0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaké vybrat kombi do stáří 5 let a 220 tisíc?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, česká vozidla, německá vozidla, americká vozidla, italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.01.2008 18:52, RE: Agent z MB?
anonym napisał:
Fabiji si koupi jen blb co jde s davem a zije tuctovym zivotem, Opel Astra nebo Fokus nejsou k zahozeni, ale nejlepsi a nejspolehlivejsi auta jsou prave japonska. Tedy opovrzeni autora clanku fakt nechapu. V jakekoliv tride Toyota nebo Honda je mnohem lepsi nez jakakoliv evropska konkurence. No a ctenarce bych doporucil Avensis combi, i 8 let stara Toyota je porad nesrovnatelne lepsi nez 4 roky stary Opel nebo Skoda.
S Toyotou jsou dva problémy: je velmi drahá. U nové to asi vynahradí vyšší spolehlivost, ale u ojetiny mi kombinace drahá na pořízení / drahý servis v době, kdy už se dají předpokládat servisní náklady, přijde dost nevýhodná záležitost.
No a mnohem lepší... nevím. Máme v rodině evropské auto i japonské. S oběma nejsou problémy. Ale já i ostatní jezdíme radši tím evropským. Je pohodlnější. Jakkoli na vyblbnutí je ten japonec lepší. Má silnější motor a podvozek toho zvládne více. Ale máme to na ježdění, a to evropské je pohodlnější.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.01.2008 20:38, RE: Agent z MB?
anonym napisał:
S Toyotou jsou dva problémy: je velmi drahá. U nové to asi vynahradí vyšší spolehlivost, ale u ojetiny mi kombinace drahá na pořízení / drahý servis v době, kdy už se dají předpokládat servisní náklady, přijde dost nevýhodná záležitost.
No a mnohem lepší... nevím. Máme v rodině evropské auto i japonské. S oběma nejsou problémy. Ale já i ostatní jezdíme radši tím evropským. Je pohodlnější. Jakkoli na vyblbnutí je ten japonec lepší. Má silnější motor a podvozek toho zvládne více. Ale máme to na j...
Já mám jen Toyotu a pohodlná je až až. No a že je o moc lepší? To si zase nemyslím, ale je prostě kvalitně udělaná. Například výfuk u Avensise vydrží klidně 12 let, podvozek velmi dobrý, no a motor to je kapitola sama o sobě. Švagr má Carinu z roku 96 a auto se prakticky chová pořád stejně, nic neklepe, nerezne, nevrže, nemlátí. Jen jezdí na výměnu oleje, destiček a podobných pi....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.01.2008 20:44, RE: Agent z MB?
anonym napisał:
S Toyotou jsou dva problémy: je velmi drahá. U nové to asi vynahradí vyšší spolehlivost, ale u ojetiny mi kombinace drahá na pořízení / drahý servis v době, kdy už se dají předpokládat servisní náklady, přijde dost nevýhodná záležitost.
No a mnohem lepší... nevím. Máme v rodině evropské auto i japonské. S oběma nejsou problémy. Ale já i ostatní jezdíme radši tím evropským. Je pohodlnější. Jakkoli na vyblbnutí je ten japonec lepší. Má silnější motor a podvozek toho zvládne více. Ale máme to na j...
To sa neda len tak povedať europan je pohodlnejší a japonec nie. To je blbosť a riadna. Tak ako europske auta sa od seba odlišuju "pohodlnosťou", niektore su mäkšie a iné tvrdšie tak aj japonské. Napríklad najnovší Avensis a Primera P12 su komfortné až až. To že vy to máte v rodine tak že máte nejaké EU auto napr. mäkého francúza a akurát nejakého z tých tvrdších japoncov (Accord, Mazda 6, Primera P11... neznamená že to platí pre všetky autá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.01.2008 22:19,
LUCIE KUPTE SI JAPONCE, TO JSOU TY NEJLEPSI AUTA, MLUVIM ZE SVE ZKUSENOSTI
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.01.2008 01:06, RE: Agent z MB?
anonym napisał:
To sa neda len tak povedať europan je pohodlnejší a japonec nie. To je blbosť a riadna. Tak ako europske auta sa od seba odlišuju "pohodlnosťou", niektore su mäkšie a iné tvrdšie tak aj japonské. Napríklad najnovší Avensis a Primera P12 su komfortné až až. To že vy to máte v rodine tak že máte nejaké EU auto napr. mäkého francúza a akurát nejakého z tých tvrdších japoncov (Accord, Mazda 6, Primera P11... neznamená že to platí pre všetky autá.
Jo, nedá se obecně... Konstatuji, že já reagoval na právě toto zobecnění. A druhak jsem vždy hovořil jen o dvou konkrétních vozech.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.01.2008 01:11, RE: Agent z MB?
anonym napisał:
Já mám jen Toyotu a pohodlná je až až. No a že je o moc lepší? To si zase nemyslím, ale je prostě kvalitně udělaná. Například výfuk u Avensise vydrží klidně 12 let, podvozek velmi dobrý, no a motor to je kapitola sama o sobě. Švagr má Carinu z roku 96 a auto se prakticky chová pořád stejně, nic neklepe, nerezne, nevrže, nemlátí. Jen jezdí na výměnu oleje, destiček a podobných pi....
Jo věřím. Jen konstatuji, že s tím evropským, stejně jako s japonským, také jen jezdíme na výměnu náplní atd. Také nevrže, neklepe a chová se stejně. Prostě v konkrétním případě který znám, mám odlišnou zkušenost od toho zobecnění, že japonci nad ostatními vynikají spolehlivostí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.01.2008 17:14, Mondeo
Já bych volil Mondeo předposlední generace v naftě, r2003 se za ty peníze sehnat dá
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.01.2008 19:44, Fabia nebo astra?
Jestliže pan autor článku radí dámě, tak tam ta astra a fabia combi mohou opravdu trochu splývat a dá se i přimhouřit oko, že byla upřednostněna fabia. Ale čistě z chlapského pohledu srovnávat třeba astru 1.8 16V s fabií HTP může opravdu jen šprýmař.
K té astře bych doplnil, že spíš než na typ benzínového motoru bych se zaměřil na technická stav auta. Ty benzínové motory budou všechny lepší než ve fabii, počínaje osmiventilovou 1.6, překvapivě víc než dostačující 1.4 16V a lahůdkou bude zmiňovaná 1.8 16V. Právě ony 1.6 16V někdy trpí zvýšenou spotřebou oleje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 12.01.2008 10:18, RE: Fabia nebo astra?
anonym napisał:
Jestliže pan autor článku radí dámě, tak tam ta astra a fabia combi mohou opravdu trochu splývat a dá se i přimhouřit oko, že byla upřednostněna fabia. Ale čistě z chlapského pohledu srovnávat třeba astru 1.8 16V s fabií HTP může opravdu jen šprýmař.
K té astře bych doplnil, že spíš než na typ benzínového motoru bych se zaměřil na technická stav auta. Ty benzínové motory budou všechny lepší než ve fabii, počínaje osmiventilovou 1.6, překvapivě víc než dostačující 1.4 16V a lahůdkou bude zmiňovan...
Nazdar chlapi,
autor článku zaujal "ženský" postoj k výběru. Tazatelka je ženská a ta moje není jiná. Doma méme tuctovou Octávii v ropě (sice v plné palbě, klima, vyhř. sedačky, navigace, xenony a podobně, ale furt je to auto na přpravu z bodu A do bodu B- na nic víc nemá, ale z toho, co jsme měli předtím je rozhodně nejspolehlivější a nejlépe plní roli, kterou od něj očekáváme), a teď už i Fábii 1,2 HTP. Předtím nový Fiat Punto (1999). Často jezdí žena i Fordem Focus (1,8 nafta, r.v. 2002). Pamatuji si, jak byla nadšená z nové C2, učaroval jí Scénic a momentálně dvakrát řídila nový Passat (Bussines class- top výbava) a málem z něj uchcává. U ženský rozhoduje momentální sympatie, naladění, tvar zrcátka, barva apod. Loni se jí prostě zalíbila ČERVENÁ Fábia, přeposilovaným volantem točila prstíčkem, převodovka šla lehoučce a přesně a tak jsme vyměnili Punto za mírně ojetou Fábii.
A pro ty, kteří určitě rýpnou do mé "předupané" Octávky ve smyslu za ty prachy koupit něco jiného, ale vyšší třídy a ještě lépe vybavené, napíšu jen tolik, že nemám potřebu svou touhu odlišovat se a prosadit se "jen" autem. Takový fetišismus přenechám jiným, přestože bych si mohl každý rok pořídit nový kočár za třičtvrtě mega. A autorovi recenze přeju mnoho šťastných km s autem, které zapadá i do mé filozofie.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 12.01.2008 11:49, RE: muska
anonym napisał:
Mno, řekl bych, že i kaďour měl lepší jízdní vlastnosti než fabia nebo alespoň podvozek...
Fabii si srovnávejte s Fiestou, Corsou a Puntem. Pak z toho vyjde Škoda nejlepe. Po firemní Fabii (220.000 km) mám teď Fiestu (68.000 km) a mohu říci, že rád na Fabii vzpomínám, ikdyž je Ford prostornější a má lépe udělaný interiér.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 12.01.2008 23:33, Logins
Ryšár napisał:
Nazdar chlapi,
autor článku zaujal "ženský" postoj k výběru. Tazatelka je ženská a ta moje není jiná. Doma méme tuctovou Octávii v ropě (sice v plné palbě, klima, vyhř. sedačky, navigace, xenony a podobně, ale furt je to auto na přpravu z bodu A do bodu B- na nic víc nemá, ale z toho, co jsme měli předtím je rozhodně nejspolehlivější a nejlépe plní roli, kterou od něj očekáváme), a teď už i Fábii 1,2 HTP. Předtím nový Fiat Punto (1999). Často jezdí žena i Fordem Focus (1,8 nafta, r.v. 2002). Pam...
No ja teda nevim o cem se tady diskutuje. Co se týče focusu krom motorů nemá co nabídnout. Je to zašlá hvězda. Podvozek je moc měkký, možná drží, ale naklání se. Ve srovnání s Fábií mě přišel méně jistý. Palubka focusu je hnus a všechno tam vrže. Zabouchnutí dveří je jak plech o plech, a ani bezpečnosti bych moc nevěřil. Má sice 4*, ale co jsem viděl na vlastní oči bych spíše přirovnal k 2-3*....s blbou octavaii prvi generace a byl na hov*a, totálně podelne rozpulenej. Astra je spolehliva a docela hezka. Podvozkove moc komfortní, tissi jak focus a to znatelne. Zatacky s ni rezat moc nejdou. Po strance preciznosti jednoznacne vitezi Fabie ve vyssi vybave, rekl bych ze je nejtissi co se tyce aerodynamiky a hluku od podvozku, ma nejpevnejsi karoserii a nejlepsi ovladatelnost. Pan redaktor asi nikdy netocil ctyrvalec vice jak 3.500ot. kdyz tvrdi ze HTP je ve vysokych otackach hlucny. Vazeny pane, kdyz jedu s HTP 160km/h a tocim skoro 5.000, motor jenom sumi, kdezto vas slavnej focus 1.6 v tech 5 tacech rve jak cirgularka:). V kabine ho slysite i na volnobeh. Osobne proti focusu nic nemam, ale myslim si, ze jeho prvni generace je zbytecne prechvalovana. Dvojka je neco jineho, taky drazsiho.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 13.01.2008 10:17, RE: Logins
anonym napisał:
No ja teda nevim o cem se tady diskutuje. Co se týče focusu krom motorů nemá co nabídnout. Je to zašlá hvězda. Podvozek je moc měkký, možná drží, ale naklání se. Ve srovnání s Fábií mě přišel méně jistý. Palubka focusu je hnus a všechno tam vrže. Zabouchnutí dveří je jak plech o plech, a ani bezpečnosti bych moc nevěřil. Má sice 4*, ale co jsem viděl na vlastní oči bych spíše přirovnal k 2-3*....s blbou octavaii prvi generace a byl na hov*a, totálně podelne rozpulenej. Astra je spolehliva a doce...
Když jedeš s HTP 160 tak slyšíš pouze zpěv ptáků protože padáš volným pádem...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 13.01.2008 13:23, Ještě jednou Astra nebo Fabia
Ještě bych chtěl doplnit, že když jsem vybíral auto, měl jsem mimo jiné k dispozici i německý časopis auto moto und sport a tam byl mnohastránkový srovnávací test astry G, golfu IV a focusu. Tam dokonce měřili při jaké rychlosti v zatáčce auta ztrácely kontakt s vozovkou a podobné podrobnosti. Ty výsledky byly velice podobné, dokonce astra tento srovnávací test vyhrála. Druhá věc je, jak které auto bude sedět kterému řidiči a třeba to, že po ujetí 10000 km po rozbité cestě mohou jít jízdní vlastnosti auta do do háje. Tím, že redaktor nebo někdo jiný tady napíše, že fabia má nebo nemá horší jízdní vlastnosti než astra, bych se při volbě auta vůbec nezabýval. On potřebuje prostě vyplnit prostor slovy, slovy, slovy... A v rámci svých tříd mají jak fabia, tak i astra jízdní vlastnosti určitě dobré.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 13.01.2008 13:57, RE: Ještě jednou Astra nebo Fabia
anonym napisał:
Ještě bych chtěl doplnit, že když jsem vybíral auto, měl jsem mimo jiné k dispozici i německý časopis auto moto und sport a tam byl mnohastránkový srovnávací test astry G, golfu IV a focusu. Tam dokonce měřili při jaké rychlosti v zatáčce auta ztrácely kontakt s vozovkou a podobné podrobnosti. Ty výsledky byly velice podobné, dokonce astra tento srovnávací test vyhrála. Druhá věc je, jak které auto bude sedět kterému řidiči a třeba to, že po ujetí 10000 km po rozbité cestě mohou jít jízdní vlast...
Astra to vyhrála, protoze je nejnizsi a ma v zakladu 15" kola. focus mel 14" 185......to je cele.....ale kdybych si vybiral urcite astru. I z te posledni generece bych preferoval astru. Focus je sice jizdne lepsi a jedna se o takovy extrem ktery¨nikdo nevyuzije. Fabii bych bral v paketu RS a motorem 1.8T 132kW :) to by bylo.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 13.01.2008 17:17, RE: Logins
anonym napisał:
No ja teda nevim o cem se tady diskutuje. Co se týče focusu krom motorů nemá co nabídnout. Je to zašlá hvězda. Podvozek je moc měkký, možná drží, ale naklání se. Ve srovnání s Fábií mě přišel méně jistý. Palubka focusu je hnus a všechno tam vrže. Zabouchnutí dveří je jak plech o plech, a ani bezpečnosti bych moc nevěřil. Má sice 4*, ale co jsem viděl na vlastní oči bych spíše přirovnal k 2-3*....s blbou octavaii prvi generace a byl na hov*a, totálně podelne rozpulenej. Astra je spolehliva a doce...
Tak Ty jsi asi ve Focusu nikdy nejel, nebo tady jen tak plácáš do vody. Srovnávat jízdní vlastnosti Fábie a Focusu je jako jako srovnávat Octavii a Mondeo. Fábi je malé autko do města s mizernými motory a příšernými vnitřky tak leda pro ženskou a zoufalé obchodní zástupce Vitany a Orionu. Pokud s tím autem pojedou i dál, tak spíše ten Focus a snad i ta Astra. čau pipi
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.01.2008 07:34, RE: Logins
anonym napisał:
No ja teda nevim o cem se tady diskutuje. Co se týče focusu krom motorů nemá co nabídnout. Je to zašlá hvězda. Podvozek je moc měkký, možná drží, ale naklání se. Ve srovnání s Fábií mě přišel méně jistý. Palubka focusu je hnus a všechno tam vrže. Zabouchnutí dveří je jak plech o plech, a ani bezpečnosti bych moc nevěřil. Má sice 4*, ale co jsem viděl na vlastní oči bych spíše přirovnal k 2-3*....s blbou octavaii prvi generace a byl na hov*a, totálně podelne rozpulenej. Astra je spolehliva a doce...
Ve 160-ti máš ve Focusu 1.6 čerstvě zařazenou 4-ku lemro.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.01.2008 07:37, RE: Ještě jednou Astra nebo Fabia
anonym napisał:
Astra to vyhrála, protoze je nejnizsi a ma v zakladu 15" kola. focus mel 14" 185......to je cele.....ale kdybych si vybiral urcite astru. I z te posledni generece bych preferoval astru. Focus je sice jizdne lepsi a jedna se o takovy extrem ktery¨nikdo nevyuzije. Fabii bych bral v paketu RS a motorem 1.8T 132kW :) to by bylo.....
To by se ovšem fabka takhle musela někdy vyrábět a její podvozek by to musel utáhnout . Jinak sáhni po Renault Clio Sport Cup (170-182 k) a máš ty výkony již dnes.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.01.2008 14:16, Vozidlo s vysokou užitnou hodnotou i pohodlné a spolehlivé
to by byl Citroen Berlingo. Z r. 7/2003 a 79tkm přijde na 160tKč, nebo 2,0l HDI 2002 se 110tkm za stejnou cenu -Bratislava.
Těch 90 HP je na Česko až moc, nízká spotřeba a proti Renaultu lepší spolehlivost. Podívejte se na www.autoscout24.de
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.01.2008 14:41, RE: Logins
watchtower napisał:
Ve 160-ti máš ve Focusu 1.6 čerstvě zařazenou 4-ku lemro.
zrovna sem to chtěl napsat... zkušenosti mám s oběma... pan pisatel je právě asi čerstvým obchodním zástupcem výše zmiňovaných společností a chválí ten klumprd zřejmě proto, aby neměl na křižovatce vedle focusů mindráky. Tvý HTP má při 160 na dálnici svou maximálku, řve jak cirgulárka právě ona, a to na dálnici pouze za předpokladu, že jedeš z kopce. Do kopce ti chybí narozdíl od focuse koníky. U Focusu máš v té chvíli otáček 4400, s klidem můžeš akcelerovat do 200 a 160ku ti 100koňí udrží i v kopci. Jistě... závoďák to není, ale srovnávat jeho jízdní vlastnosti s pidimotorem v o třídu nižším voze může jen trotl. Je to přibližně stejné, jako by jsi srovnával Focus RS a Fabia rádoby RS. A pokud si náhodou kdy ve Focusu jel, tak jsi asi měl smůlu na kousek z AAA auto, tedy lepený ze dvou focusů ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.01.2008 16:21, RE: tendenční článek bez invence... Fabie jako rodinné combi hahahaha
anonym napisał:
Mne teda napadá "japonec" a ne jeden . Např. Nissan Primera nebo Toyota Avensis r.v. 2000 az i 2004 Dají se velmi dobře venku koupit a to jak velmi zachovale 1. generace, tak i po face liftech ci II. generace. Stačí si dojet do NL nebo Belgie pro Toyotku kde ji montojou a je jich habakuk.... a jeste 50-60 usetří.... A může mít i diesela a auto jiné spolehlivosti a třídy. Ten rozdíl ale nekteří škodovkáři nikdy nepoznají...

V srpnu jsem koupil Toyotu corollu,2,0d4d,r.v.03,combi za 210 000.Takže japonci by byly,jen se podívat.A úplná spokojenost.
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.