Šakal napisał:
No, on ten největší rozuma a inteligent teprve přišel, právě po tom víkendu. Jak tady psal myslím Martin ať někdo zkusí sehnat auto za 250 000,- s výbavou a silným benzínem, tak nevím co je na tom tak zvláštního. Toyota Avensis 2.0 VVT-I 110 kw, Nissan Primera GT 2.0I 110 kw, Honda Accord 2.0I 108Kw a mohl bych pokračovat. Výkon, výbava, bez turba, takže bez nutných investic po 150 000km do turbíny. Jestli máš iluze o úspoře 1,8T, tak jsi ho asi neměl. Já ho měl jako služební auto a nic úspor...
Ale ten clovek co koupil octavii chtel 4x4 a to ani jeden japonec krome subaru neposkytuje. Jeste mylsim ze Evo, ale to nejsou auta moc vhoda pro rodinu. Nerikam ze avensis, accord atd jezdi spatne, nemam nai slvoo proti, proc ne, japonci maji sve vyhody. Jenom proste nekomu vyhovuje skodovka s turbem, to preci neni nic spatneho ne?Nekdo chce japonce bez turba, druhy radsi vezme octavii 4x4 1,8T. Vyhoda turba je obrovsky tah z otacek okolo 1800, stejne jako maji naftaky v turbu. Ja osobne bych nejradeji koupil mondeo po faceliftu 2003 s motorem 1,8T, to by byla kombinace dle meho gusta. Nerikam ze 2,0 mondea nebo jine znacky jsou spatne, ale 1,8T si proste ziskalo me srdce, akorat byhc ho radsi v jinem aute nez ve VW group. Skdoa ze i jine znacky nedelaji moc benziny v turbu, ja miluji jizdu s naftaky kvuli vysokemu tocivemu momentu a tahu v nizkych otackach, a jelioz miluji kultivovanost venzinu tka byhc volil benzinove turbo