0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW - co ukázalo 170 tis. km?

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Wtorek 13.05.2014 08:19, To je zase recenze
Tleskám autorovi této "recenze" . Nikdy jsem nepochopil, proč má člověk s minimálními zkušenostmi potřebu psát recenze. Takto jsem se dozvěděl jen to, že autor přesedl z felicie (což byla objektivně poslední opravdu lidová škodovka a současně děsný pekáč) do Fabie (což je zcela průměrné vozidlo své třídy) a je z toho celé tři roky úplně na větvi .
reagować
bulawaio
ilość wystąpień62
data registracji18.06.2013
Wtorek 13.05.2014 09:52, pohádka
aneb jak nový majitel FABIE ke štěstí přišel
reagować
Zvirak
ilość wystąpień459
data registracji09.09.2012
Wtorek 13.05.2014 10:30, pohádka
Majitel žije evidentně v mokrým snu, že s 1,4 55kW jezdí 200 . Chápu ale, že se mu fabie líbí. Také mě dostala hláška "das Auto". Jako by VW bylo něco skvělýho..

Do kolen mě ale srazilo:
cytat:
Jízdní vlastnosti fabie jsou podle mého názoru výtečné. Má podvozek, který na silnici nezradí ani v kritické situaci. Krásně tlumí nerovnosti a zvládne perfektně i sportovnější jízdu. Účinek brzd, byť jsou vzadu bubnové, je také uspokojivý.

Tady pisatel už překročil všechny hranice. Hodnotit jízdní vlastnosti fabie jako výtečné a tvrdit, že zvládne perfektně sportovní jízdu je zralé na pobyt u doc. Chocholouška.

Pán se evidentně nesvezl v ničem jiném než je fabie.
reagować
lunaris
ilość wystąpień21
data registracji21.10.2013
Wtorek 13.05.2014 10:36, reakce na reakce
Myslím, že jste tady v komentářích zbytečně zaujatí. První fabia je velmi povedené auto, bezpochyby nadprůměr ve svojí třídě (určitě ne průměr, s čím to srovnáváte?) a jízdní vlastnosti jsou více než slušné (ne sportovní, to beru). VW taky osobně nijak nemusím, ale o poctivosti prvních fabií se nedá přít, o druhé generaci už by se dalo diskutovat jinak.
reagować
Zvirak
ilość wystąpień459
data registracji09.09.2012
Wtorek 13.05.2014 10:47, RE: reakce na reakce
lunaris napisał:
Myslím, že jste tady v komentářích zbytečně zaujatí. První fabia je velmi povedené auto, bezpochyby nadprůměr ve svojí třídě (určitě ne průměr, s čím to srovnáváte?) a jízdní vlastnosti jsou více než slušné (ne sportovní, to beru). VW taky osobně nijak nemusím, ale o poctivosti prvních fabií se nedá přít, o druhé generaci už by se dalo diskutovat jinak.


Tak schválně, v čem jsem byl já, nebo někdo přede mnou zaujatý? Tahle odpověď by mě zajímala.
Fabia není špatné auto a taky to tady nikdo nepsal. Jde spíše o to (což je nemoc většiny škodovkářů), že strkaj svojí škodovku o třídu výš. Další věc byla cena nového vozu, která byla vyšší než u srovnatelné konkurence. V souvisloti s vysokou pořizovací cenou nutno zmínit velice nuznou základní výbavu..
reagować
lunaris
ilość wystąpień21
data registracji21.10.2013
Wtorek 13.05.2014 11:15, reakce
Zvirak napisał:
Tak schválně, v čem jsem byl já, nebo někdo přede mnou zaujatý? Tahle odpověď by mě zajímala.Fabia není špatné auto a taky to tady nikdo nepsal. Jde spíše o to (což je nemoc většiny škodovkářů), že strkaj svojí škodovku o třídu výš. Další věc byla cena nového vozu, která byla vyšší než u srovnatelné konkurence. V souvisloti s vysokou pořizovací cenou nutno zmínit velice nuznou základní výbavu..
Jste zaujatí proti škodovkám nebo proti VW, až jste neobjektivní respektive příliš razantní se svými soudy - a stavíte se tak na přímý protipól nadšené recenze. Ani jedno není úplně správně.
Jezdil jsem sice jen s tříválcem, což byl mimo město hrozný motor, který žral jak otesánek, ale jinak to je kvalitní auto.
reagować
Frankiee
ilość wystąpień15
data registracji02.11.2012
Wtorek 13.05.2014 11:40, proc LPG
Nejak mi uchazi smysluplnost LPG do motoru 1,4. Sam bych LPG nedal do niceho mensiho nez je dvoulitr, ale stejne mi spis LPG dava smysl tak od trilitru vyse
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Wtorek 13.05.2014 11:48, RE: reakce na reakce
lunaris napisał:
Myslím, že jste tady v komentářích zbytečně zaujatí. První fabia je velmi povedené auto, bezpochyby nadprůměr ve svojí třídě (určitě ne průměr, s čím to srovnáváte?) a jízdní vlastnosti jsou více než slušné (ne sportovní, to beru). VW taky osobně nijak nemusím, ale o poctivosti prvních fabií se nedá přít, o druhé generaci už by se dalo diskutovat jinak.


Tak mi prosím sdělte, v čem byla (případně je) Fabia 1 nadprůměrná - tedy kromě pořizovací ceny, tuto nadprůměrnost znám.
reagować
kralici79
ilość wystąpień43
data registracji16.01.2013
Wtorek 13.05.2014 11:59, hlavní je spokojenost
Když jsem nedávno kupoval ojeté auto, poohlédl jsem se i po Fábii právě s tímto motorem. ve firmě mám tu čest se služební 1,4 MPI (kombi) a můj soused je dlouholetým uživatelem tohoto přibližovadla s 1,4 55kW (kombi) a druhou krátkou také MPI. Všechny mají natočených přes 200t., služební 300t., fungují bez větších problémů a jízda ve Fábii mi (samotnému, nejvíc ve dvou) problémy nečiní.
Je pravda, že za stejné peníze se dá pořídit i auto s nějakou výbavou a vnitřním prostorem . A hlavně proto jsem se nakonec pro tento vůz nerozhodl. Ještě mi trochu vadily koncernové vychytávky jako: schod v kufru při složených sedačkách, zapalovač u ruční brzdy, tvrdé loketní opěrky ve dveřích.
reagować
lunaris
ilość wystąpień21
data registracji21.10.2013
Wtorek 13.05.2014 12:09, RE: reakce na reakce
Pavlik napisał:
Tak mi prosím sdělte, v čem byla (případně je) Fabia 1 nadprůměrná - tedy kromě pořizovací ceny, tuto nadprůměrnost znám.
Mluvíme o třídě malých aut - z hlavy mě teď napadá např. dílenské zpracování, bytelnost, tuhost karoserie, jízdní vlastnosti, možnosti příplatkové výbavy, antikorozní ochrana, solidní řazení i řízení. Určitě by mě napadly i další věci.

reagować
xtrox
ilość wystąpień233
data registracji01.11.2012
Wtorek 13.05.2014 12:16, ...
první fabie byla slušné auto, oproti felicii zjevení. sice kvůli němu vw změkčil interní normy odolnosti karoserie, konkrétně střechy, ale to by časem udělal tak jako tak v nejbližších letech na nějakém jiném modelu koncernu

motor 1,4, 55 kw jsem drandil přes rok jako služební - dal 180 (kolegova 183) dle gps. po cca rovině. sílu a směr větru jsem neměřil. dalo se s ním jezdit pod 6 i za 8, dlouhodobě jsem jezdil lehce pod 7. nejvíc žral na dálnicích, kdy tachometrových 140 -150 zvládal kolem 8, po praze a okolí většinou za 6,5. být to soukromé auto, dokážu litr ušetřit.

podvozek, v kombinaci se sedadly, mi připadal tvrdý. ne sportovní, ale tvrdý. vím, že fabia nebyla dělána jako polykač dálničních km, ale na otočku mnichov, norimberk, berlín nebo ostravu jsem měl minimálně jednou měsíčně. zatímco plzeňská (tehdy prakticky nová), teplická (taky) nebo německé dálnice byly v pohodě, d1 byla o záda

na autě jsem ocenil spolehlivost - měl jsem ji k dispozici od nové a kromě nějaké rezonance a vypadlém kastlíku u spolujezdce si na nic nevzpomínám...ale za cca rok a čtvrt a prvních cca 50 tkm by se u auta nic vysypat nemělo
reagować
Jakub B
ilość wystąpień4
data registracji13.04.2014
Wtorek 13.05.2014 12:38, Fabia
Ale teď mě napadá, proč mám E46tku a ne Fábii, když se s ní dá taky užít sportovní jízda ( asi máme rozdílný názor na sportovní jízdu po okreskách... ) Nechápu dále slovo kvalita v interiéru ( to mi ve fábii opravdu nepřijde levné plasty a pro mě ostré úhly) a hlavně mi postrádá smysl LPG, nebyl by jednodušší ethanol nebo nějaké SDIčko?Ale tak každý volí něco jiného
reagować
PettrT
ilość wystąpień12
data registracji14.07.2012
Wtorek 13.05.2014 13:02, RE: Fabia
Jakub B napisał:
Ale teď mě napadá, proč mám E46tku a ne Fábii, když se s ní dá taky užít sportovní jízda ( asi máme rozdílný názor na sportovní jízdu po okreskách... ) Nechápu dále slovo kvalita v interiéru ( to mi ve fábii opravdu nepřijde levné plasty a pro mě ostré úhly) a hlavně mi postrádá smysl LPG, nebyl by jednodušší ethanol nebo nějaké SDIčko?Ale tak každý volí něco jiného


Další "odborník" ... ano, fabia je zcela srovnatelná s BMW. Jasně. Vždyt auto jako auto, pokud se to zrovna hodí do krámu, že ano.

Fabia 1 se dělá tuším někdy od r. 2001 takže je třeba ji porovnávat s tehdejším auty stejné třídy. A tam si vede velmi dobře. Jízdní vlastnosti tehdy měla lepší asi jen fiesta/121, jinak mě nic jiného nenapadá. Běžné clio, 206, corsa nebo punto se nechytalo. Pokud máte nějaký nápad, rád se poučím. Bavíme se ale o běžných verzích.
Také je dobré podívat se na ty auta dnes, stačí někde v bazaru. Nemyslím ceny, ale stav. Tam fabia vede o parník, mnohby i při vyšším nájezdu.
Pokud se k tomu bude přistupovat jak má, tj auto do města, i ta htp v klidu stačí. Jestli si to ale někdo koupil v kombiku na cesty do chorvat je to chyba jeho, ne škodovky. Základní motory měla ale konkurence lepší, to je fakt.
Interier clia, punta, 206 ani té fiesty se tenkrát nemohl fabii rovnat, dohánělo se to výbavou. Aby bylo jasno, třeba punto se mi líbí moc a to dodnes. Interier tvar hezký, ale provedením hnus.
Yaris je sice superspolehlivej, ale menší a uvnitř opět hrůza.
Lepší z té doby je asi jen Honda Jazz, ale ta cenově byla jinde už jako nová.

Ne nadarmo jsem slyšel že fabia 1 nebyla moc výdělečná. Byla stavěna až nesmyslně dobře.
Na dvojce už se proto hodně šetřilo a je to znát.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Wtorek 13.05.2014 13:22, RE: reakce na reakce
lunaris napisał:
Pavlik napisał:
Tak mi prosím sdělte, v čem byla (případně je) Fabia 1 nadprůměrná - tedy kromě pořizovací ceny, tuto nadprůměrnost znám.
Mluvíme o třídě malých aut - z hlavy mě teď napadá např. dílenské zpracování, bytelnost, tuhost karoserie, jízdní vlastnosti, možnosti příplatkové výbavy, antikorozní ochrana, solidní řazení i řízení. Určitě by mě napadly i další věci.


Tak ten nadprůměr rozebereme od konce:
- solidní řazení i řízení je ve třídním průměru, horší má třeba 206/208, ale stejné nabízí yaris nebo například clio
- antikorozní ochrana je pravda solidní, ale opět nic mimořádného v rámci třídy, kde negativně vybočovala snad jen Fiesta
- možnosti příplatkové výbavy jsou vskutku velké, proto většina Fabií 1 žádnou výbavu nemá a to co měla škodovka za příplatek měla konkurence ve standardu
- jízdní vlastnosti Fabie představují ukázkový průměr, kdy nerovnosti netlumí právě ukázkově a přitom je současně značně nedotáčivá při rychlejší jízdě, výrazně horší byla v tomto směru snad jen 206, ale ta byla zase mnohem pohodlnější
- tuhost karoserie bych raději nevyzdvihoval, protože VW kvůli Fabii 1 změkčoval své vnitřní normy. Konečně 4* za nárazový test nebyly ani tehdy žádná sláva a konkurence byla trochu dál.
- bytelnost je co? Že nic v interiéru nevrže? Nebo to, že přední náprava potřebuje generálku většinou již po 50-70 tisících km? Nějak nevím, co je lepší...
- dílenské zpracování je slušné, ale opět nic světaborného. Ve třídě malých aut byla v té době lepší i horší auta.
Co tedy ospravedlňuje pohádku o výborné Fabii? Snad jen nezkušenost autora, kdy nemá možnost srovnávat...
PS: abychom si rozuměli, nepovažuji Fabii za špatné auto, zvláště s recenzovaným motorem. Jen se občas divím nekritickému hodnocení majitelů, kterým naprosto chybí srovnatelná zkušenost a zůstávám v úžasu stát nad částkami, které jsou lidé v ČR za Fabii a škodovky obecně zaplatit.
reagować
PettrT
ilość wystąpień12
data registracji14.07.2012
Wtorek 13.05.2014 14:05, fabia
A než tu budu napaden že jsem škodofil tak na vysvětlenou - mám řemeslnickou firmu a jako nejmenší motážní auta jsem jedničkové fabie používal. Konkrétně jednu htp krátkou a dvě tdi praktik.
Jeden čas jsem měl i jednu corsu c van a 206 van v benzínu, oboje koupeno s cca 10t km. Fabie potom nové. Všechna auta za rok ujedou tak 50t po hlavně městě.
S velkým náskokem fabie nejméně náročné na servis, myslím časově. A to i v porovnání s berlingem a současným roomsterem praktik. Na přední nápravě jen tzv kosti, a to se jezdí hlavně po Praze a jak se chovají zaměstnanci k autům asi nemusím popisovat.
Corsa byla v servisu častěji, zejména podvozek odcházel. Ale servis dobrý a levný, to zase ano.
206 se sypala celá, začalo to radiem a končilo řídící jednotkou a zadřeným ložiskem kola. Jo, ale na rozdíl od fabie měla elektrické okýnka a klima. Oboje se podělalo. Corsa i 206 jsou ale o uvnitř dost měnší než krátká fabia. Samozřejmě tím i lehčí.
Berlingo byl taky úlet, ale to sem nepatří.
Soukromě škodovku nepoužívám.
Prostě v době vzniku byla Fabia velmi dobré auto, at si každý říká co chce. To se vyvrátit nedá.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Wtorek 13.05.2014 15:00, RE: reakce na reakce
Pavlik napisał:
lunaris napisał:
Pavlik napisał:
Tak mi prosím sdělte, v čem byla (případně je) Fabia 1 nadprůměrná - tedy kromě pořizovací ceny, tuto nadprůměrnost znám.
Mluvíme o třídě malých aut - z hlavy mě teď napadá např. dílenské zpracování, bytelnost, tuhost karoserie, jízdní vlastnosti, možnosti příplatkové výbavy, antikorozní ochrana, solidní řazení i řízení. Určitě by mě napadly i další věci.
Tak ten nadprůměr rozebereme od konce: - solidní řazení i řízení je ve třídním průměru, horší má třeba 206/208, ale stejné nabízí yaris nebo například clio - antikorozní ochrana je pravda solidní, ale opět nic mimořádného v rámci třídy, kde negativně vybočovala snad jen Fiesta - možnosti příplatkové výbavy jsou vskutku velké, proto většina Fabií 1 žádnou výbavu nemá a to co měla škodovka za příplatek měla konkurence ve standardu - jízdní vlastnosti Fabie představují ukázkový průměr, kdy nerovnosti netlumí právě ukázkově a přitom je současně značně nedotáčivá při rychlejší jízdě, výrazně horší byla v tomto směru snad jen 206, ale ta byla zase mnohem pohodlnější - tuhost karoserie bych raději nevyzdvihoval, protože VW kvůli Fabii 1 změkčoval své vnitřní normy. Konečně 4* za nárazový test nebyly ani tehdy žádná sláva a konkurence byla trochu dál. - bytelnost je co? Že nic v interiéru nevrže? Nebo to, že přední náprava potřebuje generálku většinou již po 50-70 tisících km? Nějak nevím, co je lepší... - dílenské zpracování je slušné, ale opět nic světaborného. Ve třídě malých aut byla v té době lepší i horší auta. Co tedy ospravedlňuje pohádku o výborné Fabii? Snad jen nezkušenost autora, kdy nemá možnost srovnávat... PS: abychom si rozuměli, nepovažuji Fabii za špatné auto, zvláště s recenzovaným motorem. Jen se občas divím nekritickému hodnocení majitelů, kterým naprosto chybí srovnatelná zkušenost a zůstávám v úžasu stát nad částkami, které jsou lidé v ČR za Fabii a škodovky obecně zaplatit.

a právě proto jsem si koupil na poskakování kolem baráku Micru 1.4 60kW, 2002, klima, 4 airbagy, ABS, el.okna i zrcátka, najeto 125k, za lidových 18k+přihlášení a prvotní servis (celkem cca 30k vč. druhé sady kol) a na auto nebudu muset minimálně dva roky sáhnout (vyjma oleje a přezutí). fábku bych asi v téhle výbavě nenašel. a jestli tak za raketu. navíc jezdí reálně za 5.5, dle GPS vytáhne 170 a nekrade se. jasně, prostor je menší, ale pro jednoho po městě a okolí bohatě postačující, a i já se svými 190ti cm se do ní v klidu vejdu. navíc díky své váze pod 900 je i těch 80 koní překvapivě dostačujících. na dálnici bych s tím asi pravidelně nejezdil ale okresky jsou v pohodě. a město super
reagować
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Wtorek 13.05.2014 15:39, Micra
Jistě, Micra byla super. Děda ji měl a nemohl si ji vynachválit. Ale vnitřní prostor je opravdu miniaturní. Nejedná se o přímou konkurenci Fabie, zvláště ne, pokud jde o Fabii Combi. Co se týče spolehlivosti, tak fabie je řekl bych typický průměr, kusy z roku 2001 bez metly a s vysokým nájezdem reznou jako lišky kolem předních blatníků a chycené jsou většinou i prahy. Mám 1,9 TDi combi, ze závad, které mě potkaly a nebyly způsobeny vnějšími vlivy (nehody) jsou praskající žárovky, zaseknutý zadní třmen, silentbloky a různé čepy a kosti nápravy. Teď mi mizí voda v chladiči, ale to je pravděpodobně vodní pumpou, protože rozvody už tři tisíce přesluhují. Jo, praskly mi přední i zadní pružiny, zjištěno při výměně tlumičů. Odešla přední ložiska. Následkem výměny předních pružin to vypadá na ložisko uložení pružiny, ale na to zatím prdím. Co se týče motoru a převodovky, žádné závady, turbo turbí, vstřikovače už jsou asi horší, ale neřeším, převodovka řadí lépe jak nová. Auto mám od 142000 km do teď, což je asi 275000 km. Auto bylo při koupi už stočeno o minimálně jedny rozvody, tedy 90000 km, takže se teď klidně může blížit půl milionu. Přítelkyně nechce jezdit s ničím jiným, protože ji vyhovuje blbuvzdornost.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Wtorek 13.05.2014 22:29, RE: reakce na reakce
Pavlik napisał:
lunaris napisał:
Pavlik napisał:
Tak mi prosím sdělte, v čem byla (případně je) Fabia 1 nadprůměrná - tedy kromě pořizovací ceny, tuto nadprůměrnost znám.
Mluvíme o třídě malých aut - z hlavy mě teď napadá např. dílenské zpracování, bytelnost, tuhost karoserie, jízdní vlastnosti, možnosti příplatkové výbavy, antikorozní ochrana, solidní řazení i řízení. Určitě by mě napadly i další věci.
Tak ten nadprůměr rozebereme od konce: - solidní řazení i řízení je ve třídním průměru, horší má třeba 206/208, ale stejné nabízí yaris nebo například clio - antikorozní ochrana je pravda solidní, ale opět nic mimořádného v rámci třídy, kde negativně vybočovala snad jen Fiesta - možnosti příplatkové výbavy jsou vskutku velké, proto většina Fabií 1 žádnou výbavu nemá a to co měla škodovka za příplatek měla konkurence ve standardu - jízdní vlastnosti Fabie představují ukázkový průměr, kdy nerovnosti netlumí právě ukázkově a přitom je současně značně nedotáčivá při rychlejší jízdě, výrazně horší byla v tomto směru snad jen 206, ale ta byla zase mnohem pohodlnější - tuhost karoserie bych raději nevyzdvihoval, protože VW kvůli Fabii 1 změkčoval své vnitřní normy. Konečně 4* za nárazový test nebyly ani tehdy žádná sláva a konkurence byla trochu dál. - bytelnost je co? Že nic v interiéru nevrže? Nebo to, že přední náprava potřebuje generálku většinou již po 50-70 tisících km? Nějak nevím, co je lepší... - dílenské zpracování je slušné, ale opět nic světaborného. Ve třídě malých aut byla v té době lepší i horší auta. Co tedy ospravedlňuje pohádku o výborné Fabii? Snad jen nezkušenost autora, kdy nemá možnost srovnávat... PS: abychom si rozuměli, nepovažuji Fabii za špatné auto, zvláště s recenzovaným motorem. Jen se občas divím nekritickému hodnocení majitelů, kterým naprosto chybí srovnatelná zkušenost a zůstávám v úžasu stát nad částkami, které jsou lidé v ČR za Fabii a škodovky obecně zaplatit.


Ještě tě doplním....Ony vyzdvihované jízdní vlastnosti byly široce využívány. Vezmu-li totiž cílovou skupinu zákazníků (vyjma služebních aut), byli za volantem k vidění nejvíce důchodci, kteří šli po modelové ose výrobního programu Škoda Auto (pochopitelně to nešlo jinak). Takže jízda po rovině max 80 km/h na 4. rychlostní stupeň (tam, kde se do F hupslo rovnou z řady 100/120 bez přeškolovacího mezistupně Favorit/Felicie), v zatáčkách potom krokem, prostředkem vozovky, pochopitelně. Další kategorií rodiny s malými dětmi, pro které byla Oct nesplnitelným snem, tudíž bylo nutno vzít zavděk F kombi, označované jako "rodinný vůz". Že s tím málokdo v takovém osazení dohnal povozek na limit, je pochopitelné. Zmiňovat potom palubní desku, připomínající dílo zručného dřevorubce, nebudu, neboť bych mohl být nařčen, že tomu nerozumím...
reagować
lunaris
ilość wystąpień21
data registracji21.10.2013
Środa 14.05.2014 08:52, reakce
Pánové, píšete sice hezky, ale snaha marná. Fabia v té době celkově jasně převyšovala konkurenci jako byla fiesta, corsa, punto, 206, clio atd. Ta auta možná měla vždycky jednu silnou stránku, např. fiesta měla výborné jízdní vlastnosti, francouzi nerezli, ale celkově je fabia jasně lepší a dotaženější auto. Není nic, v čem by byla podprůměrná, pokud tedy odhlédneme od populární kritiky poddimenzovanosti přední nápravy. Taky by mě zajímalo, které malé auto mělo tehdy lepší dílenské zpracování. Japonci určitě ne, corsa ani fiesta taky ne a už vůbec ne francouzi nebo punto. Že si fabii kupovali hlavně typičtí češi, kteří se bojí najet prudčeji do mírné zatáčky, za to auto nemůže. Já bych si škodovku nebo vw taky nekoupil, protože jsou předražené, ale nic to nemění na kvalitách první fabie. Velký rozdíl je pak oproti druhé generaci, která je výrazně ošizená a ani jízdně to není žádný zázrak.
reagować
Zvirak
ilość wystąpień459
data registracji09.09.2012
Środa 14.05.2014 09:37, RE: reakce
lunaris napisał:
Pánové, píšete sice hezky, ale snaha marná. Fabia v té době celkově jasně převyšovala konkurenci jako byla fiesta, corsa, punto, 206, clio atd. Ta auta možná měla vždycky jednu silnou stránku, např. fiesta měla výborné jízdní vlastnosti, francouzi nerezli, ale celkově je fabia jasně lepší a dotaženější auto. Není nic, v čem by byla podprůměrná, pokud tedy odhlédneme od populární kritiky poddimenzovanosti přední nápravy. Taky by mě zajímalo, které malé auto mělo tehdy lepší dílenské zpracování. Japonci určitě ne, corsa ani fiesta taky ne a už vůbec ne francouzi nebo punto. Že si fabii kupovali hlavně typičtí češi, kteří se bojí najet prudčeji do mírné zatáčky, za to auto nemůže. Já bych si škodovku nebo vw taky nekoupil, protože jsou předražené, ale nic to nemění na kvalitách první fabie. Velký rozdíl je pak oproti druhé generaci, která je výrazně ošizená a ani jízdně to není žádný zázrak.


Všechny tyhle malý, tebou zmíněný auta jsou ROZPOČTOVKY. V čem je drtivě a hravě Fabia převálcovovala je CENA a nejchudší výbava. V ničem jiném tak výrazně nevyniká. Fabia je takový hrdina průměrnosti. Nemyslím to nijak negativně, ale je to tak.
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.