0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia nebo raději Nissan Primera?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, česká vozidla, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 02.11.2007 22:54, RE: Objektivně
anonym napisał:
Můžete už mi někdo konečně objektivně vysvětlit, proč mám se služební 1,2 HTP 47 kW Fabií kombi spotřebu jak prase, ať se snažím jak se snažím. Dneska jsem zase koukl na počítač a čumělo tam na mně 10,7 litrů průměr (stejným způsobem jezdím soukromým 1,8 Mondeem a to si bere max. 8,5 - podotýkám, že nejezdím jako prase, ale normální pohodovou jízdu s dodržováním předpisů). Když jsem se snažil a jel klidně (tj. pomalé rozjezdy, plynulé přidávání dojíždění na kvalt tak jsem se dostal na 8,3 litrů...
Rok mám Fabii 1,2HTP 40 KW a při pohodové jízdě v létě jsem se dostal na spotřebu 4,5 l . Jestliže jezdím dynamicky tak spotřeba stoupla na 5,5l . Spotřebu měřím po dotankování nádrže. Jelikož je to nízkootáčkový motor tak řadím do 3000 ot. Jezdím do 100km/h což je na pětku 3000 ot.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 02.11.2007 23:27, RE: Primera
Šakal napisał:
Proto, že se tady srovnávají jízdní valstnosti Primery s Octávií! Já chápu, že spousta lidí jezdí hodně v klidu a nepotřebují žádný špičkový podvozek, ale nedá se tady zase zastírat fakta, že primera je po technické stránce úplně někde jinde.(motory, podvozek,výbava v základu) Spousta lidí ani neví, že od roku 2000 je Primera po faceliftu a že i přístrojovka je vylepšená. A k těm nehodám vám můžu sdělit jen jedno: Kolega měl nehodu s P11 (nedal mu přednost Passat r.v.1998) a nevyšla z toho zase ...
ha,ha, Primera patří mezi levné ojetiny, protože nedosahuje kvalit ostatních japonských a německých konkurentů. V roce 1990 to byla bomba, ale dnešní generace je naprostý podprůměr. Nikdo, už jí ani nekupuje. Jen lidi co nemají prachy. Majitelé co jí tady chválí asi v jiných automobilech nejeli. No, ale zase je lepší, než třeba felicie, Nexia, Pony)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.11.2007 01:14, RE: Objektivně
anonym napisał:
Můžete už mi někdo konečně objektivně vysvětlit, proč mám se služební 1,2 HTP 47 kW Fabií kombi spotřebu jak prase, ať se snažím jak se snažím. Dneska jsem zase koukl na počítač a čumělo tam na mně 10,7 litrů průměr (stejným způsobem jezdím soukromým 1,8 Mondeem a to si bere max. 8,5 - podotýkám, že nejezdím jako prase, ale normální pohodovou jízdu s dodržováním předpisů). Když jsem se snažil a jel klidně (tj. pomalé rozjezdy, plynulé přidávání dojíždění na kvalt tak jsem se dostal na 8,3 litrů...
Tak buť to máte rozbitý a nebo jste absolutní řidičský antitalent...........
Do 6.5l se dá normálně jezdit a nemusíte se nijak omezovat........
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.11.2007 08:00, Řešení
je jasné. Kup si fabii na drncačky a Primeru na výlety . Takže doporučuji koupit jak škodovku, tak auto .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.11.2007 08:02, RE: Objektivně
Peet napisał:
Tak buť to máte rozbitý a nebo jste absolutní řidičský antitalent...........
Do 6.5l se dá normálně jezdit a nemusíte se nijak omezovat........
Buď nechodils do češtiny nebo jsi hňup. Nejspíše oboje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.11.2007 08:06, RE: Primera
anonym napisał:
ha,ha, Primera patří mezi levné ojetiny, protože nedosahuje kvalit ostatních japonských a německých konkurentů. V roce 1990 to byla bomba, ale dnešní generace je naprostý podprůměr. Nikdo, už jí ani nekupuje. Jen lidi co nemají prachy. Majitelé co jí tady chválí asi v jiných automobilech nejeli. No, ale zase je lepší, než třeba felicie, Nexia, Pony)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
OK a teď hezky zpátky do klece, Mojo, máš tady banánek a ananas.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.11.2007 08:09, Leží
hovno na silnici a najednou jede Fabia:
"Uhni, hovno, jede auto!"
"Jestli ty jsi auto, tak já jsem dort."
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.11.2007 08:15, RE: Objektivně
anonym napisał:
Rok mám Fabii 1,2HTP 40 KW a při pohodové jízdě v létě jsem se dostal na spotřebu 4,5 l . Jestliže jezdím dynamicky tak spotřeba stoupla na 5,5l . Spotřebu měřím po dotankování nádrže. Jelikož je to nízkootáčkový motor tak řadím do 3000 ot. Jezdím do 100km/h což je na pětku 3000 ot.
Taková pohodová jízda ale může za to, že se budou rozšiřovat cyklistické stezky, aby se tam tihle plochodrážníci se svými nadupanými vozy vešli.... Akorát musíte dávat pozor na maminky s kočárkem na inlinech, aby až vás budou předjíždět, nepoškrábaly auto...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.11.2007 09:36, RE: Leží
anonym napisał:
hovno na silnici a najednou jede Fabia:
"Uhni, hovno, jede auto!"
"Jestli ty jsi auto, tak já jsem dort."
Primeros nekupovat!. Fabie je 100x lepší, než ta šikmooká sračka, co má plech silný jak papír a žere jako kráva,fuj.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.11.2007 10:08, RE: Primera
anonym napisał:
ha,ha, Primera patří mezi levné ojetiny, protože nedosahuje kvalit ostatních japonských a německých konkurentů. V roce 1990 to byla bomba, ale dnešní generace je naprostý podprůměr. Nikdo, už jí ani nekupuje. Jen lidi co nemají prachy. Majitelé co jí tady chválí asi v jiných automobilech nejeli. No, ale zase je lepší, než třeba felicie, Nexia, Pony)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Tak jestli Primera stojí za hovno, tak se nemáme o čem bavit Je vidět, že máš fakt přehled a jestli primera z roku 2001, v solidním stavu a málo najetými km je levná, tak bych si od Tebe rád jednu koupil, idiote!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.11.2007 10:29, RE: Primera
Šakal napisał:
No, já jak to tady čtu, tak zjišťuji, že spousta lidí neví o čem píše, ale musí se vyjádřit. Přístrojovky v obou vozech jsou jednoznačně otázkou vkusu. Nicméně zatracovat kvalitní, ale zvláštní přístrojovku Primery (model 2000+) proti strohé a bezduché přístrojovce Fábie mi přijde fakt maso. Jinak se auta nedají srovnávat vůbec, protože je to rozdíl dvou tříd, ale to tady mockrát zaznělo. Pokud bych jezdil opravdu kratičké cesty převážně po městě, tak asi ta fábka, ale pokud bych už vozil něja...
to je dost osobní názor.. Ona ta fabie je myslím vnitřně dost velká, určitě podstatně větší než auta řekněme stejnýho segmentu ale o deset let starší. Ve firmě máme octavie i fabie, přechod z jednoho do druhýho je zvenku rozdílný, vnitřní prostor fabie je sice trochu menší ale rozhodně ne malý. Podstatné jsou sedačky, ty jsou ve fabii elegance řekl bych rozměrově stejné jako v oktavii. Jen posed je díky konstrukci auta trochu vyšší, tedy pokud se do auta mají poskládat i lidi vzadu.
Fabie lítají i podstatně větší vzdálenosti než 250km, a to i několikrát týdně - obchodníci jezdí Polsko, Maďarsko i Ukrajinu - že by si někdo stěžoval na nepohodlí jsem neslyšel.. A že čudlík na radiu přepnu jen rukou a nebo se k tomu musím natáhnout to není pro nás podstatný.
Prostě - ať si každý jezdí v čem chce, ale ať nevykládá - ještě s chybami - že jezdit v menších vozech je utrpení. Utrpení je číst takovýhle názory, kor když je mi jasný že 20ti letý pisatel si koupil za 50t. velký auto 15let starý, najel 5000km a teď je chytrej.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.11.2007 10:31, RE: No to je zase srovnání !
anonym napisał:
mam pocit ze superbu spise odpovida maxima nez primera.... co se tridy tyka
typický názor čecha sledujícího novu a blesk
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.11.2007 10:37, škodovkář
Autor je typický zakomplexovaný škodovkář, jen se to snaží šikovně zakamuflovat, škoda že nědělají v Boleslavi i dvouválec, ten by vyhrál s BMW.
Ceny dílů taky kulhají, přední kapotu a pod. přece mohu koupit na vrakáči!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.11.2007 10:40, RE: Objektivně
Pepe napisał:
Taková pohodová jízda ale může za to, že se budou rozšiřovat cyklistické stezky, aby se tam tihle plochodrážníci se svými nadupanými vozy vešli.... Akorát musíte dávat pozor na maminky s kočárkem na inlinech, aby až vás budou předjíždět, nepoškrábaly auto...
naprostý soulas, zřejmě ani neotvírá okna, kvůli aerodynamice a na volnoběh jezdí po dosažení 38km/h
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.11.2007 10:40, RE: Objektivně
Pepe napisał:
Taková pohodová jízda ale může za to, že se budou rozšiřovat cyklistické stezky, aby se tam tihle plochodrážníci se svými nadupanými vozy vešli.... Akorát musíte dávat pozor na maminky s kočárkem na inlinech, aby až vás budou předjíždět, nepoškrábaly auto...
naprostý soulas, zřejmě ani neotvírá okna, kvůli aerodynamice a na volnoběh jezdí po dosažení 38km/h
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.11.2007 12:28, RE: Ceny
anonym napisał:
Jasně.. já to myslím tak - koupit rozumě jetý auto plácnu 2 roky starý najeto 50tis a jezdit svých 4-5tis/měsíčně. Takže za další 2 roky najedu 100tis a myslím že ještě dalších 50-100 by to bez velkých investic zmálko - versus koupit za stejnej peníz něco většího ale s 200tis. najeto, kde se ještě nic nedělalo. No a tohle starší mě prostě tu službu 4-5tis. měsíčně neudělá, furt budu něco řešit a rvát do toho peníze a přemejšlet kde si něco půjčím než to bude. Takhle to myslím.
Když ale někdo naj...
4-5 tisic km mesacne je 4-5x12 mesiacov = 48-60 000km rocne, co je teda riadna pecka. Tam uz snad jedine auto nove, nie???
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.11.2007 12:42, RE: bez předmětu
anonym napisał:
To je presne ono, nekdo napise vcelku dobry argument pro koupeni HTP a pak to shodi tim, a na dalnici to 150 - 160 taky pojede. To je presne ono. Kupte HTP a budete jezdit 160 bez problemu. Kdyby lidi pouzivali ten motor k cemu je staveny, tak tolik kritiky na nej neni. Jak nekdo rkel, proc nikdo nepomlouva trivalce Yarise? Nebo trivalec Opla Corsy? NEbo nizkoobjemove 1.2 vsech znacek? Protoze tam lidi kupuji nizky obsah k tomu, k cemu je urcen, ale nevim proc cesi kupuji nizky obsah a jezdi s t...
Pri slovach "Fabia" a "160" som si spomenul na zarazajuci zazitok ked ma minule na dialnici - isiel som si svojich 140, bola dost plne dialnica- obiehala zprava (!!!!) po krajnici (!!!!) biela Fabia Junior, ktoru "prenasledovala" ina Fabia, uz "neJunior". Ich nahanacka skoncila niekde vpredu, kde cestu týchto triskacov zastavila "plnka" z kamionov a dodavok....Musim dodat, ze tie auta boli podla nalepiek asi firemne, ved kto normalny by to uz len robil s vlastnym?! Ono na gumach 13x155 (tipujem na Juniorovi) to musi byt riadny adrenalin, nie?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.11.2007 13:55, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Pri slovach "Fabia" a "160" som si spomenul na zarazajuci zazitok ked ma minule na dialnici - isiel som si svojich 140, bola dost plne dialnica- obiehala zprava (!!!!) po krajnici (!!!!) biela Fabia Junior, ktoru "prenasledovala" ina Fabia, uz "neJunior". Ich nahanacka skoncila niekde vpredu, kde cestu týchto triskacov zastavila "plnka" z kamionov a dodavok....Musim dodat, ze tie auta boli podla nalepiek asi firemne, ved kto normalny by to uz len robil s vlastnym?! Ono na gumach 13x155 (tipujem ...
Ano ta fábie je vnitřně dost velká a taky bych s ní chtěl jezdit na služebky do celé evropy. Je to prostě velký manažerský vůz, tak jo a možná najdu ropu a prodám ji šejkovi a pojedu s kámošema do kosmu na párty. Nejspíš jste vykouřil obrovského špeka, než jste sem napsat.

PS: Kéž byste s tím věkem měl pravdu, Vy hlupáku! Za ten věk bych obětoval i své současné auto a bral bych i to vaše 15leté za 50 000,-
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.11.2007 14:09, RE: bez předmětu
Šakal napisał:
Ano ta fábie je vnitřně dost velká a taky bych s ní chtěl jezdit na služebky do celé evropy. Je to prostě velký manažerský vůz, tak jo a možná najdu ropu a prodám ji šejkovi a pojedu s kámošema do kosmu na párty. Nejspíš jste vykouřil obrovského špeka, než jste sem napsat.

PS: Kéž byste s tím věkem měl pravdu, Vy hlupáku! Za ten věk bych obětoval i své současné auto a bral bych i to vaše 15leté za 50 000,-
Máš pravdu, Šakale, pán si hlavně neuvědomuje, že přechod z oktavie do fabie nebolí ne proto, že by fabie byla velká, ale proto, jak je oktávka malá. Ta totiž boduje hlavně kufrem, ale my, kteří rádi jezdíme na sedadlech a ne v zavazadlovém prostoru, sledujeme jiné údaje - např. rozvor náprav. A podle tohoto kritéria nepatří O do střední, ani nižší střední, ale mezi malé vozy, jako je právě fabia... Ty vole, to jsem tomu zase dal, zlomená stovka. No vždyť jsem to v pátek dopoledne říkal...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.11.2007 14:57, RE: Primera
anonym napisał:
Tak jestli Primera stojí za hovno, tak se nemáme o čem bavit Je vidět, že máš fakt přehled a jestli primera z roku 2001, v solidním stavu a málo najetými km je levná, tak bych si od Tebe rád jednu koupil, idiote!
Primera je lacinej hnůj pro teplouše nebo socky a kdo se jí zastává neví ani to, že auto má čtyři kola, prostě úplně tupej nebo rád blije
reagować
  1 ... 4 5 6 ... 9


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.