anonym napisał:
no že by byla 307 taky nějakej špičkovej kočár to taky není, nemám octavii, ale kdybych si měl vybrat tak raději tu oc.
307 kamarad vychvaloval, a kdyz me v ni svezl tak zadana slava...neustale neco drnacalo ve dverich, kdyz se chlubil jak 2.0HDI jede tise a bez vibraci, zjistil jsem ze toci asi jen do 1700ot.....a pri parkovani vybrovalo cele auto vic jak TDi v A4. Potom me auto pujcil, samozrejme jsem ho tocil do 3.000ot. a sujektivne me prislo hlucnejsi nez motory TDCi ve fordech, a srovnatelně hlučné jako v OC. I. generace 66kW. ¨Jizdně to nijak nevynikalo, řadící páka utrpení, stejně jako držení stopy.....zabuchování dveří dělalo rány jak u Mecedesa z poloviny 70. let..........................................A ted k Nissanu P11....asi tak, pokud nekdo touzi po sportovnejsi jizde, at si koupi. Tazateli bych doporucil spise Fabii, at si da praci s vyberem, urcite nekde sezene i dobre vybavenou. Sedacky Fabie bych urcite dal do skupinky vyssiho prumeru. Na tridu hodne nadprumerne. Pokud je nekdo nemocen obezitou nebo vysokym vzdrustem nad 192cm ma holt smulu, at si koupi tranzita. P11 ma cenu jen ta prvni varianta. Ovsem s velkym problemem - auto vypada sockovite a stare. V dobe vzniku bylo opravdu dobre, ale dns mi prijde az zbytecne prechvalovane. Kdyby bylo opravdu tak fenomenalni, jezdi jich tady hodne....a ja ho nikde nevidím. Osobni zkusenost mám, mel jsem moznost auto koupit, ale nakonec vyhrala prvni generace Audi A4 1.8 20V. Hezci, mnohem Tissi!!! a celkove uhlazenejsi, podvozkovne zadny nedostatek nepozotuji a jedim do 8l. Ikdyz je auto temer stejne stare, vypada lepe a vubec nerezne, primera byla jiz chycená.