0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW - co ukázalo 170 tis. km?

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Cztwartek 15.05.2014 17:55, Fabia 1 - předražená s nízkou tuhostí karoserie???
Celkem se to tu rozhořelo. Dost za to může hodně nadšená recenze pisatele. I když s ním ve většině bodů souhlasím. Nebudu tu psát, co už je napsané. Jen to shrnu na základě vlastních zkušeností. Kvalitou výroby a bytelností materiálů je dodnes nedostižná a jízdní vlastnosti by leckteré malé auto mohlo i dnes závidět. Ve zpracování ji předběhlo snad jen nové Polo a A1, jenže pod povrchem je to už ošizené jako každé jiné dnešní auto. Jízdními vlastnostmi jí přebije (z toho co jsem řídil) Fiesta, u které jsem se ale bál, že se z ní každou chvíli něco ulomí, prostě pocit z auta nebyl nic moc.

Ale vůbec nechápu, kde Pavlik přišel na tu věc se sníženou tuhostí karoserie? Podle mě absolutní blbost. Jednou do mě na parkovišti napálil idiot, co se rozhlížel kam zaparkovat. U Fabie byl trochu promáčklý a odřený zadní nárazník, když se sundal, zjistilo se, že pod ním je pořádná železná výztuha, což nebývá (vzadu) vůbec zvykem! Ani se nepoškodily úchyty nárazníku, jen se to vyrovnalo a nalakovalo. Borec co do mě naboural (P 406) měl nárazník prasklý a promášklý a na bocích vyletěl z úchytů, takže hned šel koupit lepící pásku, aby s tím mohl odjet a nikoho nezranil. Také jsem byl svědkem, kdy to do F1 combi stojící na červené na příjezdu do města napálil kamion se dřevem, kterému selhaly brzdy. Rychlost si dovoluji odhadnout na něco kolem 60 - 70 km/h. Byla to taková šupa, že Fabie odletěla 200 m od křižovatky a všude byly trosky kufru. Zastavila se až na dělícím pásu. Byli v ní 3 dospělí a všichni přežili jen s šokem a z auta vylezli po svých! Zdeformoval se jen kufr, prostor pro posádku zůstal nezborcený, i střecha byla ok. Kamarád s ní šel pro změnu 3x přes střechu, když se vracel unavený potmě z práce a přehlídnul zatáčku. Neměl ani bouli. Navíc 4* z EURO NCAP u malého auta, co vyjelo sériově jen s 1 airbagem v r. 99, jsou u mě výborný výsledek. Tehdy ještě tyto testy byly jen o pasivní bezpečnosti a měly nějakou vypovídající hodnotu. Takže o bezpečnosti Fabie 1 nepochybuji.

Další věc, co se tu řeší, je že je předražená. Ano, byla dražší než konkurence, ale kdo na ni měl, tomu to nevadilo. Uvedu příklad. X let nazpátek jsme odkoupili od známého bývalou firemní Fábii s 1,4 a na tu dobu solidní výbavou. Stála cca 170 tis. Když se za 5 let prodávala, prodala se za 130 tis. Navíc za týden byla pryč a koupil ji hned druhý zájemce, protože ten první nedostal úvěr. Známí si tenkrát koupili Clio v přibližně stejném stavu a chlubili se, že za něj dali jen 140 a že má i klimu... Jenže za 3 roky ho splatili a chtěli něco většího. Pak byli rádi, že jim ho vzali na protiúčet v Renaultu za polovic.

Stejně nechápu místní potrefené husy. Cena je dána nabídkou a poptávkou. Kdyby byla cena nastavena blbě, nebude se výrobek prodávat. Jinýni slovy, buď na to mám a ozývat se nepotřebuji, nebo na to nemám a koupím si to na co mám, ale abych se cítil líp, neustále někomu vnucuji, jak jsem je všechny přečůral a jací jsou ostatní debilové.
reagować
driver111
ilość wystąpień528
data registracji13.03.2013
Cztwartek 15.05.2014 18:33, tuhost karoserie
jak jsem psal výše, měli jsme na firmě 2 kousky s 1.4 benzinem. Po týdnu co byly auta na firmě jel s jednou kolega domů z práce a na horizontu nějaký kreten v protisměru předjížděl a kolega to schytal čelně. Auto tenkrán bylo na odpis, ale pojišťovna si stála za svým, že se to musí opravit, dle mého blbost, ale nakonec se opravila. Nicméně kolega měl jen spálený obličej od airbagu, ale vylezl po svých. Takže to auto je opravdu docela bezpečné. Auto sice po opravě mělo problémy s geo a nešlo to nikdy uplně vyladit - sjížděly se nepravidelně gumy, ale potom najelo dalších 150 tis bez větších problémů.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Cztwartek 15.05.2014 18:37, RE: Fabia 1 - předražená s nízkou tuhostí karoserie???
Paul napisał:
Celkem se to tu rozhořelo. Dost za to může hodně nadšená recenze pisatele. I když s ním ve většině bodů souhlasím. Nebudu tu psát, co už je napsané. Jen to shrnu na základě vlastních zkušeností. Kvalitou výroby a bytelností materiálů je dodnes nedostižná a jízdní vlastnosti by leckteré malé auto mohlo i dnes závidět. Ve zpracování ji předběhlo snad jen nové Polo a A1, jenže pod povrchem je to už ošizené jako každé jiné dnešní auto. Jízdními vlastnostmi jí přebije (z toho co jsem řídil) Fiesta, u které jsem se ale bál, že se z ní každou chvíli něco ulomí, prostě pocit z auta nebyl nic moc.Ale vůbec nechápu, kde Pavlik přišel na tu věc se sníženou tuhostí karoserie? Podle mě absolutní blbost. Jednou do mě na parkovišti napálil idiot, co se rozhlížel kam zaparkovat. U Fabie byl trochu promáčklý a odřený zadní nárazník, když se sundal, zjistilo se, že pod ním je pořádná železná výztuha, což nebývá (vzadu) vůbec zvykem! Ani se nepoškodily úchyty nárazníku, jen se to vyrovnalo a nalakovalo. Borec co do mě naboural (P 406) měl nárazník prasklý a promášklý a na bocích vyletěl z úchytů, takže hned šel koupit lepící pásku, aby s tím mohl odjet a nikoho nezranil. Také jsem byl svědkem, kdy to do F1 combi stojící na červené na příjezdu do města napálil kamion se dřevem, kterému selhaly brzdy. Rychlost si dovoluji odhadnout na něco kolem 60 - 70 km/h. Byla to taková šupa, že Fabie odletěla 200 m od křižovatky a všude byly trosky kufru. Zastavila se až na dělícím pásu. Byli v ní 3 dospělí a všichni přežili jen s šokem a z auta vylezli po svých! Zdeformoval se jen kufr, prostor pro posádku zůstal nezborcený, i střecha byla ok. Kamarád s ní šel pro změnu 3x přes střechu, když se vracel unavený potmě z práce a přehlídnul zatáčku. Neměl ani bouli. Navíc 4* z EURO NCAP u malého auta, co vyjelo sériově jen s 1 airbagem v r. 99, jsou u mě výborný výsledek. Tehdy ještě tyto testy byly jen o pasivní bezpečnosti a měly nějakou vypovídající hodnotu. Takže o bezpečnosti Fabie 1 nepochybuji.Další věc, co se tu řeší, je že je předražená. Ano, byla dražší než konkurence, ale kdo na ni měl, tomu to nevadilo. Uvedu příklad. X let nazpátek jsme odkoupili od známého bývalou firemní Fábii s 1,4 a na tu dobu solidní výbavou. Stála cca 170 tis. Když se za 5 let prodávala, prodala se za 130 tis. Navíc za týden byla pryč a koupil ji hned druhý zájemce, protože ten první nedostal úvěr. Známí si tenkrát koupili Clio v přibližně stejném stavu a chlubili se, že za něj dali jen 140 a že má i klimu... Jenže za 3 roky ho splatili a chtěli něco většího. Pak byli rádi, že jim ho vzali na protiúčet v Renaultu za polovic. Stejně nechápu místní potrefené husy. Cena je dána nabídkou a poptávkou. Kdyby byla cena nastavena blbě, nebude se výrobek prodávat. Jinýni slovy, buď na to mám a ozývat se nepotřebuji, nebo na to nemám a koupím si to na co mám, ale abych se cítil líp, neustále někomu vnucuji, jak jsem je všechny přečůral a jací jsou ostatní debilové.


Také jsem pár rozbitých Fabií viděl a její bezpečnost představuje průměr své doby - zvlášť nevěřím pohádce o potlačení rozjetým kamionem - ty číselné údaje jsou úplně mimo realitu nebo je to celé pohádka. U Fabie jako u každého jiného auta je při nehodě v hlavní roli štěstí a až potom vlastní bezpečnost auta, protože nejvíc záleží co, kde a jak se vzájemně srazí a kam to nárazu odletí. Nicméně tady jde hlavně o vychvalovanou tuhost karoserie a ta je průměrná v segmentu - jak už se tu několikrát psalo, VW kvůli Fabii 1 změkčoval své vnitropodnikové normy.
Cena je věcí poptávky a dnes především marketingu - tady musím před celým koncernem smeknout, protože prodávat nezajímavá průměrná auta za výrazně nadprůměrné ceny je skutečné umění. Přímo virtuózní umění potom je prodávat taková auta chudákům, kteří si i na ojetinu za 100-150 000 musí brát úvěr a ještě je přesvědčit že DAS AUTO .
reagować
kralici79
ilość wystąpień43
data registracji16.01.2013
Piątek 16.05.2014 10:10, Jen chci bezpečně dojet.
Nešlo mi ažtak o auto. Mám ve svém okolí (asi jako každý z nás) pár Fóbií a spokojenost jejich majitelů je jasný důkaz, že to auto je schopné splnit požadavky na něj kladené.
Jde mi spíš o to,že jezdím po republice a často se dostávám do situace, kdy mě takovej nejrychlejší (nejen ve Fabii TDI) bere přes plnou, před horizontem, nebo v zatáčce. Cestovní rychlost udržuju po okreskách kolem 100km/h, tak snad až taková brzda nejsem, aby si závodník nemohl počkat na místo, kde přede mě uvidí. Tak mi šlo spíš o to, jak ineligentní můžou bej lidi, honící se po silnicích v Puntách, Fábiích a jiných "sportovních" vozech. A to hlavně v zatáčkách,abych ukázal, jak mi ta dehtová Fóbie drží stopu. Prostě mi to přišlo dementní. . REJP
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Piątek 16.05.2014 12:15, RE: Fabia 1 - předražená s nízkou tuhostí karoserie???
Pavlik napisał:
Paul napisał:
Celkem se to tu rozhořelo. Dost za to může hodně nadšená recenze pisatele. I když s ním ve většině bodů souhlasím. Nebudu tu psát, co už je napsané. Jen to shrnu na základě vlastních zkušeností. Kvalitou výroby a bytelností materiálů je dodnes nedostižná a jízdní vlastnosti by leckteré malé auto mohlo i dnes závidět. Ve zpracování ji předběhlo snad jen nové Polo a A1, jenže pod povrchem je to už ošizené jako každé jiné dnešní auto. Jízdními vlastnostmi jí přebije (z toho co jsem řídil) Fiesta, u které jsem se ale bál, že se z ní každou chvíli něco ulomí, prostě pocit z auta nebyl nic moc.Ale vůbec nechápu, kde Pavlik přišel na tu věc se sníženou tuhostí karoserie? Podle mě absolutní blbost. Jednou do mě na parkovišti napálil idiot, co se rozhlížel kam zaparkovat. U Fabie byl trochu promáčklý a odřený zadní nárazník, když se sundal, zjistilo se, že pod ním je pořádná železná výztuha, což nebývá (vzadu) vůbec zvykem! Ani se nepoškodily úchyty nárazníku, jen se to vyrovnalo a nalakovalo. Borec co do mě naboural (P 406) měl nárazník prasklý a promášklý a na bocích vyletěl z úchytů, takže hned šel koupit lepící pásku, aby s tím mohl odjet a nikoho nezranil. Také jsem byl svědkem, kdy to do F1 combi stojící na červené na příjezdu do města napálil kamion se dřevem, kterému selhaly brzdy. Rychlost si dovoluji odhadnout na něco kolem 60 - 70 km/h. Byla to taková šupa, že Fabie odletěla 200 m od křižovatky a všude byly trosky kufru. Zastavila se až na dělícím pásu. Byli v ní 3 dospělí a všichni přežili jen s šokem a z auta vylezli po svých! Zdeformoval se jen kufr, prostor pro posádku zůstal nezborcený, i střecha byla ok. Kamarád s ní šel pro změnu 3x přes střechu, když se vracel unavený potmě z práce a přehlídnul zatáčku. Neměl ani bouli. Navíc 4* z EURO NCAP u malého auta, co vyjelo sériově jen s 1 airbagem v r. 99, jsou u mě výborný výsledek. Tehdy ještě tyto testy byly jen o pasivní bezpečnosti a měly nějakou vypovídající hodnotu. Takže o bezpečnosti Fabie 1 nepochybuji.Další věc, co se tu řeší, je že je předražená. Ano, byla dražší než konkurence, ale kdo na ni měl, tomu to nevadilo. Uvedu příklad. X let nazpátek jsme odkoupili od známého bývalou firemní Fábii s 1,4 a na tu dobu solidní výbavou. Stála cca 170 tis. Když se za 5 let prodávala, prodala se za 130 tis. Navíc za týden byla pryč a koupil ji hned druhý zájemce, protože ten první nedostal úvěr. Známí si tenkrát koupili Clio v přibližně stejném stavu a chlubili se, že za něj dali jen 140 a že má i klimu... Jenže za 3 roky ho splatili a chtěli něco většího. Pak byli rádi, že jim ho vzali na protiúčet v Renaultu za polovic. Stejně nechápu místní potrefené husy. Cena je dána nabídkou a poptávkou. Kdyby byla cena nastavena blbě, nebude se výrobek prodávat. Jinýni slovy, buď na to mám a ozývat se nepotřebuji, nebo na to nemám a koupím si to na co mám, ale abych se cítil líp, neustále někomu vnucuji, jak jsem je všechny přečůral a jací jsou ostatní debilové.
Také jsem pár rozbitých Fabií viděl a její bezpečnost představuje průměr své doby - zvlášť nevěřím pohádce o potlačení rozjetým kamionem - ty číselné údaje jsou úplně mimo realitu nebo je to celé pohádka. U Fabie jako u každého jiného auta je při nehodě v hlavní roli štěstí a až potom vlastní bezpečnost auta, protože nejvíc záleží co, kde a jak se vzájemně srazí a kam to nárazu odletí. Nicméně tady jde hlavně o vychvalovanou tuhost karoserie a ta je průměrná v segmentu - jak už se tu několikrát psalo, VW kvůli Fabii 1 změkčoval své vnitropodnikové normy. Cena je věcí poptávky a dnes především marketingu - tady musím před celým koncernem smeknout, protože prodávat nezajímavá průměrná auta za výrazně nadprůměrné ceny je skutečné umění. Přímo virtuózní umění potom je prodávat taková auta chudákům, kteří si i na ojetinu za 100-150 000 musí brát úvěr a ještě je přesvědčit že DAS AUTO .


Nemám důvod psát tu pohádky, konkrétně se to stalo vjezdu do Karviné. Kousek od té křižovatky je hotel a parkoviště, kde jsem čekal na kolegu. Samotný kamion se zastavil až kdesi za křižovatkou. Posádce pomohlo, že se stali kulečníkohou koulí a velká část nárazu se přeměnila na pohyb, proto odletěli tak daleko.

Pohádky tu akorát píšeš ty pořád dokola o tom snížení norem na tuhost. Kdes na to přišel? Můžeš to nějak dokázat? Generačně tuhost karoserie musela stoupnout, už jen proto, že předchozí Polo dostalo pouze 3* a Fabia a tehdy nové Polo dostalo 4*. Fabia byla testována v r. 2000 a snad jako první auto této kategorie dostala 4*. Současnící dobíhající generace byli rádi za 3* a výjimkou nebyly jen 2*. Ani dnes, kdy se dostávají body za asistenční systémy a pípáky nezapnutí pásů, které s odolností při nárazu nesouvisí (jde o prvky aktivní bezpečnosti), není 5* v této kategorii pravidlem.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Piątek 16.05.2014 14:03, RE: Nezvrtlo se to?
tomaskrtek napisał:
kralici79 napisał:
Rád bych věděl z jakého jste okresu. Začínám mít strach, že kolem mě budou lítat Fábie v dieselu honící se s Puntama a Corsama. Občas se připojí nějaký to Báwo a v těsným závěsu banda "motorkářů". Z toho všeho kolem 180 km/h občas něco vylítne do pole, protože to má špatnej podvozek, nebo řidič nezvládne svoje "sportovní náčiní". Je tady v tý diskuzi někomu nad patnáct let, aby normálně uznal, že Fábie je solidní průměr svojí třídy, se kterým může být majitel spokojený. Ve standartních výbavách a bez úprav to prostě závoďák nikdy nebude a bejt neměl!!!
klid, to přeci všichni diskutující včetně mě přiznávají. k tomu je ovšem potřeba dodat že se jedná o solidní průměr za ceny které atakují třídu výš, tedy průměr za nadprůměrnou cenu. o tom je tato diskuze. bohužel ještě dnes existují lidé kteří jsou přesvědčeni že když za auto dali 2x víc tak musí být 2x lepší (zaměň nebo kombinuj: spolehlivější, rychlejší, sportovnější, úspornější...)


Ona cena u ojetého vozu je vždy relativní,Fabia 1,4 55 kw byla nejspíš o něco vyší,ale pokud majiteli dobře slouží a je s vozem spokojený,tak kde je problém?Konkrétně soused koupil za pěkný peníz ojetý Renault Scénic 1.6 benzín.Auto mělo několik závad po sobě,tak to se ztrátou prodal a koupil ojetý Fiat Stilo 1.9 JTD.Bohužel se opakovalo to samé jako s renaultem.Z toho důvodu je v současné době spokojeným majitelem nové IX 20.Koupě jetého vozu bývá většinou tak trochu loterie a jestli jsem udělal dobré rozhodnutí ukáže teprve čas.A ještě k těm jízdním vlastnostem.O tom že jednotková Fabie má dobré jízdní vlastnosti v rámci své třídy snad ani nemá smysl uvažovat,konkrétně se na internetu nechá dohledat spousta testů a porovnání s konkurencí a ten kdo jezdí v běžném provozu na limitu možností svého vozu by se měl nechat vyšetřit psychologem.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Piątek 16.05.2014 14:18, RE: Fabia 1 - předražená s nízkou tuhostí karoserie???
Paul napisał:
Pavlik napisał:
Paul napisał:
Celkem se to tu rozhořelo. Dost za to může hodně nadšená recenze pisatele. I když s ním ve většině bodů souhlasím. Nebudu tu psát, co už je napsané. Jen to shrnu na základě vlastních zkušeností. Kvalitou výroby a bytelností materiálů je dodnes nedostižná a jízdní vlastnosti by leckteré malé auto mohlo i dnes závidět. Ve zpracování ji předběhlo snad jen nové Polo a A1, jenže pod povrchem je to už ošizené jako každé jiné dnešní auto. Jízdními vlastnostmi jí přebije (z toho co jsem řídil) Fiesta, u které jsem se ale bál, že se z ní každou chvíli něco ulomí, prostě pocit z auta nebyl nic moc.Ale vůbec nechápu, kde Pavlik přišel na tu věc se sníženou tuhostí karoserie? Podle mě absolutní blbost. Jednou do mě na parkovišti napálil idiot, co se rozhlížel kam zaparkovat. U Fabie byl trochu promáčklý a odřený zadní nárazník, když se sundal, zjistilo se, že pod ním je pořádná železná výztuha, což nebývá (vzadu) vůbec zvykem! Ani se nepoškodily úchyty nárazníku, jen se to vyrovnalo a nalakovalo. Borec co do mě naboural (P 406) měl nárazník prasklý a promášklý a na bocích vyletěl z úchytů, takže hned šel koupit lepící pásku, aby s tím mohl odjet a nikoho nezranil. Také jsem byl svědkem, kdy to do F1 combi stojící na červené na příjezdu do města napálil kamion se dřevem, kterému selhaly brzdy. Rychlost si dovoluji odhadnout na něco kolem 60 - 70 km/h. Byla to taková šupa, že Fabie odletěla 200 m od křižovatky a všude byly trosky kufru. Zastavila se až na dělícím pásu. Byli v ní 3 dospělí a všichni přežili jen s šokem a z auta vylezli po svých! Zdeformoval se jen kufr, prostor pro posádku zůstal nezborcený, i střecha byla ok. Kamarád s ní šel pro změnu 3x přes střechu, když se vracel unavený potmě z práce a přehlídnul zatáčku. Neměl ani bouli. Navíc 4* z EURO NCAP u malého auta, co vyjelo sériově jen s 1 airbagem v r. 99, jsou u mě výborný výsledek. Tehdy ještě tyto testy byly jen o pasivní bezpečnosti a měly nějakou vypovídající hodnotu. Takže o bezpečnosti Fabie 1 nepochybuji.Další věc, co se tu řeší, je že je předražená. Ano, byla dražší než konkurence, ale kdo na ni měl, tomu to nevadilo. Uvedu příklad. X let nazpátek jsme odkoupili od známého bývalou firemní Fábii s 1,4 a na tu dobu solidní výbavou. Stála cca 170 tis. Když se za 5 let prodávala, prodala se za 130 tis. Navíc za týden byla pryč a koupil ji hned druhý zájemce, protože ten první nedostal úvěr. Známí si tenkrát koupili Clio v přibližně stejném stavu a chlubili se, že za něj dali jen 140 a že má i klimu... Jenže za 3 roky ho splatili a chtěli něco většího. Pak byli rádi, že jim ho vzali na protiúčet v Renaultu za polovic. Stejně nechápu místní potrefené husy. Cena je dána nabídkou a poptávkou. Kdyby byla cena nastavena blbě, nebude se výrobek prodávat. Jinýni slovy, buď na to mám a ozývat se nepotřebuji, nebo na to nemám a koupím si to na co mám, ale abych se cítil líp, neustále někomu vnucuji, jak jsem je všechny přečůral a jací jsou ostatní debilové.
Také jsem pár rozbitých Fabií viděl a její bezpečnost představuje průměr své doby - zvlášť nevěřím pohádce o potlačení rozjetým kamionem - ty číselné údaje jsou úplně mimo realitu nebo je to celé pohádka. U Fabie jako u každého jiného auta je při nehodě v hlavní roli štěstí a až potom vlastní bezpečnost auta, protože nejvíc záleží co, kde a jak se vzájemně srazí a kam to nárazu odletí. Nicméně tady jde hlavně o vychvalovanou tuhost karoserie a ta je průměrná v segmentu - jak už se tu několikrát psalo, VW kvůli Fabii 1 změkčoval své vnitropodnikové normy. Cena je věcí poptávky a dnes především marketingu - tady musím před celým koncernem smeknout, protože prodávat nezajímavá průměrná auta za výrazně nadprůměrné ceny je skutečné umění. Přímo virtuózní umění potom je prodávat taková auta chudákům, kteří si i na ojetinu za 100-150 000 musí brát úvěr a ještě je přesvědčit že DAS AUTO .
Nemám důvod psát tu pohádky, konkrétně se to stalo vjezdu do Karviné. Kousek od té křižovatky je hotel a parkoviště, kde jsem čekal na kolegu. Samotný kamion se zastavil až kdesi za křižovatkou. Posádce pomohlo, že se stali kulečníkohou koulí a velká část nárazu se přeměnila na pohyb, proto odletěli tak daleko. Pohádky tu akorát píšeš ty pořád dokola o tom snížení norem na tuhost. Kdes na to přišel? Můžeš to nějak dokázat? Generačně tuhost karoserie musela stoupnout, už jen proto, že předchozí Polo dostalo pouze 3* a Fabia a tehdy nové Polo dostalo 4*. Fabia byla testována v r. 2000 a snad jako první auto této kategorie dostala 4*. Současnící dobíhající generace byli rádi za 3* a výjimkou nebyly jen 2*. Ani dnes, kdy se dostávají body za asistenční systémy a pípáky nezapnutí pásů, které s odolností při nárazu nesouvisí (jde o prvky aktivní bezpečnosti), není 5* v této kategorii pravidlem.


Můžeš mi prosím vysvětlit, jak souvisí tuhost karoserie a výsledek nárazového testu? Podle mého názoru je souvislost mezi projektovanou deformační zónou (nejdůležitější prvek nárazové zkoušky) a tuhostí karoserie (tedy její strukturální pevností v krutu) jen velmi okrajová.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Piątek 16.05.2014 17:20, RE: Nezvrtlo se to?
tomaskrtek napisał:
kralici79 napisał:
Rád bych věděl z jakého jste okresu. Začínám mít strach, že kolem mě budou lítat Fábie v dieselu honící se s Puntama a Corsama. Občas se připojí nějaký to Báwo a v těsným závěsu banda "motorkářů". Z toho všeho kolem 180 km/h občas něco vylítne do pole, protože to má špatnej podvozek, nebo řidič nezvládne svoje "sportovní náčiní". Je tady v tý diskuzi někomu nad patnáct let, aby normálně uznal, že Fábie je solidní průměr svojí třídy, se kterým může být majitel spokojený. Ve standartních výbavách a bez úprav to prostě závoďák nikdy nebude a bejt neměl!!!
klid, to přeci všichni diskutující včetně mě přiznávají. k tomu je ovšem potřeba dodat že se jedná o solidní průměr za ceny které atakují třídu výš, tedy průměr za nadprůměrnou cenu. o tom je tato diskuze. bohužel ještě dnes existují lidé kteří jsou přesvědčeni že když za auto dali 2x víc tak musí být 2x lepší (zaměň nebo kombinuj: spolehlivější, rychlejší, sportovnější, úspornější...)


Jo ona cena ojetého vozu je vždy relativní.Zdánlivě výhodná koupě se může hodně prodražit,zrovna tak i naopak.
reagować
Tycoon
ilość wystąpień62
data registracji05.11.2011
Sobota 17.05.2014 13:58, Já mám s Fabií 2 roky a 50 tkm
A pokud mám říct věc, která mě nejvíce štve, tak je to velký aerodynamický hluk na dálnici.
V čem Fabie vynikala nejen ve své třídě, je pasivní bezpečnost. Čtyři hvězdičky v NCAP tehdy neměly ani leckterá auta ve střední třídě a Fabia jich dosáhla, ačkoliv měla ve standardu jen jeden airbag.
Daní za bezpečnost je malý interiér a vysoká hmotnost auta.
Problémem Fabie v našich českých podmínkách je to, že často musí v základní verzi se slabým motrůrkem a bez výbavy plnit roli jediného auta v rodině.
Proč jsem ji vůbec koupil? Hledal jsem něco s nízkými provozními náklady, dlouhou životností motoru i při provozu na LPG a dostatečnou dynamiku. A vyšla mi z toho právě Fabie s dvoulitrovým motorem.
reagować
lhotka.jiriFB
ilość wystąpień4
data registracji15.06.2014
Niedziela 15.06.2014 22:09, RE: proc LPG
Frankiee napisał:
Nejak mi uchazi smysluplnost LPG do motoru 1,4. Sam bych LPG nedal do niceho mensiho nez je dvoulitr, ale stejne mi spis LPG dava smysl tak od trilitru vyse


co to tady blábolíš za nesmysly, kolik asi takových aut jezdí??...to by mohli čerpačky lpg rovnou zrušit, mysli když něco blábolíš a zkušenosti nemáš..já mám třeba 1.8 16v na lpg už 7 let a zaplatilo se auto i montáž, tak tady nekydej blbosti, před tím jsem měl feldu 1.3 a taky pohoda a na lpg najeto 270t a nic se neřešilo, takže se asi celé auto zaplatilo..tak to asi smysl dává do každýho auta když se jezdí cca za půl rozume!!!!!
reagować
lhotka.jiriFB
ilość wystąpień4
data registracji15.06.2014
Niedziela 15.06.2014 22:21, RE: fabia
PettrT napisał:
A než tu budu napaden že jsem škodofil tak na vysvětlenou - mám řemeslnickou firmu a jako nejmenší motážní auta jsem jedničkové fabie používal. Konkrétně jednu htp krátkou a dvě tdi praktik. Jeden čas jsem měl i jednu corsu c van a 206 van v benzínu, oboje koupeno s cca 10t km. Fabie potom nové. Všechna auta za rok ujedou tak 50t po hlavně městě. S velkým náskokem fabie nejméně náročné na servis, myslím časově. A to i v porovnání s berlingem a současným roomsterem praktik. Na přední nápravě jen tzv kosti, a to se jezdí hlavně po Praze a jak se chovají zaměstnanci k autům asi nemusím popisovat. Corsa byla v servisu častěji, zejména podvozek odcházel. Ale servis dobrý a levný, to zase ano. 206 se sypala celá, začalo to radiem a končilo řídící jednotkou a zadřeným ložiskem kola. Jo, ale na rozdíl od fabie měla elektrické okýnka a klima. Oboje se podělalo. Corsa i 206 jsou ale o uvnitř dost měnší než krátká fabia. Samozřejmě tím i lehčí. Berlingo byl taky úlet, ale to sem nepatří. Soukromě škodovku nepoužívám. Prostě v době vzniku byla Fabia velmi dobré auto, at si každý říká co chce. To se vyvrátit nedá.

To máš pravdu porovnat můžu taky. Je to nenáročnej bytelnej držák
reagować
lhotka.jiriFB
ilość wystąpień4
data registracji15.06.2014
Niedziela 15.06.2014 22:33, RE: Junior
brin napisał:
Junior byl na 13palcových kolech, máte tam chybu. Vtipné to možná bylo, ale ono se jich taky prodalo pět a půl. A v pravdě to pořád bylo auto, které jezdilo. V té době jste nic levnějšího nového nepořídil. Ad výše, fobie se tedy ze zatáčky bokem rozhodně nehrne. A to ani na mokru. Asi jste s tím jezdil na gumách značky Jang ce ťang. A nehrne se nikam ani v kombíku. Vím to, jezdím s tím. A někdy dost ostře. A věřte, že byste mi v žádném z jejích konkurentů neujel, a to i přesto, že v ní mám supertěžký 1,9 TDi motor.

Mám tu samou a je to pravda, jízdní vlastnosti fábie jsou pecka, opravdu nikdo z konkurentů takové nemá, jisté čitelné vlastnosti, mám pneu 195/50/15 a kupuju kvalitní a na tom záleží taky, když si někdo koupí propadáky z číny tak se nesmí divit že třeba na mokru kloužou a tím to kurví jízdní vlastnosti auta a to doslova, ale to plno lidí stejně nepochopí, hlavně že maj novou gumu za 600
reagować
lhotka.jiriFB
ilość wystąpień4
data registracji15.06.2014
Niedziela 15.06.2014 22:45, RE: Junior
SupermanXXX napisał:
brin napisał:
Junior byl na 13palcových kolech, máte tam chybu. Vtipné to možná bylo, ale ono se jich taky prodalo pět a půl. A v pravdě to pořád bylo auto, které jezdilo. V té době jste nic levnějšího nového nepořídil.Ad výše, fobie se tedy ze zatáčky bokem rozhodně nehrne. A to ani na mokru. Asi jste s tím jezdil na gumách značky Jang ce ťang. A nehrne se nikam ani v kombíku. Vím to, jezdím s tím. A někdy dost ostře. A věřte, že byste mi v žádném z jejích konkurentů neujel, a to i přesto, že v ní mám supertěžký 1,9 TDi motor.
Je pravda že 1.9 s tím cvičila slušně na podvozku to bohužel nic nemění opravdu nejsem schopen to srovnat s konkurencí ve stejné kategorii ale řeknu vám jedno. svezte se s něčím co má v předu "person" v zadu nezávislou nápravu a do fábky už nesednete. Vaše tvrzení opravdu nasvědčuje tomu že jste v ničem jiném neseděl nebo nejezdíte svižným tempem. Obojí je pro běžný život v pořádku na napsání recenze se to bohužel moc nehodí. co se pneu týče, měl jsem z výroby pokud si dobře pamatuji Barum a nemyslím si že by na světě existovala pneu která by razantně zlepšila podvozek fábie...

Tak když nejsi schopen to srovnat s konkurencí tak raději drž hubu!!Věřím, že ani nejsi schopen poznat co to je nezávislé zavěšení
reagować
hlinik11
ilość wystąpień1
data registracji30.12.2018
Niedziela 30.12.2018 11:05, fabia 74kw
Mam fabii 16v74kw najeto 145tis.km olej měním pravidelně do 15tis.a neveme si nic navic tak nechapu tvrzeni že tyto motorizace berou olej?naopak je usporna jezdim za 5,5litru jsem spokojený r.v 2006BBZ ,
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.