0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1.2 HTP 12V - test spotřeby

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 10.06.2007 11:53, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Spousta hlupaku porad nechape, ze nelze srovnavat odlisne kubatury. Dvoulitr s plynem na podlaze bude chlastat mnohem vic nez htp s plynem na podlaze. Novy dvoulitr bude stat vic nez nove auto s 1.2. Je jasne, ze kdyz se maloobjemovy motor turuje a honi, tak bude chlastat hodne. Dela to kazdy maly motor a je jedno kolik ma valcu a jestli je nebo neni od skodovky. Ale kdo ma maly motor, neceka od nej vysoke vykony, tudiz maly motor JE usporny a levny na provoz. Kdo toto nepochopi je ztraceny prip...
Z Vašeho příspěvku jsem pochopil, že nejvhodnější z hlediska třecích ztrát by byl do Fabie jednoválec.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 10.06.2007 12:03, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Z Vašeho příspěvku jsem pochopil, že nejvhodnější z hlediska třecích ztrát by byl do Fabie jednoválec.
Ne podle něho by to bylo nejlepší úplně bez válců.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 10.06.2007 12:22, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Z Vašeho příspěvku jsem pochopil, že nejvhodnější z hlediska třecích ztrát by byl do Fabie jednoválec.
Nejsem konstrukter a u motoru se bere v uvahu vice aspektu. Kdyby trivalcove reseni nebylo vyhodne, tak by to nikdo nevyrabel. Napriklad yaris take presel ze ctyr na tri valce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 10.06.2007 14:34, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Nejsem konstrukter a u motoru se bere v uvahu vice aspektu. Kdyby trivalcove reseni nebylo vyhodne, tak by to nikdo nevyrabel. Napriklad yaris take presel ze ctyr na tri valce.
Totéž platí i o čtyřválcích a šestiválcích.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 10.06.2007 16:22, osolsobě
....je to hlavně kvůli emisním normám. jinak spotřeba po dálnici 8 litrů? se subaru forester 2.0, turbo, 130kW jezdím po dálnici za 8 litrů(130km/h). to se mě moc nezdá. a ještě peugeot 205, 1.4, 55kW, dálnice 5,5 litrů...se mě zdá 8 u fabie nějak moc.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 10.06.2007 21:15, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Tak úlet 5.5l/100km při průměru 80km/h opravdu NENÍ !!!
Možná byste se měl naučit úsporně jezdit, protože takovýhle řeči, že to není možný a tak jsou mi k smíchu.
Prostě to tak je a věřte nebo ne. Teď jsem na nádrž najel 750km, tak si moji průměrnou spotřebu můžete vypočítat. 20%město, 20% dálnice, zbytek mimo obce, prům. rychl. 65km/h. Údaj z počítače.
5,5 litru je poměrně reálné v autoskole tak jezdím s žáky a ti trochu vyspělejší jezdí tak kolem 5.4 - 6 litru v kombinaci město, mimo město
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 10.06.2007 22:30, O F s HTP naposled
Děkuji všem za poznatky s HTP a maloobjemovými motory obecně. Dozvěděl jsem se o sobě spoustu věcí, které jsem ani netušil. Osobně jsem odkojen na š120, posléze jsem přesedlal na favorita, přes feliicii 1,3 MPI jsem se dostal k první větší kubatuře, a to felicii kombi 1,9D. Že výkon není vše, jsem si uvědomil pokaždé, když mi na rovince pláchla např. fabia 1,4 MPI, kterou jsem ovšem dohonil v prvních třech po sobě jdoucích zatáčkách. S autem, kterému se příšerně kroutila kastle, bylo nedotáčivé jak prase a řvalo jak traktor... A to při spotřebě kolem 5l. První trochu živější auto, kterým jsem jezdil, byla v r. 2003 O1 TDi 66 kW. No a od té doby jsem už nepřišel na chuť neustálému kvedlání ř. pákou, strachu, jestli se tam vejdu nebo ne, jestli mám do koce vypnout klimu, nebo ne atd... Možná jezdit sám, nebo 1x týdně na chalupu a zpět, tak mi htp bohatě stačí. Ale asi bych byl daleko od stavu, dělat z něj modlu a mít s mím patologický vztah jako má dost z vás. Respektuju vaší nenáročnost, obdivuju vaší skromnost (nebo je to znouzectnost?), tolerujte tedy prosím můj názor na potřebu výkonu. Jezdím denně 100 - 300 km, někdy osobákem, někdy dodávkou a jediné mé přání je dostat se včas a zdráv domů. Nepotřebuju se honit 200 km/h, ale potřebuju mít jistotu, že když do osobáku naložím 300 kg materiálu (nebo 1,5t do dodávky), že se nebudu nikde courat. Sice už vím, že htp jezdí 180 za 5,5l ale díky - to radši nebudu umět jezdit s dvoulitrem za 10. Tak si to navzájem neberme, já to s htp umět stejně nebudu a vy 1,6 nebo dvoulitr nepotřebujete.... Dobrou
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.06.2007 06:53, RE: piloti a letci
el duffus napisał:
Ano, já se svojí dvanáctkovou fábii jezdím za 4.8litu, ano, já se svojí Octavíí 1.8 jezdim za sedum litrů... Oni by se jinak ta vajícka rozsypala a možná by z té rychlosti i klobouček uletěl....
Obdivuju autora, že na tyhle kraviny reaguje a děkuju za pěkný test.
Děkuji, snažím se reagovat na kladné i záporné příspěvky a stát si za výsledky testu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.06.2007 07:05, RE: Kravina
anonym napisał:
Opravdu nechapu na co jsou tyhle testy spotreby, kdyz takhle skoro nikdo normalne nejezdi. To je plejtvani casem a nevypovida to ale vubec o nicem, to si strcte nekam
Budete se divit, ale zejména první okruh plně odpovídá reálnému příměstskému provozu v okolí Prahy. Navíc se snahou o co nejlepší výsledek (žádné zbytečné brzdění, žádné razantní předjíždějí ...), prostě klidná jízda zaměřená na přesun z bodu A do bodu B, přičemž trasa je vedena z 33% po městě, z 33% mimo obce a 33% po dálnici.
Druhý okruh má za úkol ukázat, kolik finančním prostředků lze utratit při velmi svižné jízdě ve srovnání s prvním klidným okruhem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.06.2007 10:21, RE: Pavel
anonym napisał:
tak to teda kecas, mam Boru s tim samým motorem a spotreba nikdy nejde pod 7 litru a to to netočim, když to točim,tak je to pruvan jak prase, navic na dalnici držíš 130 tak ma auto vykon, ale otaček jak prase a to taky neni zrovna fajn chtělo lo by to 6., ekonomičtější je sousedova A3 s motorem 1.8T a to ne o malo ,ale o 0,5-0,8 litru, prověřeno chorvatskem, takže klidek
Nekecám, protože nemám VW. Mám Mitsubishi s přímým vstřikem benzínu - GDI. Na pobřeží Chorvatska 1000 km jsem dojel na jednu nádrž. Jen jsem srovnával, jak neekonomická je 1.2 oproti výkonnému motoru trochu modernější konstrukce. Benzínové motory VW jsou nepoužitelné.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.06.2007 23:08, RE: Pavel
anonym napisał:
Nekecám, protože nemám VW. Mám Mitsubishi s přímým vstřikem benzínu - GDI. Na pobřeží Chorvatska 1000 km jsem dojel na jednu nádrž. Jen jsem srovnával, jak neekonomická je 1.2 oproti výkonnému motoru trochu modernější konstrukce. Benzínové motory VW jsou nepoužitelné.
Dost dobrý test. Výsledek je prostě obrazem toho, co motor umožňuje. Dobrý na pojížďky po městě a blízkém okolí, ale nevhodný na delší nebo dálniční štreky s požadavkem na svižnou jízdu, kde pak spotřeba leze i nad spotřebu vyšších a mnohem výkonnějších kubatur. Bohužel, v českém národě se stalo národním sportem dělat z těchle tříhrnků něco, co prostě nejsou. Ano, věřím, že se dá s HTP jet za 5l, ale dokážu si představit, jak taková jízda vypadá (svižně to vypadá jen zpoza volantu té Fabie). Spousta lidí (viz. někteří výše) si můžou myslet, že jezdím jako prase jen proto, že jsem při koupi auta kašlal na pár deci spotřeby a pořídil si auto s výkonem devíti hrnků HTP. A dlouhodobá spotřeba? 7,2 kombi město/okresky. Ono se totiž dá jet úsporně i s výkonným motorem, a to dokonce ještě lépe než se slabým.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 09:01, RE: Pavel
anonym napisał:
Dost dobrý test. Výsledek je prostě obrazem toho, co motor umožňuje. Dobrý na pojížďky po městě a blízkém okolí, ale nevhodný na delší nebo dálniční štreky s požadavkem na svižnou jízdu, kde pak spotřeba leze i nad spotřebu vyšších a mnohem výkonnějších kubatur. Bohužel, v českém národě se stalo národním sportem dělat z těchle tříhrnků něco, co prostě nejsou. Ano, věřím, že se dá s HTP jet za 5l, ale dokážu si představit, jak taková jízda vypadá (svižně to vypadá jen zpoza volantu té Fabie). Sp...
Mám obavu, že to nevysvětlíš. Já už to vzdal - kdo nechce, nepochopí...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 15:28, RE: Pavel
Pepe napisał:
Mám obavu, že to nevysvětlíš. Já už to vzdal - kdo nechce, nepochopí...
Já si naopak myslím, že někteří nemůžou překousnout, že spoustě lidí HTP stačí.
Každý nemá hodně peněz na nová a výkonná auta.
A když někdo chce auto nové, za řekněme 300000kč , je HTP solidní volba.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 16:16, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Souhlas, ze zkusenosti vím, ze spotreby u fabie 4,5-5,5 je nesmysl, pokud se dotycny nevlece, nebo nejede konstatni rychlosti 70km/hod mesto i obec, coz tohle casto tzv setrilci delaji. Vubec nejmensi motorizace skodovek je bida. Kdo se svezl v oct II v 1,6 mi da za pravdu. Auto si vezme pri klidne jizde 8 v prumeru, pri "rychle" (to auto s timto motorem ale rychle neumi ani nahodou) kolem 12. Proste idealni auto.
tak to sorry, O2 kombi 1.6 při klidné jízdě jede bez problémů pod 6l/100km, při normálním ježdění např. Praha-Písek, dálnice 140-150km/h (dle tacho samozřejmě), nemám průměr nikdy přes 7,5 l/100km, běžně 7,2, ok?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 16:53, odpůrce Fabie
anonym napisał:
Test Fabie a opět mě pobavil. Zvlášť věta, že výkon motoru nedovoluje předjížděcí manévr. Nebo, že výkonu není právě nazbyt.
Měli byste se svézt někdy Favority, Feliciemi, nebo i jinými zahraničními auty v dané kategorii a se základním motorem...................................
Zrychlení pod 15s. není špatné a pružností motory HTP vynikají.
Dosažená spotřeba mě zase utvrzuje v tom, že redaktoři jezdí jak dobytek, nebo by bylo vhodné změnit testovací trasu. U každého auta co testujete, naměříte v...
...proč mám u vozidla,které stojí 300.000,-Kč porovnávat výkon motoru s 15let starou škodovkou? To vedle Š1000MB bude Fabia superauto.
Já myslím,že nikdo při testech nebude jezdit jako hovado a maximálně hanit značku. Proč by to jako dělal? Ten redaktor testuje pět aut do měsíce a nemá potřebu kecat. Já si myslím,že kecají ti co tvrdí,že mají spotřebu u 1,2 HTP 4,5l/100km. To jsou bludy týpků, co mají doma HTP a nejsou ochotni si přiznat,že mají doma šrot. S pozdravem odpůrce Fabie.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 19:06, RE: Spotřeba??
anonym napisał:
Jezdím se starším 47kW kombíkem. Když řídím já, tak je spotřeba kolem 4,8, manželka má k 6l. část trasy je vždy po Praze.
S Fabií 1,2 za 4,8l/100km. Tak to jste se asi spletl a myslíte 4,8l/50km. Proč by tedy vyráběly Fabie s dieslovými motory ? Jedině že by jejich spotřeba byla 3l/100km a to uznejte sám, že je to blbost......
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 20:54, RE: Spotřeba??
anonym napisał:
S Fabií 1,2 za 4,8l/100km. Tak to jste se asi spletl a myslíte 4,8l/50km. Proč by tedy vyráběly Fabie s dieslovými motory ? Jedině že by jejich spotřeba byla 3l/100km a to uznejte sám, že je to blbost......
Nebo se sekli soudruzi ve Wolfsburgu a omylem vynalézali třílitrové Lupo, Stačilo dát na zkušenosti českých řidičů a hned by měli výkonný rodinný vůz s malou spotřebou ....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 21:23, wumpy
Jak krásně zní ten klapkobřinkostroj!!!!!xixixixixixixixi
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.06.2007 09:59, čeština
jen při letmém čtení jsem narazil asi na 10 hrubek - i/y, nazbyd... doufám že jste lepší řidič než ?novinář?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.07.2007 14:28, RE: bez předmětu
anonym napisał:
záleží co myslíš rychlou jízdou...? komu žere 1.2 HTP přes deset tak je to hovado co neumí jezdit...
Je třeba si uvědomit jaká je cílovoá skupina zákazníků pro toto auto. Myslím že se jedná hlavně o starší řidiče, kteří vozidlo potřebují na přesun na chatu či chalupu kde ho celí víkend leští a opečovávají. Představa že by motor výce vytočili nebo autem přejeli rychleji nerovnost je děsí. Řekl bych že je určeno pro velmi konzervativní řidiče, kteří vozidlo nepotřebují k práci ani neočekávají velké užitné hodnoty. A jsou příkladně věrni tardici svých předchozích 120kových miláčků. prostě jen takové malé a při pomalé vyhlídkové jízdě i úsporné vozítko. které slouží na pohodlné kratší přesuny. Ostatní "závodníky" jen prosím ať je ohleduplně předjedou bez zbytečných hloupých posunků. Tato diskuze spíše promýtá jednotlivé psycholigcké profili řidičů s různými pohledy na tuto problematiku. (něco jako flegmatik verzus hyperaktivní jedinec) a ti se potkávají i na silnicích. Osobně bych si 1,2 HTP nekoupil protože cena versus výkon a užitek se mi zdá neodpovýdající. A navíc poskytovaná dynamika by mně jako řidiče neuspokojila. (osobní názor)
reagować
  1 ... 5 6 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.