Zvirak napisał:
brin napisał:
Junior byl na 13palcových kolech, máte tam chybu. Vtipné to možná bylo, ale ono se jich taky prodalo pět a půl. A v pravdě to pořád bylo auto, které jezdilo. V té době jste nic levnějšího nového nepořídil.Ad výše, fobie se tedy ze zatáčky bokem rozhodně nehrne. A to ani na mokru. Asi jste s tím jezdil na gumách značky Jang ce ťang. A nehrne se nikam ani v kombíku. Vím to, jezdím s tím. A někdy dost ostře. A věřte, že byste mi v žádném z jejích konkurentů neujel, a to i přesto, že v ní mám supertěžký 1,9 TDi motor.
Tak týhle hozený rukavici neodolám. Punto se v r.93 - 99 !! prodávalo s motorem 1,3GT 96kW (benzin s turbem), který by vás nechal v prachu za sebou!!! (cenově stejné/levnější jako 1.9 TDi).Navíc bych řekl, že i slabším benzínům byste v puntu moc neujel 1.2 16V 63kW / 1.6 66kW.
Plně souhlasím jezdil jsem chvíli puntem 1,4GT auto ještě bylo čipnuté a mělo cca 120kw, bylo to neuvěřitelné, co auto dělalo, z běžných aut, nebylo nic co by mu stačilo. dokonce ani moje e39 528i které mělo 142kw, ale bylo o půlku těžší. punto hrabalo při prudkém přidání ještě na 3. rychlostní stupenň cca ve 100km/h, jízdní vlastnosti nebyly vůbec špatné na tak malé auto. výbava super - 4xairbag, klima, el okna, centrál na DO, servo, výškově nastavitelné sportovní sedačky, el zrcátka atd. Ještě mě napadá punto 2 1,9jtd, které díky kroutáku aprůběhu motoru jtd a nízké váze jede jak splašené.
Jinak bylo živější i než fabia II rs s 1,4tsi
Fabia vyniká ve třídě punt fiest atd. hlavně prostorem, a ono bodeť by ne, když je velká skoro jako focus nebo stilo. je mezi těmito třídami. potom mezi menšími a levnějšími auty je plně konkurence schopná, možná v něčem i vyniká, ale je nejdražší a nejmín vybavená. kvalita a zpracování je diskutabilní.
Maslím, že Fabia je celkem solidní auto na courání po městě a okolí, za přemrštěné ceny.