metoda je, koupit si vůz o třídu silnější, než potřebuji. Při předjíždění mám bezpečnost, jinak ale všechny agregáty šetřím a nepřetěžuji.
Výsledkem je bezporuchovost a dlouhá životnost vozu, nízká spotřeba je ovšem také argument.
Já jezdím v současnosti s masařkou 270CDI 170 HP a kombi, superauto, úsporné a pohodlné, jenom se nesmí šlapat na plyn až k podlaze. Mám zatím 178 tisíc km bez poruchy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.03.2007 16:00, RE: Ale jo
anonym napisał:
Štve mě ta 50-ka když na některých usecích se dá jet v klidu 70,tak třeba někoho předjedu nedojíždím ani netroubím,tak by se neměl rozčilovat.
Já se vždycky směju když se někdo lepí na moji nenápadnou primeru v kombiku-hlavně ty hrozné fabie.Přitom moje auto má zrychlení 0-100 za 9.8s a jede tach.220kmh.Jedu v levém pruhu-z pravéhu připojovacího se řítí fabie,plynule zrychluji do mírného kopce 100,120,140 pak už nestíhá a já jedu na trojku)(jde do 160kmh).Ale to je jenom když mám náladu.Nejhorší je že pak z kopce jim to rázem jede 170 a oni mají plyn na podlaze-prostě jezdí co to dá.Horší je kdyby jim tam někdo vlítl.Blázni!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.03.2007 16:01, RE: Felda
David_Logins napisał:
Na svou feldu jsem si dal čtrnáctky a širší pneu, sedí to jak prase, v poho se chytám na všechny ty octávie, bmw, audi.
Hele ty pakoni uklidni se....fakt to chce ty registrace, uz me to sere
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.03.2007 16:03, RE: AUDI 100
bjalka napisał:
Velice pekny clanek, naprosto se vsim souhlasim, snad bych jeste dodal jeden vuz a to AUDI 100 2.5 TDI Quattro, roky vyroby 1993 - 1994. Tyto vozy, ackoliv uz 12 13 let stare, jsou vubec nejlepsi auta, jaka kdo kdy vyrobil. Za 120 tis. dostane kupec hoooodne muziky, navic petivalcove turbodiesly jsou snad nejlepsi motory AUDI / VW vubec ! Tuhost karoserie, bohata vybava, minimum poruch a 6-kvalt cini z techto vozu skutecne matadory. Skoda jen, ze tech quatter je tak malo !
Audi 100 velice povedene auto, ale dost se krade i prez vysoke stari....no i zlodeji vedi co je dobre
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.03.2007 16:05, for Bruno...
Bruno napisał:
Já se vždycky směju když se někdo lepí na moji nenápadnou primeru v kombiku-hlavně ty hrozné fabie.Přitom moje auto má zrychlení 0-100 za 9.8s a jede tach.220kmh.Jedu v levém pruhu-z pravéhu připojovacího se řítí fabie,plynule zrychluji do mírného kopce 100,120,140 pak už nestíhá a já jedu na trojku)(jde do 160kmh).Ale to je jenom když mám náladu.Nejhorší je že pak z kopce jim to rázem jede 170 a oni mají plyn na podlaze-prostě jezdí co to dá.Horší je kdyby jim tam někdo vlítl.Blázni!
Tak i plecka kombik z bazaru muze jezdit rychle
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.03.2007 16:08, RE: for Bruno...
David_Logins napisał:
Tak i plecka kombik z bazaru muze jezdit rychle
Na Fabii RS by ti to padlo nestacilo.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.03.2007 16:11, RE: for Bruno...
David_Logins napisał:
Na Fabii RS by ti to padlo nestacilo.....
Dokonce ani na obyč. fabii 1.4 se nechytáš a na mou feldu teprv ne! S tím tvým kombajnem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.03.2007 16:41, dobrá rada
Nejprve bych panu Vaculíkovi rád poděkoval za poutavý článek i když od něj to už začínám brát jako standard.Rád bych dal taky jeden typ,i když nevím,jestli to tady už někdo nenavrhl.Jedná se o Toyotu Carinu E.Jak jsem slyšel už z několikerých úst,tak její jedinou obrovskou závadou je to,že se přestala vyrábět!!! Velké,spolehlivé,nenáročné a podle mě nedoceněné auto.Tak a ted se do mě všichni odpůrci japonců můžete pustit ...)))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.03.2007 16:43, RE: Ale jo
Bruno napisał:
Já se vždycky směju když se někdo lepí na moji nenápadnou primeru v kombiku-hlavně ty hrozné fabie.Přitom moje auto má zrychlení 0-100 za 9.8s a jede tach.220kmh.Jedu v levém pruhu-z pravéhu připojovacího se řítí fabie,plynule zrychluji do mírného kopce 100,120,140 pak už nestíhá a já jedu na trojku)(jde do 160kmh).Ale to je jenom když mám náladu.Nejhorší je že pak z kopce jim to rázem jede 170 a oni mají plyn na podlaze-prostě jezdí co to dá.Horší je kdyby jim tam někdo vlítl.Blázni!
A ty bruno nejsi blázen? Jenom majitelé Fabií jsou blázni? Taky jezdíš jako prase, nebo ne? A proč by bylo horšý, kdyby jim tam někdo vlítnul? Ta fabie by určitě neměla delší brzdnou dráhu než tvůj hrozný nisan!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.03.2007 16:58, Auto bez servisu?
Vážený pane, nedá mi, abych nereagoval na Váš poněkud naivní dotaz. Auto, které nepotřebuje servis je (dle jednohoho filmu), jedině to, které si nekoupíte. A že po koupi ojetiny je návštěva sevisu kvůli výměně oleje, rozvodů, kontroly brzd a všeho dalšího prakticky nutnost - to Vás asi teď budou muset křísit.... Ne nadarmo se doporučuje ponechat si při koupi ojetiny rezervu 10-20% ceny vozu právě na prvotní servis. Takže Vám s klidným srdcem doporučuji auto nové, na garance ovšem budete muset tak jako tak. Každý další problém by měl být následující 3 roky ( v případě K. Ceedu dokonce 7 let) řešen v záruce. S pozdarvem Pepe S.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.03.2007 17:01, RE: AUDI 100
bjalka napisał:
Velice pekny clanek, naprosto se vsim souhlasim, snad bych jeste dodal jeden vuz a to AUDI 100 2.5 TDI Quattro, roky vyroby 1993 - 1994. Tyto vozy, ackoliv uz 12 13 let stare, jsou vubec nejlepsi auta, jaka kdo kdy vyrobil. Za 120 tis. dostane kupec hoooodne muziky, navic petivalcove turbodiesly jsou snad nejlepsi motory AUDI / VW vubec ! Tuhost karoserie, bohata vybava, minimum poruch a 6-kvalt cini z techto vozu skutecne matadory. Skoda jen, ze tech quatter je tak malo !
Naprosto souhlasim s Audi 100 a to jak s motorem 2.6, ktery je vcelku usporny na svuj objem, ale presahuje hranici povinneho ruceni nad 2500, ale hlavne to 2.5 TDI je orpavdu spicka, je to vubec nejlepsi naftovy motor co se spolehlivosti tyce a ten sestikvalt je orpavdu vyborny, na mtooru nezlobi vubec nic a i kdyz to neni quattro tak i tak ta audo zaslouzo obdiv, vzhled i na dnesni pomery prijatelny,a interier bych rekl nejkrasnejsi ze vsech starych aut. Audinka je opravdu vyborny sroj a pokud je zachvoala tak opravdu bude slouzit hlavne s tim 5tivalcem TDI jeste peknych par let
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.03.2007 17:02, RE: for Lub
Lub napisał:
A ty bruno nejsi blázen? Jenom majitelé Fabií jsou blázni? Taky jezdíš jako prase, nebo ne? A proč by bylo horšý, kdyby jim tam někdo vlítnul? Ta fabie by určitě neměla delší brzdnou dráhu než tvůj hrozný nisan!
Nevím, kdo je a kdo není blázen, nemám na to potřebnou kvalifikaci. Jedno však vím zcela jistě a to, že máš příteli trochu problém s češtinou. "horšý" "nisan" Nezapomeň napsat, že to byl překlep a že samozřejmě neděláš hrubki)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.03.2007 17:10, RE: Auto bez servisu?
Pepe napisał:
Vážený pane, nedá mi, abych nereagoval na Váš poněkud naivní dotaz. Auto, které nepotřebuje servis je (dle jednohoho filmu), jedině to, které si nekoupíte. A že po koupi ojetiny je návštěva sevisu kvůli výměně oleje, rozvodů, kontroly brzd a všeho dalšího prakticky nutnost - to Vás asi teď budou muset křísit.... Ne nadarmo se doporučuje ponechat si při koupi ojetiny rezervu 10-20% ceny vozu právě na prvotní servis. Takže Vám s klidným srdcem doporučuji auto nové, na garance ovšem budete muset ta...
to PEPE: ja spis myslim, ze tazatel to myslel jako s opravamy, ne s pravidelnym servisem. Samozrejmne, ze ojete auto musi na vymenu kapalin a tak, ale tazatel spise narazel na servis jako zavady. Jinak tazatel ani neuvedl cenovou kategorii, nebo veliksot auta, takze se to tezko odhaduje.
reagować
1 2 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.