Šakal napisał:
No, já jak to tady čtu, tak zjišťuji, že spousta lidí neví o čem píše, ale musí se vyjádřit. Přístrojovky v obou vozech jsou jednoznačně otázkou vkusu. Nicméně zatracovat kvalitní, ale zvláštní přístrojovku Primery (model 2000+) proti strohé a bezduché přístrojovce Fábie mi přijde fakt maso. Jinak se auta nedají srovnávat vůbec, protože je to rozdíl dvou tříd, ale to tady mockrát zaznělo. Pokud bych jezdil opravdu kratičké cesty převážně po městě, tak asi ta fábka, ale pokud bych už vozil něja...
to je dost osobní názor.. Ona ta fabie je myslím vnitřně dost velká, určitě podstatně větší než auta řekněme stejnýho segmentu ale o deset let starší. Ve firmě máme octavie i fabie, přechod z jednoho do druhýho je zvenku rozdílný, vnitřní prostor fabie je sice trochu menší ale rozhodně ne malý. Podstatné jsou sedačky, ty jsou ve fabii elegance řekl bych rozměrově stejné jako v oktavii. Jen posed je díky konstrukci auta trochu vyšší, tedy pokud se do auta mají poskládat i lidi vzadu.
Fabie lítají i podstatně větší vzdálenosti než 250km, a to i několikrát týdně - obchodníci jezdí Polsko, Maďarsko i Ukrajinu - že by si někdo stěžoval na nepohodlí jsem neslyšel.. A že čudlík na radiu přepnu jen rukou a nebo se k tomu musím natáhnout to není pro nás podstatný.
Prostě - ať si každý jezdí v čem chce, ale ať nevykládá - ještě s chybami - že jezdit v menších vozech je utrpení. Utrpení je číst takovýhle názory, kor když je mi jasný že 20ti letý pisatel si koupil za 50t. velký auto 15let starý, najel 5000km a teď je chytrej.