mufik.martin napisał:
Nevim, ten clovek by nemel chodit menit auto, ale psychologa, tne co ho ted ma (nema) mu asi moc nepomaha. Samozrejmne, ze je zde pousta slusnych ridicu i v octaviich TDI v nejsilnejsi verzi. Nikdo nerekl, ze jsou takovy vsichni, jen jich je proste hodne, ale jak bylo uz napsano vyse, je ot i tim, ze octavii je u nas nejvice a jako sluzebni auto je velmi casto kupovane zamestnancum. Jinak prasata se najdou v kazdym aute, ale v octaviich jich je orpavdu hodne, ale neberte me za slovo, jsou samozr...
Mám možnost jezdit s Škodou Favorit a i se Škodou Octavia tdI 66 kW. Nikdy jsem nebyl zastánce Škodovek, vyrostl jsem na Wartburgu "kulaťáku" a Ladě 1500. je úžasné sledovat jak se po několika desetiletí vrací věci. Ale to jen na okraj. Nikdy jsem neměl závodní ambice, ať jedu čímkoliv. Ale, když jedete 95 v 90 a někdo má ambice předjíždět, tak to je opravdu na mně silné kafe. Skvělý případ z poslední doby, 100 metrový úsek mezi obcemi do kopce. Plynule zrychluju s oktávkou a tlačí se přede mně 120. Tady šlo o pocit přejet mně. Nepovedlo se. A věřte, že bych se zachoval v jakémkoliv autě stejně. Tady nešlo o klasické překračování pravidel ale o nepřemýšlení při jízdě. Ona totiž 100 m za cedulí města byla křižovatka. O tom kdo je hovado za volantem, nerozhoduje auto, ale sám řidič. Hlavně jde o to za volantem přemýšlet. Nechápu k čemu mi je divoká nebezpečná jízda na úsecích mezi obcemi, když si pak stejně stojíme na křižovatkách na kufrech. Stojí to za to riziko, spálené pohonné hmoty, ad. .... A nedivte se chování něktrých řidičů ať už jedou v čemkoliv. V případě, že jedete podle předpisů jste nejpomalejší auto na cestě, dalo by se říct brzda provozu. A ono se pak není co divit, když jednou přeteče pohár trplěivosti ( zvlášť, když Vás někdo začne předjíždět bez blinkru)...