0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia Combi - za kolik jezdí s motorem 1,4i?

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 11:13, RE: Řidič..?
anonym napisał:
Dojíždím za prací do Prahy cca 70 km(jedna třetina vzdálenosti je po Praze).Vlastním Octavku 1.9 TDi a většinou je plně naložená.S lehkou nohou na plynu mám průměrnou spotřebu okolo 4-4,5 litrů nafty a to podotýkám že využívám max. rychlost povolenou vyhláškou v daném úseku.
Cesta do Rakouska (cca 300 km) průměr 3,8 l /100km !!..jde o to jezdit plynule s lehkou nohou na plynu a trochu při tom myslet !!
No sice taky vlastnime TDI v mnohem lehcim aute jak OCtavia, je to Toledo I generace. Ale i kdyz jezdim hodne prumerne tak opravdu nejezdim za 4 litry. Ano dosahl jsem jich na okresce, kdyz opravdu jedete v kolone, jedete vsichni 80 a predjizdet nema cenu, protoze pred vami je milion dalsich aut. Ale prumerne jezdim jak podle palubaku tak podle dotankovani okolo 5.2 kombinovane. Treba dalnice 130 znamena 6 litru a Praha jak kdy, ale take vetsinou okolo 6 litru. Ale jakmile auto nalozim 4 lidmi a vecmi do kufru tak to po meste je sakra znat na spotrebe. Na okresce kde jedete konstatne vahu temer na spotrebe nepoznate. Ale do Rakouska jet za 3.8 to jste musel jet nejspis hodne pomalicku a to bych nejspis usnul.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 11:16, Osel
anonym napisał:
Dojíždím za prací do Prahy cca 70 km(jedna třetina vzdálenosti je po Praze).Vlastním Octavku 1.9 TDi a většinou je plně naložená.S lehkou nohou na plynu mám průměrnou spotřebu okolo 4-4,5 litrů nafty a to podotýkám že využívám max. rychlost povolenou vyhláškou v daném úseku.
Cesta do Rakouska (cca 300 km) průměr 3,8 l /100km !!..jde o to jezdit plynule s lehkou nohou na plynu a trochu při tom myslet !!
Com za 3,8. Za tolik? To já jezdím za 2,2 l/100km! A když u toho myslím, tak se mi tam ještě nafta tvoří a tou potom topím!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 11:27, 1.2 htp 47 kw combi
r.v. 2005 Když se mne nekdo zeptá kolik ,že žerou 1.2 jsem na rozpacích , většinou odpovím podle toho kdo to platí. Spotřeba se pohybovala od 5,5 l (to si chce dát záležet max 75km/hod) do 13l (po dálnici rally jízda do červených otáček) , ale je pravda ,že průměr byl někde u 7,8 l tedy cca 500 km na nádrž než se rozvítí bludné oko.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 11:54, RE: 1.2 htp 47 kw combi
anonym napisał:
r.v. 2005 Když se mne nekdo zeptá kolik ,že žerou 1.2 jsem na rozpacích , většinou odpovím podle toho kdo to platí. Spotřeba se pohybovala od 5,5 l (to si chce dát záležet max 75km/hod) do 13l (po dálnici rally jízda do červených otáček) , ale je pravda ,že průměr byl někde u 7,8 l tedy cca 500 km na nádrž než se rozvítí bludné oko.
no na 1.2 spotřeba 7.8 je opravdu úžasná :o))
Ale je to známá věc u motoru HTP.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 12:24, RE: Fabie sou zdorby
anonym napisał:
Fabie jsou strasne, po dalnici zerou i 10 (1.4, 44kw) ; Nechapu, kdo ty jejich motory vymyslel.
Ono to svedci neco i o majiteli, kdo si koupi auto o vykonu 60 koni, aby s nim jezdil po dalnici? Pak se nesmi divit ze jednotka jedou 100 km na 100% zatizeni sezere na ten objem neodpovidajici mnozstvi paliva.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 13:03, RE: Dobrá ukázka
anonym napisał:
při ceně 30Kč/l to je skoro 1000 Kč za ušetřenou hodinu. Jsou lidi, kterým se to možná vyplatí, ale to je tak jeden z tisíce a pochybuji, že ti budou trávit čas diskusemi na netu.
Takže polopatě: Při nájezdu 50 tkm/rok asi nebudu jezdit v takovýmhle autě. Existujou totiž auta, která jedou a nežerou. Tohle žere a (ne) jede...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 13:08, RE: Řidič..?
anonym napisał:
Já Vám fandím. To že se snažíte spálit co nejméně je jen chvályhodné, šetříte přírodu, peněženku a těch pár minut které ztratíte za to palivo nestojí. Těch kdo se tady chlubí jak nešetří protože chtějí být o hodinu víc se řvoucíma spratkama je mi úpřimně líto. Máte pravdu i v tom, ze s dieslovým dvoulitrem se dá plynulou jízdou mimo město dostat pod 4 litry a jako porovnání s obsahově menším benzínem to není nepatřičné sdělení.

Norbert Adamov
Dáme někde sraz, za svoje děti Vám poděkuju. Jelikož rozdíl mezi volně a ostře u mojí dodávky činí 0,5 až 1 l, tak to rád (hlavně v zimě) oželím. Ber si do huby svoje děti a neurážej cizí, hulváte. To, že máš nějaké osobní problémy sem prosím netahej. Děkuji
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 13:46, RE: Proto máme motor 1,6
anonym napisał:
My jsme si koupili krátkou Fabii 2 s motorem 1,6 a jsme spokojeni. Spotřeba mimo město kolem 6 litrů a ve městě 7,6. Navíc je o dost živější jak ta 1,4 16V. Oproti 1,4 MPI 50kW co jsme měli dřív je to zátah jak kráva Při zkušební jízdě se mi ta 1,4 16V moc nezdála. Navíc výrobce u 1,6 uvádí mimo město 5,5 litru a to se mi ještě nepodařilo, nejmíň jsem jel za 5,8, ale zatím máme najeto asi 5000 km takže si to ještě sedne.
Vždyť jste si oproti základní motorizaci připlatil 70 tis. Kč při stejné výbavě. Tak ať Vám slouží, ale já bych za Fóbii takovéhle peníze nedal - moc se mi nelíbí. Za tyhle peníze se už dá koupit normální auto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 14:07, Doporučuji nafoukat hodně kola
Milá redakce chtělo by to taky napsat nakolik foukáte kola.Já mám totiž octávku 1.9 tdi s výkonem 666kw no a kola foukám na 4 atmosféry a jezdím za 2,8l/100 Kdyby ten pán co jezdí za 3,8 nafoukal aspon na 3,5 atmosféry taky by se dostal pod 3 litry ale asi je hloupej protože s tak usporným autem jezdí za 3,8l když se může v klidu dostat pod 3.Chce to jen foukat kola.Doporučuji hodně silnej kompresor.Jednou jsem to nafoukal na 6 atmosfér a jezdil jsem za 1,8l na 100 ,ale to už to trochu drncalo a moje ochcávka byla nejsilnější na silnici tak jsem musel upustit aby měl ostatní šanci mě občas předjet protože to bylo moc nuda když mě nikdo nepředjížděl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 14:09, RE: Doporučuji nafoukat hodně kola
vasapasa napisał:
Milá redakce chtělo by to taky napsat nakolik foukáte kola.Já mám totiž octávku 1.9 tdi s výkonem 666kw no a kola foukám na 4 atmosféry a jezdím za 2,8l/100 Kdyby ten pán co jezdí za 3,8 nafoukal aspon na 3,5 atmosféry taky by se dostal pod 3 litry ale asi je hloupej protože s tak usporným autem jezdí za 3,8l když se může v klidu dostat pod 3.Chce to jen foukat kola.Doporučuji hodně silnej kompresor.Jednou jsem to nafoukal na 6 atmosfér a jezdil jsem za 1,8l na 100 ,ale to už to trochu drncalo ...
Jo a zapomněl jsem že to jezdím pořát v pěti lidech a mám pořát plnej kufr (ne sena,ale železa)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 14:31, RE: Doporučuji nafoukat hodně kola
vasapasa napisał:
Jo a zapomněl jsem že to jezdím pořát v pěti lidech a mám pořát plnej kufr (ne sena,ale železa)
)))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 15:04, RE: Řidič..?
Petr - TipCars.com napisał:
To je hezké, ale dnes se bavíme o benzínové čtrnáctistovce ve Fabii Combi ...
Pan tím chtěl říct,že hodně záleží na řidiči,podobnou trasu jako je výše jezdim s Grande Puntem 1.3JTD za 3,5,nebo i 7l.A s M-B Třída C dvoulitr benzín 6,5 nebo taky 12l,což je auto velké jako Oct...Ty dvě auta jezdí za sebou 90%jízdy....Kdysi Fabie 1.4 55kW za4.5 až 7...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 15:05, RE: Řidič..?
anonym napisał:
Panebože už zase!!!!3,8litru.Já bych řekl,že jste se urcitě spletl.Nebylo to náhodou 2,8litru?
1.8
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 15:09, RE: Řidič..?
Pepe napisał:
Dáme někde sraz, za svoje děti Vám poděkuju. Jelikož rozdíl mezi volně a ostře u mojí dodávky činí 0,5 až 1 l, tak to rád (hlavně v zimě) oželím. Ber si do huby svoje děti a neurážej cizí, hulváte. To, že máš nějaké osobní problémy sem prosím netahej. Děkuji
Volně ,ostře 0,5-1l....a pak jsi se probudil s rukou v nočníku,že?...A ted tu o Karkulce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 15:18, RE: Dobrá ukázka
Pepe napisał:
Takže polopatě: Při nájezdu 50 tkm/rok asi nebudu jezdit v takovýmhle autě. Existujou totiž auta, která jedou a nežerou. Tohle žere a (ne) jede...
to bys musel jet přes celou evropu aby se významně projevila rychlá jízda,efekt bývá ale opačně.... to obvykle končí pláčem manželek a sirotků,....Kdyby to nebylo trestné tak takové hovado vytahnu oknem z auta,a nakopu mu ....Když se někdo chce zabít,ma to udělat soukromně..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 15:29, Scota
Za 9 l jezdil po Praze i 15 let starej Favorit. Takže nic moc náčelníku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 15:55, RE: Proto máme motor 1,6
anonym napisał:
Vždyť jste si oproti základní motorizaci připlatil 70 tis. Kč při stejné výbavě. Tak ať Vám slouží, ale já bych za Fóbii takovéhle peníze nedal - moc se mi nelíbí. Za tyhle peníze se už dá koupit normální auto.
No ona je otázka co je to normální auto To co vy říká v diskuzích kdekdo, ale když si chcete vybrat slušné malé auto, nabídka je dneska velice široká a objeli jsme něco salónů. Chtěli jsme malé slušně vybavené auto, tak ho máme. A že stálo 430 tisíc? No a co, za své peníze jsme maximálně spokojeni a musím přiznat, že nakonec Fabia vyhrála díky předchozím velmi dobrým zkušenostem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 15:58, RE: Řidič..?
anonym napisał:
Volně ,ostře 0,5-1l....a pak jsi se probudil s rukou v nočníku,že?...A ted tu o Karkulce.
No, když nevěříš, tvoje věc. Neberu ti to. Ducato 2,3 JTD - klidná jízda, 50% město - 9 l/100 km. Ostrá jízda v rámci limitů stejné trasy - spotř. 9,5 - 10. Přijeď, vytáhnu to z imonitory od CCS. Nevěřící Tomáši. Proč bych kecal? Budu z toho něco mít? Tak vidíš...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 16:00, RE: Doporučuji nafoukat hodně kola
vasapasa napisał:
Milá redakce chtělo by to taky napsat nakolik foukáte kola.Já mám totiž octávku 1.9 tdi s výkonem 666kw no a kola foukám na 4 atmosféry a jezdím za 2,8l/100 Kdyby ten pán co jezdí za 3,8 nafoukal aspon na 3,5 atmosféry taky by se dostal pod 3 litry ale asi je hloupej protože s tak usporným autem jezdí za 3,8l když se může v klidu dostat pod 3.Chce to jen foukat kola.Doporučuji hodně silnej kompresor.Jednou jsem to nafoukal na 6 atmosfér a jezdil jsem za 1,8l na 100 ,ale to už to trochu drncalo ...
Ach jo, že Vám stojí za to psát takové bláboly, to pak člověka ta diskuse pod článkem velice rychle omrzí.

Mě by spíše zajímalo, co je důvodem toho, že ten motor je v reálu takhle žíznivý - vysoká hmotnost auta? neekonomický motor? nezajetý motor? "těžká" noha na plynovém pedálu? povětrnostní podmínky během testu?
Na obyčejnou 1.4 je spotřeba trochu vysoká.
Pokud výrobce uvádí hodnoty spotřeby o tolik nižší, nestálo by za to nechat vozidlo v rámci zkontrolovat, zda spotřeba není ovlivněna chybou motoru?
Petr
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.03.2008 16:01, RE: Dobrá ukázka
anonym napisał:
to bys musel jet přes celou evropu aby se významně projevila rychlá jízda,efekt bývá ale opačně.... to obvykle končí pláčem manželek a sirotků,....Kdyby to nebylo trestné tak takové hovado vytahnu oknem z auta,a nakopu mu ....Když se někdo chce zabít,ma to udělat soukromně..
2 - 3 semafory po městě udělají víc, než 5 minut. Stačí vědět, jak běhaj. Stačí jezdit pořád stejné trasy. No na tý tvý vesnici semafory asi neznáš... Po internetu se ti to kope, žejo?
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.