anonym napisał:
A UTO ŠKODA JSME KOUPILY NOVE ZA 60000KČS SLOUŽILO NÁM 20 LET NAUČIL JSEM SE S NÍM JEZDIT A PAK ŠLO DO AUTOBAZARU MĚLO NOVOU KAROSERII KDO RÍKÁ O ŠKODOVCE NĚJAKÉ LŽÍ JE AMATÉR, PROTOŽE ŠKODA 120L ROK VÝROBY 1980 JE NEJLEPŠÍ AUTO CO MLADOBOLESLAVSKÁ AUTOBILKA VYROBILA A JE TO BUDOUCÍ VETERÁN
Vážení
první 120L, rv. 1984, v roce 1986 odešel 2. rychlostní stupeň - generálka převodovky, v roce 1998 nové prahy, přední blatníky, kryt kufru, v roce 2000 výbrus válců, v roce 2002 sešrotována - najeto cca 430 tisíc km (do 300 000 km jezdila na mobil). Negarážovaná, denní jízdy.
druhá 125L, rv 1989, jako ojetina, s LPG za 1,3 Kč/km
Stačí se o auto starat a necpat se mezi šílence za volantem. (v zimě Matador silika, v létě Michelin). V členitém kopcovitém terénu lze ujet mnoha silnějším vozům, zejména pokud to prokluzuje.
Nikdy jsem nezůstal mezi poli ani nehavaroval. Škodovka není aby se přilepila na metr za vozidlo před sebou nebo se po rovné silnici hnala 110.
Vyžaduje údržbu, znalost způsobu jízdy, hlavně defenzivní způsob řízení. A to se dnes na silnicích nenosí.