0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Felicia Combi

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 15.06.2007 12:05, Pravda je....
Riccardo napisał:
To je blbost, nejlepší je Forman
...že koupě ojeté filcky je výhodnější než zhruba stejně staré Fobie. Nedávno jsem viděl v bazaru kombika s 250 tis. km (na tachu, nejspíš po přetočení) ještě v barvách CocaColy za téměř 85 tisíc! Nicméně je další pravdou, že dost záleží na konkrétním kusu, protože kvalita výroby ještě tenkrát dost kolísala. Můj strýc kdysi feldu měl (model před faceliftem) , a minimálně 2x za půl roku mu totálně umřela a došlo na odtah na laně do servisu. Nakonec rezignoval, felda šla do bazaru a dnes jezdí v toyotě!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 15.06.2007 13:28, pablo
Na suchu za tepla to stojí díky ABS na fleku! Dokonalá blbost, ne? ABS u normálního auta brzdnou dráhu prodlužuje, za cenu toho, že je možné auto řídit, a překážce se třeba vyhnout. Ale u této zázračné Felicie je to obráceně. Nebo autor článku ještě ze svých závratných 80 km/h nepotřeboval prudce brzdit.. :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 15.06.2007 13:37, nesmrtelný motor
Osobně feldy nemám rád, ale pár jsem jich ve služebákách otestoval. S čím ale mohu souhlasit, je nesmrtelnost motoru 1,3L. Neznám nikoho, komu tento motor klekl pod 240000km !!! O spotřebě se nebudeme bavit, je to zastaralý motor. Ale z ta léta ho škodovka dovedla ke spolehlivosti ... to mi tu nikdo nevymluví !!! Škoda jen, že je to taková socka ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 15.06.2007 13:39, RE: Martin Vaculík
anonym napisał:
K těm TDi - nerekl bych, ze v novych audinach je TDi slyset, je zhruba stejne slyset jako v tech vasich nejtissich dehtovych peugeotech. Mozna z venku je hlucnejsi. Ze Italove delali nejlepsi sportovni auta, no to mozna, kdyby neustale Porsche nebyl sportak cislo 1. Dnesni BMW rady 6- v nekolika desitkach zemi po celem svete dostalo top jedna, a v nekolika testech se zjistilo, ze ma podvozek lepsi jak ferrari....:) a byly to testy: IT, Fra, USA, A (takze zadnes svet motoru ani autobild). Italove...
No v 75.000 si myslím, že teda většina 156-ek nemá za sebou několik váných závad motoru, ale neberu ti tvůj názor, máš na něho právo. Alfa 147 se moc nepovedla, to se obecně ví.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 15.06.2007 13:43, RE: Martin Vaculík
anonym napisał:
K těm TDi - nerekl bych, ze v novych audinach je TDi slyset, je zhruba stejne slyset jako v tech vasich nejtissich dehtovych peugeotech. Mozna z venku je hlucnejsi. Ze Italove delali nejlepsi sportovni auta, no to mozna, kdyby neustale Porsche nebyl sportak cislo 1. Dnesni BMW rady 6- v nekolika desitkach zemi po celem svete dostalo top jedna, a v nekolika testech se zjistilo, ze ma podvozek lepsi jak ferrari....:) a byly to testy: IT, Fra, USA, A (takze zadnes svet motoru ani autobild). Italove...
K tomu BMW 6 - nic proti němu, testy jsou často i dosti subjektivní, a každému sedne něco jiného, osobně si myslím, že rozdíl mezi podvozkem ferrari a BMW6 asi pozná jen okruhový pilot, nic proti "znalému" novináři, ale ten nepozná podle mě u těchto aut objektivní rozdíl.
Jinak sem to myslel spíše globálně, od historie po současnost, že mají Italové přeci jen mírně navrch, diskuzi BMW6 versus Ferrari (navíc neupřesněného typu, což je potom srovnání dost o ničem, ale budiž) nechci rozpoutávat a hádat se o to co je zrovna lepší. Mějte se všichni a mažte řádně všechno, ať se Vám točí volanty i bez posilovače )))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 15.06.2007 13:49, Názor..
Řekl bych, že článkem byl vyjádřený subjektivní názor .. Když pisateli takto Felicie vyhovuje je vše v pořádku ne? Byla tady popsaná osobní zkušenost a vlastní názor.. Nic víc.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 15.06.2007 14:03, RE: Martin Vaculík
anonym napisał:
K tomu BMW 6 - nic proti němu, testy jsou často i dosti subjektivní, a každému sedne něco jiného, osobně si myslím, že rozdíl mezi podvozkem ferrari a BMW6 asi pozná jen okruhový pilot, nic proti "znalému" novináři, ale ten nepozná podle mě u těchto aut objektivní rozdíl.
Jinak sem to myslel spíše globálně, od historie po současnost, že mají Italové přeci jen mírně navrch, diskuzi BMW6 versus Ferrari (navíc neupřesněného typu, což je potom srovnání dost o ničem, ale budiž) nechci rozpoutávat a h...
Vy "socky".....kdo má Feldu je socka..to je pekna hloupost. Vetsina tech vasi Hi-endovych sracek z let 97-02 jsou uz u nekolikateho majitele. Ono v roce 2000 koupit Feldu za 270.000.- si mnoho lidi dovolit nemohlo, ale Omegu B za 120.000.- uz ano. Takze neni pravda jake auto takovy "frajer" s takovyma financnima moznostma. Kdyz to vidim doma, ze prijem rodiny je cca 60.000.- cisteho (3 pracujici a jeden prizivnik) coz si myslim, ze je na ceske pomery vysoky standard, mame stejnak Fabii Ambiente....od toho se dostavam k myslence, kde ty lidi berou na drahe luxusni vozy.....jednoduse z bazaru. Pokud si nekdo koupi Mazdu 6 za 270.000.- je pro me stejna socka jako majitel feldy s novou tvari, co ji ma od "nova". To ale na silnicich nepoznate, max. podle zarive nove SPZ na starym pekaci z 90. let.....bylo by zajímavé, aby ojetiny z druhe ruky meli zelenou SPZ a z treti ruky treba cervenou......to by ty rejpalove na feldy asi neprezili:) protoze vetsinou ty jejich "bouraky" jsou spis olitany sunky za par tisic, po nehode opraveny....nebo ukradeny z Nemecka. A Frejeri by na tu novou fabii clasic HTP vetsinou ani nenastradali. Pak jsou tu majitele aut znacek Posche, nebo fungl novych premiovek, ti uz poznat jsou, vetsinou je ridi takovy strejda 45+, ale tito lide jsou bez komplexu menecennosti a na felicie nenadavaji.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 15.06.2007 14:06, RE: Názor..
anonym napisał:
Řekl bych, že článkem byl vyjádřený subjektivní názor .. Když pisateli takto Felicie vyhovuje je vše v pořádku ne? Byla tady popsaná osobní zkušenost a vlastní názor.. Nic víc.
jj ovšem taková recenze je naprd,lepší kdyby poznal několik aut a mohl trochu srovnat.stará R19 je oproti feldě super kočár a za řekněme čtvrtinovou cenu.servis ti stejně udělá kdejakej lojza v garáži a až to lehne můžeš koupit ještě další tři a budeš natom stejně jak s filckou
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 15.06.2007 14:46, RE: Martin Vaculík
anonym napisał:
Vy "socky".....kdo má Feldu je socka..to je pekna hloupost. Vetsina tech vasi Hi-endovych sracek z let 97-02 jsou uz u nekolikateho majitele. Ono v roce 2000 koupit Feldu za 270.000.- si mnoho lidi dovolit nemohlo, ale Omegu B za 120.000.- uz ano. Takze neni pravda jake auto takovy "frajer" s takovyma financnima moznostma. Kdyz to vidim doma, ze prijem rodiny je cca 60.000.- cisteho (3 pracujici a jeden prizivnik) coz si myslim, ze je na ceske pomery vysoky standard, mame stejnak Fabii Ambiente....
Jasně ty střádale z rodiny s jedním příživníkem, chcecht, koho si tím myslel? To víš, musím brát jednu věc, že všichni nejsou takoví magoři, aby za vymrdanou fábku 1.2 HTP vyhodili skoro 300.000, radši si koupějí ojetinu třeba z 3.ruky, třeba opravenou po nehodě, ale nevím proč kradenou ty chytráku a spokojeně si jezdí, a ušetřený peníze dají třeba do bydlení a u fábií si třeba klepou, nebo neklepou na čelo, to je mi už jedno.
Musíš pochopit, že každý má svobodnou možnost výběru, takže pokud někdo chroschtá blahem bez sebe ve fábce jako třeba ty, někdo jinej třeba chrochtá v polorozpadlém bavoráku, který ale stále nabídne svezení lepší, než sqělá Fábka. Ale to už věc každého, jak se rozhodne. Prosím tě, jak dlouho budeš tou Fábií jezdit, při její nemyslné ceně, pokud nemáš auto třeba na podnikání, tak, aby se ti rozumně amortizovala - min 15let (to už bude vrakouš) a přičti si průběžné opravy a údržbu, možná se ti to nezdá, ale divil by ses jak se to např. za 10let nastřádá...
A dávat barevné značky na auta podle pořadí majitele - nezlob se na mě, ale to mě připomíná soudružské praktiky, ti také museli na každého "soudruha" vždy najít nálepku kam ho zařadit, viď ). Jak je vidět, budeš asi letitý sympatizant tvrdé ruky a světlých zítřků, který jedzil celý život ve škodovkách, protože tak je sudrúzi jedině možné a správné.... ))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 15.06.2007 14:55, RE: Martin Vaculík
anonym napisał:
Vy "socky".....kdo má Feldu je socka..to je pekna hloupost. Vetsina tech vasi Hi-endovych sracek z let 97-02 jsou uz u nekolikateho majitele. Ono v roce 2000 koupit Feldu za 270.000.- si mnoho lidi dovolit nemohlo, ale Omegu B za 120.000.- uz ano. Takze neni pravda jake auto takovy "frajer" s takovyma financnima moznostma. Kdyz to vidim doma, ze prijem rodiny je cca 60.000.- cisteho (3 pracujici a jeden prizivnik) coz si myslim, ze je na ceske pomery vysoky standard, mame stejnak Fabii Ambiente....
Naprosto souhlasím.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 15.06.2007 15:25,
Tak to je fakt psina.
Namazat řízení a posilovač nepotřebujete, pedály a táhla...............
Prostě kdo maže, ten jede.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 15.06.2007 15:52, RE: bez předmětu
Peet napisał:
Tak to je fakt psina.
Namazat řízení a posilovač nepotřebujete, pedály a táhla...............
Prostě kdo maže, ten jede.
Chlapi, auta jsou jako ženy. Někdo si jí musí promazat když si chce zajezdit Pak do ní může i jedním prstem nebo co to psali hihi. Jinak jestli Vaculík nemiluje Alfy+VW grupu, tak asi ví proč!!! Já se mu vůbec nedivím, tak do něj nerejte. Náhodou myslím že tomu rozumí 3x lépe než většina z nás co jsme tady.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 15.06.2007 16:09, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Chlapi, auta jsou jako ženy. Někdo si jí musí promazat když si chce zajezdit Pak do ní může i jedním prstem nebo co to psali hihi. Jinak jestli Vaculík nemiluje Alfy+VW grupu, tak asi ví proč!!! Já se mu vůbec nedivím, tak do něj nerejte. Náhodou myslím že tomu rozumí 3x lépe než většina z nás co jsme tady.
NO AŽ BUDE SPRÁVNĚ PSÁT ČESKY, A NE JAKO TATAR, tak o jeho tzv. rozhledu začnu uvažovat, do té doby mě připradá jako namistrovaný macho někde z autobazaru. A co teda miluje, se stejně nedozvíme - nabo vlastně jo - Kiu Cee'd a Mazdu 6, což tedy nejsou také nijaké zázraky.... :))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 15.06.2007 16:16, RE: Martin Vaculík
3.0 V6 napisał:
Jasně ty střádale z rodiny s jedním příživníkem, chcecht, koho si tím myslel? To víš, musím brát jednu věc, že všichni nejsou takoví magoři, aby za vymrdanou fábku 1.2 HTP vyhodili skoro 300.000, radši si koupějí ojetinu třeba z 3.ruky, třeba opravenou po nehodě, ale nevím proč kradenou ty chytráku a spokojeně si jezdí, a ušetřený peníze dají třeba do bydlení a u fábií si třeba klepou, nebo neklepou na čelo, to je mi už jedno.
Musíš pochopit, že každý má svobodnou možnost výběru, takže pokud ně...
Je vidět, že ste blbe pochopil pane:) Me nasralo to, ze dotcny uvadel ze kdo jezdi feldou je socka. Pokud tedy hodnotite zivotni uroven podle auta, tak ste vul. Znam hodne lidi - tzv. socek, ktery sou radi ze se nazerou, ale kazdy 3 roky kupuji ojetinu a300.000.- a pak nemaj ani na ruceni.......Fabie je bezpecne a spolehlive auto s dobrym podvozkem, ve kterym se citim jiste. Do mesta staci a na chalupu taky. Dokud nebudu mit najezd min. 50.000km rocne, nema cenu uvazovat o necem vetsim. Cili spotrebni auto. Pro zabavu mam E46 cupe 323 zastrceny v garazi ze soused ani nevi ze ho mam...a tak to ma byt. Nesnasim ty machry, co prodaj barak po babicce, kterej dostanou a koupej zihadlo, ktery pak ani neuzivej....to bude asi urcite pripad nekoho z Vas....:o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 15.06.2007 17:27,
No feldu jsem měl taky, kombika a pickup. Kombik v roce 96 novej za 280t. Pecka. Místa je v ní dost, kufr taky dobrý, interier se mi líbí dodnes. Jen totálně nephodlné přední sedadla, strašný volant a uřvaný motor. Cokoliv dál než 100km bylo za trest. Motor byl 1,3 monomotronic. Spotřebu jsem nikdy neřešil, ale podle účtenek a knihy jízd pod 8,5l ve městě nikdy, nad 10l často. Za 3 roky jen porucha kabelů ke svíčkám, za to 5x za 130t. km. V roce 2000 jsem koupil pro zaměstnance pickup, už 1,3 MPI. Mám ho dodnes., najeto cca. 300t km. Spotřeba stejná jak ta stará-vysoká. Ale má levný servis i celkem drží, na svůj věk+nájezd. Takže ve výsledku levnější provoz jak nové berlingo HDI které taky mám. ve firmě. Felda byla fajn auto, ale pro rodinu bych ji už dnes nekoupil, jet s ní na dovču je trest a bezpečnost žádná.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 15.06.2007 17:36, RE: Martin Vaculík
anonym napisał:
Je vidět, že ste blbe pochopil pane:) Me nasralo to, ze dotcny uvadel ze kdo jezdi feldou je socka. Pokud tedy hodnotite zivotni uroven podle auta, tak ste vul. Znam hodne lidi - tzv. socek, ktery sou radi ze se nazerou, ale kazdy 3 roky kupuji ojetinu a300.000.- a pak nemaj ani na ruceni.......Fabie je bezpecne a spolehlive auto s dobrym podvozkem, ve kterym se citim jiste. Do mesta staci a na chalupu taky. Dokud nebudu mit najezd min. 50.000km rocne, nema cenu uvazovat o necem vetsim. Cili spo...
souhlasím s tím, že kdo jezdí feldou nemusí být socka, ale buďto neví, co je pořádný auto, nebo je vůl. Felda je převlečenej favorit, nebezpečný auto, který se rozletí na trsátka při nárazu do patníku, do toho bych nevlez. Před lety jsem v tom jel, a měl pocit, že se čas vrátil o 20 let zpátky. Fabka už je OK, akorát nechápu lidi, který si koupí HTP, to je děs. Co ušetří na kupní ceně, vyhodí za benzín, páč se to musí točit jak blázen, aby to jelo, a pak to žere jak 1,6ka. A určitě si majitel na dálnici pokaždý nadává, co to byl za hlupáka, že si nepřiplatil na silnější motor, takže z toho má ještě nerv. Se 1,4 kou 16V nebo 1,9 TDI se to už dá. Ale pro lidi, kteří jezdí málo, se pořád vyplatí koupit 3 roky starou ojetinu o třídu výš.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 15.06.2007 19:01, RE: Nesmrtelný motor
anonym napisał:
Re: Nesmrtelný a hlavně úsporný motor. Haha, mohu dotyčnému vzkázat, že mám 15 let starou AR 164 Super 2.0 TS, výkon je 106kW, což je více než 2x tolik než ve sqělé feldině a jezdím za 7,4 litru na sto.
Takže pyšnit se u motoru 1,3 spotřebou v průměru 6,5 l je dost úsměvné.
Jinak ten nesmrtelný motor - po 200.000km to již nebývá žádná sláva, ale celkem pěkný šrot, nesmrtelný motor to byl možná v roce 1984, kam se datuje jeho vývojový vznik, a to ještě v rámci kategorie malých aut, proboha!!!!
Tvoje alfa je hezké auto ale většina italskejch dvoulitrů je 200 tis km ani nedožije.Já se nad recenzí pousměji,ale každý jezdí a vychvaluje to své,ne?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 15.06.2007 19:02, feldař
Recenze sice nic moc, ale divim se kolik lidí tady má z feldy mindrák. Když jsem loni vybíral auto a chtěl jsem min rok 97 benzín a strop 65 tis Kč tak tam velkej výběr nebyl. Auta tohoto ročníku si nemaj s bezpečností co vytknout - po těch letech je to všechno nic moc. Felda má výhodu, že se snadno a levně opraví (vymlácené okýnko zlodějem za 250Kč - sehnáno narychlo o víkendu jinak i za 125 Kč - u kterého auta je to za podobnou cenu?) . Jedna slepice mi promáčkla dveře - kdybych chtěl jiné na jaké auto by se sháněli snadno a levně? Výmluvy, že to a to se nekazí neberu - jestli vám někdo vytluče okno nebo cosi podobného neovlivníte. A že to proplatí pojišťovna nebo tak někdo . Zloděje chytli víc jak před rokem a mam kulový a tak to asi i zůstane. Promáčknutý dveře - jen díky člověku kterej to viděl jsem dostal pár korun, ale ... Snadno se nikdo nepřizná a platit nechtěj. Většinou jezdím po městě a baští mi to pod 6l. Co se místa uvnitř týče tak ce feldě je ho vpředu i vzadu víc než např ve staré Octavii, Toledu, Ibize, Bravu, Almeře a dalších (vim, seděl jsem v tom, max je tam místa stejně, ale víc než ve feldě ne). Kufr neřeším, jednou jsem vezl 200l sud - musel jsem sundat dekl, ale vešel se tam v pohodě. Jinak je kufr práznej. Motor má přes 160tis a zatim mu nic není. Výkon? Kromě dálnic 1.3 v pohodě stačí. Auto je spotřebka, takže až tohle dám pryč a budu vybírat další tak nejdůležitější bude místo pro lidi uvnitř, pak to ostatní, co to bude zatim nevim, ale nejsem jako vy a neodsuzuju nic předem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 15.06.2007 19:45, RE: Martin Vaculík and czech socky
anonym napisał:
Je vidět, že ste blbe pochopil pane:) Me nasralo to, ze dotcny uvadel ze kdo jezdi feldou je socka. Pokud tedy hodnotite zivotni uroven podle auta, tak ste vul. Znam hodne lidi - tzv. socek, ktery sou radi ze se nazerou, ale kazdy 3 roky kupuji ojetinu a300.000.- a pak nemaj ani na ruceni.......Fabie je bezpecne a spolehlive auto s dobrym podvozkem, ve kterym se citim jiste. Do mesta staci a na chalupu taky. Dokud nebudu mit najezd min. 50.000km rocne, nema cenu uvazovat o necem vetsim. Cili spo...
Přiznám se že nevím kdo psal o sockách na feldách, ani se mi nechce dotyčný příspěvwek hledati, ale trochu mi asi křivdíte, když myslíte že bych hodnotil životní úroveň dle auta. To nehodnotím a proto jezdím ve staré Alfici, která za prvé je bezkonkurečně na danou kategorii laciná a za druhé mi auto za 70.000 bohatě dostačuje, alespoň prozatím .)))
Hlavně se mě líbí že auto má dobrej motor, krásnou karoserii, která je i po letech stále bez konkurence a provozně je úsporné a spolehlivé, spousta lidí se např, za alfičkou i otočí a to mi dělá i radost.
Vaše žihadlo Vám v garáži přeji, ale je možná škoda že ho musíte před sousedem schovávat, aby to náhodou nebyla jedna z těch typických, hladových a závistivých t českých zv. "socek", které zde kdosi komentuje... )
Jinak je fakt asi ten jak zde zmiňuje další pisatel, že každý chválí to svoje autíčko, ale to je naprosto běžný, nicméně jsem se projel řadou jiných daleko dražších aut než je nějaká ubohá alfička 164 a nevyměnil bych ji za ně.
Pro další rýpaly dodávám, že mám 8v starý twinspark, nikoliv 16V, který je schopen ujet milion kilometrů bez velké údržby, stačí servisovat vůle ventilů a po cca 250.000 vyměnit rozvodový řetěž, jinak je to naprosto bezproblémový motor, který slouží a není o něm slyšet.
Moje alfice má najeto jistě hodně přes 300.000km, neboť je z jihu Itálie, kde se jezdí opravdu dost a na autech se to nepozná, soudím tak dle drobných rezonancí v táhlech řazení a horšího synchronu 2 v kvaltovnici, ale jjinak mu nechybí nic a jezdí bez problémů a ještě dlouho bude.
Mechanik mě tuhle říkal, že tak pěknou alfu 164 ještě neviděl a to je zapřisáhlý odpůrce fiatu a všech italských aut... :)
Za necelý rok provozu po cca 25.000km tento starý vrakouš jezdí naprosto perfektně za 0 Kč vč. DPH údržby a nemíním se zde hádat co je lepší investice, jestli pořádná limuzína 164-ka za cca 7 pětek anebo šunkoidní felda se svými "vychytávkami" a leproidním podvozkem i motorem, která je o poznání dražší, než např. alfice.A co má už za sebou. A takových aut, kde by se projevila relativní nevýhodnost feldy, protože mají srovnatelnou cenu a nabidnou toho víc při srovnatelných provozních nákladech by se našlo...
A vězte, že např. alfička s motorem 3.0 V6 24v vám se svými 215 koníky udělá radosti taky dost, i když Váš bavor to pochopitelně není a můžete s ní jezdit i jako s běžným rodinným vozem = odpadá nutnost 2 aut ))
Na zahraničních webech příznivců Alfy se můžete sám přesvědčit, že tam jsou vozy co mají běžně 400 a 500 tisíc a vypadají překrásně s běžným servisem, ukažte mě u nás takto zachovalé feldy, nevím o nich, a tito lidi se tím nechlubí, protože Alfy znají a vědí že jsou o dost lepší, než jejich tzv. pověst. Jinak se mějte a omlouvám se pokud se Vás špatně pochopil :)

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 15.06.2007 20:09, RE: bez předmětu
anonym napisał:
No feldu jsem měl taky, kombika a pickup. Kombik v roce 96 novej za 280t. Pecka. Místa je v ní dost, kufr taky dobrý, interier se mi líbí dodnes. Jen totálně nephodlné přední sedadla, strašný volant a uřvaný motor. Cokoliv dál než 100km bylo za trest. Motor byl 1,3 monomotronic. Spotřebu jsem nikdy neřešil, ale podle účtenek a knihy jízd pod 8,5l ve městě nikdy, nad 10l často. Za 3 roky jen porucha kabelů ke svíčkám, za to 5x za 130t. km. V roce 2000 jsem koupil pro zaměstnance pickup, už 1,3 MP...
No to je právě ono - novou feldu kombíka za 280táců. To si myslím, že nebyla rozumná investice, za to koupíte ojetinu vyšší třídy že se Vám z toho po svezení protočí panenky.
Ale je potřeba hledat a nenaletěl na kdejaký podvod a kecy o majiteli - starším pánovi před důchodem )
Kdysi jsem chtěl kupovat Xantii, 97-ku, bylo to roku 2003, bylo to auto staré 6let. Pak sem se projel v Alfě 164 3.0 z roku 1989 a všechno bylo mnohem lepší - interiér, podvzek jel jako po kolejích, motor táhnul jako blázen se skvělým zvukem a já jsem jenom zíral. Alfu tam tehdy měli za 49 táců a já ji původně projížděl jenom abych se pobavil starým vrakem. Ale pak mě spadla čelist a dostavil se pocit respektu kdy auto o 8 let starší navíc "pochybné" značky bylo o tolik lepší než onen Citroen, i když samo je to nižší kategorie než ta Alfa ale zase o 8 let mladší. Ještě se kontrolně svezl XM-kem od Citronů a vyhrála to ALfa, smluvil jsem cenu na 40tisíc a jezdil jsem s ní spokojeně 4 roky....
Takže to jsou ty nenáviděné a zkurvené Alfy :))
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.