anonym napisał:
Jestliže pan autor článku radí dámě, tak tam ta astra a fabia combi mohou opravdu trochu splývat a dá se i přimhouřit oko, že byla upřednostněna fabia. Ale čistě z chlapského pohledu srovnávat třeba astru 1.8 16V s fabií HTP může opravdu jen šprýmař.
K té astře bych doplnil, že spíš než na typ benzínového motoru bych se zaměřil na technická stav auta. Ty benzínové motory budou všechny lepší než ve fabii, počínaje osmiventilovou 1.6, překvapivě víc než dostačující 1.4 16V a lahůdkou bude zmiňovan...
Nazdar chlapi,
autor článku zaujal "ženský" postoj k výběru. Tazatelka je ženská a ta moje není jiná. Doma méme tuctovou Octávii v ropě (sice v plné palbě, klima, vyhř. sedačky, navigace, xenony a podobně, ale furt je to auto na přpravu z bodu A do bodu B- na nic víc nemá, ale z toho, co jsme měli předtím je rozhodně nejspolehlivější a nejlépe plní roli, kterou od něj očekáváme), a teď už i Fábii 1,2 HTP. Předtím nový Fiat Punto (1999). Často jezdí žena i Fordem Focus (1,8 nafta, r.v. 2002). Pamatuji si, jak byla nadšená z nové C2, učaroval jí Scénic a momentálně dvakrát řídila nový Passat (Bussines class- top výbava) a málem z něj uchcává. U ženský rozhoduje momentální sympatie, naladění, tvar zrcátka, barva apod. Loni se jí prostě zalíbila ČERVENÁ Fábia, přeposilovaným volantem točila prstíčkem, převodovka šla lehoučce a přesně a tak jsme vyměnili Punto za mírně ojetou Fábii.
A pro ty, kteří určitě rýpnou do mé "předupané" Octávky ve smyslu za ty prachy koupit něco jiného, ale vyšší třídy a ještě lépe vybavené, napíšu jen tolik, že nemám potřebu svou touhu odlišovat se a prosadit se "jen" autem. Takový fetišismus přenechám jiným, přestože bych si mohl každý rok pořídit nový kočár za třičtvrtě mega. A autorovi recenze přeju mnoho šťastných km s autem, které zapadá i do mé filozofie.