0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaké vybrat kombi do stáří 5 let a 220 tisíc?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, česká vozidla, německá vozidla, americká vozidla, italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.01.2008 18:53, RE: Logins
anonym napisał:
No ja teda nevim o cem se tady diskutuje. Co se týče focusu krom motorů nemá co nabídnout. Je to zašlá hvězda. Podvozek je moc měkký, možná drží, ale naklání se. Ve srovnání s Fábií mě přišel méně jistý. Palubka focusu je hnus a všechno tam vrže. Zabouchnutí dveří je jak plech o plech, a ani bezpečnosti bych moc nevěřil. Má sice 4*, ale co jsem viděl na vlastní oči bych spíše přirovnal k 2-3*....s blbou octavaii prvi generace a byl na hov*a, totálně podelne rozpulenej. Astra je spolehliva a doce...
hmmm... asi mluvite o jinem aute nez znam ja... Focus, vyrabi to firma Ford, nikoliv to vozitko od firmy Tata ktere hodnotite
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.01.2008 20:17, rady nad zlato....
Tazatelce byste měli poradit,kolik bude stát třeba havarijní pojistka,kolik stojí výměna rozvodů a vůbec celkový provoz..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.01.2008 20:40, ....
a hlavní kriterium je usporné auto ...takže nebude asi jezdit zatačky na smykem...do 5let stáří se serviskou,takže asi chce koupeno v čr....t.j. defakto bude ihnet investovat do rozvodu,oleju a podobně.A chce-li pokračovat se serviskou,tak bude jezdit do značkového servisu.Tak tu někdo napište kolik stojí výměny rozvodu na fokusu,astře,fabii,...a další potřebné informace k provozu těchto vozidel(brzdy,ložiska),například i pojištění(hav.),kolik bude stat???za kolik to proda po například 6letech,na co si dát pozor při nákupu těchto vozidel(např.fabie je citliva na př.ložiska a napravu celkově,ford nemá zrovna idealní diesel,oply taky a jsou víceméně z 85% firemní,tak bývají více optřebené,což není chyba auta,ale spotřebitelu,ale platí to i fordu fabii.)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 15.01.2008 07:24, RE: toto maju byt rady??
Kuli napisał:
prestal som to citat pri astre, ako moze byt niekto za toto plateny. HTP ma jednak 47 kw (teda v tej dobe malo-momentalne ma o 4kw viac a to dokonca za rovnaku cenu!!!!aj ked priebeh krutoveho momentu zostal az na velmi vysoke otacky rovnaky) prirovnavat 2-takt k 4-taktu...vazeny...aj ked pocet valcov je rovnaky, tak v pripade 2 taktu sa uskutocnuje predsa detonacia zmesy 2x castejsie...teda nie po 120° ale po 60°...takze po rovnakom uhle ako 6V 4-takt. A co sa tyka zvukoveho prejavu, mal som mo...
Jeste bych poznamenal, ze doporucovat u Astra 1,6 16V tj. nejporuchovejsi motor Opelu, bych si taky neodvazil. Unikem oleje z vany trpi snad kazda sestnactistovka.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 15.01.2008 13:33, RE: muska
anonym napisał:
Cože má Fabia lepší??? Jízdní vlastnosti nez Focus i Aastra??? A to jste si jen někde přečet nebo jste s těmi auty taky někdy jezdil???
Opel je trabant západu. co se týká spolehlivosti, tak na tom je Fábia líp než jakýkoliv Opel
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 15.01.2008 15:23, RE: megane II
Celicak napisał:
Já bych volil Renault megane grandtour II. Podle kilometrů, které tazatelka najezdí bych volil buď benzíny 1.4 16V 72 kW a 1.6 16V 82 kW, nebo naftu 1.5 dCi. Auto je krasavec, uvedené motory jseou bezproblémové a rok 2004 se pomalu od těch 220.000 Kč dá sehnat.
mám, a jsem spokojený...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.02.2008 21:30, RE: toto maju byt rady??
edmund napisał:
Mám tady 3 HTPéčka, takže bych to ani neměl psát, ale: ten zvuk je opravdu nejhorší, volnoběh není nejjistější atd.
Prostě souhlas s autorem: vítěz Focus, kvůli prostoru a jízdním vlastnostem a druhá Fabia.
FORDEM tam a vlakem zpátky !!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.02.2008 21:33, RE: muska
anonym napisał:
Opel je trabant západu. co se týká spolehlivosti, tak na tom je Fábia líp než jakýkoliv Opel
Ty jsi taky troubalík,viď...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.11.2008 19:39, Lidovka
Ať je to jak chce, můj názor na Fabii combi je takový, že nejenom jako přechodné řešení při nedostatku financí je naprosto ideální. Je to i můj případ, kdy jsme se v rodině vycimbali z peněz a potřebujeme koupit autíčko, které nás odveze pro nákup na hory nebo k vodě. A s trochou pokory a skromnosti se tam vlezeme i s dětmi. A co je na tom nejkrásnější ? Až se zablýská na lepší časy dám inzerát a za týden je autíčko pryč bez nutnosti leštění, čištění a k tomu ještě "vydělaných" 1000,- CZK .Škoda fabia combi r.v. 2003 1,2 HTP 47KW, kromě klimy vše za 99000,- Stav KM schválně nepíši, protože mě to ani nezajímá, servisním nákladům se totiž jen usmívám. Co bych za ty prachy asi tak jiného koupil ? Takže hurá Škoda hurá Fabia.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.11.2008 19:48, RE: Fabka
Kuli napisał:
prestal som to citat pri astre, ako moze byt niekto za toto plateny. HTP ma jednak 47 kw (teda v tej dobe malo-momentalne ma o 4kw viac a to dokonca za rovnaku cenu!!!!aj ked priebeh krutoveho momentu zostal az na velmi vysoke otacky rovnaky) prirovnavat 2-takt k 4-taktu...vazeny...aj ked pocet valcov je rovnaky, tak v pripade 2 taktu sa uskutocnuje predsa detonacia zmesy 2x castejsie...teda nie po 120° ale po 60°...takze po rovnakom uhle ako 6V 4-takt. A co sa tyka zvukoveho prejavu, mal som mo...
Ať je to jak chce, můj názor na Fabii combi je takový, že nejenom jako přechodné řešení při nedostatku financí je naprosto ideální. Je to i můj případ, kdy jsme se v rodině vycimbali z peněz a potřebujeme koupit autíčko, které nás odveze pro nákup na hory nebo k vodě. A s trochou pokory a skromnosti se tam vlezeme i s dětmi. A co je na tom nejkrásnější ? Až se zablýská na lepší časy dám inzerát a za týden je autíčko pryč bez nutnosti leštění, čištění a k tomu ještě "vydělaných" 1000,- CZK .Škoda fabia combi r.v. 2003 1,2 HTP 47KW, kromě klimy vše za 99000,- Stav KM schválně nepíši, protože mě to ani nezajímá, servisním nákladům se totiž jen usmívám. Co bych za ty prachy asi tak jiného koupil ? Takže hurá Škoda hurá Fabia.
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.